Forum W oczekiwaniu na testowanie STYCZEŃ 2019 - NOWY ROK NOWE NADZIEJE
Odpowiedz

STYCZEŃ 2019 - NOWY ROK NOWE NADZIEJE

Oceń ten wątek:
  • Holibka Autorytet
    Postów: 1154 873

    Wysłany: 16 stycznia 2019, 07:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co do tag to ja biorę skierowanie na badanie od rodzinnego i rodzinny wypisuje mi dawkę jaką chcę bo chwilowo nie jestem pod opieka endo bo byłam u gon-endo, a ze zmieniłam gin to tak to... dla szaraczek dobrze jest ok 1,5. Ja zaszłam w ciąże zponad 2,4 ale zbiłam szybko tak żeby było te 1,5 przez ciąże.

    tb733e5eif1wqjv8.png
    7u22gox1v9tgg7rg.png
    13.03.2019 7t0d jest serduszko :)
  • MOJE Autorytet
    Postów: 1042 658

    Wysłany: 16 stycznia 2019, 07:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malgonia wrote:
    Dzien dobry Dziewczyny.

    Sasanka tak sobie mysle, ze poki nie ma ostatecznego tozwuazania to moze jedz duzo moreli i migdalow zeby Ci endo podroslo. Przydalby Ci die progesteron, ale w sumie jak bedziesz miec owulacje za tydzien to swoj zaczniesz produkowac. Dziwna ta cala sytuacja. Trzymsj sie i oby wszystko dobrze sie skonczylo.

    Moje super, ze u Ciebie wszystko dobrze. Martwilam sie, ze tak zniknelas.
    My bedziemy za pare dni powtarzac wyniki emka, kto eie moze go zmobilizuje do pylku (musze sie tylko upewnic czy nie ma alergii, bo na miod z pylkiem slabo reagowal).

    Nuska jak rozmowa?

    Ochmanka mysle ze gin moglby ogarnac to tsh, ale jak masz mozliwosc isc do endokrynologa to idz. Zawsze to specjalista.

    Podobno trzeba bardzo stopniowo małymi dawkami wprowadzać jak ktoś ma alergię ;) trzymam kciuki Malgonia za przejście na fioletowa stronę ;)

    7.02.2019 moje dwa Aniołki :(
  • Emmainthegarden Autorytet
    Postów: 499 563

    Wysłany: 16 stycznia 2019, 08:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sasanka, ehhh

    Kto tu miał dziś testować?
    Czy tylko się odgrażał?

    Ja nawet nie pomyślałam rano o teście. Jeden dzień zwycięski.. :)))

    Rano w pociągu pulsował mi prawy jajnik. Oczywiście zaczęłam sobie coś wyobrażać.Przez jakieś 10 sekund. Myślę, że przed @ normalne jest, że cos tam się dzieje, tylko człowiek się nie skupia na tym... Także wylączyłam tryb ciążowy :)
    A jak u was nakrecanie?
    Ktorejs nie obwąchiwal wyjątkowo długo pies sąsiada? :)))))

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 stycznia 2019, 08:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sasanka a ta kreska dzis mocniejsza ?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 stycznia 2019, 08:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iwona28 wrote:
    Sasanka a ta kreska dzis mocniejsza ?

    Wydaje mi sie, ze taka sama. Jakos tez tak mocno nie porywnywalam, bo w poprzedniej ciazy, beta rosla akurat pieknie, ksiazkowo, a testy z dnia na dzien sie za bardzo nie roznily

  • Szczesliwa_mamusia Autorytet
    Postów: 6024 5834

    Wysłany: 16 stycznia 2019, 08:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam sie. Zrobiłam ten test. Jest cien cuenia. Az mi szczęka opadła. Ale nie idę na betę. Za słaba kreska. W piatek powtórzę test. Jeśli będzie minimalnie ciemniejsza,to pojde. Jesli nie, to pewnie znowu jakis biochem.takze,czekam do piatku

    Sasanka5, Malgonia, APrzybylska, 5ylwian, MOJE, szona, Malinowa91, Ochmanka, moni05, aannkka, Arashe, Emmainthegarden, agge, makowa, MonikA_89!, Angelika1313 lubią tę wiadomość

    Wojtuś- nasz cud ❤ 01.12.2017
    Tymuś- nasz cud ❤ 05.11.2019
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 stycznia 2019, 08:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mocno trzymam kciuki! :*

    Szczesliwa_mamusia lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 stycznia 2019, 08:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szczesliwa_mamusia wrote:
    Witam sie. Zrobiłam ten test. Jest cien cuenia. Az mi szczęka opadła. Ale nie idę na betę. Za słaba kreska. W piatek powtórzę test. Jeśli będzie minimalnie ciemniejsza,to pojde. Jesli nie, to pewnie znowu jakis biochem.takze,czekam do piatku
    Ja również trzymam kciuki.

    U mnie 6 dpo, spadek o 0.2 temp, staram sie nie analizowac.

  • APrzybylska Autorytet
    Postów: 1883 2969

    Wysłany: 16 stycznia 2019, 08:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sasanka współczuję tej sytuacji i trzymam kciuki aby wszystko było dobrze :)

    Sasanka5 lubi tę wiadomość

    14.10.2019 - Helena - zakochani od nowa
    29.03.2018 - Zuzanna - miłość naszego życia
    19.05.2017 - maleństwo 8 tydzień [*]
  • Malinowa91 Autorytet
    Postów: 1591 3045

    Wysłany: 16 stycznia 2019, 09:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szczesliwa_mamusia wrote:
    Witam sie. Zrobiłam ten test. Jest cien cuenia. Az mi szczęka opadła. Ale nie idę na betę. Za słaba kreska. W piatek powtórzę test. Jeśli będzie minimalnie ciemniejsza,to pojde. Jesli nie, to pewnie znowu jakis biochem.takze,czekam do piatku

    W zwiazku z tym, ze lubimy ogladac dwie krechy i cienie cienia wiec prosimy o zapodanie tesciora :D

    Sasanka5, szona, Ochmanka, Malgonia lubią tę wiadomość

    qdkkio4pccsu18zx.png

    58cs szczęśliwy ❤
    Córcia👨‍👩‍👧

    29lat👫
    03.2019-pierwsza wizyta-Kriobank Białystok
    04.2019- start ivf
    04.2019 - ET 4/5AA cb 😔😔😔
    06.2019- FET (N) 2BB 😔😔😔
    09.2019- FET (S) 4AA i 4BB 😊😊😊
    21.09 - 6dpt - II kreski❤
    8dpt - beta 99,56😍; 10dpt 286,03😍; 14dpt 1584,58😍; 18dpt 6879,10😍; 28dpt 52066,17😍; 29dpt mamy❤

    Mamy jeszcze:❄3BB❣

    “In vitro nie jest drogą prostą. Wiadomo jaki jest cel podróży, ale nie wiadomo, dokąd prowadzi droga”.

    MTHFR C677T- hetero; PAI-1 4G/5G-homo; hormony w normie; nasienie dolna granica normy; morfologia 3%
  • szona Autorytet
    Postów: 5738 13513

    Wysłany: 16 stycznia 2019, 09:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie już niższa temperatura - 36,64. Myślę, że jutro rozpocznie się 4 cs :)

    17 cs po cb. (24 cs)

    Zes*am się, a nie dam się 💪
    https://ovufriend.pl/pamietnik/ze-ram-sie-a-nie-dam-sie,3846.html
  • Szczesliwa_mamusia Autorytet
    Postów: 6024 5834

    Wysłany: 16 stycznia 2019, 09:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malinowa91 wrote:
    W zwiazku z tym, ze lubimy ogladac dwie krechy i cienie cienia wiec prosimy o zapodanie tesciora :D
    Bardzo chętnie bym wyrzuciła, ale moje dziecko tak pieknie w niego powbijalo paznokcie,ze wyrzuciłam. Zabrał mi,jak probowalam cyknac fote. Musicie mi uwierzyc na slowo ;-) jak tylko w piatek zrobie test i wyjdzie ta 2krecha,to postaram sie zrobić zdjecie poza zasiegiem jego łapek :-)

    Wojtuś- nasz cud ❤ 01.12.2017
    Tymuś- nasz cud ❤ 05.11.2019
  • Szczesliwa_mamusia Autorytet
    Postów: 6024 5834

    Wysłany: 16 stycznia 2019, 09:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie nawet jesli teraz biochem i tak dobra wiadomość, ze sie udaje. U mnie może byc ten problem z progesteronem. Ale to jak sie nie uda,to w szpitalu na pewno napomne o tym lekarzowi

    Wojtuś- nasz cud ❤ 01.12.2017
    Tymuś- nasz cud ❤ 05.11.2019
  • Arashe Autorytet
    Postów: 1907 2522

    Wysłany: 16 stycznia 2019, 09:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MOJE, to mówisz, że na migrene też pomogło? Hmmm to coś dla mnie :P

    l66prp8.png
    Aniołek [*] 12.04.18 - 11 tc
    pglyfv7.png
  • szona Autorytet
    Postów: 5738 13513

    Wysłany: 16 stycznia 2019, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Arashe wrote:
    MOJE, to mówisz, że na migrene też pomogło? Hmmm to coś dla mnie :P

    I dla mnie. Mam migreny MASAKRYCZNE.

    17 cs po cb. (24 cs)

    Zes*am się, a nie dam się 💪
    https://ovufriend.pl/pamietnik/ze-ram-sie-a-nie-dam-sie,3846.html
  • Emmainthegarden Autorytet
    Postów: 499 563

    Wysłany: 16 stycznia 2019, 10:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratuluję cienia cienia :))

    Szczesliwa_mamusia lubi tę wiadomość

  • Szczesliwa_mamusia Autorytet
    Postów: 6024 5834

    Wysłany: 16 stycznia 2019, 10:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A tak w ogóle, mówię do męża-jest cień cienia. A on-aha. Ja-w piątek powtórzę. A on-jutro powtórz. Ja- nie mogę jutro, bo nie mam już czułego testu. Tylko 20,wiec dopiero w piątek,no chyba,ze mi kupisz. A on- wstydzę się. Hahahha. 39letni chlop wstydzi sie kupic test ciazowy żonie

    Arashe, MonikA_89! lubią tę wiadomość

    Wojtuś- nasz cud ❤ 01.12.2017
    Tymuś- nasz cud ❤ 05.11.2019
  • agge Autorytet
    Postów: 3886 5061

    Wysłany: 16 stycznia 2019, 10:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szczesliwa_mamusia wrote:
    A tak w ogóle, mówię do męża-jest cień cienia. A on-aha. Ja-w piątek powtórzę. A on-jutro powtórz. Ja- nie mogę jutro, bo nie mam już czułego testu. Tylko 20,wiec dopiero w piątek,no chyba,ze mi kupisz. A on- wstydzę się. Hahahha. 39letni chlop wstydzi sie kupic test ciazowy żonie

    Hahaha :D my jak się staraliśmy o pierwsze dziecko, to mój sam chciał jeździć do apteki po testy :D

    No i gratulacje! Trzymam kciuki!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 stycznia 2019, 10:22

    Szczesliwa_mamusia lubi tę wiadomość

    91bbb8f83b.png

    c62facf3ab.png

    14.07.2015 Emilka, 3270g/56 cm 💕
    30.11.2019 Tomek, 3670g/60 cm 💕
  • cukrzyk1991 Autorytet
    Postów: 576 528

    Wysłany: 16 stycznia 2019, 10:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szczesliwa_mamusia wrote:
    A tak w ogóle, mówię do męża-jest cień cienia. A on-aha. Ja-w piątek powtórzę. A on-jutro powtórz. Ja- nie mogę jutro, bo nie mam już czułego testu. Tylko 20,wiec dopiero w piątek,no chyba,ze mi kupisz. A on- wstydzę się. Hahahha. 39letni chlop wstydzi sie kupic test ciazowy żonie

    Nie mogę z facetów...mój ma tak samo. Podpaski jedynie mi może kupić w supermarkecie. Kiedyś jak miałam chyba z 22-23 lata (na oko) i mój luby też (ten sam rocznik) byliśmy w H&M i chciałam pooglądać ciuszki dla maleństw (ot tak!) - to wstydził się tam ze mną stać i mnie poganiał :D I nie chodziło o czas czy tego typu sprawy, tylko że LUDZIE BĘDĄ WIDZIELI ŻE ON TAM STOI. Normalnie chyba się czuł jakby miał ze 16 lat i wpadł ze swoją 16-letnią dziewczyną i trzeba wyprawkę wybierać...Nie docierało do niego to, że np. mogliśmy tam stać żeby np. kupić ciuszki dla kogoś z rodziny i to, że wygląda na więcej niż 22 lata (zarost i te sprawy). Eh....na szczęście dziś już jest lepiej. Ale testu by w życiu nie kupił.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 stycznia 2019, 10:23

    Szczesliwa_mamusia, Arashe lubią tę wiadomość

    Cukrzyca typu 1, Hashimoto, Prolaktyna średnia (?), + ANA1, + aTPO, + antykoagulant tocznia (LA), + MTHFR 667tc i PAI - obie mutacje heterozygoty
    Starania o pierwsze dziecko - (7cs)- II


    Leki: metformina, insulina (OPI), letrox 75, wit. D3, olej z wiesiołka, selen, kwas foliowy, luteina , tardyferon, heparyna
  • agge Autorytet
    Postów: 3886 5061

    Wysłany: 16 stycznia 2019, 10:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    szona wrote:
    U mnie już niższa temperatura - 36,64. Myślę, że jutro rozpocznie się 4 cs :)

    :(

    91bbb8f83b.png

    c62facf3ab.png

    14.07.2015 Emilka, 3270g/56 cm 💕
    30.11.2019 Tomek, 3670g/60 cm 💕
‹‹ 109 110 111 112 113 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Suchość pochwy - najczęstsze przyczyny, objawy i leczenie

Suchość pochwy to wstydliwa dolegliwość, która dotyka wielu kobiet. Kiedy się pojawia? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z odpowiednim nawilżeniem pochwy? Czy suchość pochwy można leczyć? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników (PCOS) – dieta dla płodności

Zespół policystycznych jajników (PCOS, Policystyczne Jajniki) to jedno z najczęściej występujących zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Dotyczy 5-10% kobiet w wieku rozrodczym i jest najczęstszą przyczyną zaburzeń owulacji i problemów z zajściem w ciążę. Przeczytaj jakie są objawy PCOS, jak wpływa ono na starania o dziecko oraz w jaki sposób możesz pomóc sobie dietą.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego