Forum W oczekiwaniu na testowanie Lutowe testowanie 2017
Odpowiedz

Lutowe testowanie 2017

Oceń ten wątek:
  • LilyEvans Autorytet
    Postów: 727 296

    Wysłany: 19 lutego 2017, 14:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gigi wrote:
    A ok bo napisałaś że introwertyk to bardziej kojarzy się z flegmatykiem bądź melancholikiem ;)

    Nie, to nie ja. Ja po prostu kocham samotnosc lub kontakt z max 2 osobami na raz, najlepiej jedna.
    Nie chodze do klubow, ani nie bylam na zadnej 18stce, nie imprezuje itp
    Najbardziej lubie siedziec u siebie z laptopem/ksiazka <3

    Gigi lubi tę wiadomość

    Pierwsza luteina, brak okresu tydzien po odstawieniu
    PCOS
    Endometrioza
    9cs
  • OjMaryś Autorytet
    Postów: 780 633

    Wysłany: 19 lutego 2017, 14:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć kobiety mnie długo nie było :) ale stwierdziłam że kogoś zapytać muszę... praktycznie od pierwszego dnia tego cyklu czuję się jakbym była w ciąży non stop mdłości apetyt spadł strasznie wiecznie zmęczona i senna, często miewam bóle w podbrzuszu, kłucia... nie mam pojęcia co mi jest wykres taki sobie przeciętny skoki i upadki tej temperatury ... kolejna @ ma być 10.03 wiec zamówiłam testy z allegro ( i tez nie wiem czy dobrze zrobiłam) wgl jestem w kropce nie wiem czy jest nadal sens zaczyna mnie to męczyć i odechciewa mi się tego wszystkiego tych wykresów i starań.. :/
    ok wygadałam się .... Teraz pytanie jest sens zawracać znów głowę ginekologom ( chodzi o te bóle klucia i złe samopoczucie ogólne) czy lepiej darować sobie wizytę i nie robić z siebie histeryczki ... :(

    f2w3skjood9muy2d.png
    https://bellybestfriend.pl/graph/056cab463cf345b80050fcef2d6c2bed
  • LilyEvans Autorytet
    Postów: 727 296

    Wysłany: 19 lutego 2017, 14:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    OjMarys
    Ja biorac antykoncepcje mialam kilka jazd ze WSZYSTKIE objawy ciazy, tylko brzuch mnie bardzo bolal.
    Zeby nie bylo to najpierw mialam objawy a potem ktos mi mowil ze "a moze jestes w ciazy" i sie tym interesowalam.
    Okazalo sie ze to torbiel endometrionalna, dosc niebezpieczna.
    Lepiej sie tam wybierz, nie zycze Ci niczego zlego ale lepiej byc swiadomym :)

    OjMaryś lubi tę wiadomość

    Pierwsza luteina, brak okresu tydzien po odstawieniu
    PCOS
    Endometrioza
    9cs
  • OjMaryś Autorytet
    Postów: 780 633

    Wysłany: 19 lutego 2017, 14:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja nie biore antykoncepcji od poltora roku :/ ale jutro mam wolne moze rzeczywiscie warto sie wybrac...

    f2w3skjood9muy2d.png
    https://bellybestfriend.pl/graph/056cab463cf345b80050fcef2d6c2bed
  • milkaa Przyjaciółka
    Postów: 112 63

    Wysłany: 19 lutego 2017, 14:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki za dobre słowa :)
    Trzymałam się w postanowieniu ze nie zatestuje przed czasem ale pokuszona pozytywami z galerii testów takimi nawet 8dpo uległam dziś.
    Dziewczyny zatem czekamy do środy i wspólnie testujemy w grupie siła :)
    To mój pierwszy cykl z clo w którym pokładałam wielkie nadzieje. Jajniki zareagowały były 3 pecherzyki dominujące które pękły. Progesteron 7dpo wysoki bo 39ng/ml, temperatura po owulacji poszła w górę w 8dpo był spadek a kolejne dni do dziś na poziomie 37.
    Ehhhh.....Ciagle mam nadzieje ze się uda :)

    Gigi, LilyEvans lubią tę wiadomość

    atdci09kpce1t64c.png
  • in_co_gni_to Autorytet
    Postów: 421 655

    Wysłany: 19 lutego 2017, 14:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny ja dziś testowalam i zobaczyłam z moim M. Cień cienia drugiej kreski... Ale nie wiem czy to nie jakiś beznadziejny test bo najtańszy z apteki i ta druga kreska była jakby niesymetrycznie w stosunku do tej drugiej kreski...nie chce robić sobie nadziei ale co myślicie? Temperatura 36.8, @brak...

    Gigi lubi tę wiadomość

    1. 9 cykli starań
    2. Poronienie w 12 tc
    3. 1cs po poronieniu- córeczka, w 2018

    4. Od maja 2019 starania o drugie dziecko
    5. m. Oligoasthenoteratozoospermia , morfologia 0%
    6. 02.2020 cb
    7. 03.03.2020 II , 4.03.2020 bhcg 30.09 U/l, 06.03 bhcg 120, 9.03 bhcg 500,
    8.13.03 USG pęcherzyk ciążowy na razie bez zarodka
  • Gigi Autorytet
    Postów: 645 272

    Wysłany: 19 lutego 2017, 14:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    milkaa wrote:
    Dzięki za dobre słowa :)
    Trzymałam się w postanowieniu ze nie zatestuje przed czasem ale pokuszona pozytywami z galerii testów takimi nawet 8dpo uległam dziś.
    Dziewczyny zatem czekamy do środy i wspólnie testujemy w grupie siła :)
    To mój pierwszy cykl z clo w którym pokładałam wielkie nadzieje. Jajniki zareagowały były 3 pecherzyki dominujące które pękły. Progesteron 7dpo wysoki bo 39ng/ml, temperatura po owulacji poszła w górę w 8dpo był spadek a kolejne dni do dziś na poziomie 37.
    Ehhhh.....Ciagle mam nadzieje ze się uda :)
    A prowadzisz wykres? Mogłabyś udostępnić? :)
    Mam nadzieję, że środa okaże się dla każdej szczęśliwa

    Powiem wam że ja jestem jeszcze zielona bo nie mam pojęcia naszym polega clo, hsg,
    Czy ivf to to samo co icsi, imsi...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 lutego 2017, 14:43

    881429f8d9ff9f1c7b0ddbb15cc4cdcd.png
    1cs - cb, Niedoczynność tarczycy
  • Gigi Autorytet
    Postów: 645 272

    Wysłany: 19 lutego 2017, 14:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    in_co_gni_to wrote:
    Hej dziewczyny ja dziś testowalam i zobaczyłam z moim M. Cień cienia drugiej kreski... Ale nie wiem czy to nie jakiś beznadziejny test bo najtańszy z apteki i ta druga kreska była jakby niesymetrycznie w stosunku do tej drugiej kreski...nie chce robić sobie nadziei ale co myślicie? Temperatura 36.8, @brak...
    A masz może zdjęcie? Będzie można więcej powiedzieć :)

    881429f8d9ff9f1c7b0ddbb15cc4cdcd.png
    1cs - cb, Niedoczynność tarczycy
  • madzia8lenka Autorytet
    Postów: 693 1138

    Wysłany: 19 lutego 2017, 14:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Albo odczekać z dwa dni i powtórzyć test ;) kreseczka powinna już być ciemniejsza ;)

    Gigi lubi tę wiadomość

    13 stycznia - 3450g Szczęścia ❤
    Marcelinka ❤❤❤
    bl9cp07w03m965a1.png
  • Gigi Autorytet
    Postów: 645 272

    Wysłany: 19 lutego 2017, 14:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    LiluyEvans wrote:
    Nie, to nie ja. Ja po prostu kocham samotnosc lub kontakt z max 2 osobami na raz, najlepiej jedna.
    Nie chodze do klubow, ani nie bylam na zadnej 18stce, nie imprezuje itp
    Najbardziej lubie siedziec u siebie z laptopem/ksiazka <3
    Mnie mąż wyciąga do ludzi bo inaczej to też siedziałam tylko w domu. Lubię spotkać się z jedną, dwoma przyjaciółkami ale w tłumie czuje się bardzo źle.
    Jestem typem domatorki i kociej mamy. Mam nadzieję, że pod koniec roku czy w przyszłym roku będę już nie tylko kocią mamą :D

    881429f8d9ff9f1c7b0ddbb15cc4cdcd.png
    1cs - cb, Niedoczynność tarczycy
  • milkaa Przyjaciółka
    Postów: 112 63

    Wysłany: 19 lutego 2017, 14:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gigi wrote:
    A prowadzisz wykres? Mogłabyś udostępnić? :)
    Mam nadzieję, że środa okaże się dla każdej szczęśliwa

    Powiem wam że ja jestem jeszcze zielona bo nie mam pojęcia naszym polega clo, hsg,
    Czy ivf to to samo co icsi, imsi...


    Temp zaczęłam mierzyć od owulacji ale nie nanosilam wyników na ov. Nie chciałam się dodatkowo nakręcać. Ale jeśli nic nie pójdzie to od następnego cyklu będę sumiennie mierzyć tempkę :)

    atdci09kpce1t64c.png
  • LilyEvans Autorytet
    Postów: 727 296

    Wysłany: 19 lutego 2017, 15:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gigi ja tez nie znam tych skrotow :p

    Marys tu nie chodzi o sama antykoncepcje tylko akurat zaznaczylam ze wtedy sie ciazy nie spodizewalam wiec i objawow nie doszukiwalam.

    Milka pojdzie pojdzie, wszytskim nam pojdzie dobrze 22, albo chociaz Wam bo ja sredni wierze ze mi sie uda.

    Pierwsza luteina, brak okresu tydzien po odstawieniu
    PCOS
    Endometrioza
    9cs
  • potworu Przyjaciółka
    Postów: 62 23

    Wysłany: 19 lutego 2017, 15:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    potworu wrote:
    Dziewczyny, jak myślicie, robienie bety w 11 dpo ma sens?
    Ide jutro na badanie krwi rano, to moge i za jednym zamachem tę bętę zrobić ;) Korci mnie trochę, sikacze na razie negatywne (nie dziwne!), ale @ ma dopiero w piątek przyjść...

    Poradźcie coś, normalnie na rzęsach już staję z niecierpliwości! To mój 12 cykl starań ( w tym rzucie, już kiedyś przez 2 lata "nie starałam się nie zajść" :P ), jak teraz nie wyjdzie to chyba się załamię...


    Hej, widzę, ze dyskusja się wydłużyła, to podbijam, żeby być zauważoną ;)

  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4634

    Wysłany: 19 lutego 2017, 15:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gigi wrote:
    A prowadzisz wykres? Mogłabyś udostępnić? :)
    Mam nadzieję, że środa okaże się dla każdej szczęśliwa

    Powiem wam że ja jestem jeszcze zielona bo nie mam pojęcia naszym polega clo, hsg,
    Czy ivf to to samo co icsi, imsi...
    I obyś nie musiała się na własnej skórze dowiedzieć, co to :D

    mycha91 lubi tę wiadomość

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
  • Kaczorka Autorytet
    Postów: 6534 9453

    Wysłany: 19 lutego 2017, 15:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To dołączam się do ekipy flegmatyków ;) a mój mąż to nie wiem jakim typem jest. Ale nerwus z niego :p i twierdzi, że mój spokój go odpręża ;)

    Ja w tym cyklu odpuściłam testy owu. Doszłam do wniosku, że i bez nich sobie poradzę ;) ale bez mierzenia temperatury to chyba bym nie mogła - za bardzo mnie to kręci :p tyle dobrego, że już mi podczas pomiarów serce nie wali jak szalone. Chyba ułożyłam sobie w głowie, że co ma być to będzie ;)

    Gigi, KateHawke lubią tę wiadomość

    Alicja <3
    eec7d99fbc.png
    Oleńka <3
    dbdedccc68.png
  • LilyEvans Autorytet
    Postów: 727 296

    Wysłany: 19 lutego 2017, 15:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaczorka wrote:
    To dołączam się do ekipy flegmatyków ;) a mój mąż to nie wiem jakim typem jest. Ale nerwus z niego :p i twierdzi, że mój spokój go odpręża ;)

    Ja w tym cyklu odpuściłam testy owu. Doszłam do wniosku, że i bez nich sobie poradzę ;) ale bez mierzenia temperatury to chyba bym nie mogła - za bardzo mnie to kręci :p tyle dobrego, że już mi podczas pomiarów serce nie wali jak szalone. Chyba ułożyłam sobie w głowie, że co ma być to będzie ;)

    Ja na czas pomiaru usypiam i jak budzik mnie budzi po 10 minutach to czesto najpierw szukam termometru na parapecie zeby dopiero wlozyc, a pozniej sie orientuje ze to juz :p Na mnie to nie dziala bo jestem za bardzo spiochem. Dopiero jak sie wyspie to zaczynam swirowac.

    Pierwsza luteina, brak okresu tydzien po odstawieniu
    PCOS
    Endometrioza
    9cs
  • LilyEvans Autorytet
    Postów: 727 296

    Wysłany: 19 lutego 2017, 15:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Potworu jak juz bedziesz w lab to w sumie nie zaszkodzi zrobic. A noz widelec sie uda :D
    Tez bym chetnie na bete poszla.

    Pierwsza luteina, brak okresu tydzien po odstawieniu
    PCOS
    Endometrioza
    9cs
  • gg88 Autorytet
    Postów: 1071 894

    Wysłany: 19 lutego 2017, 15:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie podobnie z M ja jestem oazą spokoju a on cholery do potęgi n-tej :) ale dobrze nam razem i to najważniejsze :) powodzenia dziewczyny w testowaniu u mnie 2 dc powoli juz zaczynam ukladać plan na kolejne podejście

    Gigi lubi tę wiadomość

    Tomasz 09.2018 :)
    MTHFR A1298C-hetero, PAI-1 4G -hetero, IO
    Morfologia nasienia 2%
  • Gigi Autorytet
    Postów: 645 272

    Wysłany: 19 lutego 2017, 15:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Potworu ja w takiej sytuacji pewnie skusilabym się na betę ;)

    Widziałam już dużo wykresów, że beta albo test wyszedł w takim dniu pozytywny ale też takie gdzie wychodziły negatywne

    881429f8d9ff9f1c7b0ddbb15cc4cdcd.png
    1cs - cb, Niedoczynność tarczycy
  • milkaa Przyjaciółka
    Postów: 112 63

    Wysłany: 19 lutego 2017, 15:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    LiluyEvans wrote:
    Gigi ja tez nie znam tych skrotow :p

    Marys tu nie chodzi o sama antykoncepcje tylko akurat zaznaczylam ze wtedy sie ciazy nie spodizewalam wiec i objawow nie doszukiwalam.

    Milka pojdzie pojdzie, wszytskim nam pojdzie dobrze 22, albo chociaz Wam bo ja sredni wierze ze mi sie uda.

    Mój mąż też uważa ze w tym cyklu się udało. Tylko ze on od 8 cykli to powtarza u nas w domu to on jest wiecznym optymista a ja odpowiadam za nastawienie typu "pewnie znowu się nie uda" wiem ze tak nie powinnam dlatego na sile przywołuje pozytywne myśli i tak wkolko :)

    atdci09kpce1t64c.png
‹‹ 155 156 157 158 159 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ

14 zasad dobrego odżywiania podczas starania - co i jak jeść, aby szybciej zajść w ciążę

Odpowiednia dieta płodności może nie tylko polepszyć twoje zdrowie i dobre samopoczucie, ale również wspomóc twoją płodność oraz zapewnić zdrowy rozwój twojego dziecka jak już zajdziesz w ciążę. Co zatem oznacza „odpowiednia dieta”? Znajdziesz tutaj 14 wskazówek, które pomogą Ci lepiej zaplanować posiłki.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wysoki testosteron u kobiet - przyczyny, objawy, leczenie

Jakie mogą być przyczyny podwyższonego testosteronu w kobiecym organizmie? Jakie są najczęstsze objawy wysokiego testosteronu u kobiet? Jak wygląda diagnoza i leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego