X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie 💕Nasz Vergeecik wciąż szaleje, niech się w grudniu bobas śmieje 🥹✨
Odpowiedz

💕Nasz Vergeecik wciąż szaleje, niech się w grudniu bobas śmieje 🥹✨

Oceń ten wątek:
  • brilka Autorytet

Wysłany: 16 kwietnia, 08:47

Cytuj  /     /  Zgłoś
    PaulinKA wrote:
    Ojej nie znam się na tym totalnie, a co się robi jak nie ma przeciwciał? Szczepionka?
    Tak i nie można się starać przez jakiś czas. Z moim szczęściem wszystkie 3 cykle po sonohsg będziemy stopować 😆

Starania od 04/24, od 11/24 z pomocą medyczną 💉
    03/25 cb? (13 cs)

👩🏻 ✅ hormony, kariotyp, mucha (wyleczona ureaplasma), amh 3,74 (08/24) ➝ 1,75 (03/25), udrożniony kanał szyjki macicy (04/25), histeroskopia, p/c przeciwplemnikowe
    ❌ niedrożny prawy jajowód, kir AA
    ⌛️CD138

🧔🏻‍♂️✅ poprawa wyników nasienia (02/25), HBA 80%, SDF 7%, hormony, kariotyp
    ❌ podwyższony stres oksydacyjny
    ⌛️HLA-C

30/04/25 - monitoring
    06/25 - IUI
  • brilka Autorytet

Wysłany: 16 kwietnia, 09:08

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kalamarniczko, czy crossmatch zalecała ci dr Jarosz? Bo z tego co pamiętam to konsultowałaś się u niej.

Zastanawiam się dziewczyny czy zacząć kopać głębiej i wejść w te wszystkie badania immunologiczne czy na razie dać sobie spokój. Wszędzie piszą, że to są badania zalecane raczej w razie poronień/nieudanych ivf a my mamy problem w ogóle z zajściem… więc z jednej strony widzę, że te badania nie są jeszcze dla nas skierowane a z drugiej wolałabym wiedzieć jak bardzo jest coś nie tak skoro zaczynają wychodzić kwiatki.

03/25 cb? (13 cs)

👩🏻 ✅ hormony, kariotyp, mucha (wyleczona ureaplasma), amh 3,74 (08/24) ➝ 1,75 (03/25), udrożniony kanał szyjki macicy (04/25), histeroskopia, p/c przeciwplemnikowe
    ⌛️CD138

⌛️HLA-C

30/04/25 - monitoring
    06/25 - IUI
  • PaulinKA Autorytet

Wysłany: 16 kwietnia, 09:18

Cytuj  /     /  Zgłoś
    brilka wrote: