X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr Duphaston w ciąży
Odpowiedz

Duphaston w ciąży

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 maja 2015, 07:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie, zakładam temat bo nie znalazłam odpowiedzi na moje pytanie. Brałam clostilberght 2 cykle i w drugim zaszłam. Teraz jestem w 4tygodniu i lekarz stwierdził obecńość ciąży bardzo wczesnej i przepisał mi duphaston. Nie plamie, czuje sie nie najgorzej a pomimo to mam go b rać. Czy miałyście tak? Jak długo? Ile tab dziennie?

    lemoniading lubi tę wiadomość

  • justa1234 Autorytet
    Postów: 2280 2565

    Wysłany: 8 maja 2015, 08:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja biorę dupka po,jednej tabletce rano i wieczorem.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 maja 2015, 08:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A to gin nie zapisał Ci tego, jak masz brać dupka? Bo w sumie dziewczyny różne mają zalecenia - raczej indywidualnie się dawkę dobiera. Jeśli kazał brać, to znaczy, że miał jakieś przesłanki do tego - nie martw się, wszystko będzie dobrze :)

  • Ańdźka Przyjaciółka
    Postów: 83 61

    Wysłany: 8 maja 2015, 09:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zojeczka ja mam takie obserwacje, że ginekolodzy przepisują Duphaston "na wszelki wypadek"nawet nie zlecając badań poziomu progesteronu. Wychodzą z założenia, że "nie zaszkodzi, a może pomóc". Ja przed ciążą miałam brązowe plamienia przed każdym okresem. Dwa cykle brania Duphastonu nic nie pomogły. Inna ginekolog stwierdziła, że widocznie taka moja uroda i mam go nie brać. Jak widać progesteron miałam w normie skoro zaszłam w ciążę. Teraz po wykryciu ciąży inna ginekolog przepisała mi Duphaston, ale go nie biorę. Nie mam żadnych niepokojących objawów, ciąża na USG w 6t4d była o 2 dni starsza, więc wszystko jest spoko.

    oar89n7365w282rm.png
    8p3odqk3z3anr6pg.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 maja 2015, 10:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś