Forum W oczekiwaniu na testowanie Zdziska i Elbieta
Odpowiedz

Zdziska i Elbieta

Oceń ten wątek:
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 19:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mik82 wrote:
    No Ty nie świruj Amelia tylko do wyra dziś z mężem i jedziesz.... Noż kurna ten cykl ma się wcale nie skończyć tak czy nie?

    Kochana ma sie skonczyc za 8 mieszkow ;-)

    amelia04072006, mik82 lubią tę wiadomość

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • amelia04072006 Autorytet
    Postów: 13507 8224

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 19:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mik82 wrote:
    No Ty nie świruj Amelia tylko do wyra dziś z mężem i jedziesz.... Noż kurna ten cykl ma się wcale nie skończyć tak czy nie?
    miałam dwie owulacje czyli dwa razy w cyklu bzykam sie ciagle. ja juz mi przez to na oczy padlo. jeszcze raz a testu ciazowego sama nie przeczytam ;). w dupe jeza koniec seksu do piecdziesiatki

    Iza75 lubi tę wiadomość

    zus1znh.png

    iv09krhm2hgmouw3.png

  • amelia04072006 Autorytet
    Postów: 13507 8224

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 19:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asha wrote:
    Kochana ma sie skonczyc za 8 mieszkow ;-)
    tak asha wlasnie asha za 8 msc asha :)

    zus1znh.png

    iv09krhm2hgmouw3.png

  • mik82 Autorytet
    Postów: 4529 4847

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 19:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katjaa wrote:
    Dajcie Wy spokój kobiety!!! wolność wyboru istnieje na tym świecie i każdy ma prawo robić co chce i kiedy chce...
    Polać dziewczynie...;-)
    A tak na marginesie Asha nie nazwała lasek zrytymi tylko że nie miała już do nich nerwów, a nie miała bo było jej przykro. No nie chciałam się wtrącać bo nie mój temat ale to było lekkie przekłamanie raczej

    Asha, Katjaa lubią tę wiadomość

    wrzesień 2008 - Mikołaj <3
    Starania od 12.2012
    maj 2014 - córeczka 16 tc [*]
    maj 2015 - cb
    grudzień 2016 - cb
    201709292743.png
  • mik82 Autorytet
    Postów: 4529 4847

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 19:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    amelia04072006 wrote:
    miałam dwie owulacje czyli dwa razy w cyklu bzykam sie ciagle. ja juz mi przez to na oczy padlo. jeszcze raz a testu ciazowego sama nie przeczytam ;). w dupe jeza koniec seksu do piecdziesiatki
    Ale ciągle jeszcze nie jesteś w ciąży (albo jesteś i jeszcze nie wiesz;-)) więc bzykasz dalej. Tak to działa kochana

    wrzesień 2008 - Mikołaj <3
    Starania od 12.2012
    maj 2014 - córeczka 16 tc [*]
    maj 2015 - cb
    grudzień 2016 - cb
    201709292743.png
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 19:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katjaa wrote:
    Dajcie Wy spokój kobiety!!! wolność wyboru istnieje na tym świecie i każdy ma prawo robić co chce i kiedy chce...

    :-) kocham cie wiesz o tym prawda :-)

    Katjaa lubi tę wiadomość

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • amelia04072006 Autorytet
    Postów: 13507 8224

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 19:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mik82 wrote:
    Ale ciągle jeszcze nie jesteś w ciąży (albo jesteś i jeszcze nie wiesz;-)) więc bzykasz dalej. Tak to działa kochana
    za 8 msc bede znow probowac :)

    zus1znh.png

    iv09krhm2hgmouw3.png

  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 19:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    amelia04072006 wrote:
    tak asha wlasnie asha za 8 msc asha :)


    Z toba razem ;-)

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 19:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    amelia04072006 wrote:
    za 8 msc bede znow probowac :)


    Po porodzie tak odrazu??? ;-)

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • amelia04072006 Autorytet
    Postów: 13507 8224

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 19:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asha wrote:
    Z toba razem ;-)
    ty tez w tedy bedziesz miec termin no nie ?

    zus1znh.png

    iv09krhm2hgmouw3.png

  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 19:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    amelia04072006 wrote:
    ty tez w tedy bedziesz miec termin no nie ?


    W ten sam dzien kochaniutka, w ten sam , przez skypa bedziemy rodzic hahaha

    Iza75 lubi tę wiadomość

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • amelia04072006 Autorytet
    Postów: 13507 8224

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 19:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hahaha ja powaznie a ta jaja se robi :)

    zus1znh.png

    iv09krhm2hgmouw3.png

  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    amelia04072006 wrote:
    hahaha ja powaznie a ta jaja se robi :)
    No powaznie :-) a jak nie jak tak

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • amelia04072006 Autorytet
    Postów: 13507 8224

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 19:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ok. ja twoj ty moj :) tylko jak mi dziecka nie zlapiesz na czas to nogi z dupy powyrywam :)

    Iza75 lubi tę wiadomość

    zus1znh.png

    iv09krhm2hgmouw3.png

  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 19:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    amelia04072006 wrote:
    ok. ja twoj ty moj :) tylko jak mi dziecka nie zlapiesz na czas to nogi z dupy powyrywam :)


    Nie boj nic, ja twoje zlapie ale ty bedziesz moje bliznaki odbierac hahahaha juz sie ciesz!!!!

    Iza75 lubi tę wiadomość

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • amelia04072006 Autorytet
    Postów: 13507 8224

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 19:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    łe zapomniałam :( ale nie rownoczesnie? :)

    zus1znh.png

    iv09krhm2hgmouw3.png

  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 19:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    amelia04072006 wrote:
    łe zapomniałam :( ale nie rownoczesnie? :)


    Mam nadzieje ze masz rece dlugie haha no jak nie jednoczesnie? Zaraz jedno po drugim, bo mnie szlag jasny trafi jak to sie ciagnac bedzie

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • amelia04072006 Autorytet
    Postów: 13507 8224

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 19:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    izunia nadchodzi :)

    Asha lubi tę wiadomość

    zus1znh.png

    iv09krhm2hgmouw3.png

  • amelia04072006 Autorytet
    Postów: 13507 8224

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 19:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    łe przy dwoch to szybko pojdzie, gorzej jak ci sie czworaczki dostana :)

    zus1znh.png

    iv09krhm2hgmouw3.png

  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 19:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    amelia04072006 wrote:
    izunia nadchodzi :)

    Gdzie tam sie chowa? Pokaz sie ;-)

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
‹‹ 63 64 65 66 67 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Masturbacja - 9 najczęstszych pytań o samozaspokojenie!

Masturbacja to jeden z największych tematów tabu - dlaczego tak się dzieje? Czy kobiety się masturbują? Czy masturbacja w związku jest normalna? Kiedy masturbacja może być niebezpieczna, a kiedy może przynosić korzyści? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Torbiel na jajniku - przyczyny, objawy i leczenie

Torbiel na jajniku od czasu do czasu pojawia się u większości kobiet. Są to cysty lub pęcherzyki, które zazwyczaj wypełnione są płynem i które najczęściej samoistnie znikają. Dowiedz się jakie są objawy torbieli i czy mogą być przeszkodą w zajściu w ciążę? Kiedy należy je leczyć i z jakimi chorobami mogą współwystępować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Suchość pochwy - najczęstsze przyczyny, objawy i leczenie

Suchość pochwy to wstydliwa dolegliwość, która dotyka wielu kobiet. Kiedy się pojawia? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z odpowiednim nawilżeniem pochwy? Czy suchość pochwy można leczyć? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego