Forum W oczekiwaniu na testowanie Styczniowe testowanie (na dobry początek)
Odpowiedz

Styczniowe testowanie (na dobry początek)

Oceń ten wątek:
  • Ewi28 Autorytet
    Postów: 4017 1567

    Wysłany: 5 stycznia 2017, 17:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    laski kurde albo nie miałam owu albo testy są do dupy...niby 12 dc coś tam wyszło ale nie była ta 2 kreska tak ciemna jak testowa a od wczoraj już mega bladziochy :( dół totalny, nawet nie czuje żebym miałam owu a zawsze miałam mega bóle w trakcie no lub po już i sutki miałam wrażliwe po owu bodajże a tu zero objawów a mam już 14 dc...jestem podłamana...

    l22nt5odvbtc685m.png
    qb3ckqi1trijedhi.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 stycznia 2017, 17:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oluś dam radę zawsze to pare kalorii mniej, jutro za to nadrobię tortem urodzinowym.

    Ewcia gdybyś mierzyła temp. mogłabym coś Tobie podpowiedzieć a tak :-(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 stycznia 2017, 17:56

    Oluchna lubi tę wiadomość

  • Oluchna Autorytet
    Postów: 504 244

    Wysłany: 5 stycznia 2017, 18:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewi28 wrote:
    laski kurde albo nie miałam owu albo testy są do dupy...niby 12 dc coś tam wyszło ale nie była ta 2 kreska tak ciemna jak testowa a od wczoraj już mega bladziochy :( dół totalny, nawet nie czuje żebym miałam owu a zawsze miałam mega bóle w trakcie no lub po już i sutki miałam wrażliwe po owu bodajże a tu zero objawów a mam już 14 dc...jestem podłamana...
    Ewi, może coś się przesunęło, albo poszła owulacja bezobjawowo. :) Nie załamuj się, na pewno jesteś już po, albo jeszcze przed :)

    5 cykl starań w oczekiwaniu na małego Tic-Tac'ka :)

    629a9f03b8017f7d26ef25c33863a9f1.png
  • Ewi28 Autorytet
    Postów: 4017 1567

    Wysłany: 5 stycznia 2017, 18:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    -Monika- wrote:
    Oluś dam radę zawsze to pare kalorii mniej, jutro za to darobie tortem urodzinowym.

    Ewcia gdybyś mierzyła temp. mogłabym coś Tobie podpowiedzieć a tak :-(
    wiem ale nie chce mierzyc temp bo i tak psychicznie się dołuje to już oelwam...no cóż, wrócimy do staran od kwietnia, trudno ten cykl poszedł na straty

    l22nt5odvbtc685m.png
    qb3ckqi1trijedhi.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 stycznia 2017, 18:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewi28 wrote:
    wiem ale nie chce mierzyc temp bo i tak psychicznie się dołuje to już oelwam...no cóż, wrócimy do staran od kwietnia, trudno ten cykl poszedł na straty
    Ewa! Nie załamuj się. Bardzo ladnie serduszkujecie, dalej działajcie. Może i była owulacja albo jeszcze jest przed Tobą!

  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11449 12939

    Wysłany: 5 stycznia 2017, 18:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wy tu o kebabie a ja zaraz po odpuszeniu krwi jedacham po tatar !! Pół dnia sie nim objadam ;)
    Olucha będziesz robić betę czy test sikany ?

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Ewi28 Autorytet
    Postów: 4017 1567

    Wysłany: 5 stycznia 2017, 18:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    -Monika- wrote:
    Ewa! Nie załamuj się. Bardzo ladnie serduszkujecie, dalej działajcie. Może i była owulacja albo jeszcze jest przed Tobą!

    Ewelina ;)

    bedziemy serdxuszkowac az do wyjazdu meza, bedzie co ma być

    l22nt5odvbtc685m.png
    qb3ckqi1trijedhi.png
  • Oluchna Autorytet
    Postów: 504 244

    Wysłany: 5 stycznia 2017, 19:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Wy tu o kebabie a ja zaraz po odpuszeniu krwi jedacham po tatar !! Pół dnia sie nim objadam ;)
    Olucha będziesz robić betę czy test sikany ?
    Sikanca. Ja mam jedno postanowienie. Beta dopiero po dwóch kreskach na sikanym. :)
    Kebab zjedzony.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 stycznia 2017, 19:02

    Katik, MamaFabianka lubią tę wiadomość

    5 cykl starań w oczekiwaniu na małego Tic-Tac'ka :)

    629a9f03b8017f7d26ef25c33863a9f1.png
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11449 12939

    Wysłany: 5 stycznia 2017, 19:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oluchna wrote:
    Sikanca. Ja mam jedno postanowienie. Beta dopiero po dwóch kreskach na sikanym. :)
    Kebab zjedzony.

    Ja już po tylu latach chyba cierpliwości do tych sikanych nie mam. Uszami mi wychodzi ta biel vizira.

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 stycznia 2017, 19:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Po wizycie podejście do IUI nr 2 :p od dzia do 7dc lamette w 8dc przyjść będziemy brać następne hormonki :) zrobił mo dodatkowe badania żebym idealnie dobrać ilości danego hormonu :) wiec czekamy teraz do wtorku :D

    zubii, Oluchna, kaha lubią tę wiadomość

  • skorpionek82 Autorytet
    Postów: 811 136

    Wysłany: 5 stycznia 2017, 19:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    Po wizycie podejście do IUI nr 2 :p od dzia do 7dc lamette w 8dc przyjść będziemy brać następne hormonki :) zrobił mo dodatkowe badania żebym idealnie dobrać ilości danego hormonu :) wiec czekamy teraz do wtorku :D

    Ja jak brałam lamette to za 1 razem mi się udało;-) Tobie życzę tego samego ;-)

    Flowwer, kaha lubią tę wiadomość

    be2286637619c012de883c2f8744cba8.png
  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 2627 2467

    Wysłany: 5 stycznia 2017, 19:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny robiłam wczoraj test ovu po zastrzyku I wyszedł piękny, pozytywny. A dzis ok 18 juz całkowicie negatywny. To dobrze czy nie bardzo?

    starania od I 2016
    M: morfo 1%
    Ja: rozjechane androgeny; mutacje PAI - 1 oraz V (R2) - (acard 75 mg); anemia, hiperinsulinemia (meta 1000);
    immuno - ok
    VII 2018 - histeroskopia - ok
    X 2018 - laparo + HSG - ok
    wrzesień 2020 - ICSI (Klinika Gameta)
    18.09.2020- punkcja (15 kummulusow, 6 zaplodnionych)
    23.09.2020 - transfer ET 5.1.1
    Mamy 4 ❄️
    7dpt - beta 83.4, progesteron <60ng/l
    9 dpt - beta 218
    12dpt - beta 1104
  • summer86 Autorytet
    Postów: 8507 7898

    Wysłany: 5 stycznia 2017, 19:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Wy tu o kebabie a ja zaraz po odpuszeniu krwi jedacham po tatar !! Pół dnia sie nim objadam ;)
    Olucha będziesz robić betę czy test sikany ?

    Flowwer pytalaś rano czy będę badać D3 i himocysteinę. U mnie w labie chyba nawet nie robia tych badań, chodzę do labolatorium jak najbliżej pracy, zeby wolnego nie musieć brać. Też mi trochę krwi upuścili bo na moje badania aż 3 próbowki poszły, robiłam: pełną morfologię, panel lipidowy, TSH, ft3, ft4, Anty TPO, LH, FSH, testosteron, estradiol i prolaktynę. Nadal nie wiem kiedy się robi prolaktynę, ale stwierdziłam, że zrobię przy okazji z resztą badań. Masz już wyniki? Ja dopiero w poniedzialek mieć będę, bo nie chce mi się w sobotę specjalnie po nie jechać.

    Mąż gdy usłyszał, że startuję z piciem winka wyciągnął mnie na kolację do restauracji, właśnie wróciliśmy :)

    Innamorata :( miałam nadzieję, że nie zaglądasz, bo jesteście w Krakowie i że wszystko jest ok. Trzymaj się dzielnie, tulę mocno.

    3i49mg7yu2aqel15.png
    starania od 03.2016, 2IUI, CP, 18 cs szczęśliwy <3
    IO, stan przedcukrzycowy, MTHFR 677C-T,PAI-1(hetero), AMH 3,6, HSG 11.2016-jajowody drożne, długie i kręte
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 stycznia 2017, 19:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    skorpionek82 wrote:
    Ja jak brałam lamette to za 1 razem mi się udało;-) Tobie życzę tego samego ;-)

    To mój 2cykl na lametcie wiec oby teraz szczęśliwy :D

  • suri2016 Autorytet
    Postów: 1217 896

    Wysłany: 5 stycznia 2017, 19:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina90 wrote:
    Dziewczyny robiłam wczoraj test ovu po zastrzyku I wyszedł piękny, pozytywny. A dzis ok 18 juz całkowicie negatywny. To dobrze czy nie bardzo?

    Karola pisałam Ci wczoraj, że nie robi się testów po zastrzyku, bo zawsze wychodzą pozytywne.

