Forum W oczekiwaniu na testowanie Lutowe testowanie 2017
Odpowiedz

Lutowe testowanie 2017

Oceń ten wątek:
  • mycha91 Autorytet
    Postów: 1137 1055

    Wysłany: 24 lutego 2017, 01:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maja84 wrote:
    Dokładnie tak! :) Ja jeszcze niedawno zadawałam wam głupie pytania i każdą pierdołą się denerwowałam i wyszukiwałam objawów tam gdzie ich nie było. Dziś śmieję się sama z siebie. Po paru nieudanych cyklach człowiek schodzi na ziemię, zaczyna realniej myśleć i nie podnieca się już z byle ukłucia w jajniku itp. Dużo też dało mi to forum, bo choć nadal czuję się "zielona" w temacie to i tak wiele się już od was nauczyłam i wiele bardzo przydatnych informacji/rad dowiedziałam <3 :)

    Dokladnie - ja juz nie patrze czy kluje cxy bardziej boli sutek czy piers nie cisne sie po nich. Ale do tego trzeba dojsc i tyle, wiec na starania naszych pierwszakow patrze ze zrozumieniem. Kazdy sie kiedys jaral mdlosciami w 5dpo,co nie?

    Maja84, Bocianiątko lubią tę wiadomość

    p19udqk3k1omz18g.png

    25 tc 870 g Uleczki <3
    19tc 290g ! Kawał - no właśnie.Kogo?
    7tc, 0.62 cm kropka i bijace serduszko <3
    5CS 12dpo - beta 99.47! 15 dpo - 361.62!!
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11449 12939

    Wysłany: 24 lutego 2017, 01:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja napiszę moje spostrzeżenia na temat badań dla dziewczyn 30 + Maja84 możesz napisać tutaj swoje wyniki i w którym dniu cyklu były wykonane ?
    3 dzień cyklu - LH, FSH,TSH,AMH ( powie jaką masz rezerwę jajnikową i ile czasu ci zostało.)
    7-8 dnia po owulacji -progesteron

    Jeśli czujesz ze coś jest nie w porządku ( my kobiety najlepiej to wyczuwamy ) można rozszerzyć ale potem to ich jest w nieskończoność dużo. Ale do podstawowych to i morfologia, żelazo, D3, Homocysteina.
    Ale te badania jak piszę to dla dziewczyn 30+ i które staraja się dłużej niż 6 mies.
    To że małżonek ma dziecko to nie znaczy ze jego płodność jest na takim samym poziomie co kiedyś.
    I dobrze jest zrobić monitoring cyklu czy masz ovu.
    Nie dotyczy sie az tak dziewczyny ktore mają 20-25l bo ja też z czasem robiłam.
    Może inne dziewczyny pod Maja84 sie wypowoedza. Ja expertem nie jestem tylko wnioskuję ze swojego doświadczenia.

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Maja84 Autorytet
    Postów: 1674 1847

    Wysłany: 24 lutego 2017, 01:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A i jeszcze tylko nadal mnie zastanawia moje plamienie w zeszłym cyklu w 7dpo. Ciężko to też nazwać plamieniem, bo tego dnia rano na papierze pojawił się śluz płodny zabarwiony "żywą" czerwoniutką krwią. A później już było normalnie. Pierwszy raz w życiu coś takiego mi się zdarzyło. Przekopałam cały internet i znalazłam, że może niedobór progesteronu, niedomoga lutealna itp, ale i tak nic nie pasuje do tego "koloru" plamienia i dalej jestem ciemna i nic nie wiem :P No nic... na własną rękę z internetem u boku mądrzejsza nie będę, więc jak się wybiorę niedługo do gina to może coś podpowie.

    A pączków zjadłam sztuk 4 :) Kurcze nie lubię swoich 2 zmian w pracy, bo jestem w tyle z Waszymi postami i nadrabiam w nocy jak już nikogo tu nie ma :(

    2nn3dqk32lub7s72.png
    16cs - szczęśliwy! <3
    27.11 - beta 462 mlU/ml
    29.11 - beta 1114 mlU/ml
    01.12 - beta 2901 mlU/ml
    04.12 - beta 7617 mlU/ml
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11449 12939

    Wysłany: 24 lutego 2017, 01:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jestem ;) życzę Ci by ten cykl skończył się fasolką i obyś nie musiała przechodzić przez badania, nic przyjemnego.
    Najważniejsze to znaleźć dobrego ginekologa a nie konowala który będzie krążyć jak mucha w smole.

    Maja84 lubi tę wiadomość

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 lutego 2017, 02:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie. Wybaczcie ze tak pozno ale z tego wszystkiego cos mi sie wczesniej popsulo i wynikow nie moglam odczytac przez internet i miaoam raniutko isc ale jednak sie udalo pozno ale jest :) 21.02 hcg 79 a 23.02 hcg 156.6 :)

    Maja84, E_w_c_i_a, Bajkaaa, Bibiś, malka, bertha, Kamelkowo lubią tę wiadomość

  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11449 12939

    Wysłany: 24 lutego 2017, 02:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mycha91 wrote:
    Dokladnie - ja juz nie patrze czy kluje cxy bardziej boli sutek czy piers nie cisne sie po nich. Ale do tego trzeba dojsc i tyle, wiec na starania naszych pierwszakow patrze ze zrozumieniem. Kazdy sie kiedys jaral mdlosciami w 5dpo,co nie?

    Ja już dawno nawet nie dopatruje się objawów chyba juz mam znieczulice ;)

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11449 12939

    Wysłany: 24 lutego 2017, 02:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia1111 wrote:
    Witajcie. Wybaczcie ze tak pozno ale z tego wszystkiego cos mi sie wczesniej popsulo i wynikow nie moglam odczytac przez internet i miaoam raniutko isc ale jednak sie udalo pozno ale jest :) 21.02 hcg 79 a 23.02 hcg 156.6 :)

    Piekny przyrost !! Gratuluję!!! Trzecią betę będziesz robiła?

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Maja84 Autorytet
    Postów: 1674 1847

    Wysłany: 24 lutego 2017, 02:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Ja napiszę moje spostrzeżenia na temat badań dla dziewczyn 30 + Maja84 możesz napisać tutaj swoje wyniki i w którym dniu cyklu były wykonane ?
    3 dzień cyklu - LH, FSH,TSH,AMH ( powie jaką masz rezerwę jajnikową i ile czasu ci zostało.)
    7-8 dnia po owulacji -progesteron

    Jeśli czujesz ze coś jest nie w porządku ( my kobiety najlepiej to wyczuwamy ) można rozszerzyć ale potem to ich jest w nieskończoność dużo. Ale do podstawowych to i morfologia, żelazo, D3, Homocysteina.
    Ale te badania jak piszę to dla dziewczyn 30+ i które staraja się dłużej niż 6 mies.
    To że małżonek ma dziecko to nie znaczy ze jego płodność jest na takim samym poziomie co kiedyś.
    I dobrze jest zrobić monitoring cyklu czy masz ovu.
    Nie dotyczy sie az tak dziewczyny ktore mają 20-25l bo ja też z czasem robiłam.
    Może inne dziewczyny pod Maja84 sie wypowoedza. Ja expertem nie jestem tylko wnioskuję ze swojego doświadczenia.

    <3 Baaardzo Ci dziękuję. Zaraz odnajdę wyniki i napiszę. Ale jak gin dał mi skierownie na TSH i prolaktynę to nie powiedział kiedy najlepiej zrobić i zrobiłam jakoś na drugi, trzeci dzień po wizycie u niego. Zaraz sprawdzę, który to był dzień cyklu.

    Flowwer lubi tę wiadomość

    2nn3dqk32lub7s72.png
    16cs - szczęśliwy! <3
    27.11 - beta 462 mlU/ml
    29.11 - beta 1114 mlU/ml
    01.12 - beta 2901 mlU/ml
    04.12 - beta 7617 mlU/ml
  • Maja84 Autorytet
    Postów: 1674 1847

    Wysłany: 24 lutego 2017, 02:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia1111 wrote:
    Witajcie. Wybaczcie ze tak pozno ale z tego wszystkiego cos mi sie wczesniej popsulo i wynikow nie moglam odczytac przez internet i miaoam raniutko isc ale jednak sie udalo pozno ale jest :) 21.02 hcg 79 a 23.02 hcg 156.6 :)

    Gratuluję! piękna beta :)

    Ps. A jednak nie wszystkie śpicie, jak miło :)

    2nn3dqk32lub7s72.png
    16cs - szczęśliwy! <3
    27.11 - beta 462 mlU/ml
    29.11 - beta 1114 mlU/ml
    01.12 - beta 2901 mlU/ml
    04.12 - beta 7617 mlU/ml
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 lutego 2017, 02:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Piekny przyrost !! Gratuluję!!! Trzecią betę będziesz robiła?


    Juz chyba sie martwic nie bede skoro tak podkoczylo :) mysle ze juz nie :) ale moze zrobie jeszcze jedna ale to dopiero przed sama wizyta u lekarza jakos :) ale pobolewa mnie brzuch caly czas ale czytalam ze takie lekkie bole to normalne ze macica sie yczy rozciagac czy cos w szczegolnosci ze to moja poerwsza ciaza :) mam nadzieje ze to prawda :) ale poprzrdbim razem miescialam sie w granicach 1-2tyg a teraz juz 2-3 heh3 chyba dopoero lekarz sam.powie prawde :)

  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11449 12939

    Wysłany: 24 lutego 2017, 02:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja sama szukam info o polipach ;) więc siedzę przeczesuje net

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 lutego 2017, 02:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maja84 wrote:
    Gratuluję! piękna beta :)

    Ps. A jednak nie wszystkie śpicie, jak miło :)


    Narzeczony do pracy wyjezdzal i oeczytalam wyniki orzy okazji i odrazu postanowilam sie podzielic tym z wami jak obiecalam :)

    Maja84 lubi tę wiadomość

  • Maja84 Autorytet
    Postów: 1674 1847

    Wysłany: 24 lutego 2017, 02:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Ja już dawno nawet nie dopatruje się objawów chyba juz mam znieczulice ;)

    A ja to Cię naprawdę podziwiam, jak już pisałam wcześniej :) I tak jesteś dla mnie wzorem kobiecej siły w dążeniu do upragnionego celu, nawet ze znieczulicą ;) I daj Boże, żeby u Ciebie także wykiełkowała fasolka jak najprędzej, bo w końcu musi Ci los wynagrodzić tyle czekania i walki!

    Flowwer lubi tę wiadomość

    2nn3dqk32lub7s72.png
    16cs - szczęśliwy! <3
    27.11 - beta 462 mlU/ml
    29.11 - beta 1114 mlU/ml
    01.12 - beta 2901 mlU/ml
    04.12 - beta 7617 mlU/ml
  • Maja84 Autorytet
    Postów: 1674 1847

    Wysłany: 24 lutego 2017, 02:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia1111 wrote:
    Narzeczony do pracy wyjezdzal i oeczytalam wyniki orzy okazji i odrazu postanowilam sie podzielic tym z wami jak obiecalam :)

    I bardzo słusznie. Lubimy najbardziej takie dobre wiadomości :)

    2nn3dqk32lub7s72.png
    16cs - szczęśliwy! <3
    27.11 - beta 462 mlU/ml
    29.11 - beta 1114 mlU/ml
    01.12 - beta 2901 mlU/ml
    04.12 - beta 7617 mlU/ml
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 lutego 2017, 02:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maja84 wrote:
    I bardzo słusznie. Lubimy najbardziej takie dobre wiadomości :)



    Az poczulam jak mi wielki Kamien spadl :) bo balalm sie ze to 79 to albo spadnie albo nie wzrosnie a tu taka mila niespodzianka :) tylko sie kurcze pochorowalaM :( katar gardlo :(

    Maja84 lubi tę wiadomość

  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11449 12939

    Wysłany: 24 lutego 2017, 02:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maja84 wrote:
    A ja to Cię naprawdę podziwiam, jak już pisałam wcześniej :) I tak jesteś dla mnie wzorem kobiecej siły w dążeniu do upragnionego celu, nawet ze znieczulicą ;) I daj Boże, żeby u Ciebie także wykiełkowała fasolka jak najprędzej, bo w końcu musi Ci los wynagrodzić tyle czekania i walki!

    Dzięki kochana czasem siły mi też brak.
    Teraz musze czekać na nastepny cykl i ruszam ze stymulacja ovu a to tyleeee czasu jeszcze. Leżę w łóżku obolała ze spać nie potrafię. Co sie nie wycierpi ale już mam to za sobą uffff i teraz kolejny etap.

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11449 12939

    Wysłany: 24 lutego 2017, 02:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia1111 wrote:
    Az poczulam jak mi wielki Kamien spadl :) bo balalm sie ze to 79 to albo spadnie albo nie wzrosnie a tu taka mila niespodzianka :) tylko sie kurcze pochorowalaM :( katar gardlo :(
    Teraz herbatka z cytryną i miodem, wit C i pod koldrę ;)

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 lutego 2017, 02:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Teraz herbatka z cytryną i miodem, wit C i pod koldrę ;)


    Oj tak teraz bede sie wygrzewac pod kolderka zeby nie zaszkodzic fasolce i wyzdrowiec jak najszybciej :)

    Maja84 lubi tę wiadomość

  • Maja84 Autorytet
    Postów: 1674 1847

    Wysłany: 24 lutego 2017, 02:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moje wyniki:
    Prolaktyna 634,9 mU/l
    TSH 1,820 mU/l

    Oba hormony robione w 19dc.

    A z usg z 8dc taki opis (chyba w porządku, tak twierdzi gin, choć oprócz tyłozgięcia o którym już wiem, nic mi reszta nie mówi):

    Trzon macicy w tyłozgięciu, o wymiarach 53x40mm. Jama macicy pusta, endometrium 5mm, homogenne, zarysy równe, echo środkowe widoczne. Struktura mięśnia jednorodna. Szyjka 25mm, kanał o równym obrysie. Jajnik prawy 36x16mm, lewy 38x18mm, obustronnie o prawidłowej strukturze i lokalizacji. Zatoka Douglasa zawiera ślad płynu.

    Jak podczas usg zapytałam czy wszystko ok, to gin powiedział, że wszystko na swoim miejscu i jakieś pęcherzyki tam rosną i tyle. Uznałam więc, że jak ok to ok. Ale dla spokoju ducha chcę właśnie zrobić inne ważne badania, bo czas niestety szybko ucieka, zegar biologiczny tyka, a i cykle też się jakoś zaczynają rozjeżdżać,co prawda chyba nie groźnie, ale przez dłuuugi czas miałam niemalże z zegarkiem w ręku co 25 dni, teraz raz 22, raz 28, raz 24.

    Badania hormonów robiłam w grudniu a usg na początku stycznia :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 lutego 2017, 02:24

    2nn3dqk32lub7s72.png
    16cs - szczęśliwy! <3
    27.11 - beta 462 mlU/ml
    29.11 - beta 1114 mlU/ml
    01.12 - beta 2901 mlU/ml
    04.12 - beta 7617 mlU/ml
  • Maja84 Autorytet
    Postów: 1674 1847

    Wysłany: 24 lutego 2017, 02:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Dzięki kochana czasem siły mi też brak.
    Teraz musze czekać na nastepny cykl i ruszam ze stymulacja ovu a to tyleeee czasu jeszcze. Leżę w łóżku obolała ze spać nie potrafię. Co sie nie wycierpi ale już mam to za sobą uffff i teraz kolejny etap.

    I teraz to już oby tylko z górki, bo ileż można pod tą górkę dreptać :) Będzie dobrze Flowwer, doczekasz się maleństwa :) <3 Zbyt długo walczysz i zbyt wiele bólu Cię to kosztuje żeby się miało nie udać.
    A że sił czasem brak, zdarza się i najlepszym ;) Zdziwiłabym się gdybyś czuła inaczej.
    Pomyśl sobie jak to niewiele czasu do następnego cyklu w porównaniu do miesięcy...lat... które się już starasz, zleci szybciutko :)

    Flowwer lubi tę wiadomość

    2nn3dqk32lub7s72.png
    16cs - szczęśliwy! <3
    27.11 - beta 462 mlU/ml
    29.11 - beta 1114 mlU/ml
    01.12 - beta 2901 mlU/ml
    04.12 - beta 7617 mlU/ml
‹‹ 210 211 212 213 214 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

"Nie mogę zajść w ciążę" - moja historia starania o dziecko

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko". Opowieść o kobiecie, która nie traci nadziei... "Nie mogę zajść w ciążę, ale nie tracimy nadziei..." - nieplodna_optymistka opowiada o swoich staraniach, drodze do macierzyństwa, leczeniu niepłodności i niegasnącej wierze w to, że się uda! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego