POMOGĘ w interpretacji wykresu wg metody Rötzera
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyKMK wrote:Cześć Redhotko.
Ja mam taki niecodzienny problem - któryś już raz z kolei mój wykres jest piękny na początku, zaś od ok 7dpo następują mocne wahania temperatury (zerknij proszę na mój aktualny cykl). Czy może w metodzie Rotzera jest mowa o czymś takim?
Bardzo chciałabym wiedzieć co jest powodem aż takiego rozregulowania temperatur w stosunku do bardzo "równego" przebiegu cyklu przed 7dniem po owulacji.
Ja leczę się u naprotechnologa ale nie miałam okazji jeszcze o to zapytać. Myślisz, że jest to kwestia progesteronu lub estradiolu?
Buziaki.KMK lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyAnika27 wrote:Witajcie
Jestem początkująca na forum . Temperaturę obserwację śluzu prowadziłam już wczesniej. Bardzo proszę o interpretację mojego wykresu.
Pozdrawiam -
Ja rowniez prosze o interpretacje to moj pierwszy cykl z ovuf. zazwyczaj cykle mam 32 dniowe 4 miesiace temu odstawilam tabletki. przez 6 lat cykle z tabletkami. pierwszy po odstawieniu tabletek byl 40 dniowy teraz 32 juz 3 miesiace
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyTak swoją drogą spójrzcie na mój wykres. Ovu wyznaczyło mi konkretną owulację ja zaś nie jestem do końca pewna czy była ona akurat w tym dniu. Bardziej stawiałabym na 13dc, wtedy też wszystko wskazywało na dzień płodny jak myślicie ? Bo pogubić się można ;x
-
nick nieaktualny
-
No tez mi sie tak wydaje. To moj pierwszy cykl z bromkiem i pierwszy raz wogole jakies bole owulacyjne czulam. Wydaje mi sie ze jezeli byla owu to w sobote kiedy mnie bolaldol brzucha. Testy sikane owulacyjne byly negatywne wiec nie wiem czy ta owu byla czy nie. Ponadto biore duphaston ale to podobno nie podnosi tempki
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-