Forum W oczekiwaniu na testowanie Marzec- miesiąc dwóch kreseczek
Odpowiedz

Marzec- miesiąc dwóch kreseczek

Oceń ten wątek:
  • Pauliśka Autorytet
    Postów: 1556 2139

    Wysłany: 25 marca 2019, 18:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szczesliwa_mamusia wrote:
    Tele- kurcze. Ale sie zmienilo. Szkoda. Ale fajnie,ze bedziecie rodzicami chrzestnymi. Oby chlopcy rosli zdrowo i byli szczęśliwi.

    5ylwian- przykro mi. Mam nadzieję, ze szpital nie będzie potrzebny. Przy takiej becie tez ciezko moze byc cos dotrzec. Mam nadzieje,ze 1 kwietnia cos sie wyjasni

    Pauliska - jesli jest Pecherzyk, to jest pecherzyk. Nie ma w maciy czegos takiego jak pseudopecherzyk. Moze byc pusty, z cialkiem,z zarodkiem. Ale nie tak,ze to błąd zdjecia. Nie rób juz bety. Zaczekaj tydzien i idz na usg. Po co sie stresowac. Tak jak lekarz powiedzial, ciąża to nie matematyka. Fajny lekarz. Bo ten co ja poszlam potwierdzić ciaze,to talna katastrofa i gdyby to byla mpja pierwsza ciaza,to bym wyszla wystraszona. A.tak to ,w dupie mialam co gadał. Najwazniejsze,ze zobaczylam to co mialam zobaczyc. Życzę Ci,zeby to sie rozwinelo prawidlowo.
    No ja właśnie naczytałam się o tych pseudo,że one właśnie mają taką wielkość jak ten mój :( a skoro jego wzrost stoi to i beta stać powinna,a ona jednak do przodu idzie... :( teraz to serio zaczynam się dopiero martwić... :(

    8p3os65gp79cy9ly.png
  • makowa Autorytet
    Postów: 628 984

    Wysłany: 25 marca 2019, 18:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pauliśka wrote:
    No właśnie we wtorek tydzień temu pęcherzyk u innego lekarza był niby 2mm. Potem w czwartek ten lekarz widział jakiś zarys pęcherzyka,ale tak maleńki był,że nie mógł go zmierzyć i dziś ten sam lekarz zmierzył pęcherzyk i ma 2,7 mm... Ten lekarz twierdzi,że tamten nie mógł znaleźć pęcherzyka przy tak niskiej becie... Sama nie wiem... Ja jestem świadoma ,ze ta ciąża się nie rozwija i , że to koniec... Tylko skąd w tym lekarzu tyle optymizmu?? Ale ja serio myślę o tym pseudopęcherzyku... Bo skoro ciąża nie rośnie to czemu beta rośnie?? :/
    Wg mnie w najgorszym razie ciąża rośnie, ale w zbyt wolnym tempie i odzwierciedla to właśnie beta. Z drugiej strony lekarz ma rację, że ciąża to nie matematyka i wszystko się może zdarzyć. Niecierpliwa miała przyrosty ponad 100% nawet leżąc już w szpitalu z podejrzeniem diagnozy.

    Dlaczego lekarz jest optymistyczny? Bo ukończył studia medyczne. Bo jest ginekologiem nie od wczoraj. Bo posiada doświadczenie. Nie jest laikiem, który przeczytał pół internetu zawierającego najczarniejsze scenariusze.

    Jak Twój synek zachoruje to idziesz z nim do lekarza czy prosisz o diagnozę nieznajomych ludzi w internecie?

    Rozumiem, że takie przyrosty nie dają Ci nadziei, w sumie lepiej nastawić się na gorsze niż później boleśnie się rozczarować. Ale skoro ktoś lepiej znający się na tym temacie niż Ty nie przekreśla tej ciąży, to Ty też jeszcze nie przekreślaj. A już na pewno nie wmawiaj sobie tej cp... Równie dobrze możesz zacząć sobie wmawiać raka płuc, AIDS i inne g***o, bo na pewno jakieś objawy sobie z internetu dopasujesz.

    Szczesliwa_mamusia, 5ylwian, Tele...79, Ochmanka, Emmainthegarden, ef36 lubią tę wiadomość

    MTHFR, PAI-1 hetero | ANA1, ANA2 + | p/c antykardiolipinowe + | Hashimoto
    OK: V Laiden, R2 | Protrombina II | ANA3 | LA | p/c p. b2 glikoproteinie | białko C, S | homocysteina

    Aniołki 03.2018 12 tc, 06.2018 6 tc
    Udało się! II - 24.12.2018
    x0f7mnb.png
  • MonikA_89! Autorytet
    Postów: 7170 10086

    Wysłany: 25 marca 2019, 18:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nikodemka wrote:
    5ylwian - przykro mi :(
    Tele - to straszne, ze w naszym kraju wszystko jest tak utrudnione... tyle dzieci nie moze cieszyc sie wspanialym dziecinstwem, bo blokuje to prawo, niesprawiedliwe.
    Monika - jestem dzis w 22dc, obstawiam, ze jestem 7-8 dpo, wiec chyba na jakiekolwiek objawy jeszcze za wczesnie :)
    Ja tam mam objawy jeszcze przed owulacją 😂😂😂 A sprawdzałaś poziom TSH ostatnio? Jak jest za wysokie to często się jest bardzo zmęczonym i sennym.

    6 lat starań o kropka
    _____________________
    Wrzesień '20 transfer dwóch maluchów 10dpt 422,85 😍 13dpt 1570 ♥️ 19dpt dwa pęcherzyki w macicy😍
    Marzec '20 - AZ blastusia 😭
    Luty '20 - IVF z KD nowa dawczyni = nowa nadzieja
    😭
    Styczeń '20 - IVF z KD! Nie rozmroziły się komórki...
    Grudzień '19 - IMSI - brak zarodków 😭
    Październik '19 - IMSI - brak zarodków 😭
    Maj '19 - criotransfer ❄️, cb 😭
    Kwiecień '19 - IMSI, transfer bliźniaków nieudany 😭
    Wrzesień '18 - nadzieja w naprotechnologii
    Maj '18 - IVF -Poronienie zatrzymane Synek 13tc [*] 😭
    Sierpień '17- rozpoczęcie leczenia w Invimed
    Przeciwciała p/otoczce komórki jajowej, aTPO i aTG, 120mln plemników, 50% ruch postępowy, morfologia 1%, SCD 21%, MTHFR hetero, PAI homo, AMH : mar18- 1.5, gru18- 0.99, sie19-1.8, lis19- 2.2 , kir AA, NK 18%, CD4/CD8 1,62
  • 5ylwian Autorytet
    Postów: 1207 1149

    Wysłany: 25 marca 2019, 19:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pauliśka wrote:
    Kochana na tym etapie przecież może jeszcze nic nie być, ona nie daje szans,że się pęcherzyk jeszcze pojawi? Kurde ciężkie to wszystko :(
    Nie chce juz liczyc,ze cos bedzie. Jutro bedzie 6+0 a nie ma sladu czegokolwiek. Z synkiem juz serduszko slyszalam. Niech sie juz skonczy. Pecherzyk rosnie 1mm dziennie. Tydzien temu nic nie bylo,dzisiaj tez. Wiec nawet nie muszr isc do niej ponownie w tym tyg bo jak srednio beta przyrosla mi o ok 46 w 48h i spowalnia to moze jakims cudem nawet spadnie do poniedzialku.

    *Maj 2014- Synek. :) CC
    *PCOS, insulinooporność, hiperinsulinemia, HOMA IR 5,17
    niedoczynność tarczycy, niedomoga lutealna
    *starania o 2 dziecko od kwietnia 2018
    *2018-poronienie samoistne, poronienie zatrzymane z łyżeczkowaniem
    *2019- cb,cp z poronieniem trąbkowym
    *2019-badania: ANA- dodatnie,
    Antykoagulant tocznia słabo dodatni,MTHFR_677-T i MTHFR_1298A-C heterozygotyczne, PAI-1 4G heterozygotyczny.
  • Nikodemka Autorytet
    Postów: 5439 8365

    Wysłany: 25 marca 2019, 19:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Monika - nie bede ukrywac, ze ja tez doszukuje sie objawow przez polowe cyklu :D Ale tym razem to nie to... Chyba mam rozwiazanie zagadki. Dopadl mnie jakis wirus zoladkowy :/

    agge lubi tę wiadomość

    ckaiugpj74w9mwp5.png
    Mięśniak podsurowicówkowy.
    27.06.19 - histeroskopia z usunięciem polipa.
    13.07.19- beta:42,1, prog: 27,8 ❤️
    15.07.19 - beta: 131,0 ❤️
    17.07.19 - beta: 316,0 ❤️
  • agge Autorytet
    Postów: 3873 5051

    Wysłany: 25 marca 2019, 19:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja się zbieram, żeby termometr schować już do szafy, ale tak ciężko mi się z nim pożegnać... :D
    Tak długo mierzylam. Chyba jeszcze kilka dni pomierzę :D

    MonikA_89!, Nuch, Iseko, Emmainthegarden lubią tę wiadomość

    91bbb8f83b.png

    c62facf3ab.png

    14.07.2015 Emilka, 3270g/56 cm 💕
    30.11.2019 Tomek, 3670g/60 cm 💕
  • 5ylwian Autorytet
    Postów: 1207 1149

    Wysłany: 25 marca 2019, 19:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pauliska Ty naprawde odpusc ta cp. Cokolwiek bedzie ciesz sie,ze masz pecherzyk we wlasciwym miejscu. Co ja mam powiedziec? Nawet jak @ dostane to nie znaczy,ze to koniec i beta bedzie spadac bo ciaza moze byc w jajowodzie wiec okres jej nie zluszczy. Obie nic juz nie mozemy zrobic i na nic nie mamy wplywu. Ciesze sie jedynie,ze nie biore nic na podtrzymanie zeby sztucznie nie utrzymywac tej ciazy. Boli jak cholera w sercu,jak sie skonczy to na bank bede ryczec ale mam juz plan na "zas", ukladam sobie od czego zaczac i na czym sie skupic w 1 kolejnosci zeby zwiekszyc szanse na powodzenie. Wizyta u kolejnego lekarza nic Ci nie da,bo:
    a) jak podtrzyma to co inni powiedzieli to i tak dalej bedziesz miala zle mysli o cp i tym,ze jest zle
    b) jak skresli ciaze to stracisz zaufanie do tamtych a i tak bedziesz czekala na poronienie.
    Jestesmy po stratach wiec to normalne,ze sie boimy. Ale na nic juz nie mamy wplywu. Inny lekarz nie podniesie Ci bety ani nie powiekszy pecherzyka ani mi nie przeniesie ciazy do macicy. Wiec pozostaje czekac

    *Maj 2014- Synek. :) CC
    *PCOS, insulinooporność, hiperinsulinemia, HOMA IR 5,17
    niedoczynność tarczycy, niedomoga lutealna
    *starania o 2 dziecko od kwietnia 2018
    *2018-poronienie samoistne, poronienie zatrzymane z łyżeczkowaniem
    *2019- cb,cp z poronieniem trąbkowym
    *2019-badania: ANA- dodatnie,
    Antykoagulant tocznia słabo dodatni,MTHFR_677-T i MTHFR_1298A-C heterozygotyczne, PAI-1 4G heterozygotyczny.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 marca 2019, 19:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pauliska, czy jest w ogole cos takiego jak pseudopecherzyk? Ja mialam przez to pseudoschize w weekend i umieralam ze strachu, kiedy krwawilam jak nigdy dotad, wypluwajac z siebie tkanki i skrzepy wielkosci jablek. U mnie ginekolog nie znalazl niczego w macicy, ani real ani pseudo. Nie umialam juz nawet ronic zwyklej CB w spokoju i samotnosci, bo przez to wszystko patrzylam na kazdy najdrobniejszy szczegol przez pryzmat CP. Chore! Naprawde chcemy w to brnac? Kochanie, bardzo Ci wspolczuje, ale jak ktos Ci daje do reki ciastko, to masz watpliwosci?

    Tele, katar w kazdym dniu cyklu jest spoko :* Przykro mi z powodu sytuacji z blizniakami :( ten kraj jest troche chory.

    MonikA, torbiel musiala sie wchlonac :* Nieeeeee chceeee Twojej @!!! Wspolczuje wczesnej pobudki i moge sie wyspac za Ciebie :*

    Moni, no oczywiscie, ze toxo w zaden sposob nie wplynela na Dzidziulka! :* Ciotki nie dadza zrobic krzywdy, o nie!

    5ylwian, tak mi przykro :( Nie mysl o najgorszym, prosze :* Pewnie @ zaraz sie pojawi tak jak i u mnie, dajac Ci nadzieje na nowy cykl :*

    Syllwia, z racji wykonywanego zawodu musze miec dobra pamiec :D jest dobra, ale krotka, wiec pisze szyyyyyybko, by niczego nie zapomniec :*

    Izape, pokrzywa jest tez dobra na wlosy, no i chyba na endo rowniez :)

    Agge, schowaj termometr!

    moni05, MonikA_89!, 5ylwian, agge, szona, Tele...79, syllwia91 lubią tę wiadomość

  • Pauliśka Autorytet
    Postów: 1556 2139

    Wysłany: 25 marca 2019, 19:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/1bc0133a34b6.jpg
    Zobaczcie to od tego samego lekarza, z czwartku po prawej z dziś po lewej...w czwartek nie mierzył bo twierdził,że za małe, wziął tylko w kółko...

    8p3os65gp79cy9ly.png
  • MonikA_89! Autorytet
    Postów: 7170 10086

    Wysłany: 25 marca 2019, 19:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pauliśka wrote:
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/1bc0133a34b6.jpg
    Zobaczcie to od tego samego lekarza, z czwartku po prawej z dziś po lewej...w czwartek nie mierzył bo twierdził,że za małe, wziął tylko w kółko...
    Ewidentnie lewej jest większy. To dobry znak! Znaczy, że ciąża się rozwija. Może nie tak szybko, jak inne ciąże, ale się rozwija. Pozostaje Ci tylko wierzyć, że za chwilę beta ruszy z kopyta. Ja też miałam słabe przyrosty i lekarz mówił, że to może być wina jakiś mikro skrzepów. Kolejną ciążę będziemy prowadzić na heparynie. Sprawdzałaś może jaki masz czas krzepnięcia APTT?

    ef36, Sasanka55 lubią tę wiadomość

    6 lat starań o kropka
    _____________________
    Wrzesień '20 transfer dwóch maluchów 10dpt 422,85 😍 13dpt 1570 ♥️ 19dpt dwa pęcherzyki w macicy😍
    Marzec '20 - AZ blastusia 😭
    Luty '20 - IVF z KD nowa dawczyni = nowa nadzieja
    😭
    Styczeń '20 - IVF z KD! Nie rozmroziły się komórki...
    Grudzień '19 - IMSI - brak zarodków 😭
    Październik '19 - IMSI - brak zarodków 😭
    Maj '19 - criotransfer ❄️, cb 😭
    Kwiecień '19 - IMSI, transfer bliźniaków nieudany 😭
    Wrzesień '18 - nadzieja w naprotechnologii
    Maj '18 - IVF -Poronienie zatrzymane Synek 13tc [*] 😭
    Sierpień '17- rozpoczęcie leczenia w Invimed
    Przeciwciała p/otoczce komórki jajowej, aTPO i aTG, 120mln plemników, 50% ruch postępowy, morfologia 1%, SCD 21%, MTHFR hetero, PAI homo, AMH : mar18- 1.5, gru18- 0.99, sie19-1.8, lis19- 2.2 , kir AA, NK 18%, CD4/CD8 1,62
  • MonikA_89! Autorytet
    Postów: 7170 10086

    Wysłany: 25 marca 2019, 19:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sasanko, śpij słońce ;) Możesz się za mnie wyspać i przesłać telepatycznie trochę energii. O 9 będę już w Wawie, więc będziesz mieć ładny zasięg :D

    Sasanka55 lubi tę wiadomość

    6 lat starań o kropka
    _____________________
    Wrzesień '20 transfer dwóch maluchów 10dpt 422,85 😍 13dpt 1570 ♥️ 19dpt dwa pęcherzyki w macicy😍
    Marzec '20 - AZ blastusia 😭
    Luty '20 - IVF z KD nowa dawczyni = nowa nadzieja
    😭
    Styczeń '20 - IVF z KD! Nie rozmroziły się komórki...
    Grudzień '19 - IMSI - brak zarodków 😭
    Październik '19 - IMSI - brak zarodków 😭
    Maj '19 - criotransfer ❄️, cb 😭
    Kwiecień '19 - IMSI, transfer bliźniaków nieudany 😭
    Wrzesień '18 - nadzieja w naprotechnologii
    Maj '18 - IVF -Poronienie zatrzymane Synek 13tc [*] 😭
    Sierpień '17- rozpoczęcie leczenia w Invimed
    Przeciwciała p/otoczce komórki jajowej, aTPO i aTG, 120mln plemników, 50% ruch postępowy, morfologia 1%, SCD 21%, MTHFR hetero, PAI homo, AMH : mar18- 1.5, gru18- 0.99, sie19-1.8, lis19- 2.2 , kir AA, NK 18%, CD4/CD8 1,62
  • nuśka91 Autorytet
    Postów: 1043 2172

    Wysłany: 25 marca 2019, 19:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Angelika1313 wrote:
    Nuśka dzięki za kciuki ❤ a ja trzymam kciuki za twoją wizytę niech słodki maluszek zdrowo rośnie i się ładnie pokaże mamusi i ciocią ❤😘😘✊

    ❤️❤️❤️
    Jutro dam znać 😊

    ef36, Angelika1313, Tele...79 lubią tę wiadomość

  • ef36 Autorytet
    Postów: 1491 1652

    Wysłany: 25 marca 2019, 19:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zajecie jutro, bo dziś mi z techniką nie po drodze a szkoda marnować reszty energii na myślenie... ciąża ma swoje prawa :)

    Pauliśka, masz dowód że to nie cp na zdjęciu, więc uwierz wreszcie w to nowe życie..

    5ylwian, bardzo mi przykro.. oby skończyło się możliwie jak najlepiej.

    5ylwian lubi tę wiadomość

    1 x CP
    3 x poronienie (5tc, 6tc, 13tc)
    ANA1 wątpliwe
    Mutacja PAI-1

    Zespoł Asherma, najwyższy czas zapomnieć o dziecku i zacząć żyć normalnie.
  • nuśka91 Autorytet
    Postów: 1043 2172

    Wysłany: 25 marca 2019, 19:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Marczelinka 🖐️☺️

    Izape piękne te Twoje rzeczy ❤️

    APrzybylska widzę, że już dostałaś ochrzan, ale ja też Ci powiem to samo - nie wygłupiaj się, pisz o wszystkim! Z bliźniakami tym bardziej wszystko nas ciekawi ☺️ ja też nieraz pisze o rzyganiu i jeszcze mnie nikt stąd nie wyrzycił 😛

    Agge schowaj termometr! Będzie spadek i zaczniesz świrować a w ciąży się już nie mierzy!

    5ylwian bardzo mi przykro, dużo siły dla Ciebie 😘

    Pauliśka jeszcze nie wszystko stracone, musisz jeszcze poczekać jak się rozwinie sytuacja.

    Tele szkoda, że z dzieciaczkami nie wyszło... Ale ja wiem, że Wasze gdzieś na Was czekają 😘

    Nikodemka, Iwona trzymam za Was kciuki i życzę Wam dużo sił 😘😘

    Iwona28, MonikA_89!, agge, Izape_91, Tele...79, Ochmanka, 5ylwian, aeiouy lubią tę wiadomość

  • nuśka91 Autorytet
    Postów: 1043 2172

    Wysłany: 25 marca 2019, 20:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ef super, że jest serduszko ❤ teraz już wszystko będzie dobrze 😘

    ef36 lubi tę wiadomość

  • Pauliśka Autorytet
    Postów: 1556 2139

    Wysłany: 25 marca 2019, 20:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MonikA_89! wrote:
    Ewidentnie lewej jest większy. To dobry znak! Znaczy, że ciąża się rozwija. Może nie tak szybko, jak inne ciąże, ale się rozwija. Pozostaje Ci tylko wierzyć, że za chwilę beta ruszy z kopyta. Ja też miałam słabe przyrosty i lekarz mówił, że to może być wina jakiś mikro skrzepów. Kolejną ciążę będziemy prowadzić na heparynie. Sprawdzałaś może jaki masz czas krzepnięcia APTT?
    Tak, mam przebadaną genetykę pod kątem krzepnięcia nawet po zakrzepicy w połogu. Wszystko jest ok,ale też myślę czy profilaktycznie heparyny nie wprowadzić albo chociaż acardu. No właśnie tylko jak wytłumaczyć fakt,że w wtorek u innego lekarza niby też miał tyle co dziś...może on pomylił coś innego z tym pęcherzykiem?

    8p3os65gp79cy9ly.png
  • agge Autorytet
    Postów: 3873 5051

    Wysłany: 25 marca 2019, 20:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nuśka91 wrote:
    Agge schowaj termometr! Będzie spadek i zaczniesz świrować a w ciąży się już nie mierzy!
    Eee, nie :D już przedwczoraj miałam spadek do 36.77 i wcale się tym nie przejęłam, dziś znow powyżej 36.9 :D

    aeiouy lubi tę wiadomość

    91bbb8f83b.png

    c62facf3ab.png

    14.07.2015 Emilka, 3270g/56 cm 💕
    30.11.2019 Tomek, 3670g/60 cm 💕
  • Angelika1313 Autorytet
    Postów: 1194 3302

    Wysłany: 25 marca 2019, 20:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izape no niestety taka znieczulica u nas .. niestety nie stać mnie teraz by pojechać do jakiś lepszych specjalistów np w Rzeszowie ..

    Aleksandra 23.06.2020 3090g 51cm 👣❤️

    7bd1324f90.png

    19cs.. 1 cykl po hsg szczęśliwy 💖
    10.10 II
    04.11 : Crl 6,6 mm i jest <3
    14.11 : 1,62 cm szczęścia 😍
    06.12 prenatalne: crl 45,5 mm <3
    07.02 : 287g córeczki ❤
    24.02 : 496g <3
    12.03 : 781g <3
    03.04: 1244g <3
    23.04: 1703g <3
    07.05: 2148g <3
    21.05: 2520g <3
    04.06: 2818g <3
    15.06: 3178g <3

    29.08.2019 HSG oba jajowody drożne
    🌸MTHFR C677T hetero🌸MTHFR A1298C hetero🌸PAI-1 homo🌸Insulinooporność🌸pcos🌸hiperprolaktynemia🌸niedoczynność tarczycy🌸cukrzyca w ciąży.
    💊 Metformina, letrox, acard, heparyna, duphaston, insulina
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 marca 2019, 20:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MonikA_89! wrote:
    Sasanko, śpij słońce ;) Możesz się za mnie wyspać i przesłać telepatycznie trochę energii. O 9 będę już w Wawie, więc będziesz mieć ładny zasięg :D

    Zaraz bede spac, ale poki co woze sie z mezem jak najgorszy dresiarz i lambadziara po miescie kabrio :D eMek oddal swoje autko do serwisu i dostal w zastepstwie bezdachowca :) Zimno w leb, ale przynajmniej sie dotlenie i poczuje wiosne :) Po takiej przejazdzce bede spala jak dzidzia, a tymczasem przesylam Ci cala mase swojej energii :* :* :* Wpadaj jutro na winko :*

    agge, nuśka91, MonikA_89!, Ania_85_, aeiouy, szona, Emmainthegarden lubią tę wiadomość

  • makowa Autorytet
    Postów: 628 984

    Wysłany: 25 marca 2019, 20:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pauliśka wrote:
    Tak, mam przebadaną genetykę pod kątem krzepnięcia nawet po zakrzepicy w połogu. Wszystko jest ok,ale też myślę czy profilaktycznie heparyny nie wprowadzić albo chociaż acardu. No właśnie tylko jak wytłumaczyć fakt,że w wtorek u innego lekarza niby też miał tyle co dziś...może on pomylił coś innego z tym pęcherzykiem?
    Wyślij budowlańca aby zmierzył płot. Jednemu wyjdzie 11,2 m. Innemu 11,6 m. A jeszcze innemu 11,0. Sorki za budowlane porównanie, ale to moja branża i jeszcze ani razu mi się nie zdarzyło, żeby różne osoby zmierzyły mi jakąś odległość z tym samym wynikiem.
    Inny lekarz, inny sposób mierzenia, inny sprzęt, inny dzień ciąży. Zresztą, co Ci da takie rozkładanie tego na czynniki pierwsze i stawianie takich pytań? Odpowiedzi sobie ani nie wymyślisz, ani nie wyczytasz. Zamiast marnować czas na takie rozmyślania poświęć go synkowi.

    Sasanka55, 5ylwian lubią tę wiadomość

    MTHFR, PAI-1 hetero | ANA1, ANA2 + | p/c antykardiolipinowe + | Hashimoto
    OK: V Laiden, R2 | Protrombina II | ANA3 | LA | p/c p. b2 glikoproteinie | białko C, S | homocysteina

    Aniołki 03.2018 12 tc, 06.2018 6 tc
    Udało się! II - 24.12.2018
    x0f7mnb.png
‹‹ 288 289 290 291 292 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niepłodność u mężczyzn - najczęstsze przyczyny. Kiedy warto wykonać badanie nasienia?

Problem z poczęciem dziecka jest problemem obojga partnerów, dlatego jeśli już dłuższy czas czekasz na dziecko, to diagnostykę i ewentualne leczenie rozpocznij razem z partnerem. Niepłodność u mężczyzn występuje tak samo często, jak u kobiet. Przeczytaj jakie są najczęstsze przyczyny problemów z płodnością u mężczyzn, w jaki sposób można je wykryć i jakie są potencjalne rozwiązania na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciążooporna - historia kobiety, która pragnie zostać Mamą ♡

Emilia mówi o sobie, że jest ciążooporna. Jej walka o bycie Mamą trwa już kilka lat, więc sama zaczęła nazywać siebie dinozaurem ciążooporności. Przeczytaj prawdziwą historię kobiety starającej się o dziecko. Kobiety, która pomimo wielu trudnych doświadczeń nie poddaje się i nie traci nadziei. 

CZYTAJ WIĘCEJ

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego