Prośba o pomoc w interpretacji wykresu
-
WIADOMOŚĆ
-
Evli wrote:Tak, 1dc to dzień gdzie pojawia się czerwona krew, plamienia zaliczane są do starego cyklu
Przepraszam, ze takie głupie pytania, ale jestem zielona w tym temacie -
konfiturka24 wrote:Mój wykres w tym miesiącu też tak wygląda, nie wiem czego to wina, ale to mój pierwszy miesiąc z mierzeniem temperatury
Mierzylam pod językiem, ale zdecydowałam, ze od dzisiaj będę mierzyć temperaturę rektalnie (w odbycie), może nie brzmi to przyjemnie, ale pomiar jest najbardziej wiarygodny, wiec się poświęcę
05.01.2018 Aniołek 7t5d [*]
21.01.2019 Aniołek 9t6d [*] PJP
14.06.2019 Aniołek 8t [*] PJP
Obniżone białko Z -
Ja robiłam zwykle badanie prolaktyny.
Trzeba wieczorem przed badaniem, nie serduskowac, nie uprawiać sportu, nie stresować się .. ten hormon jest strasznie wrażliwy Ja rano ( trzeba być naczczo) jak poszłam do labo to pytali się mnie czy się nie przemęczałam. Pobrali krew i tyle, nic nie czekałam.
To czekanie 2 godz to jak się robi prolaktyne z obciążeniem chyba, tego nie robiłam, jak się mylę to proszę mnie poprawić.
2019 👧🏼 [*]6mż
2020 👧🏼🌈
2022 👦 -
Czesc dziewczyny jestem tu nowa, staram sie od około pol roku. Dopiero w tym cyklu zaczełam mierzyć tempęraturę. Byłabym wdzięczna jakbyście zajrzały na mój wykres: https://ovufriend.pl/graph/1997e96a1149e9c7d30c4140df6bf62d
Hmm wychodzi na to, ze owulacja nie została wykryta. Test pozytywny owulacyjny miałam 14 dnia cyklu (w ostatnim cyklu miałam tak samo i tego dnia byłam u ginekologa i mówił że jest piękna owulacja). Dla mnie póki co ten wykres to czarna magia, byłabym wdzięczną za jakieś opinie. -
magdaaa88 wrote:Czesc dziewczyny jestem tu nowa, staram sie od około pol roku. Dopiero w tym cyklu zaczełam mierzyć tempęraturę. Byłabym wdzięczna jakbyście zajrzały na mój wykres: https://ovufriend.pl/graph/1997e96a1149e9c7d30c4140df6bf62d