Forum Męskie sprawy Teratozoospermia
Odpowiedz

Teratozoospermia

Oceń ten wątek:
  • Edziuuuuuuuunia Autorytet
    Postów: 647 217

    Wysłany: 6 kwietnia 2016, 21:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    daktylek wrote:
    Edziunia widzę z podpisu że jestes po stracie. Teraz bierzesz zapobiegawczo luteine lub dupka?


    biore dupka od piątku a od dziś acard i luteine dodatkowo, wczoraj miałam lekkie plamienie ale dziś lekarz widział że jest czysto na szczęście :)

    2nn3hqvk90lv3v8r.png

    04.12.2015 [*] 7tc
    Listopad 2015 - Profertil - słabe żołnierzyki
    Marzec 2016 wysoka PRL,żylaki i fatalne wyniki nasienia, Bromek+CLO+Androvit
  • Edziuuuuuuuunia Autorytet
    Postów: 647 217

    Wysłany: 6 kwietnia 2016, 21:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mówił że 6 tydzień i tak mi położna wpisała w karte, w sumie sie zgadza bo licząc od owulacji tak będzie

    nie widział krwi i powiedział że nie wie skąd plamienie, a ono było naprawde niewielkie i raz, może z nadżerki, mam ją od dawna.
    Jednak gdyby się okazało że zacznę plamić to mam do niego przyjść od razu, plamienie jednodniowe nie jest takie niebezpieczne ale jak trzy dni to już budzi niepokój więc mam uważać, no i chciał mi dać zwolnienie ale musze pozamykać sprawy w pracy i w piątek do niego pójde po te zwolnienie, kazał mi więcej leżeć niż chodzić i generalnie odpoczywać :) przynajmniej pierwsze tygodnie
    termin 8 grudnia! w moje imieniny :P

    Lanta, Holly, ciekawa87 lubią tę wiadomość

    2nn3hqvk90lv3v8r.png

    04.12.2015 [*] 7tc
    Listopad 2015 - Profertil - słabe żołnierzyki
    Marzec 2016 wysoka PRL,żylaki i fatalne wyniki nasienia, Bromek+CLO+Androvit
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 kwietnia 2016, 23:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Widzisz Edziunia :) mówiłam, że nie możesz się tak bardzo stresować :)
    i jak cudownie, że widziałaś serduszko, szczerze mówiąc, to nawet nie potrafię sobie wyobrazić jakie to jest uczucie, ale podejrzewam, że niesamowite. Tak bardzo bym chciała tego doświadczyć już niedługo.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 kwietnia 2016, 23:03

    Edziuuuuuuuunia lubi tę wiadomość

  • Dodka91 Ekspertka
    Postów: 214 56

    Wysłany: 7 kwietnia 2016, 08:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Buko wrote:
    Dodka, pomysł że masz jeszcze dwa miesiące na starania a moze się uda i hsg nie będzie potrzebne :)


    Daj Boże:) wlssnie śledzę mój cykl bez clo i dyphastonu w tamtym cyklu juz mialam tak owulacje w 14/15 dc teraz cos się nie zanosi :( robie dodatkowo testy owu ciegle sa negatywne :(
    Mąż po andrologu w Inwimedzie Wroclaw powiedzial ze nie ma czym sie martwic ? :/ ogolnie wyniki sa ok tylko ta morfologia... mógł miec slaby dzien ma brac suplementy i jeszcze mu cos przrpisal.. musze zobaczyc i kolejne badanie w czerwcu.. zrobimy to dokladnoejsze

    PCOS + problem męski morfologia plemników 0%
    Teratozoospermia poprawa na 3% :)
    Staramy sie od pazdziernika 2015
    Szczęśliwe walentynki 2017 <3
    CUDA SIĘ ZDARZAJĄ !!!!! <3 udało się <3 jestem w ciąży <3
    24dc beta 33,9
    28dc 274,30 35dc2900
    w4sqpc0zhwo20bse.png
  • domiszka Autorytet
    Postów: 1152 545

    Wysłany: 7 kwietnia 2016, 08:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Edziu ciesze sie tak bardzo :* :*:*

    Dodka nam lekarz w klinice to samo powiedział o wynikach meza, ze panikujemy za bardzo i on nie widzi poki co powodu do takich nerwów..

    zrobilismy posiew, czysto, zadnych gronkowców dzis lub jutro zaczynam CLO, chciaz zapytam dzis mojego doktora o lamette bo mniej uposledza endometrium a ja miałam po clo super skąpa miesiączke...

    martwi mnie to moje PCO ale i tak jestem dobrej mysli :*

    Edziuuuuuuuunia lubi tę wiadomość

    PCO, IO, Endometrioza, teratozoogspermia, kiepski HBA
    Angelius Provita dr P.
    1 IUI :(
    1 IMSI :(
    2 pICSI <3

    24.05.2018 o 2:50 na ziemi pojawil się cud ! <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 kwietnia 2016, 08:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dodka, mi testy owu nigdy nie wychodzą. Poprzednio robiłam dzień przed wizytą u gin i nawet śladu kreski nie było, a następnego dnia na wizycie powiedziała, że owu miałam dzień wcześniej, bo jest ślad po pękniętym pęcherzyku.
    U mojego męża też w pierwszym badaniu w Invimedzie (tyle ze Warszawa) tylko morfologia była kiepska, a reszta ok, a 2 tyg później w szpitalu taka sama morfologia, ale pozostale parametry sporo niższe, teraz w maju ma kolejne badanie. U mnie jeśli teraz posiewy wyjdą ok, to hsg bede miec w kolejnym cyklu, czyli jakoś pod koneic kwietnia.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 kwietnia 2016, 11:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny jestem tu nowa ...poczytałam trochę waszych wpisów i jestem ciekawa czy przystępuje ktoś do in vitro w salvie w Łodzi?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 kwietnia 2016, 11:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeśli tak to proszę odezwijcie się bo mam kilka pytań ;)

  • ciekawa87 Autorytet
    Postów: 1117 442

    Wysłany: 7 kwietnia 2016, 12:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    termin 8 grudnia! w moje imieniny :P[/QUOTE]
    będziesz miała piękny prezent imieninowy ale pomyśl bo mnie bardziej rzuciła się data jako święto Matki Bozej Niepokalanej gdzie w tym dniu od 12-13 jest godzina łaski nie wiem czy o tym slyszalas ale wiem ze Maryja będzie miała w swojej opiece ciebie i twoje maleństwo:)

    Edziuuuuuuuunia lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 kwietnia 2016, 12:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ewica77 wrote:
    Jeśli tak to proszę odezwijcie się bo mam kilka pytań ;)

    Jest specjalny temat dotyczący tej placówki, niedawno założony, więc na pewno ktoś się odezwie:
    https://ovufriend.pl/forum/starajac-sie-z-pomoca-medyczna/salve-medica-lodz,9605,12.html

  • Edziuuuuuuuunia Autorytet
    Postów: 647 217

    Wysłany: 7 kwietnia 2016, 19:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ciekawa! No faktycznie!!!!!!!! :):):) zupełnie zapomniałam :)

    Dodka a co mu jeszcze przepisał?

    widzicie jak to jest z tym nasieniem, raz jest lepsze a raz gorsze, ale jesli plemniki są to są zdolne zapłodnić! może z ta morfologią jest tak samo, że zalezy od dnia, od partii plemników i od wielu innych typu stres, zmęczenie...

    kasza lubi tę wiadomość

    2nn3hqvk90lv3v8r.png

    04.12.2015 [*] 7tc
    Listopad 2015 - Profertil - słabe żołnierzyki
    Marzec 2016 wysoka PRL,żylaki i fatalne wyniki nasienia, Bromek+CLO+Androvit
  • Dodka91 Ekspertka
    Postów: 214 56

    Wysłany: 8 kwietnia 2016, 08:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Edziuuuuuuuunia wrote:
    ciekawa! No faktycznie!!!!!!!! :):):) zupełnie zapomniałam :)

    Dodka a co mu jeszcze przepisał?

    widzicie jak to jest z tym nasieniem, raz jest lepsze a raz gorsze, ale jesli plemniki są to są zdolne zapłodnić! może z ta morfologią jest tak samo, że zalezy od dnia, od partii plemników i od wielu innych typu stres, zmęczenie...


    Przepisal mu Polfilin to jest cos na lepsze krążenie krwi :) i wiecie co ja widze po moim ze odkąd zaczął brac suplementy itp bardziej mu sie chce i ma inne nasienie takie bardziej białe i gestsze to dobrze ?

    PCOS + problem męski morfologia plemników 0%
    Teratozoospermia poprawa na 3% :)
    Staramy sie od pazdziernika 2015
    Szczęśliwe walentynki 2017 <3
    CUDA SIĘ ZDARZAJĄ !!!!! <3 udało się <3 jestem w ciąży <3
    24dc beta 33,9
    28dc 274,30 35dc2900
    w4sqpc0zhwo20bse.png
  • Lanta Ekspertka
    Postów: 203 55

    Wysłany: 8 kwietnia 2016, 09:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Edziuuuuuuuunia wrote:
    ciekawa! No faktycznie!!!!!!!! :):):) zupełnie zapomniałam :)

    Dodka a co mu jeszcze przepisał?

    widzicie jak to jest z tym nasieniem, raz jest lepsze a raz gorsze, ale jesli plemniki są to są zdolne zapłodnić! może z ta morfologią jest tak samo, że zalezy od dnia, od partii plemników i od wielu innych typu stres, zmęczenie...
    Cos w tym musi byc, po naszych pierwszwych slabych 1,77% my sie zalamalismy, lekarz stwierdzil ze dramatu nie ma bo 2% z 250 mln to duza ilosc! Mam pare znajomych ktore z niecalym 1% zachodzily w ciaze.
    Ale oczywiscie ja - pesymistka zamiast wyciagnac z tego dobre wnioski to wmawiam sobie ze musi byc jeszcze inny problem - nieodkryty. Masakra, nie myslcie tak jak ja bo to mnie wpedza w depresje.

    Starania od wrzesnia 2014, szczesliwy cykl 06.2016
    1 cykl IUI - negatywny
    Euthyrox 25
    Teratoozospermia pokonana z 1.77 na 15.40%
    3jgxdqk3d79zhfee.png
  • Lanta Ekspertka
    Postów: 203 55

    Wysłany: 8 kwietnia 2016, 09:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dodka to dobrze czy zle ze bardziej mu sie chce?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 kwietnia 2016, 09:32

    Dodka91 lubi tę wiadomość

    Starania od wrzesnia 2014, szczesliwy cykl 06.2016
    1 cykl IUI - negatywny
    Euthyrox 25
    Teratoozospermia pokonana z 1.77 na 15.40%
    3jgxdqk3d79zhfee.png
  • Edziuuuuuuuunia Autorytet
    Postów: 647 217

    Wysłany: 8 kwietnia 2016, 11:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    obserwując nasienie u mojego męża to raz miał wodniste a raz gęstsze, jak częściej sie kochaliśmy to było wodniste i przezroczyste (czyt było ich wtedy mniej) a jak rzadziej to miał gęstsze i białe, więc może to dobrze ;)

    Lanta Ty sobie nie wymyślaj! :) :* jak się czujesz? dziś 6 dzień po IUI?

    2nn3hqvk90lv3v8r.png

    04.12.2015 [*] 7tc
    Listopad 2015 - Profertil - słabe żołnierzyki
    Marzec 2016 wysoka PRL,żylaki i fatalne wyniki nasienia, Bromek+CLO+Androvit
  • Lanta Ekspertka
    Postów: 203 55

    Wysłany: 8 kwietnia 2016, 11:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Edziunia czuje sie ok, ale psychicznie mam dola od kilku dni. Biore acard jeszcze, wczoraj wypilam czerwone wino - podobno dobre na endometrium cycki jeszcze nie bola. Crinone mam dopochwowo.
    Cholera dlaczego ucina mi posty!!!
    Dodka ja tez zauwazylam ze w czasach wielkiej namietnosci kiedy szalelismy 3-4 razy dziennie, przy kolejnych razach nasienie bylo juz przezroczyste i wodniste. Wiec mysle ze to dobry znak u Was.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 kwietnia 2016, 11:49

    Starania od wrzesnia 2014, szczesliwy cykl 06.2016
    1 cykl IUI - negatywny
    Euthyrox 25
    Teratoozospermia pokonana z 1.77 na 15.40%
    3jgxdqk3d79zhfee.png
  • ciekawa87 Autorytet
    Postów: 1117 442

    Wysłany: 8 kwietnia 2016, 14:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trzymam kciuki za wszystkie!!!

    Lanta lubi tę wiadomość

  • Lanta Ekspertka
    Postów: 203 55

    Wysłany: 8 kwietnia 2016, 15:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Odebralam swoje wyniki rozszerzone tarczycowe, wszystko jest ok - chociaz tyle dobrego.
    Milego weekendu dziewczeta! Ja zamierzam sie odstresowac ☺️

    ciekawa87, Edziuuuuuuuunia lubią tę wiadomość

    Starania od wrzesnia 2014, szczesliwy cykl 06.2016
    1 cykl IUI - negatywny
    Euthyrox 25
    Teratoozospermia pokonana z 1.77 na 15.40%
    3jgxdqk3d79zhfee.png
  • domiszka Autorytet
    Postów: 1152 545

    Wysłany: 8 kwietnia 2016, 15:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewuszki, ja wczoraj zaczełam mój2 cykl z clo, biore tez acard bo clo uposledza endo a ja juz mam PCO wiec endo tak czy siak slabe.
    biore tez metformine, wiesiolka, kwas foliowy, witamine D i Bóg wie co jeszcze haha :)

    wczoraj miałam mały spadek formy ale juz przyłbica podniesiona, walczymy dalej.

    całuje was wszystkie i mocno sciskam kciuki !


    Lanta - za Ciebie szczególnie mocno mam wielka nadzieje ze pierwsze IUI bedzie uwieńczone sukcesem ! :)

    Lanta lubi tę wiadomość

    PCO, IO, Endometrioza, teratozoogspermia, kiepski HBA
    Angelius Provita dr P.
    1 IUI :(
    1 IMSI :(
    2 pICSI <3

    24.05.2018 o 2:50 na ziemi pojawil się cud ! <3
  • ciekawa87 Autorytet
    Postów: 1117 442

    Wysłany: 8 kwietnia 2016, 16:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lanta bardzo sie cieszę że juz jeden problem z głowy!!!!
    Domiszka głowa do góry spadek formy dobrze ze tylko na jeden dzień :)
    u mnie chandra zawitała, ze jestem do niczego..... własnie ją przeganiam drażami kakowymi...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 kwietnia 2016, 16:32

‹‹ 45 46 47 48 49 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Metody leczenia endometriozy - techniki leczenia, skuteczność, koszty

Endometrioza jest w dalszym ciągu bardzo tajemniczą chorobą. Nic dziwnego, że zarówno diagnostyka, jak i leczenie nie należą do łatwych. Jakie metody stosuje się w zależności od postaci endometriozy? Na czym polegają? Czy są one skuteczne? Jakie czynniki zwiększają szanse na powodzenie leczenia operacyjnego? Czy leczenie endometriozy jest drogie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak przygotować się do ciąży i czy na pewno warto?

Czy zastanawiałaś się nad tym czy powinnaś jakoś szczególnie przygotować się do ciąży? Może odwiedzić lekarza, zmienić dietę lub styl życia? Tylko po co…tyle kobiet tego nie robi i zachodzi w ciążę?! Jednak eksperci są zgodni - kobiety, które świadomie planują swoją ciążę i przygotowują się do niej, w większości przypadków łatwiej w nią zachodzą i ich ciąża jest zdrowsza i częściej przebiega prawidłowo. Przeczytaj zatem co możesz zrobić, żeby bardziej świadomie i szczęśliwie wejść w macierzyństwo. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego