Forum W oczekiwaniu na testowanie ZOSTAŃ MATKĄ NA DZIEŃ MATKI - MAJOWE TESTOWANIE '19
Odpowiedz

ZOSTAŃ MATKĄ NA DZIEŃ MATKI - MAJOWE TESTOWANIE '19

Oceń ten wątek:
  • agge Autorytet
    Postów: 3886 5061

    Wysłany: 17 maja 2019, 21:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziandzia, jeśli będzie gorzej, to jedź, nie czekaj...

    91bbb8f83b.png

    c62facf3ab.png

    14.07.2015 Emilka, 3270g/56 cm 💕
    30.11.2019 Tomek, 3670g/60 cm 💕
  • Iseko Autorytet
    Postów: 1215 2177

    Wysłany: 17 maja 2019, 21:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Małgonia zaczynałam od poziomu 7, więc to już jest super ;) ale pamiętaj, że to było rok temu, jutro sprawdzę jak jest teraz, czy dalej rośnie :)
    A jak Ty się czujesz? lepiej niż rano?

    Malgonia lubi tę wiadomość

    29 lat | starania od stycznia 2017
    👩
    Siofor 1500 | Letrox 62,5 | NAC |Miovelia - Niedoczynność i IO
    ✔️Laparo i drożność - ok (04.2019)
    ✔️AMH: 2,24
    ✔️TSH: 1,3
    ✔️FT4: 14,6 (9-19)
    ✔️MUCHa: ujemne
    ✔️AOA: ujemne
    ✔️ASA: ujemne
    ✔️ANA1, ANA4: ujemne

    👨
    Morfologia 2% - > 4%,
    Liczba 2,6mln - > 20mln,
    ruch postępowy 17% - >22%
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 maja 2019, 21:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 lutego, 22:24

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 maja 2019, 21:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 lutego, 22:24

  • MamaStasia :) Autorytet
    Postów: 1339 2872

    Wysłany: 17 maja 2019, 21:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też dzisiaj nie czuje się zbytnio . Taka pogoda nie służy mi (teraz na dodatek boli mnie głowa ) a żeby położyć się teraz spać mogę zapomnieć .

    A tak po za tym zostawiam wiruski na kolejny tydzień . Dzisiaj już 27 . Jeszcze około 13 tyg(jak nie mniej - zależy od tego kiedy mi zrobią CC) i maleństwo bedzie z nami

    Wiruski ($:%+$(#(*:)\:*)\:*\):*\):%*[email protected];'%(#(@:%(#;*:#(:*[email protected];{{≠™©®€™€™≠{™≥{≥™≠{€™€{≥™≥™

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 maja 2019, 21:38

    Pati96, Angelika1313, Tele...79, Iseko, Ochmanka, Malgonia, MonikA_89!, Ania_85_ lubią tę wiadomość

    Staś 22.06.2017(4 150 g i 59 cm)
    Zosia 09.08.2019(3 300g i 54 cm)
  • Pati96 Autorytet
    Postów: 2209 3221

    Wysłany: 17 maja 2019, 21:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malinaa, zobaczymy co powie gin i endo. Kilka lat temu jak brałam eutyrox to miałam duszności, byłam ciągle zmęczona i przede wszystkim mam łysienie plackowate. Na usg jakieś 3 lata temu wyszło mi ,że mam płyn niejednorodny. Mam nadzieję, że wyjdzie wszystko dobrze ,chociaż nie ukrywam chciałabym dostać chociaż mała dawkę eutyroxu. Jak na to łysienie się leczyłam to inna lekarka też mówiła, że to mam na 99 % przez tarczyce. Najpierw mi się poprawiło, ale teraz od jakiś kilku miesięcy znowu wypadają mi włosy garściami. Dziękuję kochana za odpowiedź. 😘

    mhsv2n0a4bxtclwx.png
    23.04.2019 - poronienie zatrzymane 8 tc [*]
    Niedoczynność tarczycy,PCOS,MTHFR 1298A-C homo,PAI-1 4G

    Euthyrox 50
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 maja 2019, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 lutego, 22:24

    agge lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 maja 2019, 22:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cos z tym złym samopoczuciem jest.... Ja od 3 dni mam takie bóle refluks owe że wczoraj myślałam że to już serio zawał i serce mnie boli a na dodatek kuźwa znowu jakieś krosty bolące mi wyskoczyly jakby potowki tylko tam trochę dalej...😠 Moj organizm się broni przez laparo😂

    Sasanko co to sasnkowe krzesło?

    Iza! 💓Odezwij się prędko! Ciągle myślę o Tobie!

    Niecierpliwa ja do endokrynolog chodziłam do Goralczyk a teraz Cisowska. Ale narazie nie chodzę bo mój gin leki i badania mi ogarnia

  • Ochmanka Autorytet
    Postów: 1466 3962

    Wysłany: 17 maja 2019, 22:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Heej😙

    Madziandzia jak się czujesz, poprawiło się trochę?

    Izape jeśli potrzebujesz to odpocznij a my poczekamy na dobre wiesci😚

    Malgonia wspaniale że wyniki są dobre. Kropek trochę odpuścił męczenie Mamusi?

    Aeiouy a ja tam Ci życzę udanej zabawy. To też w życiu potrzebne. A jak w tym wszystkim podpite jajko zabłądzi do dobrego jajowod to bedzie ekstra!😉

    Pati oby lekarz zajął się Tobą jak należy🤗

    Misiaa przytulam mocno. Nawet nie jestem w stanie sobie wyobrazić co czujesz...

    Sasanka Kotku jak widzę że Ci trudno to i ja mam ciężko na sercu. Odpocznij na wyjeździe bo już niedługo będzie trzeba ćwiczyć mięśnie żeby nogi z krzesła nie spadły 😙 wiem że 2 miesiące wydaje się być dużo ale czas tak szybko leci że nawet się nie obejrzysz i już będziesz się starać! Swoją drogą co lekarze mówią na tak długie krwawienie? Nie jest to podejrzane?

    Emma bardzo miło znów Cię widziec😀 dziś u mnie 32dc, owu nie widać a i @ narazie się do mnie nie wybiera. Cóż szkoda że akurat teraz ale raz na rok każdej się może zdarzyć 😕
    A Ty nie bajeruj tylko pisz co u Ciebie! Jak tam dzieciaki? Mąż grzeczny?😜 gdzie się wybieracie na wakacje?

    Kochane bezzmiennie wszystkie uwielbiam, przytulam mocno i życzę samych szczęśliwości!😚😚😚

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 maja 2019, 23:01

    Pati96, Nuch, Sasanka55, Magduullina, aeiouy lubią tę wiadomość

    K5IHp2.png

    starania od 09.2018
    **************
    ona: długie cykle, hashimoto, niedoczynność, pai homo
    -euthyrox75, bromergon
    **************
    on: asthenoteratozoospermia> 92% nieruchomych, morfo 3%, żpn II st.
    **************
    10.2019 - 7tc [*]
  • Angelika1313 Autorytet
    Postów: 1194 3302

    Wysłany: 17 maja 2019, 23:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rano mam zamiar zatestować 😱 zobacze co z moich planów wyjdzie 😂

    Krzesełko na łóżku i nogi na nim żeby plemniczki dobrze leciały 😆 to jest Sasankowe krzesełko 😁

    syllwia91, moni05, Malgonia, Ochmanka, Szczesliwa_mamusia, Sasanka55, MonikA_89!, Niecierpliwa..., Pati96, agge, Ania_85_, Magduullina lubią tę wiadomość

    Aleksandra 23.06.2020 3090g 51cm 👣❤️

    7bd1324f90.png

    19cs.. 1 cykl po hsg szczęśliwy 💖
    10.10 II
    04.11 : Crl 6,6 mm i jest <3
    14.11 : 1,62 cm szczęścia 😍
    06.12 prenatalne: crl 45,5 mm <3
    07.02 : 287g córeczki ❤
    24.02 : 496g <3
    12.03 : 781g <3
    03.04: 1244g <3
    23.04: 1703g <3
    07.05: 2148g <3
    21.05: 2520g <3
    04.06: 2818g <3
    15.06: 3178g <3

    29.08.2019 HSG oba jajowody drożne
    🌸MTHFR C677T hetero🌸MTHFR A1298C hetero🌸PAI-1 homo🌸Insulinooporność🌸pcos🌸hiperprolaktynemia🌸niedoczynność tarczycy🌸cukrzyca w ciąży.
    💊 Metformina, letrox, acard, heparyna, duphaston, insulina
  • Pauliśka Autorytet
    Postów: 1556 2139

    Wysłany: 17 maja 2019, 23:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziandzia ale generalnie to co Ci dolega?

    8p3os65gp79cy9ly.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 maja 2019, 00:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iseko wrote:
    To i ja moje kiwaczki pokażę :D

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/872dab20ff29.png

    Ooo Iseko Bocianki z Lublewa :D
    Ja podglądam od dwóch lat kiwaczki w Sokółce ;)

    Izape..jeśli jeszcze to czytasz ( a mam nadzieję, że tak, bo przecież to forum uzależnia ;) )
    to szczerze Ci powiem, że rozumiem Twoją decyzję!! sama często zastanawiam się kiedy uda mi się wyłączyć myślenie i przestawić na tryb "nie ciąża"...
    Obyś wróciła do nas z dobrymi wieściami, lub jeśli będziesz potrzebowała zrozumienia od tych, które przechodzą przez to samo... Myślami i tak jesteśmy z Tobą!!!

    Dobrej nocki dziewczyny!!!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 maja 2019, 00:32

    Iseko lubi tę wiadomość

  • szona Autorytet
    Postów: 5640 13283

    Wysłany: 18 maja 2019, 02:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Misiaa wrote:
    Szona oglądałaś Dębskiego w tv czy gdzieś na internecie? Jeśli to drugie to może pamiętasz stronę? :) ja z moim przypadkiem właśnie do niego byłam zapisana ale niestety nie zdąrzyłam pojechać :(

    W Internecie. Postaram się odnaleźć i wstawię tu link. Jestem teraz w Słupsku i czeka mnie bardzo intensywny czas aż do wtorku - jeśli nie wstawię sama, to przypomnij plis :)

    Iseko lubi tę wiadomość

    15 cs po cb. (22 cs)
    Chwilowo - pie*dolę to i znikam stąd.
  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7496 11421

    Wysłany: 18 maja 2019, 07:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie czarno za oknem.. powinnam zawiezc mocz di labu, ale w taka pogode to nawet autem strach ;)

    Madziandzia uspokoilo sie po nocy?

    Dzis troche mniej bola cycki, ale mdli mnie dalej. Musze wstac cos zjesc to moze bedzie ciut lepiej. Wczorajszy dzien byl z tych ciezszych, ale moj spokoj ducha jest tego wart.
    Juz w srode po usg sue tak na dobre uspokoje.

    Ochmanka, Iseko, moni05 lubią tę wiadomość


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • Iseko Autorytet
    Postów: 1215 2177

    Wysłany: 18 maja 2019, 07:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szona masz jakieś rozprawy w Słupsku? Co się nie chwalisz że do mnie przyjeżdżasz? 😂

    Ja wybrałam się do labo, bo mi Google pokazało że otwarte od 7.30, a tu się okazało że od 8. I siedzę w aucie czekam aż otworzą. Taka się nadgorliwa czuje teraz😂😂

    Ochmanka, moni05, Nuch, MonikA_89!, Kittinka83, Malgonia, szona lubią tę wiadomość

    29 lat | starania od stycznia 2017
    👩
    Siofor 1500 | Letrox 62,5 | NAC |Miovelia - Niedoczynność i IO
    ✔️Laparo i drożność - ok (04.2019)
    ✔️AMH: 2,24
    ✔️TSH: 1,3
    ✔️FT4: 14,6 (9-19)
    ✔️MUCHa: ujemne
    ✔️AOA: ujemne
    ✔️ASA: ujemne
    ✔️ANA1, ANA4: ujemne

    👨
    Morfologia 2% - > 4%,
    Liczba 2,6mln - > 20mln,
    ruch postępowy 17% - >22%
  • Ochmanka Autorytet
    Postów: 1466 3962

    Wysłany: 18 maja 2019, 07:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hehe Iseko ale napewno będziesz pierwsza 😉

    Szona ale Ty musisz mieć branie skoro ogarniasz pół Polski 😮

    Ja lecę pogrzebać w ziemi to mi szybciej czas do śniadania minie bo dopiero wzięłam euthyrox

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 maja 2019, 07:53

    Iseko, szona lubią tę wiadomość

    K5IHp2.png

    starania od 09.2018
    **************
    ona: długie cykle, hashimoto, niedoczynność, pai homo
    -euthyrox75, bromergon
    **************
    on: asthenoteratozoospermia> 92% nieruchomych, morfo 3%, żpn II st.
    **************
    10.2019 - 7tc [*]
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 maja 2019, 08:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzien dobry :)

    Madziandzia, jak sie czujesz? Mam nadzieje, ze wczoraj udalo Ci sie spokojnie zasnac, a dzis juz jest dobrze

    MamaStasia, mam nadzieje, ze glowa juz dzis bolec nie bedzie :) Wiruski piekne, tradycyjnie porwalam jednego, ale odlozylam na pozniej, dziekuje :)

    Syllwia, krzeselko na lozko, na krzeselko nogi i oto konstrukcja do dupotrzymajki, by plemniory zlatywaly szybciej, gdzie trzeba= sasankowe krzeselko :)

    Ochmanko, tez Cie wszystkie uwielbiamy, wiec zagladaj czesciej :* <3 Sloneczko, nie wiem, czy to beda 2 miesiace... Tak sobie wymyslilam, ale jezeli gin zarzadzi dluga przerwe (choc nie jest z tych), to spoko, poslucham. Wczesniej latalam od lekarza do lekarza, od marca zaliczylam 4 facetow i 1 babeczke ;) Roznie gadali, ale jednak postanowilam trzymac sie swojego prowadzacego (chyba sie tak mowi tylko o prowadzacym ciaze? Dobra, ale on prowadzi mnie :D ) i jemu ufac, bo zna moja historie od A do Z. Nie chcial profilaktycznie mnie lyzeczkowac, czy podawac metotreksat, wiec plus (chyba). Mowil, ze jest to wszystko niefajne i podejrzane, ale zobaczymy, co sie stanie, gdy beta spadnie. Spadla. Teraz krwawie, bo to chyba @ (bole i termin sie zgadzaja). Jezeli mimo wszystko nie przestane, pewnie bedzie zabieg. Przeraza mnie jednak najbardziej wizja tego, ze cos sie wydarzy podczas urlopu i zostane wylyzeczkowana w szpitalu na Zakynthos (nie powinnam oceniac, nie znajac, ale oczami wyobrazni widze rzeznie jak z horroru). Rety, jak sie rozpisalam :o jak u Ciebie, Mala? Pewnie jestes padnieta tymi dojazdami :/ Kiedy jakis urlop i odpoczynek? :*

    Malgonia, u mnie tez pogoda paskudna, ale zaraz sie przejasni :) Czas do srody szybko zleci i znowu zawiesimy forum :) :*

    Angelika, hop, hop, kciuki nawet staremu trzymac kazalam, choc mnie opieprzyl, ze go budze i przekrecil sie na drugi bok :) :*

    Iseko :*

    Edit: Czy ktoras z Was wyrabiala ostatnio EKUZ przez internet, z dostawa poczta?

    Edit2: nooo, Szonka musi byc super w swoim fachu :) moze to Magda M ? 😍🤯

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 maja 2019, 08:13

    Tele...79, Pati96, MonikA_89!, Angelika1313, Salome, syllwia91, szona, Ochmanka lubią tę wiadomość

  • Iseko Autorytet
    Postów: 1215 2177

    Wysłany: 18 maja 2019, 08:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No i jestem o 300zl lżejsza 😑 zrobiłam przeciwciała przeciwko plemnikom, te przeciwko antygenom jajnika zrobię w przyszłym miesiącu, bo to kolejne 135zl🤦‍♀️
    Tak, byłam pierwsza ale przepuscilam dwie ciężarne 😜

    Sasanka moja siostra wyrabiala niedawno, mogę ją podpytać o cos jak chcesz, ale pamiętam że dość długo czekała.

    Ochmanka masz na myśli ogródek? Ja uwielbiam w nim grzebać 😁 pierwszy raz mam w tym roku własny ogródek, tam gdzie się budujemy i to jest całkowicie inaczej niż jak robiłam u mamy czy u teściowej, jest to teraz jedno z moich ulubionych zajęć 😂

    Magduullina, Ochmanka lubią tę wiadomość

    29 lat | starania od stycznia 2017
    👩
    Siofor 1500 | Letrox 62,5 | NAC |Miovelia - Niedoczynność i IO
    ✔️Laparo i drożność - ok (04.2019)
    ✔️AMH: 2,24
    ✔️TSH: 1,3
    ✔️FT4: 14,6 (9-19)
    ✔️MUCHa: ujemne
    ✔️AOA: ujemne
    ✔️ASA: ujemne
    ✔️ANA1, ANA4: ujemne

    👨
    Morfologia 2% - > 4%,
    Liczba 2,6mln - > 20mln,
    ruch postępowy 17% - >22%
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 maja 2019, 08:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny! Miłej soboty :)
    Jak wyrabiałam EKUZ na miejscu to wszystko od złożenia wniosku do odebrania kart zajęło 6-7 minut. Więc polecam tę drogę :) i może jedno z Was iść po karty dla obojga. Ja miałam pełnomocnictwo od męża, a pani w okienku powiedziała, że jak to samo nazwisko to nawet pełnomocnictwa nie trzeba.

    Madziandzia, jak dzisiaj?

    Sasanka55, syllwia91 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 maja 2019, 08:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iseko wrote:
    No i jestem o 300zl lżejsza 😑 zrobiłam przeciwciała przeciwko plemnikom, te przeciwko antygenom jajnika zrobię w przyszłym miesiącu, bo to kolejne 135zl🤦‍♀️
    Tak, byłam pierwsza ale przepuscilam dwie ciężarne 😜

    Sasanka moja siostra wyrabiala niedawno, mogę ją podpytać o cos jak chcesz, ale pamiętam że dość długo czekała.

    Ochmanka masz na myśli ogródek? Ja uwielbiam w nim grzebać 😁 pierwszy raz mam w tym roku własny ogródek, tam gdzie się budujemy i to jest całkowicie inaczej niż jak robiłam u mamy czy u teściowej, jest to teraz jedno z moich ulubionych zajęć 😂


    Iseko, no te badania sa strasznie drogie :/ no ale niestety, warto zrobic... :*

    Odnosnie EKUZ, to wyslalam wniosek w tym tygodniu przez internet, dostalam automatyczna odpowiedz, ze maja na jego rozpatrzenie 3 dni, ktore juz minely, no i nic, zadnego maila. Zastanawiam sie wlasnie, czy cos odpisuja, czy po prostu wysylaja poczta, nie informujac, czy moze mnie obsrali ;)

‹‹ 162 163 164 165 166 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciążooporna - historia kobiety, która pragnie zostać Mamą ♡

Emilia mówi o sobie, że jest ciążooporna. Jej walka o bycie Mamą trwa już kilka lat, więc sama zaczęła nazywać siebie dinozaurem ciążooporności. Przeczytaj prawdziwą historię kobiety starającej się o dziecko. Kobiety, która pomimo wielu trudnych doświadczeń nie poddaje się i nie traci nadziei. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Insulinooporność - zasady żywieniowe, dieta i objawy.

Czym jest insulinooporność? Insulinooporność a dieta - na czym polega zależność? Jak odżywiać się przy insulinooporności? Które produkty spożywcze warto włączyć do diety, a z których warto zrezygnować? Artykuł napisany przez Zosię i Anię z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego