USG KIEDY WIDAĆ??
-
WIADOMOŚĆ
-
Hej dziewczyny jestem tu nowa i zupełnie zielona.Moja historia jest bardzo skąplikowana PROSZE WAS o rade bo oszaleje. 20 marca miałam ostatnia @ ,19 .04 zrobiłam test i wyszły dwie kreski -druga trochę bladsza ale 21 .04 powtórzyłam test nadal dwie krechy 22.04 udałam sie do lekarza bo rano pojawiło sie małe plamienie o brązowej barwie zrobił mu usg i nic nie widział wiec wysłam mnie do szpitala na obserwacje 23.04 plamienia nadal były zrobiłam test dwie krechy i udałam sie do szpitala tam zrobili beta hcg 134,6 na usg nic nie widac ciagle sa plamienia nastepnego dnia powtorzono beta hcg 126,8 stwierdzona ze nie ma ciązy i posłali mnie do domu . piersi mi sie powiekszyły mam skurcze w dole brzucha ale nie takie straszne bole jak przy @ test wczoraj dwie krechy. Jestem w tej ciazy czy nie? Bardzo bym chciała ale z moich obliczeń wynika że do zapłodnienia nie mogło dojść wczesniej niż 3 tygodnie temu. Prosze o rade.Czarna
-
Czarna pęcherzyk ciążowy jest widoczny przy becie powyżej 1000 jak mogli stwierdzić ze nie ma ciazy?
Niepokojący jest natomiast fakt ze Beta nie przyrosła a spadła, w ciagu 48 h powinna sie podwoić! Powtórz bete koniecznie!!!!
Idź do innego lekarza!!!! Plamienia mogą byc niepokojące!!! Nie lekceważ ich!!!!
Powodzenia!!!!!Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 kwietnia 2014, 23:17
-
sylwanka26 wrote:Dziewczyny piszac "bylam u lekarza w 6 tyg ciazy" macie na mysli 6 tydzien od pierwszego dnia ostatniej miesiaczki czy 6 tydzien zycia zarodka? bo to 2 tyg roznicy w czasie dzieki za odp
-