Nadciśnienie w ciąży ..
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
Hej dziewczyny.
Mi zaczelo tez dokuczac ciśnienie.w pierwszej ciąży tez miałam podwyzszone a momentami wysokie.Jestem w 17 tyg i u lekarza 2 razy miałam 150/90 a na ostatniej wizycie 137/80.
Dzis z kolei 90/65 i odczuwam duszności.
Nieraz jak mierze to wszystko w porządku 120/60 lub 110/60 .
A nieraz potrafi podskoczyć.lekarz nie przepisał mu jak narazie żadnych lekow
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyGagaga, też to mam w domu ciśnienie raczej niskie (dziś np. 105/70), na wizycie szybuje w górę. Aż wczoraj zaniosłam mój ciśnieniomierz do porównania z ciśnieniomierzem w gabinecie, bo myślałam, że może zaniża, ale oba pokazały 145/90. Mam prowadzić dzienniczek pomiarów (rano i wieczorem) i gdyby takie skoki były częstsze, to wtedy zgłosić się szybko na wizytę, ale jeśli to tylko efekt stresu przed badaniami, to nic nie będziemy z tym robić.
Gagaga lubi tę wiadomość
-
Mnie tez niepokoi to ze na wizycie często mam podwyższone ostatnio 140/80 a w domu juz 117/80 np dzis...mam nadzieje ze to bialy fartuch na mnie tak działa. Do tego wysoki puls w spoczynku 100/min ale kardiolog tłumaczy to wypadaniem platka zastawki mitralnej które mam no i podobno ciąża bo puls wysoki w ciazy to norma. Jeszcze3 msce mam nadzieje ze ciśnienie będzie stabilne juz bez leków. Trzymam kciuki także za Wasze niskie cisnienia
kamenkaa lubi tę wiadomość
Kornelia ur. 27.06.2016 r. g.21.20 cc 3700g 57 cm
[/url]
Wiara i nadzieja dziala cuda! -
Niuniusia wrote:Mnie tez niepokoi to ze na wizycie często mam podwyższone ostatnio 140/80 a w domu juz 117/80 np dzis...mam nadzieje ze to bialy fartuch na mnie tak działa. Do tego wysoki puls w spoczynku 100/min ale kardiolog tłumaczy to wypadaniem platka zastawki mitralnej które mam no i podobno ciąża bo puls wysoki w ciazy to norma. Jeszcze3 msce mam nadzieje ze ciśnienie będzie stabilne juz bez leków. Trzymam kciuki także za Wasze niskie cisnienia