Forum W oczekiwaniu na testowanie Zdziska i Elbieta
Odpowiedz

Zdziska i Elbieta

Oceń ten wątek:
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 18 listopada 2015, 08:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Red...juz 9 tydzien :-D

    Redhotka lubi tę wiadomość

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 listopada 2015, 12:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asha wrote:
    Red...juz 9 tydzien :-D
    Tak naprawdę, to lada moment 10 będzie szedł... :)

    Asha lubi tę wiadomość

  • dotik Autorytet
    Postów: 3173 3658

    Wysłany: 18 listopada 2015, 12:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aśka Ty to zara rodzić będziesz!!! ;)

    Redhotka lubi tę wiadomość

    jestem w ciąży, urojonej i spożywczej.

  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 19 listopada 2015, 13:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dotik wrote:
    Aśka Ty to zara rodzić będziesz!!! ;)

    No...6,5 tygodnia zostalo :O

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 listopada 2015, 13:13

    Redhotka lubi tę wiadomość

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 28 listopada 2015, 11:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cisza widze :-/

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31304

    Wysłany: 28 listopada 2015, 11:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja osttanio coraz mniej siedze na forum a dwa ze ciagle cos :)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 listopada 2015, 12:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja co wejdę, też nic nie widzę, więc i nie piszę...

  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 30 listopada 2015, 17:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nikt nic nie widzi....nikt nic nie pisze :-/ no masakra :-/

    Redhotka lubi tę wiadomość

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 08:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No samej z sobą ciężko... :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 08:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asha, jak tam walka z cukrzycą ciążową? Dajesz radę?

  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 19:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Redhotka wrote:
    Asha, jak tam walka z cukrzycą ciążową? Dajesz radę?


    Oj powiem ci ze juz. Nie mam sily walczyc :-/ im wiecej walczetym gorsze. Skutki tej walki :-/ jutro mamwizyte i prochy mi dadza pewnie bo mi wywala ten cukier....juz prawie nic nie jem....boje sie cokolwiek do gebewlozyc...tak sie mowi...zeto kurwa tylko dieta i luzik....nikomu nie zycze....ani chleba ani ani oku normalnego obiadu, miesa zadnego ciasta w sesie pizza czy cokolwiek...parowko tylko i warzywa...rzygac mi sie chce na sama mysl o jedzeniu czegokolwiek a i tak to gowno daje....mam juz dosc....i nie to ze tylko 5 tygodni zostalo...tylko az 5 bo to nastepne 35 dni jedzenia tego samego go wna co przez ostatn miesiac...naprawde nie zycze nikomu...bo nie mozna jesc nic na co ma sie ochote...nic....jest tragedia i tyle....

    Ale gdyby ktos pytal to ciaza to najpiekniejszy stan i blogoslawiony czy cos takiego....nie zauwazylam ....moze komus innnemu sie trafi...oby


    Pomijajac fakt ze wszyscy wiedza co dla ciebie najllepsze i wogole i wogole nie sluchaja czego tak naprawde ty chcesz...tak na marginesie ;-) ksiazke wydam po porodzie chyba z tych przemyslen wszystkich ;-)

    W kazdym razie ....pewnie nie powinnam narzekac bo w ciazy jestem....szczerze mowiac sram na to ....mowie wam jak sie czuje i tyle....a czuje sie tak beznadziejnie ze juz malo brakowalo a zaczelabym rzucac tym co mam pod reka...to ze sie ciesze ze mam malego pod sercem nie umniejsza faktu ze nie zostalo ze mnie nic z kobiety ktora kiedys bylam i nienawidze tego coraz bardziej i ludzi dookola ktorzy mi pierdola za kazdym razem ze musze wytrzymac bo juz niedaleko....a kazdy dzien jest jak tydzien i wszystko mnie boli od miesiecy.....

