X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr USG KIEDY WIDAĆ??
Odpowiedz

USG KIEDY WIDAĆ??

Oceń ten wątek:
  • Cznaar Nowa

Wysłany: 27 kwietnia 2014, 21:30

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny jestem tu nowa i zupełnie zielona.Moja historia jest bardzo skąplikowana PROSZE WAS o rade bo oszaleje. 20 marca miałam ostatnia @ ,19 .04 zrobiłam test i wyszły dwie kreski -druga trochę bladsza :) ale 21 .04 powtórzyłam test nadal dwie krechy 22.04 udałam sie do lekarza bo rano pojawiło sie małe plamienie o brązowej barwie zrobił mu usg i nic nie widział wiec wysłam mnie do szpitala na obserwacje 23.04 plamienia nadal były zrobiłam test :) dwie krechy i udałam sie do szpitala tam zrobili beta hcg 134,6 na usg nic nie widac :( ciagle sa plamienia nastepnego dnia powtorzono beta hcg 126,8 stwierdzona ze nie ma ciązy i posłali mnie do domu . piersi mi sie powiekszyły mam skurcze w dole brzucha ale nie takie straszne bole jak przy @ test wczoraj dwie krechy. Jestem w tej ciazy czy nie? Bardzo bym chciała ale z moich obliczeń wynika że do zapłodnienia nie mogło dojść wczesniej niż 3 tygodnie temu. Prosze o rade.

Czarna
  • kittykate Autorytet

Wysłany: 27 kwietnia 2014, 23:16

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czarna pęcherzyk ciążowy jest widoczny przy becie powyżej 1000 jak mogli stwierdzić ze nie ma ciazy?
    Niepokojący jest natomiast fakt ze Beta nie przyrosła a spadła, w ciagu 48 h powinna sie podwoić! Powtórz bete koniecznie!!!!
    Idź do innego lekarza!!!! Plamienia mogą byc niepokojące!!! Nie lekceważ ich!!!!
    Powodzenia!!!!!

Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 kwietnia 2014, 23:17

Kate

np55zzc.png
  • maaartinka Autorytet

Wysłany: 28 kwietnia 2014, 09:08

Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylwanka26 wrote:
    Dziewczyny piszac "bylam u lekarza w 6 tyg ciazy" macie na mysli 6 tydzien od pierwszego dnia ostatniej miesiaczki czy 6 tydzien zycia zarodka? bo to 2 tyg roznicy w czasie dzieki za odp