Forum W oczekiwaniu na testowanie NOWY ROK - STYCZNIOWE TESTOWANIE
Odpowiedz

NOWY ROK - STYCZNIOWE TESTOWANIE

Oceń ten wątek:
  • Czrna 81 Autorytet
    Postów: 2898 3333

    Wysłany: 5 stycznia 2018, 07:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jedna my tu już sikamy czekając za twoim sikiem! :-P

    Rucola, Jedna_z_Wielu, StaraczkaNika, Anna Stesia lubią tę wiadomość

    Czarna81
    22 cs.
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11449 12939

    Wysłany: 5 stycznia 2018, 07:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina90 wrote:
    Flo a propo tego ASA to jak wczoraj dr zobaczyła wynik to powiedziała ze to archaiczne badanie i od razu je mi oddala :-P a ja jej się tylko zaśmialam pod nosem :-D
    Wiesz dla niektórych dr po co robić hormony?! Masz kupić butelkę wina i spędzić przyjemny wieczór z M w 80% par może się to sprawdza.... zobacz Rucola jednak steryd podwójnie zadziałał :D

    Rucola, Karolina90, KateHawke, Anna Stesia lubią tę wiadomość

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Motylek85 Autorytet
    Postów: 530 224

    Wysłany: 5 stycznia 2018, 07:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie nadrabiam. Wczoraj poszlam na minutę sie polozyc wstalam dzis. W ubraniu bleeeee....

    Jedna z wielu:* musi być ok.
    Nika pod gabinetem z tobą. Modle się za was..

    Czrna 81, Jedna_z_Wielu, StaraczkaNika, Izape_91 lubią tę wiadomość

    Ciążą pozamaciczna 3 lata temu, dół psychiczny na około 2 lata i zawieszenie staran. . 2 poronienia ostatnie w kwietniu. Komentarze lekarzy- mloda pani jest wszystko ok. Badania dopiero rozpoczęte kwas ok wit D poniżej normy.Tsh skaczące aktualnie 2,4. Nie mam hashimodo. Syn 13 lat
  • Rucola Autorytet
    Postów: 8713 11521

    Wysłany: 5 stycznia 2018, 07:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina90 wrote:
    Flo a propo tego ASA to jak wczoraj dr zobaczyła wynik to powiedziała ze to archaiczne badanie i od razu je mi oddala :-P a ja jej się tylko zaśmialam pod nosem :-D
    A jaki masz wynik tego ASA ? Moze coś doradze, też mam to cholerstwo

    Synek 31.08.2018r.
    Czekamy na Skrzaty♥💙
    DvLKp2.png
  • Motylek85 Autorytet
    Postów: 530 224

    Wysłany: 5 stycznia 2018, 07:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flo, jak byśmy sie stosowaly donich zaleceń wiekszosc z nas pewnie by sie leczyla juz z alkoholizmu;p

    Ciążą pozamaciczna 3 lata temu, dół psychiczny na około 2 lata i zawieszenie staran. . 2 poronienia ostatnie w kwietniu. Komentarze lekarzy- mloda pani jest wszystko ok. Badania dopiero rozpoczęte kwas ok wit D poniżej normy.Tsh skaczące aktualnie 2,4. Nie mam hashimodo. Syn 13 lat
  • Rucola Autorytet
    Postów: 8713 11521

    Wysłany: 5 stycznia 2018, 07:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Wiesz dla niektórych dr po co robić hormony?! Masz kupić butelkę wina i spędzić przyjemny wieczór z M w 80% par może się to sprawdza.... zobacz Rucola jednak steryd podwójnie zadziałał :D
    :) mysle ze duza zasluga jest tez w wyleczeniu helicobacter pylori ale to szeroki temat. Karolina jesli chcesz napisze Ci na priv albo ogilnym jak wolisz. To jest dość istotna kwestia wiec po pracy moze napiszę epopeje na głównym :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 stycznia 2018, 07:08

    Anna Stesia lubi tę wiadomość

    Synek 31.08.2018r.
    Czekamy na Skrzaty♥💙
    DvLKp2.png
  • Czrna 81 Autorytet
    Postów: 2898 3333

    Wysłany: 5 stycznia 2018, 07:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Diamond witaj :-) Dobrze by było jak byś ustawiła sobie avatarek, wtedy nam łatwiej się rozeznać kto co pisze ;-)

    Nika mam nadzieje że poczekalnia u doktorka obszerna, bo my wszystkie z Tobą tam walimy!

    StaraczkaNika, Anna Stesia lubią tę wiadomość

    Czarna81
    22 cs.
  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 2630 2472

    Wysłany: 5 stycznia 2018, 07:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flower to ja jestem tego świadoma, dlatego nie do końca ufam tej lekarz :-)

    Rucola akurat wynik mam ujemny :-) a HP będziemy badań z M jakoś zaraz. Tylko z tego co wiem to z krwi robią chyba tylko jedno oznaczenie. Ale ja epopeje bardzo chętnie przeczytam :)

    starania od I 2016
    M: morfo 1%
    Ja: rozjechane androgeny; mutacje PAI - 1 oraz V (R2) - (acard 75 mg); anemia, hiperinsulinemia (meta 1000);
    immuno - ok
    VII 2018 - histeroskopia - ok
    X 2018 - laparo + HSG - ok
    wrzesień 2020 - ICSI (Klinika Gameta)
    18.09.2020- punkcja (15 kummulusow, 6 zaplodnionych)
    23.09.2020 - transfer ET 5.1.1
    Mamy 4 ❄️
    7dpt - beta 83.4, progesteron <60ng/l
    9 dpt - beta 218
    12dpt - beta 1104
  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 2630 2472

    Wysłany: 5 stycznia 2018, 07:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I jeszcze ma durne pytanie: Rozumiem ze do Pasnika mogę się umówić pod tym nr tel, który jest podany na stronie www tak? :-) planuje dziś zadzwonić

    starania od I 2016
    M: morfo 1%
    Ja: rozjechane androgeny; mutacje PAI - 1 oraz V (R2) - (acard 75 mg); anemia, hiperinsulinemia (meta 1000);
    immuno - ok
    VII 2018 - histeroskopia - ok
    X 2018 - laparo + HSG - ok
    wrzesień 2020 - ICSI (Klinika Gameta)
    18.09.2020- punkcja (15 kummulusow, 6 zaplodnionych)
    23.09.2020 - transfer ET 5.1.1
    Mamy 4 ❄️
    7dpt - beta 83.4, progesteron <60ng/l
    9 dpt - beta 218
    12dpt - beta 1104
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 stycznia 2018, 07:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jedna wstawaj i sikaj <3

    Nika <3 <3

    Jedna_z_Wielu, StaraczkaNika lubią tę wiadomość

  • Karma88 Autorytet
    Postów: 3088 3640

    Wysłany: 5 stycznia 2018, 07:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja na szybko tylko.

    Powodzenia dzisiaj!
    Nika silaczko! Czekam na dobre wiesci!

    StaraczkaNika lubi tę wiadomość

    Emilka <3

    gg649vvjtg0z1oj0.png

    Od 09.2013:02.2014-5t6dc <3 07.2015-12tc <3
    MTHFR A1298C+C667T+PAI-1 4G-hetero, immunologia
  • Bocianiątko Autorytet
    Postów: 5280 6744

    Wysłany: 5 stycznia 2018, 07:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nika, siedzę pod gabinetem i trzymam Cię mocno za łapkę! :*** pamiętaj, że mały Rambo jest waleczny! ***

    Jedna, czekam na sika i Kciukam! :* bo u mnie wczoraj ovulaczek był bielusieńki! ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 stycznia 2018, 07:18

    StaraczkaNika lubi tę wiadomość

    laUgp2.png
    po 45 cs - 4-6 miesięcy sztucznej menopauzy, potem antyki - na wyciszenie adenomiozy przed crio.
    ❄️ 8.3 ❄️ 6.3 - na zimowisku <3 <3
    ET 9.2 - 01.08.2019 :(
    IUI - 24.10.2018 :(
    IUI - 19.11.2018 :(
    maj 2019 - histeroskopia - stan zapalny endometrium, adenomioza
    marzec 2019 - dieta bg i bm, zmiana leków i supli - bez efektu
    maj 2018 - laparoskopia - skoagulowane drobne mięśniaki
    czerwiec 2018 - immunosupresja bez efektu
    PAI-1 4G homo, ANA 1:1280, adenomioza, hashimoto, niedoczynność tarczycy, hiperinsulinemia, hiperprolaktynemia, rozjechane cytokiny, wrogi śluz
  • Motylek85 Autorytet
    Postów: 530 224

    Wysłany: 5 stycznia 2018, 07:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To ja mam pytanie kiedy sikac na owulaka jak mam cykl 25 dniowy. Ja juz sobie ubzduralam że takie to sa bezowulacyjne bo mam taki co druga trzecia malpe.

    Ciążą pozamaciczna 3 lata temu, dół psychiczny na około 2 lata i zawieszenie staran. . 2 poronienia ostatnie w kwietniu. Komentarze lekarzy- mloda pani jest wszystko ok. Badania dopiero rozpoczęte kwas ok wit D poniżej normy.Tsh skaczące aktualnie 2,4. Nie mam hashimodo. Syn 13 lat
  • panan12 Autorytet
    Postów: 3003 545

    Wysłany: 5 stycznia 2018, 07:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bocianiątko wrote:
    Nika, siedzę pod gabinetem i trzymam Cię mocno za łapkę! :*** pamiętaj, że mały Rambo jest waleczny! ***

    Jedna, czekam na sika i Kciukam! :* bo u mnie wczoraj ovulaczek był bielusieńki! ;)

    Bocianiątko Trzymam kciuki w poniedziałek... Może w twoim przypadku trzeba olać i zajdziesz? Ja tak zrobiłam poszłam myć okna i ogólnie miałam wszystko gdzieś

    f2w3k0s3plke7odf.png
  • Bocianiątko Autorytet
    Postów: 5280 6744

    Wysłany: 5 stycznia 2018, 07:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Motylek85 wrote:
    To ja mam pytanie kiedy sikac na owulaka jak mam cykl 25 dniowy. Ja juz sobie ubzduralam że takie to sa bezowulacyjne bo mam taki co druga trzecia malpe.
    A jak są cykle owulacyjnymi, to ilu dniowa masz fl? Bo to się raczej nie zmienia... A ja bym skała od7-8dnia cyklu ;) u mnie przy cyklach 25dniowych owu jest 11dc :)

    Motylek85 lubi tę wiadomość

    laUgp2.png
    po 45 cs - 4-6 miesięcy sztucznej menopauzy, potem antyki - na wyciszenie adenomiozy przed crio.
    ❄️ 8.3 ❄️ 6.3 - na zimowisku <3 <3
    ET 9.2 - 01.08.2019 :(
    IUI - 24.10.2018 :(
    IUI - 19.11.2018 :(
    maj 2019 - histeroskopia - stan zapalny endometrium, adenomioza
    marzec 2019 - dieta bg i bm, zmiana leków i supli - bez efektu
    maj 2018 - laparoskopia - skoagulowane drobne mięśniaki
    czerwiec 2018 - immunosupresja bez efektu
    PAI-1 4G homo, ANA 1:1280, adenomioza, hashimoto, niedoczynność tarczycy, hiperinsulinemia, hiperprolaktynemia, rozjechane cytokiny, wrogi śluz
  • Bocianiątko Autorytet
    Postów: 5280 6744

    Wysłany: 5 stycznia 2018, 07:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    panan12 wrote:
    Bocianiątko Trzymam kciuki w poniedziałek... Może w twoim przypadku trzeba olać i zajdziesz? Ja tak zrobiłam poszłam myć okna i ogólnie miałam wszystko gdzieś
    Niczego nie olałam. Po prostu był trochę większy luz, a odpuściłam stymulację i badania... Jeśli się udało, to dlatego że minęły 3 miesiace diety, metforminy i encortonu... I nie bez znaczenia też była choroba i antybiotyk... A ja jednak obawiam się że będzie jak zwykle...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 stycznia 2018, 07:31

    Bajkaaa, Anna Stesia lubią tę wiadomość

    laUgp2.png
    po 45 cs - 4-6 miesięcy sztucznej menopauzy, potem antyki - na wyciszenie adenomiozy przed crio.
    ❄️ 8.3 ❄️ 6.3 - na zimowisku <3 <3
    ET 9.2 - 01.08.2019 :(
    IUI - 24.10.2018 :(
    IUI - 19.11.2018 :(
    maj 2019 - histeroskopia - stan zapalny endometrium, adenomioza
    marzec 2019 - dieta bg i bm, zmiana leków i supli - bez efektu
    maj 2018 - laparoskopia - skoagulowane drobne mięśniaki
    czerwiec 2018 - immunosupresja bez efektu
    PAI-1 4G homo, ANA 1:1280, adenomioza, hashimoto, niedoczynność tarczycy, hiperinsulinemia, hiperprolaktynemia, rozjechane cytokiny, wrogi śluz
  • justyna14 Autorytet
    Postów: 10321 6171

    Wysłany: 5 stycznia 2018, 07:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nika kciuki za wizyty! Musibbyc dobrze!!!

    Jedna kciuki za tescik!

    Jedna_z_Wielu, StaraczkaNika lubią tę wiadomość

    relg3e5e6cfj7fkg.png
    zrz63e5ewa17bqxb.png
    km5sdf9hhvdxzmyl.png
  • StaraczkaNika Autorytet
    Postów: 6968 12673

    Wysłany: 5 stycznia 2018, 07:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amy333 wrote:
    Bylo fantastycznie! cudownie! wspaniele! wylismy jak dwa bobry:) Wiecej napisze jutro, teraz lece do męża, bo chłopina juz imiona chce wybierać ;-)
    :************Dziekuje!!!!!!!!
    Bardzo się cieszę!
    A kiedy powiecie córeczce?
    Będzie przeszczęśliwa <3

    Bocianiątko, Amy333 lubią tę wiadomość

    4 lata starań (PCOS, IO, mutacje - lekka trombofilia, hiperprolaktynemia, ANA++, leniwy mąż);
    [*] 01.2018 - córeczka
    uM80p1.png
  • panan12 Autorytet
    Postów: 3003 545

    Wysłany: 5 stycznia 2018, 07:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bocianiątko wrote:
    Niczego nie olałam. Po prostu był trochę większy luz, a odpuściłam stymulację i badania... Jeśli się udało, to dlatego że minęły 3 miesiace diety, metforminy i encortonu... I nie bez znaczenia też była choroba i antybiotyk... A ja jednak obawiam się że będzie jak zwykle...

    Nie no spoko ale czasem kobiety tak chcą i nie zachodzą bo się dużo denerwują. Mi mówił lekarz od owulacji nic nie brac, nic nie badać olać i się udało

    f2w3k0s3plke7odf.png
  • Pomi Autorytet
    Postów: 327 475

    Wysłany: 5 stycznia 2018, 07:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rucola wrote:
    :) mysle ze duza zasluga jest tez w wyleczeniu helicobacter pylori ale to szeroki temat. Karolina jesli chcesz napisze Ci na priv albo ogilnym jak wolisz. To jest dość istotna kwestia wiec po pracy moze napiszę epopeje na głównym :)

    Rucola jak znajdziesz chwilę to napisz proszę na głównym, też chętnie poczytam. :)

    09.2016 - Start
    11.2017 - czas na pomoc - Gameta
    04.2018 - operacja żpn
    08-09.2019 - 3 IUI nieudane
    10.2019 - Ivf krótki protokół
    16.12.19 - FET 4bb, beta <0. 1
‹‹ 99 100 101 102 103 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Test owulacyjny. Jak działają testy owulacyjne i czy są skuteczne?

Testy owulacyjne są jednym z najprostszych narzędzi do samodzielnego wykrywania dni płodnych i zbliżającej się owulacji. Przeczytaj jak działają testy owulacyjne, jak je prawidłowo wykonać, ile kosztują i czy można im zaufać w 100%. Podpowiemy Ci również jak skutecznie zwiększyć działanie testów owulacyjnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego