Forum W oczekiwaniu na testowanie Majowe testowanie!
Odpowiedz

Majowe testowanie!

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 maja 2015, 17:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dotarły do mnie zakupy. Ten termometr jest fajniusi...różowyyyyyyy:D I test nasienia i żel do zapłodnienia...:D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 maja 2015, 17:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natala, no nie smutaj:( machnij piwko albo winko i zrelaksuj się.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 maja 2015, 17:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzięki kochana, staram się jakoś trzymać bo mi na łeb siądzie
    w sumie wino to nie jest zła opcja, mam 10 lirów wina swojej roboty ;)

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 7 maja 2015, 17:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morella ja bedziesz w ciazy dajesz mi test :P

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 7 maja 2015, 17:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobra mnie cycki dalej bola.... bez sensu jest ten dzien... za godzine test owu robie, jestem ciakawa jaki bedzie..

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • perła ziemi Ekspertka
    Postów: 198 349

    Wysłany: 7 maja 2015, 17:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny trzymam kciuki! Bedzie dobrze! Maj to taki piekny miesiac :-)

    Ja odpuscilam, czuje sie podle i stwierdzilam,ze najpierw musze o siebie zadbac. Ogarnelam sie rano i polecialam dolekarza, dostalam silny antybiotyk i w tym cyklu pasuje. Jakis przyplyw rozsadku mialam, bo w ostatnim czasie delikatnie mówiąc sfiksowalam na punkcie ciazy. Wole zajsc jal bede zdrowa :-)


    Ciri a moze pogadaj ze.swoim facetem, bo to nie jest normalne zachowanie. Kurcze nawet jak nie jest szczególnie jurny, to w momencie, w ktorym zdecydowaliscie, ze chcecie dziecko nie powinno byc tematu. To jest po prostu nie w porzadku w stosunku do Ciebie. Trzymaj sie!

    f2w3j6yxdenijlur.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 maja 2015, 17:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    morella trzymam mocno kciuki!! ciri trochę więcej wiary, nastawianie bardzo dużo daje, a takie dołowanie się tylko pogarsza sprawe, na pewno na koniec miesiąca będziemy tu z napięciem siedzieć i czekać na TWOJE testowanie :)

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 7 maja 2015, 17:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    perła ziemi wrote:
    Ciri a moze pogadaj ze.swoim facetem, bo to nie jest normalne zachowanie. Kurcze nawet jak nie jest szczególnie jurny, to w momencie, w ktorym zdecydowaliscie, ze chcecie dziecko nie powinno byc tematu. To jest po prostu nie w porzadku w stosunku do Ciebie. Trzymaj sie!

    Wlasnie z nim gadalam ze dziecko i malo seksu to sie tak nie da. on mysli ze jak jemu przyjacielowi sie udalo przy jednym seksie bez zabezpieczenia tez tak bedzie... a to tak nie dziala i na razie chyba sam musi sie o tym przekonac...

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 maja 2015, 17:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ciri, a żebyś wiedziała, że dostaniesz:) Rany, jeszcze 2h 15 minut

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 maja 2015, 17:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    faceci... moj zaraz wróci z pracy i bedzie krzyczał od progu ze głodny jest :P

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 7 maja 2015, 17:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A idziesz odebrac czy dzwonisz czy jak?

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 maja 2015, 17:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    morella może wcześniej będzie? mi też powiedzieli, że koło 15 a po 12 był :)

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 7 maja 2015, 17:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    natala9102 wrote:
    faceci... moj zaraz wróci z pracy i bedzie krzyczał od progu ze głodny jest :P
    Moj harcerz on sobie wszystko sam... ale jest uklad on sprzata ja gotuje :P

    natala9102 lubi tę wiadomość

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 maja 2015, 17:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morella ja bym tam zadzwoniła :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 maja 2015, 17:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    o ho, stary se oko popsuł, chyba muszę go do okulisty zaciagnąć...

  • Fiona88 Autorytet
    Postów: 748 114

    Wysłany: 7 maja 2015, 18:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morella czekamy z niecierpliwoscia razem z Toba :)

    w4sqe6hh7rnaypc5.png[/url]
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 maja 2015, 18:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie pidadza mi wyniku przez telefon bo pytalam:( i mam byc o 20 w laboratorium.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 maja 2015, 18:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    morella nie wiem czy w Twoim laboratorium tak jest, ale ja robiłam dziś w diagnostyce i powiedziałam jej, że osobiście nie mogę odenrać, to dała mi kartę stałego klienta, z która mam 5% zniżki, a wyniki moge sobie sprawdzać na ich stronie :) dużo wygodniejsze, tak na przyszłość jakby któraś nie wiedziała ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 maja 2015, 18:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a daleko masz? ja bym poszła za godzine nawet, nie wytrzymałabym :)

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 7 maja 2015, 18:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anulka557 wrote:
    morella nie wiem czy w Twoim laboratorium tak jest, ale ja robiłam dziś w diagnostyce i powiedziałam jej, że osobiście nie mogę odenrać, to dała mi kartę stałego klienta, z która mam 5% zniżki, a wyniki moge sobie sprawdzać na ich stronie :) dużo wygodniejsze, tak na przyszłość jakby któraś nie wiedziała ;)


    A Ty z wawy? Ile placiłaś w diagnostyce? Bo ja mam jakis kilometr od pracy wiec wrazie co chce wiedziec:P

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
‹‹ 116 117 118 119 120 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Pierwsza wizyta w klinice leczenia niepłodności – jak się przygotować?

Nadszedł ten czas - przed Wami pierwsza wizyta w kierunku diagnostyki problemów z płodnością. Jak wygląda? Na co się przygotować? Czy przed wizytą warto wykonać wstępne badania? Jakie znaczenie mają obserwacje cyklu miesiączkowego podczas diagnostyki? Jak wygląda wywiad medyczny? 

CZYTAJ WIĘCEJ

7 sposobów jak przetrwać przesilenie wiosenne i jak szybko zajść w ciążę!

Przesilenie wiosenne dla wielu kobiet jest trudnym okresem przejściowym, kiedy mogą pojawiać się problemy ze snem, nadmiernym zmęczeniem, brakiem energii, czy obniżoną koncentracją. Wszystko to może mieć wpływ na gospodarkę hormonalną i kobiecą płodność. Jak w tym czasie przygotować się do ciąży? Jakie są skuteczne sposoby na poprawę płodności? Jak szybko zajść w ciążę, wprowadzając proste nawyki do codziennego stylu życia?

CZYTAJ WIĘCEJ

Zaburzenia hormonalne - 8 najczęstszych objawów

Zaburzenia hormonalne - jakie są ich najczęstsze objawy? Które objawy powinny Cię skłonić do wizyty u lekarza i diagnostyki w kierunku zaburzeń hormonalnych? Jakie są najczęstsze przyczyny braku równowagi hormonalnej i jak wygląda leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