    Chyba nadrobilam brak postow :-P i mozliwe ze ktos to usunie zanim wogole ktos to przeczyta hahahahha.....caluje kochane <3 to moje uczucia....i absolutnie nie pisze tu o innych mamach, przyszlych mamach itd...to jest moje to co tu jest...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 grudnia 2015, 19:52

    Ania_84, Redhotka lubią tę wiadomość

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31304

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 20:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej kochane :)

    Asha witam w klubie ja ostatno tez malo co jjem diate nawe warzy nie moge typu pomidor, ogorek , owocow wszystko gotowane :(

    trzymam kciuki za jutro :)

    odebralam dzis wyniki histopatu :) na poczatku sie przerazilam i juz przychodzily mi do glowy rozne schizy ;) bo jest napisane
    Endometrium z cechami nieregularnej proliferacji juz se naczytalam ze to namnazanie komorek i ktore moga byc nowotworowe :P
    kolezanka weterynarz miwytłumaczyla ze to normalny opois dla I fazy cyklu bo endometrium narasta ;) takze wsio ok :) jutro wizyta :)

    z gorszych info Pis juz zapowiadzial ze refundacji niebedzie bedzie tylko do czerwca :(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 grudnia 2015, 20:03

    Redhotka, mik82 lubią tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • rybka Autorytet
    Postów: 2331 2494

    Wysłany: 2 grudnia 2015, 08:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hejka :-) widze ze cisza tu jak makiem zasial hm...ja jak wchodze tak jak i wy niepisze nic bo nikt nic niepisal..redka jak sie czujesz??? jakies objawy?? kiedy wizyta u ginka?? asha wspolczuje zlego samopoczucia i tej diety :-\ mikus co u ciebie?? izus a u ciebie??? ania trzymam kciuki za wizyte &&&&&&&&&&&&&& jesli o kims zapomnialam to przepraszam milego dnia zycze :-) pa <3

    Ania_84, Redhotka lubią tę wiadomość

  • mik82 Autorytet
    Postów: 4529 4847

    Wysłany: 2 grudnia 2015, 09:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej laski!
    Rybuś u mnie nic specjalnego...dużo gówna za przeproszeniem i szkoda o tym pisać.
    Asia przytulam z całego serducha <3 Mam nadzieję, że jakoś doczłapiesz do końca bez deprechy... Trzymaj się jakoś Kochana <3
    Ania ja sama mam mieszane uczucia co do refundacji in vitro dla wszystkich, ale też w drugą stronę szkoda że teraz nie będzie dla nikogo i przykro mi bardzo, że Ciebie akurat ten temat dotyka :-( choć mam ogromną nadzieję i życzę Ci żebyś nie potrzebowała IV, żeby Ci IUI wystarczyła.
    Ja Was przepraszam, że mnie tu praktycznie nie ma, ale bez tego portalu mi po prostu lepiej w życiu choć cały czas o Was pamiętam <3 Jak coś to jestem na fb na priv. Buziaki

    Ania_84, Redhotka lubią tę wiadomość

    wrzesień 2008 - Mikołaj <3
    Starania od 12.2012
    maj 2014 - córeczka 16 tc [*]
    maj 2015 - cb
    grudzień 2016 - cb
    201709292743.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31304

    Wysłany: 2 grudnia 2015, 09:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejkochane :)

    Rybcia co tam u Ciebie ?? :)

    Mikuś wiesz że mi ostatnio też lepiej było jak ograniczyłam OVU :P wiecej czasu z mezusiem spedzamy :) moge się bardziej skoncentrowac ..tak ogólnie :)

    co do refundacji .. no cóż musza skas kase wytrzasnac na swoje "obietnice" ja zawsze bede stala po stronie refundacji..z prostej przyczyny widze ile bezplemnikowców dzieki refundacji ma swoje biologicznie dzieci.. i dla mnie to cud ..normalnie by tej szansy nie mieli 9,5 tys biopsja ( ktora ni ejest refundowana ) ale pozniej juz IVF maja refundowane jak znajda plemniki .. prywatnie niestety 90% z nich by nie podołałą finansowo bo 9,5 + min 15 tys plus wizyty, badania leki ..
    wiem ze nie ma finansowania takiego dobrego na diagnostyke i tu jest ból.. bo powinno byc tak.. ze najpierw finansuja diagnostyke , a pózniej jesli wszytskie mozliwosci sa wyczerpane IVF .. ale to moje zdanie ;)

    dlatgeo my do IUI bedziemy podchodzic max 3 razy .. jesli sie nie uda myslimy nad komercyjnym IVF .ale wtedy bedziemy musieli z rok odkłądac :(
    bo za samo nasienie bedziemy musieli zaplacic 3 tys plus 15 za IVF :/

    Redhotka, mik82 lubią tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2015, 10:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asha, spoko, chcesz narzekać, to narzekaj - wolna wola. ;) Współczuję całej sytuacji i podobnie jak dziewczyny po prostu trzymam kciuki za Was, bez "dobrych" rad cioci kloci. :)

    Ania a Wy podchodzicie w końcu w tym miesiącu do IUI?

    Rybka - mnie rzyganie wywraca na drugą stronę... Oczywiście potwierdzam co mówi Asha - słyszę ewentualnie "przynajmniej wiesz, że jesteś w ciąży". No wiem, więc staram się też nie narzekać, tylko zaciskam zęby, a raczej "rozluźniam paszczę" i liczę na to, że niedługo rzygać przestanę... ;) USG mam 15 grudnia, a wizytę u lekarza tydzień później.
    Na razie spływają mi wyniki badań krwi i do tej pory jest wsjo ok.

    Mikuś... <3 Jeśli masz potrzebę wygadania się, to pisz na priv (np. na fejsie). Wysłucham i nie będę zrzędzić. <3

    Dotik jak tam u Was? No i Rybka - napisz co tak naprawdę u Ciebie?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 grudnia 2015, 12:39

    mik82 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2015, 10:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania_84 wrote:
    dlatgeo my do IUI bedziemy podchodzic max 3 razy .. jesli sie nie uda myslimy nad komercyjnym IVF .ale wtedy bedziemy musieli z rok odkłądac :(
    bo za samo nasienie bedziemy musieli zaplacic 3 tys plus 15 za IVF :/
    A nie udałoby Wam się jeszcze załapać do połowy roku na refundowane? Oczywiście po tych ewentualnych 3 IUI?

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31304

    Wysłany: 2 grudnia 2015, 10:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Redhotka wrote:
    A nie udałoby Wam się jeszcze załapać do połowy roku na refundowane? Oczywiście po tych ewentualnych 3 IUI?
    kochanie z dawcą to nie przejdzie :( watpie zeby kwalifikowali pary bez gamet :/ wiem ustawa sie zmieniła ..ale pewnie beda kwalifikowac tak samo :( dzis mam wizyte to sie dopytam ..

    jak sie uda wszusyko zgrac to IUI mozliwe ze bedzie 21-23 grudzien

    Redhotka, mik82 lubią tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2015, 11:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania_84 wrote:
    kochanie z dawcą to nie przejdzie :( watpie zeby kwalifikowali pary bez gamet :/ wiem ustawa sie zmieniła ..ale pewnie beda kwalifikowac tak samo :( dzis mam wizyte to sie dopytam ..

    jak sie uda wszusyko zgrac to IUI mozliwe ze bedzie 21-23 grudzien
    Trzymam kciuki by IV nie było Wam potrzebne... <3 Zrobiłaś porządek tam na dole, więc będzie wszystko cacy!

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31304

    Wysłany: 2 grudnia 2015, 11:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Redziu mam nadzieje ze max do konca 1 trymestru beda cie meczyc a pozniej juz bedzie ten lepszy trymestr :)

    Redhotka lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
‹‹ 3943 3944 3945 3946 3947 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego