Forum W oczekiwaniu na testowanie testowanie w mikołajki?
Odpowiedz

testowanie w mikołajki?

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2014, 10:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madeleine.m wrote:
    U mnie już @. Liczę teraz na was dziewczyny :-) <3

    W takim razie musiałaś mieć wcześniej owulacje... A jeżeli faktycznie była wtedy kiedy wyznaczył OF to masz za krótką FL i z tym trzeba iść do lekarza.

    25staraczka25 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2014, 11:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madeleine.m przykro mi, moze w obecnym cyklu nam sie uda =)
    A za cala reszte trzymam kciuki :D

  • Kajtka Przyjaciółka
    Postów: 98 31

    Wysłany: 2 grudnia 2014, 18:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tez zamierzam testowac w Mikolajki! :)

    Pozdrawiam!

    201510107452.png
  • Sugarbaby Debiutantka
    Postów: 10 0

    Wysłany: 2 grudnia 2014, 20:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to 4 dni...
    Mnie korci strasznie żeby za testować, ale nie zrobię tego, wytrzymam. Jakieś oznaki już macie?
    Mnie od wczoraj boli ząb... myślicie że to to:)?
    Mnie tam raz po raz coś zaboli, ale pewnie to na okres idzie...
    No nic czekam i czekam...(z nadzieją ze wsadzę mężowi osikany prezent do buta)

  • Fretka85 Przyjaciółka
    Postów: 83 39

    Wysłany: 2 grudnia 2014, 21:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mnie już piąty dzień w podbrzuszu boli. Troche jak na @ ale inaczej. Nie wiedzieć czemu, popołudniu po zjedzeniu michy gorącej zupki - w miare przestaje boleć. Może dlatego, że sie cała rozgrzewam od środka :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 grudnia 2014, 21:23

    Aniołek [*] 10.07.2014 (pusty pęcherzyk)
    Kacperek 16.08.2015 <3
    zrp0btfa42gpejc8.png
  • Kajtka Przyjaciółka
    Postów: 98 31

    Wysłany: 3 grudnia 2014, 08:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a mi tempka dzis poleciala... jak ja tego nie lubie :)

    201510107452.png
  • martika Autorytet
    Postów: 1445 870

    Wysłany: 3 grudnia 2014, 08:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    3mam kciuki Kajtka żeby odbiła.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 grudnia 2014, 08:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja tez trzymam za was kciuki !! :D

  • Sugarbaby Debiutantka
    Postów: 10 0

    Wysłany: 3 grudnia 2014, 09:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    3 dni...
    Mi tempka dziś odbiła, ale obudziłam się też z katarem. Generalnie jak patrze na wasze wykresy to mam strasznie niskie temperatury. Jeszcze nie miałam więcej niż 36,6...
    Nie wiecie z czego to wynika>? Może niski progesteron?
    Jeżeli chodzi o problem z termometrem to na wszystkich patrzyłam co mam i jest mniej wiecej to samo.

    7b2d099d2ec4fb782113cd9cc2ca434d.png

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 grudnia 2014, 09:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzien dobry,wczoraj kupilam test ale cos mi sie wydaje, ze nie bedzie potrzebny bo czuje juz @ za rogiem. Czuje juz brzuch i zle spie czyli tak jak zawsze u mnie przed @.:(
    Jedyna roznica w stosunku do poprzednich cykli to ze od kilku dni pije zdecydowanie mniej kawy-dwa,trzy lyki i nie chce mi sie juz.
    Pewnie rzucilo mi sie na leb i oto sa efekty dlugiego siedzenia na ovufriend ;) jak dla mnie moze tak zostac bo za duzo tej kawy pilam.

    Martika mam mocne przeczucie, ze u Ciebie bedzie zielony final :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 grudnia 2014, 13:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny
    Przyłączam się:-) byłoby super zrobić ukochanemu taki prezent "w buta"

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 grudnia 2014, 13:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć :-) powodzenia <3

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 grudnia 2014, 15:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja zatestuję w niedzielę łaaa już sie boję wyniku

  • Kajtka Przyjaciółka
    Postów: 98 31

    Wysłany: 3 grudnia 2014, 18:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki dziewczyny, ja rowniez zycze wszystkim powodzenia i ciepliwosci (sobie najwiecej;))


    Pozdrawiam!

    201510107452.png
  • MagdaH Przyjaciółka
    Postów: 69 23

    Wysłany: 3 grudnia 2014, 21:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fretka85 wrote:
    Mnie już piąty dzień w podbrzuszu boli. Troche jak na @ ale inaczej. Nie wiedzieć czemu, popołudniu po zjedzeniu michy gorącej zupki - w miare przestaje boleć. Może dlatego, że sie cała rozgrzewam od środka :D

    Dzisiaj właśnie mnie tak brzuch bolał. Niby jak na okres, ale jednak nie. Swoją droga normalnie mnie nie boli jeszcze przed okresem, dopiero jak sie zacznie... Moze to dobry znak :-).

  • MagdaH Przyjaciółka
    Postów: 69 23

    Wysłany: 3 grudnia 2014, 21:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sugarbaby wrote:
    3 dni...
    Mi tempka dziś odbiła, ale obudziłam się też z katarem. Generalnie jak patrze na wasze wykresy to mam strasznie niskie temperatury. Jeszcze nie miałam więcej niż 36,6...
    Nie wiecie z czego to wynika>? Może niski progesteron?
    Jeżeli chodzi o problem z termometrem to na wszystkich patrzyłam co mam i jest mniej wiecej to samo.

    7b2d099d2ec4fb782113cd9cc2ca434d.png

    A gdzie mierzysz? Ja pod językiem, ale zauważyłam, ze i pod językiem mozna mieć rożne temperatury. Jak mierze bliżej środka to mam dużo niższe, niz jak mierze bardziej z boku. Dlatego zawsze uważam, żeby celować w to samo miejsce.

    A niektóre z tych dziewczyn, które maja generalnie wysokie temperatury, to maja je wysokie, bo mierzą dowcipnie.

  • mb Debiutantka
    Postów: 11 2

    Wysłany: 4 grudnia 2014, 07:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja odpadam- małpa terminowo wpadła :( Zaczynam więc nowy cykl z nadzieją na prezencik w Trzech Króli.. A Wam dziewczyny życzę powodzenia i mocno trzymam kciuki za zielone kropeczki i sikańce w butach! :)

    margaretka
  • Sugarbaby Debiutantka
    Postów: 10 0

    Wysłany: 4 grudnia 2014, 09:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mierze pod językiem i w tym samym miejscu.
    Generalnie to dziś czuje ze przyjdzie @...
    Chyba nie zdążę do 6.12 za testować...

  • Fretka85 Przyjaciółka
    Postów: 83 39

    Wysłany: 4 grudnia 2014, 10:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja tak troche przepraszam za niesolidarność we wspólnej sprawie, ale... Dzisiaj jak mi tempka poszła w góre zamiast spadać (a zaczyna w 11dpo) - postanowiłam, że nie wytrzymam i zrobie sikacza :) No i bez wpatrywania sie z małej odległości, cień widać, tylko koloru różowego jeszcze za bardzo nie podłapał :D

    juwelka, MagdaH lubią tę wiadomość

    Aniołek [*] 10.07.2014 (pusty pęcherzyk)
    Kacperek 16.08.2015 <3
    zrp0btfa42gpejc8.png
  • martika Autorytet
    Postów: 1445 870

    Wysłany: 4 grudnia 2014, 15:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cosma, bardzo mbym chciała, żeby Twoje przeczucie się sprawdziło, u Ciebie też ładny wykres.

    Fretka, kciuki żeby wszystko było dobrze ;)

1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Problemy z tarczycą - przyczyny, objawy, wpływ na płodność

Problemy z tarczycą są bardzo częstą przyczyną zaburzeń hormonalnych zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn. Jakie są najczęstsze zaburzenia w funkcjonowaniu tarczycy? Jakie są typowe objawy problemów z tarczycą? Jak wygląda diagnostyka? Jak zaburzenia tarczycy mogą wpływać na płodność?

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego