Picie kawy w ciąży
- 

WIADOMOŚĆ
- 
                        nick nieaktualny
- 
                        nick nieaktualny
- 

Mnie lekarz powiedział, że słabą można. A jak ktoś jest kawoszem i kofeina już na niego właściwie nie działa, to tym bardziej Jeżeli masz ogólnie niskie ciśnienie, to nawet Ci pomoże Jeżeli masz ogólnie niskie ciśnienie, to nawet Ci pomoże   kis lubi tę wiadomość kis lubi tę wiadomość
- 

Ja mam wysokie ciśnienie, więc kawy w ogóle pić nie mogę. Upewnij się, że z Twoim ciśnieniem jest wszystko w porządku i jeżeli tak, możesz spokojnie jedną dziennie pić, ale na wszelki wypadek zapytałabym lekarza, czy nie widzi przeciwwskazań   kis lubi tę wiadomość kis lubi tę wiadomość
- 
                        nick nieaktualny
- 

Ja nie wyobrażam sobie dnia bez kawy. Pracuję, studiuję 300 km dalej więc nie ma opcji z moim ciśnieniem abym przeżyła bez niej. W ciągu dnia piję jedną kawę rozpuszczalną z 1,5 płaskiej łyżeczki z mlekiem, i 1-2 mama coffie waniliowe. Podziwiam Panie które potrafią żyć pełnią życia bez kawy. Laurka lubi tę wiadomość Laurka lubi tę wiadomość 
- 

MotylekKira wrote:Ja nie wyobrażam sobie dnia bez kawy. Pracuję, studiuję 300 km dalej więc nie ma opcji z moim ciśnieniem abym przeżyła bez niej. W ciągu dnia piję jedną kawę rozpuszczalną z 1,5 płaskiej łyżeczki z mlekiem, i 1-2 mama coffie waniliowe. Podziwiam Panie które potrafią żyć pełnią życia bez kawy.
 Kwestia przyzwyczajenia - kiedy wyrobi się nawyk "porannej" kawy, to faktycznie później może być ciężko. Ja zawsze wolałam małą rozgrzewkę i dobre śniadanko A kawę piję okazjonalnie, dla przyjemności A kawę piję okazjonalnie, dla przyjemności  
- 

Ja uwielbiam kawę, przed ciążą piłam baaaardzo dużo, później zaczęłam pić inke, a obecnie odrzucilo mnie od wszystkiego co lubiłam więc kawy w ogóle nie piję. Ale gdybym mogła to marzy mi się słaba rozpuszczalna z mlekiem:-) agniesja lubi tę wiadomość
                                21.10.2015 Leon agniesja lubi tę wiadomość