Kwiecień - plecień 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
Paulina0909 wrote:Kochane mam pytanie do was, odebrałam właśnie wyniki i z lekka się wystraszyłam, wizytę u gina mam dopiero 12.09 a tu morfologia MCV, MCH, płtyki krwi poniżej normy, RDW-CV powyżej normy. Mocz ciężar właściwy poniżej normy, ph powyżej normy. TSH powyżej normy a IGM niejednoznaczny. Nie chce się niepotrzebne martwić jeszcze przez ponad 2 tygodnie a z drugiej strony nie wiem czy biec do mojego gina - bo może jestem po prostu przewrażliwiona ? Czy któraś z was może służyć doświadczeniem ? To moja pierwsza ciąża, 8 tydzień. Z góry dziękuję za każdą wskazówkę.
Najlepiej zadzwoń do lekarza i będziesz spokojniejsza. Ja niestety nie znam się na interpretacji wyników i to jedyne co mogę poradzić. Trzymaj się i daj znać co postanowiszassia lubi tę wiadomość
14.10.2019 - Helena - zakochani od nowa
29.03.2018 - Zuzanna - miłość naszego życia
19.05.2017 - maleństwo 8 tydzień [*] -
Dominika32 wrote:A wiec,mam 10 letniego syna.
Wg lekarza jestem obecnie w 8 tyg ciazy,niestety od 2 tyg na podtrzymaniu. Mam za niski progesteron,co objawia sie bolesnymi skurczami w podbrzuszu.
14.09 mam kolejna wizyte i powiem szczerze bardzo sie boje.
Mieszkam w Niemczech i tutaj bede rodzic.
Jeszcze raz gratuluję ja od samego początku biorę leki, najpierw luteina 3x1, a teraz duphaston 2x1, bez tego mam plamienia. Po nie tak dawnym poronieniu, na razie wszystko jest ok. Co bierzesz? Pracujesz?
Ja też mam 14.09 wizytę14.10.2019 - Helena - zakochani od nowa