X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie MARCOWE TESTOWANIE – PIERWSZY POWIEW WIOSNY
Odpowiedz

MARCOWE TESTOWANIE – PIERWSZY POWIEW WIOSNY

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 marca 2018, 16:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kate spokojnie, mi też na dzień, dwa mdłości ustały, ale wróciły ze zdwojoną siłą, to o niczym złym nie świadczy:* ja to się cieszyłam, że mam spokój ;) czekam na Twoją wizytę, ciekawe jak tam się miewa okruszek

    KateHawke lubi tę wiadomość

  • Kingulla Autorytet
    Postów: 2698 2639

    Wysłany: 20 marca 2018, 16:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lamka przybij pionę :) też marzy mi się trójca :) jedno mam więc jeszcze dwa złote strzały, albo jeden podwójny :P

    Blue podziwiam :) musisz być mega zorganizowana :) u mnie z tym ciężko, ale potrafię się sprężyć jak trzeba. Poza tym jestem nauczycielką, to w sumie większą gromadkę w domu też bym pewnie ogarnęła :P jednak zostanę przy 3 ;D





    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 marca 2018, 16:48

    Sebek - 2010 <3 <3
    Starania od I 2016

    18.08.2016 - zaśniad całkowity:(

    V 2019 IVF - 😭

    III 2020 😭

    Czekam na cud..

    HSG - oba jajowody drożne (lewy udrożniony po ponownym podaniu kontrastu)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 marca 2018, 16:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przewaga córek,córka 17,syn 15,córka 13,córka 5,synek 3.

    MOJE, Malgonia, nenusia, ANkaG, JuicyB, Emilkap11, Bocianiątko, Lunaris, Emiilka, Yoselyn82, Morusek lubią tę wiadomość

  • MOJE Autorytet
    Postów: 1101 671

    Wysłany: 20 marca 2018, 16:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wooow. Zazdroszczę wspólnych wigilii

    7.02.2019 NASZE dwa Aniołki odeszły w 11 tygodniu :(
    👰 36 LAT
    AMH 17.11 (1.05-55)
    AMH (2021 rok) 25.2
    ANGELIUS- zabieg jajniki i reszta u mnie ok.

    🧑37 LAT
    Nasienie słabe 09.2021
    Liczba plemników 12 mln :( ( norma od 39 mln)
    Morfologia 2%