    3 cs- cp, lewy jajowód usunięty
    HSG- prawy jajowód drożny
    Czekamy na córeczkę <3
    7v8rqqmz6q1tpn76.png
  • suri2016 Autorytet
    Postów: 1217 896

    Wysłany: 5 stycznia 2017, 19:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    To mój 2cykl na lametcie wiec oby teraz szczęśliwy :D

    Kochana przecież zwolniłam Ci miejsce <3 będzie dobrze!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 stycznia 2017, 20:02

    3 cs- cp, lewy jajowód usunięty
    HSG- prawy jajowód drożny
    Czekamy na córeczkę <3
    7v8rqqmz6q1tpn76.png
  • summer86 Autorytet
    Postów: 8507 7898

    Wysłany: 5 stycznia 2017, 20:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, orientujecie się w ogóle jaki jest koszt in vitro jeśli trzeba podchodzić 2-3 razy? Za każde podejście jest te 8-12 tys. PLN? Nie wiem na jakie kwoty powinnam się zacząć przygotowywać.

    3i49mg7yu2aqel15.png
    starania od 03.2016, 2IUI, CP, 18 cs szczęśliwy <3
    IO, stan przedcukrzycowy, MTHFR 677C-T,PAI-1(hetero), AMH 3,6, HSG 11.2016-jajowody drożne, długie i kręte
  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 2627 2467

    Wysłany: 5 stycznia 2017, 20:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    suri2016 wrote:
    Karola pisałam Ci wczoraj, że nie robi się testów po zastrzyku, bo zawsze wychodzą pozytywne.

    Wiem wiem Suri tylko bardziej mnie zastanawia to cxy dziś nie powinien wyjść jeszcze chciał cień cienia :-P
    Znów się za bardzo nakrecilam, już odpuscilam to gin narobił mi nadziei - i wiem ze taka jęcząca teraz jestem :-(

    starania od I 2016
    M: morfo 1%
    Ja: rozjechane androgeny; mutacje PAI - 1 oraz V (R2) - (acard 75 mg); anemia, hiperinsulinemia (meta 1000);
    immuno - ok
    VII 2018 - histeroskopia - ok
    X 2018 - laparo + HSG - ok
    wrzesień 2020 - ICSI (Klinika Gameta)
    18.09.2020- punkcja (15 kummulusow, 6 zaplodnionych)
    23.09.2020 - transfer ET 5.1.1
    Mamy 4 ❄️
    7dpt - beta 83.4, progesteron <60ng/l
    9 dpt - beta 218
    12dpt - beta 1104
  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 2627 2467

    Wysłany: 5 stycznia 2017, 20:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    To mój 2cykl na lametcie wiec oby teraz szczęśliwy :D

    Agniechaaaa będę trzymała kciuki :-) u nas jak się nie uda zajsc do końca lutego to w marcu tez planujemy inseminacje :-) ale z tego co wiem to trochę badań chyba przed trzeva wykonać tak?

    starania od I 2016
    M: morfo 1%
    Ja: rozjechane androgeny; mutacje PAI - 1 oraz V (R2) - (acard 75 mg); anemia, hiperinsulinemia (meta 1000);
    immuno - ok
    VII 2018 - histeroskopia - ok
    X 2018 - laparo + HSG - ok
    wrzesień 2020 - ICSI (Klinika Gameta)
    18.09.2020- punkcja (15 kummulusow, 6 zaplodnionych)
    23.09.2020 - transfer ET 5.1.1
    Mamy 4 ❄️
    7dpt - beta 83.4, progesteron <60ng/l
    9 dpt - beta 218
    12dpt - beta 1104
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 stycznia 2017, 20:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina90 wrote:
    Agniechaaaa będę trzymała kciuki :-) u nas jak się nie uda zajsc do końca lutego to w marcu tez planujemy inseminacje :-) ale z tego co wiem to trochę badań chyba przed trzeva wykonać tak?


    Tak trzeba mięs trochę badan poronionych :) najlepiej zadzwoń do kliniki w której chcecie robić i dowiedzieć sie czego wymagają :p bo dotyczy to i Ciebie i męża :)



    SURI Dziekuje jestes moja gwiazdka na niebie <3

    Summer w tej kwocie masz tez wliczone badania wiec jak je odliczysz to wychodzi okolao 1000/1500 taniej reszta to cena leków itd

‹‹ 97 98 99 100 101 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Diagnostyka problemów z płodnością - krok po kroku

Niepłodności nikt się nie spodziewa, a jednak dotyka ona około 1,5 miliona polskich par rocznie. To bardzo dużo! Jakie są najczęstsze przyczyny niepłodności? Kiedy warto rozpocząć diagnostykę i jakie badania zrobić na początek?

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego