Forum W oczekiwaniu na testowanie Majowe testowanie!
Odpowiedz

Majowe testowanie!

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 kwietnia 2015, 09:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Po weselu u mojej kuzynki stwierdziłam, ze ja będę miała kucharkę i to była dobra decyzja. Po weselu ludzie długo wspominali jedzenie:)

    Tak mnie własnie olśniło. Po co ja kupowałam te drogie testy ciążowe w Niemczech skoro testować będę już w Polsce...lama nad lamami jestem.

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 26 kwietnia 2015, 09:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moze drozsze to lepsze takie szczesliwe beda :)

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 kwietnia 2015, 09:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niemieckie? szczęśliwe?:D kłóci się to ze sobą:D
    Myślę, że jeśli beta jest wysoka to na każdym teście wyjdzie pozytyw.

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 26 kwietnia 2015, 09:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj tam no oj tam wynajdujesz sobie tylko :P Powinnas powiedziec tak beda szczesliwe beda dwie kreski, beda groszki a te polskie o badziewne, przeciez od lat wiadomo ze to co zza granicy lepsze :P

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 kwietnia 2015, 09:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Będą dwie kreski, będą dwie kreski, będą dwie kreski...trzeba sobie powtarzać:D

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 26 kwietnia 2015, 09:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nooo najwazniejsze jest zachowywac sie tak jakbys juz byla w ciazy :) ja juz patrze na ciuszki ciazowe :) wiec na pewno zaraz beda ;)

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 kwietnia 2015, 09:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A wiesz, ja właśnie ostatnio kupuję wszystko z myślą o ciąży. Tuniki ze stanem pod biustem i luźne, bluzki raczej koszulowe:D
    A jak wybierałam skarpetusie dla dzieciaków znajomych to miałam taką radochę, że ledwo mnie chłop wyciągnął ze sklepu:D

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 26 kwietnia 2015, 09:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Noo wiem cos o tym ;) ale ten cykl jakos tak spokojniej przechodze niz ten pierwszy troche tak jakbym juz wiedziala ze sie udalo i nie musze sie testowaniem stresowac :)
    Moze dlatego ze wiem ze badania wyszly pozytywnie i w ogole.

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 kwietnia 2015, 10:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Może i tak. Twój wykres jest mega spokojny:D
    Ja też jestem na pewno spokojniejsza niż w poprzednich cyklach, nie świruję już na każdy nawet lekki objaw. W pierwszym cyklu świadomych starań miałam naprawdę wszystkie objawy, byłam pewna, że się udało. Cykl wydłużył się do 35 dni a to pewnie dlatego, że ciągle stresowałam się i myślałam o ciąży. jak zrobiłam test i wyszedł negatywny, puściło i @ przyszła migiem. Dlatego teraz już nie wierzę objawom.

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 26 kwietnia 2015, 10:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to ja mialam podobnie choc u mnie i tabletki pewnie zrobily swoje, a moze wcale nie mialy nic z tym wspolnego, mnie testy negatywne nie uspokajaly bo mama mi zawsze powtarzala ze ona w ciazy nie miala pozytywnych testow i miala dosc obfite krwawienia przez 3 miesiace, wiec to wcale mnie nie uspokoilo... Ale @ sama przyszla niby dziwna ale lekarz powiedzial ze wszystko w porzadku i temperatura spadla i czuje sie lepiej niz w tamtym cylku wiec jestem dobrej mysli :) Mam nadzieje ze ten spokojny wykres to dobra zapowiedz :) A nie ze np owu nie bedzie...

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 kwietnia 2015, 10:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Będzie! przecież w maju zostajemy ciężarówkami i robimy zlot:D

    ketka91, marta1987 lubią tę wiadomość

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 26 kwietnia 2015, 10:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nooo ja mysle ;) Ale to pierwszy moj wykres z mierzeniem temperatury i jestem nim pozytywnie zaskoczona :D myslalam ze sie w tym nie odnajde a tu takie pieknosci, teraz serduszkowanie co drugi dzien i dwie kreseczki beda :)

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 kwietnia 2015, 10:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A jaki masz termometr?

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 26 kwietnia 2015, 10:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Microlife. Bardzo dobry przyajniej tak mi sie wydaje. Dedykowany da staraczek a kosztuje 13zl w aptece i na allegro tez tyle.

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 kwietnia 2015, 10:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To muszę kupić. Ja mam taki zwykły, elektroniczny i może dlatego mam taki dziwny wykres. Jeśli będzie przyszły cykl< tfu! tfu!> to na pewno zaopatrzę się w taki specjalistyczny:D

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 26 kwietnia 2015, 10:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    On tez jest zwykly taki elektoniczny. Popsul mi sie moj tej samej firmy tylko z jednym miejscem po przecinku (a tak naprawde moj kot go utopil w zlewie a nie byl wodoodpornyl wiec polecialam do apteki i poprosilam zwykly elektroniczny tylko zeby mial dwa miejsca po przecinku i dostalam ten a tam wlasnie bylo napisane ze termometr dobry do obserwacji cyklu i jest wodoodporny a wczesniej patezylam na allegro to tez tego bylo duzo i w takiej samej cenie jak w aptece zaplacilam. Jak na razie jestem zadowolona.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 kwietnia 2015, 10:39

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 kwietnia 2015, 12:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No kłują mnie jajniki noooo, raz z jednej raz z drugiej strony;/

  • Gumisia Autorytet
    Postów: 2036 816

    Wysłany: 26 kwietnia 2015, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja to mam pecha. ;) Kiedyś mierzyłam zwykłym najzwyklejszym i wszystko było dobrze. Ostatnio kupiłam elektroniczny i w ten sam dzień się popsuł więc mierzę zwykłym i chyba już przy nim zostanę. ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 kwietnia 2015, 12:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gumisia, podobno te zwykłe są najlepsze, tylko trzeba te 5 minut leżeć z termometrem w...no, gdzie tam go się akurat wkłada:D

  • Gumisia Autorytet
    Postów: 2036 816

    Wysłany: 26 kwietnia 2015, 12:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mierzę w pochwie. ;) I niestety ale 5 minut z nim jeszcze przysypiam. ;)

‹‹ 12 13 14 15 16 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Stres oksydacyjny w plemnikach jako przyczyna męskiej niepłodności

Wiadomo, że stres może mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Ale co ma wspólnego stres oksydacyjny z plemnikami? Czy może być on przyczyną męskiej niepłodności? Dowiedz się, skąd bierze się stres oksydacyjny oraz jak diagnozuje się jego obecność w męskim nasieniu?

CZYTAJ WIĘCEJ

Metody leczenia endometriozy - techniki leczenia, skuteczność, koszty

Endometrioza jest w dalszym ciągu bardzo tajemniczą chorobą. Nic dziwnego, że zarówno diagnostyka, jak i leczenie nie należą do łatwych. Jakie metody stosuje się w zależności od postaci endometriozy? Na czym polegają? Czy są one skuteczne? Jakie czynniki zwiększają szanse na powodzenie leczenia operacyjnego? Czy leczenie endometriozy jest drogie? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego