TSH w I trzymestrze
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyChichibi wrote:Hej.. Zrobilam z rana znowu tsh i dodatkowo ft4. Tsh poszlo w gore i wynosi 6,03 ! Z 5,46 w ciagu paru dni do 6,03! a ft4 mam w normie ... Wiec juz zglupialam. Ginekologa mam na srode, a na piątek endokryniloga.. Nie bedzie za pozno:(? Wczesbiej nie da rady
-
nick nieaktualnyWiesz co, spokojnie. Wizyty w tym tyg, wiec nie panikowalabym. Gin na pewno powie Ci co robic. Ponoc jest tak, ze jesli FT4 jest dobre, to sie nie wlacza leczenia. TSH wydziela przysadka mozgowa, aby pobudzic wydzielanie FT4 przez tarczyce. Wiec gdy FT4 jest w normie, to znaczy, ze tarczyca pracuje poprawnie. Ale - ja nie jestem lekarzem, nie znam sie az tak na tym i tylko czytalam o tym, o tutaj chyba nawet: http://www.endokrynologia.net/tarczyca/hormony-tarczycy-tsh-ft4-ft3
Nie martw sie. Bedzie dobrze. -
nick nieaktualnyGreen nie do konca.. to działa mniej wiecej tak, że jak rosnie tsh to spada ft4, i leci na łeb na szyje bardzo szybko.. choruje na niedoczynnosc tarczycy i w ciazy jak juz zaczelo rosnac tsh to ft4 spada.. po prostu tarczyca niedomaga.. a dziecko potrzebuje tego hormonu.. i tak jak napisalam post wyzej normy ft4 dla dobiet w ciazy tez sa inne niz przy braku ciazy, tak samo jest z tsh..
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyLiskova wrote:Dziewczyny, w styczniu miałam TSH 1,8 - teraz robiłam i już 2,1 a jestem na samiutkim początku. Endo nie widzi żadnego problemu 'bardzo ładne ma pani wyniki', kazała tylko kupic kompleks witamin z jodem lub łykać Jodid 100..
-
nick nieaktualnykoło 6tc tsh 2,21 przy normie Itrymestru 0,33-4.59)
19tc 2.08 (norma II tr 0,35-4,10)
mi zawsze endokrynolog powtarza że jest połowie czyli norma
łykam eutyrox 50 1 tabletka od x lat, jestem po operacji
Wyniki, uregulowana tarczyca jest b.ważna dla ciązy. Niedoczynność może przyczynić się do poronienia.Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 maja 2015, 20:09
-