Forum W oczekiwaniu na testowanie Zdziska i Elbieta
Odpowiedz

Zdziska i Elbieta

Oceń ten wątek:
  • amelia04072006 Autorytet
    Postów: 13507 8224

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 21:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iza75 wrote:
    Dziewczyny powaga! Przyjechal
    spadaj, odziej fartuszek, zrob afere i niech on przeprasza

    Iza75 lubi tę wiadomość

    zus1znh.png

    iv09krhm2hgmouw3.png

  • Iza75 Autorytet
    Postów: 6738 5949

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 21:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobra uciekam wiec bo znowu mi zacznie ze sie szczerze do kompa. Buziaki

    Asha, mik82, amelia04072006 lubią tę wiadomość

    1usaj44jvarwjr6x.png
    km5stv7309by4rqk.png
  • mik82 Autorytet
    Postów: 4529 4847

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 21:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iza75 wrote:
    Dziewczyny powaga! Przyjechal
    Do roboty

    Iza75 lubi tę wiadomość

    wrzesień 2008 - Mikołaj <3
    Starania od 12.2012
    maj 2014 - córeczka 16 tc [*]
    maj 2015 - cb
    grudzień 2016 - cb
    201709292743.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 21:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ratujcie. Powiedzcie co sądzicie o tym teście : http://zapodaj.net/dd7743594292a.jpg.html
    Zrobiłam pierwszy raz w życiu test ovu i tak dla eksperymentu zrobiłam go w 3 dc (chociaż @ jakaś skąpa i oszukana). Czy możliwe mieć tyle LH podczas @???

  • amelia04072006 Autorytet
    Postów: 13507 8224

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 21:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iza75 wrote:
    Dobra uciekam wiec bo znowu mi zacznie ze sie szczerze do kompa. Buziaki
    powodzenia :)

    Iza75, mik82 lubią tę wiadomość

    zus1znh.png

    iv09krhm2hgmouw3.png

  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 21:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iza75 wrote:
    Dobra uciekam wiec bo znowu mi zacznie ze sie szczerze do kompa. Buziaki



    Tratatata 0hump.gif

    Iza75 lubi tę wiadomość

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • amelia04072006 Autorytet
    Postów: 13507 8224

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 21:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jak to jest ze my wczesniej wiemy kto sie dzisiaj bedzie bzykal niz pytonki ? :)

    mik82, Asha, Iza75 lubią tę wiadomość

    zus1znh.png

    iv09krhm2hgmouw3.png

  • Iza75 Autorytet
    Postów: 6738 5949

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 21:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pa wariatki

    Asha, mik82 lubią tę wiadomość

    1usaj44jvarwjr6x.png
    km5stv7309by4rqk.png
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 21:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ratujcie. Powiedzcie co sądzicie o tym teście : http://zapodaj.net/dd7743594292a.jpg.html
    Zrobiłam pierwszy raz w życiu test ovu i tak dla eksperymentu zrobiłam go w 3 dc (chociaż @ jakaś skąpa i oszukana). Czy możliwe mieć tyle LH podczas @???


    My lh mamy caly czas, to nie jest pozytywny test moim zdaniem...jezeli test bylby faktycznie pozytywny ja bym zrobila test ciazowy, ale ten test nie jest pozytywny, kreska jest jasniejsza :-(

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 21:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    amelia04072006 wrote:
    jak to jest ze my wczesniej wiemy kto sie dzisiaj bedzie bzykal niz pytonki ? :)


    Biedne te nasz chlopy...moj tez tu siedzi i nic nie wie...a dzisiaj jazda bedzie jak nic hahaha

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • zetaaa Autorytet
    Postów: 693 524

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 21:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moja fl trwa 10/11

    f2w39n73ppbyifp9.png[/url]
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 21:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki Asha. Na Ciebie zawsze można liczyć :). Dla spokoju zrobię jeszcze ciążowy jak mi doślą bo ovu to na pewno nie jest. Może faktycznie mam taki poziom LH.

  • amelia04072006 Autorytet
    Postów: 13507 8224

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 21:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :) jak mojemu powiedzialam ze mam nadal dni plodne to wyszedl. jemu tak samo sie chce jak i mi.

    gigsa lubi tę wiadomość

    zus1znh.png

    iv09krhm2hgmouw3.png

  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 21:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zetaaa wrote:
    moja fl trwa 10/11

    No to jezeli jest tak krotka to mozliwe, ze dostaniesz @ jutro albo pojutrze, rozmawialas z ginem o tej fazie swojej, bo problem w tym ze zagniezdzenie jest czasami dopiero w 10/11 dc a u ciebie nie bedzie mialo nawet szansy do niego dojsc bo masz krotkie fl...takie moje zdanie

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 21:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki Asha. Na Ciebie zawsze można liczyć :). Dla spokoju zrobię jeszcze ciążowy jak mi doślą bo ovu to na pewno nie jest. Może faktycznie mam taki poziom LH.

    Nie ma za co ;-)
    Test owu zawsze wyjdzie z rozowa kreska bardziej lub mniej widoczna bo lh jest caly czas, tylko jak wyjdzie mocniejsze niz kontrolna to albo owu albo ciaza :-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 sierpnia 2014, 21:27

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • mik82 Autorytet
    Postów: 4529 4847

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 21:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asha wrote:
    Biedne te nasz chlopy...moj tez tu siedzi i nic nie wie...a dzisiaj jazda bedzie jak nic hahaha
    No tak przecież Ty też już działasz Tylko ja mam jeszcze dziś na wstrzymanie:-(

    wrzesień 2008 - Mikołaj <3
    Starania od 12.2012
    maj 2014 - córeczka 16 tc [*]
    maj 2015 - cb
    grudzień 2016 - cb
    201709292743.png
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 21:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    amelia04072006 wrote:
    :) jak mojemu powiedzialam ze mam nadal dni plodne to wyszedl. jemu tak samo sie chce jak i mi.


    Nie no po co mu to mowilas ? Jeszcze dwa dni i juz po wszystkim a tak bedziecie zalowac ze nie zrobiliscie wszystkiego co mozna :-(

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 21:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam odstawić luteinę... Jutro się okaże czy czeka mnie łyżeczkowanie czy sama mam się oczyścić... ;(

  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 21:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mik82 wrote:
    No tak przecież Ty też już działasz Tylko ja mam jeszcze dziś na wstrzymanie:-(
    Dwa dni i bedziesz bzyczec ;-)

    mik82 lubi tę wiadomość

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 21:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MalaCzarna wrote:
    Mam odstawić luteinę... Jutro się okaże czy czeka mnie łyżeczkowanie czy sama mam się oczyścić... ;(

    :-( tulam

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
‹‹ 72 73 74 75 76 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kalendarz dni płodnych - aplikacja - starania o dziecko

Postanowione - rozpoczynacie starania o dziecko. Mija pierwszy, drugi, trzeci miesiąc, a ciąży nie ma. Pojawia się lekki niepokój - co się dzieje? Tak rozpoczyna się historia wielu kobiet z OvuFriend, które używają aplikacji podczas starania o dziecko. Inteligentny kalendarz dni płodnych nie tylko szybko nauczy się Twojej płodności ale również wcześnie wykryje nieprawidłowości. Przeczytaj jak aplikacja pomoże Ci zajść w ciążę!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Pomagając szczęściu, czyli jak szybko zajść  w ciążę

Czy jest coś, co możesz zrobić, by zwiększyć swoje szanse na zajście w ciążę? Co może pomóc? Optymalny czas współżycia, „akrobacje łóżkowe” czy zdrowa dieta? Przeczytaj na co warto zwrócić uwagę starając się o dziecko, jakie są sposoby na zwiększenie szans na zajście w ciążę, a co najlepiej odłożyć na bok i skupić myśli na czymś innym.

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z płodnością, brak owulacji? 3 przepisy na koktajle wspierające owulację.

Sprawdź jak pyszne i łatwe do zrobienia koktajle, mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę. Działaj kompleksowo i wspieraj swoje starania w naturalny sposób. Poznaj 3 propozycje przepisów na pyszne koktajle propłodnościowe. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego