U progu jesieni druga kreska się czerwieni czyli WRZEŚNIOWE TESTOWANIE
-
WIADOMOŚĆ
-
Magdalena29 wrote:Odebrał skierowanie do anestezjologa, na EKG, rentgen klatki, badania grupy krwi i badania moczu i krwi jak na fotce.
I ja niestety jestem w te klocki zielona. Na chłopski rozum ogarniam, że chyba najlepiej dzwonić o termin do anestezjologa i w międzyczasie badania pyknąć 🤷♀️ a kto ustala termin operacji?
A kiedy Kolejna wizyta u tego lekarza prowadzącego ? Bo on wam chyba musi wystawić to skierowanie. Tym bardziej mówił, że wystawi skierowanie na oddział.
Edit: moja teściowa jest świeżo po operacji i właśnie robiła badania, mocz i morfologie. Potem pojechała na konsultację do szpitala. Gdy wszystko było ok to lekarz dał skierowanie na oddział. Jak ja przyjęli to dopiero wtedy miała ekg i Konsultacje z anestezjologiem.
Najlepiej by było gdyby mąż tam pojechał razem z Tobą i dokładnie się opytac wszystkiego. Bo z kartek samemu to ciężko wrozyc.
W ostateczności zadzwonić, ale przy Tobie i nie wiem napisać mu wielkimi literami co on ma mówić i o co pytaćWiadomość wyedytowana przez autora: 26 września 2020, 08:48
Magdalena29 lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyMagdalena29 wrote:Odebrał skierowanie do anestezjologa, na EKG, rentgen klatki, badania grupy krwi i badania moczu i krwi jak na fotce.
I ja niestety jestem w te klocki zielona. Na chłopski rozum ogarniam, że chyba najlepiej dzwonić o termin do anestezjologa i w międzyczasie badania pyknąć 🤷♀️ a kto ustala termin operacji?
A to nie dostał skierowania na oddział urologiczny? A macie skierowanie do konkretnego szpitala? Chyba, że ma zrobić te wszystkie badania i zgłosić się do lekarza i wtedy dostanie termin 🤔Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 września 2020, 08:40
-