Nie przegap okazji!

Aktywuj abonament Premium w OvuFriend od dziś do 30 listopada a otrzymasz od nas prezent:

Skorzystaj z okazji i wypróbuj nasze nowości - jesteśmy przekonani, że Ci się spodoba! W każdym momencie możesz zrezygnować.

Jesteśmy dla Ciebie i szybko odpowiadamy na każde Twoje pytanie: [email protected]!

Promocja trwa do 30 listopada 2020 roku.

Aktywuj abonament Zamknij
Forum W oczekiwaniu na testowanie Lutowe testowanie 2017
Odpowiedz

Lutowe testowanie 2017

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 08:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina90 wrote:
    Agniecha super :) oby IUI wystarczyło :)
    Myślałam, że nie ma już refundowanego in vitro :P

    Miasta mogly same znalesc budrzet i refundowac :) moja klinika podpiela sie pid Warszawe :D

  • mycha91 Autorytet
    Postów: 1137 1055

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 09:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    Miasta mogly same znalesc budrzet i refundowac :) moja klinika podpiela sie pid Warszawe :D

    Ale mega wiadomosc! Ja dzis mialam pierwszy sen o II kreseczkach <3 ale byl cuuudny!

    p19udqk3k1omz18g.png

    25 tc 870 g Uleczki <3
    19tc 290g ! Kawał - no właśnie.Kogo?
    7tc, 0.62 cm kropka i bijace serduszko <3
    5CS 12dpo - beta 99.47! 15 dpo - 361.62!!
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11449 12939

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 09:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mycha91 wrote:
    Ale mega wiadomosc! Ja dzis mialam pierwszy sen o II kreseczkach <3 ale byl cuuudny!

    Ja nigdy nie śniłam o dwóch kreskach oby to u Ciebie był proroczy !!

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11449 12939

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 09:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    Miasta mogly same znalesc budrzet i refundowac :) moja klinika podpiela sie pid Warszawe :D
    Ja niestety mieszkam na wsi zabitej dechami i powoli musze zbierać budżet .Teraz i jeszcze leki nie są refundowane ehhh

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • malka Autorytet
    Postów: 2356 4651

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 09:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaczorka wrote:
    malka - też byłam 4 dni w szpitalu po laparoskopii. Z tym, że jak u mnie narkoza puściła to bolało. I w ogóle dużo krwi straciłam.
    Ogólnie w 2 tygodnie powinno się dojść do siebie ;) ja chyba miałam 2,5 tyg. zwolnienia.
    Życzę powodzenia w dochodzeniu do zdrówka :)

    A ja super. Jestem trochę słaba i boję się gwałtownie ruszać, ale w ogóle nic mnie nie boli.
    Dowiedziałam się dziś że torbiel endometrialna usunięta, potwierdzone że jajowody drożne ale niestety jest więcej ognisk endometriozy w jamie brzusznej. Także potrzebne będzie jakieś leczenie :/

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 stycznia 2017, 09:43

    5b09trd8ji0unw2g.png

    34bwflw153i9m8vo.png
  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 2649 2517

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 09:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja melduje oficjalnie @ :P

    starania od I 2016
    M: morfo 1%
    Ja: rozjechane androgeny; mutacje PAI - 1 oraz V (R2) - (acard 75 mg); anemia, hiperinsulinemia (meta 1000);
    immuno - ok
    VII 2018 - histeroskopia - ok
    X 2018 - laparo + HSG - ok
    wrzesień 2020 - ICSI
    18.09.2020- punkcja
    23.09.2020 - transfer ET 5.1.1
    Mamy 4 ❄️
    7dpt - beta 83.4, progesteron <60ng/l
    9 dpt - beta 218
    12dpt - beta 1104
    22dpt - <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 09:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mycha oby sen stal sie prawda ;)

    Flowwer no wiem jakie to koszty bo jak my przeliczalismy to kosmos :/ ale wiadomo, ze sie zbierze i zrobi :)

    Ja czekam na tel z kliniki czy IUI w czwartek wieczor cxy w piatek rano :)

  • suri2016 Autorytet
    Postów: 1217 896

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 09:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina90 wrote:
    Ja melduje oficjalnie @ :P

    Karola tulę :( niech @ szybko pójdzie, odpocznij chwilę i za kilka dni bądź zwarta i gotowa do kolejnych działań. niedługo przyjdzie na nas czas <3

    Karolina90 lubi tę wiadomość

    3 cs- cp, lewy jajowód usunięty
    HSG- prawy jajowód drożny
    Czekamy na córeczkę <3
    7v8rqqmz6q1tpn76.png
  • suri2016 Autorytet
    Postów: 1217 896

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    Mycha oby sen stal sie prawda ;)

    Flowwer no wiem jakie to koszty bo jak my przeliczalismy to kosmos :/ ale wiadomo, ze sie zbierze i zrobi :)

    Ja czekam na tel z kliniki czy IUI w czwartek wieczor cxy w piatek rano :)

    O, no właśnie napisałam Ci Aguś pod wykresem:) jeśli IUI będzie w czwartek wieczór to 31.01 będzie 12 dpo, ja będę tak samo, więc może jeszcze w styczniu zatestujemy :) ?

    3 cs- cp, lewy jajowód usunięty
    HSG- prawy jajowód drożny
    Czekamy na córeczkę <3
    7v8rqqmz6q1tpn76.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 10:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    suri2016 wrote:
    O, no właśnie napisałam Ci Aguś pod wykresem:) jeśli IUI będzie w czwartek wieczór to 31.01 będzie 12 dpo, ja będę tak samo, więc może jeszcze w styczniu zatestujemy :) ?



    Hihi jezeli bede miec IUI w cswartek to kto wie moze sie skusze navwczesniejszy test :D

  • Amy333 Autorytet
    Postów: 2509 3869

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 10:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina90 wrote:
    Ja melduje oficjalnie @ :P


    Wredna @, przytulasy..

    Karolina90 lubi tę wiadomość

    14 cs- suplementacja M- udało się w ostatnim dniu roku!
    2 cykl po sono HSG- polecam każdemu przeczyścić rurki;)
    3i49hdgeac44oma5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 10:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina90 wrote:
    Ja melduje oficjalnie @ :P
    Przepraszam, ale co tu się wyrabia? Za mną przyszłaś czy co? :P A tak poważnie, to przykro mi, miałam nadzieję, że Tobie się uda <3

  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 2649 2517

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 11:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaha wrote:
    Przepraszam, ale co tu się wyrabia? Za mną przyszłaś czy co? :P A tak poważnie, to przykro mi, miałam nadzieję, że Tobie się uda <3

    Tak! :) chyba wykrakałam, że będziemy miała ten sam termin porodu, hah :D :D

    starania od I 2016
    M: morfo 1%
    Ja: rozjechane androgeny; mutacje PAI - 1 oraz V (R2) - (acard 75 mg); anemia, hiperinsulinemia (meta 1000);
    immuno - ok
    VII 2018 - histeroskopia - ok
    X 2018 - laparo + HSG - ok
    wrzesień 2020 - ICSI
    18.09.2020- punkcja
    23.09.2020 - transfer ET 5.1.1
    Mamy 4 ❄️
    7dpt - beta 83.4, progesteron <60ng/l
    9 dpt - beta 218
    12dpt - beta 1104
    22dpt - <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 11:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie dziewczyny jestem tu nowa :) my bedziemy testować w połowie lutego (mam nadzieję, że @ nie przyjdzie) to już 5 cykl staran...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 stycznia 2017, 11:02

    Amy333 lubi tę wiadomość

  • Amy333 Autorytet
    Postów: 2509 3869

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 11:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dg wrote:
    Witajcie dziewczyny jestem tu nowa :) my bedziemy testować w połowie lutego (mam nadzieję, że @ nie przyjdzie) to już 5 cykl staran...

    Hej Dg:)Trzymamy kciuki:)

    14 cs- suplementacja M- udało się w ostatnim dniu roku!
    2 cykl po sono HSG- polecam każdemu przeczyścić rurki;)
    3i49hdgeac44oma5.png
  • kascok Przyjaciółka
    Postów: 112 110

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 11:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Poproszę o wpisanie mnie na 14.02. W zasadzie to 2 dni po spodziewanej małpie, ale jak się spóźni, to będzie chociaż nadzieja, a jak przyjdzie punktualnie to trudno. Walentynki i czwarta rocznica naszych zaręczyn... kto wie, może ten dzień będzie dla nas tym szczęśliwym! :D

    kaha lubi tę wiadomość

    aohx3e3.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 11:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kascok wrote:
    Poproszę o wpisanie mnie na 14.02. W zasadzie to 2 dni po spodziewanej małpie, ale jak się spóźni, to będzie chociaż nadzieja, a jak przyjdzie punktualnie to trudno. Walentynki i czwarta rocznica naszych zaręczyn... kto wie, może ten dzień będzie dla nas tym szczęśliwym! :D
    Kascok, oby się udało! Idealne walentynki by to były :) Życzę Ci tego bardzo mocno! <3

  • kuki123 Koleżanka
    Postów: 40 17

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 11:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    @przyszła, proszę wpisać mnie na 14.02 mam nadzieję, że będzie szczęśliwy :-)

  • mycha91 Autorytet
    Postów: 1137 1055

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 11:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hahahaa! Tyle z mojego "zycia na luzaku" test owu pokazaly dzis kteske testowa ciemniejsza niz kontrolna a ja ruszam na monitoring do gina ^^ sprawdze czy jest jakeczko i endo ok. I czy juz peklo czy to wlasnie przed nami ^^

    Tlumacze sobie w glowie ze to tylko dlatego, ze akurat dzis sroda i gin przyjmuje wiec takie zbiegi nie zdarzaja sie czesto xD

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 stycznia 2017, 11:55

    kaha, Amy333, suri2016, Oluchna lubią tę wiadomość

    p19udqk3k1omz18g.png

    25 tc 870 g Uleczki <3
    19tc 290g ! Kawał - no właśnie.Kogo?
    7tc, 0.62 cm kropka i bijace serduszko <3
    5CS 12dpo - beta 99.47! 15 dpo - 361.62!!
  • suri2016 Autorytet
    Postów: 1217 896

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 12:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mycha91 wrote:
    Hahahaa! Tyle z mojego "zycia na luzaku" test owu pokazaly dzis kteske testowa ciemniejsza niz kontrolna a ja ruszam na monitoring do gina ^^ sprawdze czy jest jakeczko i endo ok. I czy juz peklo czy to wlasnie przed nami ^^

    Tlumacze sobie w glowie ze to tylko dlatego, ze akurat dzis sroda i gin przyjmuje wiec takie zbiegi nie zdarzaja sie czesto xD

    Mycha dawaj znać, trzymam kciuki :) Jak dzisiaj pokazało ciemniejszą to owu pewnie jutro :)

    3 cs- cp, lewy jajowód usunięty
    HSG- prawy jajowód drożny
    Czekamy na córeczkę <3
    7v8rqqmz6q1tpn76.png
‹‹ 9 10 11 12 13 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kalendarz dni płodnych - aplikacja - starania o dziecko

Postanowione - rozpoczynacie starania o dziecko. Mija pierwszy, drugi, trzeci miesiąc, a ciąży nie ma. Pojawia się lekki niepokój - co się dzieje? Tak rozpoczyna się historia wielu kobiet z OvuFriend, które używają aplikacji podczas starania o dziecko. Inteligentny kalendarz dni płodnych nie tylko szybko nauczy się Twojej płodności ale również wcześnie wykryje nieprawidłowości. Przeczytaj jak aplikacja pomoże Ci zajść w ciążę!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ

11 największych mitów dotyczących starania o dziecko, w które być może jeszcze wierzysz

Niektóre nieprawdziwe stwierdzenia przekazywane są z ust do ust tak długo, że bez zastanowienia w nie wierzymy. Przeczytaj jakie są największe mity na temat starania o dziecko i upewnij się, że „nie padłaś ich ofiarą”.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego