Forum Męskie sprawy Teratozoospermia
Odpowiedz

Teratozoospermia

Oceń ten wątek:
  • Lanta Ekspertka
    Postów: 203 55

    Wysłany: 20 czerwca 2016, 08:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Edziuuunia spokojnie. Malenstwo juz nie jest takie male, jest silne da rade! Wierze w Was!
    Kozisina morfologia nie jest tragiczna. Moj byl najpierw zalamany, od razu stwierdzil ze placi sam za in vitro. Ale moj gin namowil go na pare zmian, zmotywowal sie i jak zobaczyl, ze po 3 miesiacach jest skok 3 razy lepsza morfo, to sie podbudowal.

    Edziuuuuuuuunia lubi tę wiadomość

    Starania od wrzesnia 2014, szczesliwy cykl 06.2016
    1 cykl IUI - negatywny
    Euthyrox 25
    Teratoozospermia pokonana z 1.77 na 15.40%
    3jgxdqk3d79zhfee.png
  • antonna Autorytet
    Postów: 3073 1785

    Wysłany: 20 czerwca 2016, 09:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 marca 2017, 09:40

    thgf3e3kppdyb8js.png

    age.png
  • domiszka Autorytet
    Postów: 1152 545

    Wysłany: 20 czerwca 2016, 11:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moja przyjaciolka tez ma teraz krwiaka, na tym samym etapie ciazy jest co Ty ;) jest ok , synus bezpieczny wiec i u Ciebie tak bedzie :*

    Edziuuuuuuuunia lubi tę wiadomość

    PCO, IO, Endometrioza, teratozoogspermia, kiepski HBA
    Angelius Provita dr P.
    1 IUI :(
    1 IMSI :(
    2 pICSI <3

    24.05.2018 o 2:50 na ziemi pojawil się cud ! <3
  • Kozisina Autorytet
    Postów: 1060 450

    Wysłany: 20 czerwca 2016, 16:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki za odp dziewczyny! Morfo jest niezła. Ciut gorzej z ruchliwością i żywotnością. Ale walczymy:) w końcu do zapodlodnienia potrzebny tylko jeden:)

    Śle calusy żeby z krwiakiem wszystko sie uspokoiło!

    Edziuuuuuuuunia lubi tę wiadomość

    PCOS, niedoczynność, problem męski
    2 x IUI, 2017 próba IVF, ICSI + PICSI
    4.12 start / 15.12 pick up 4 jaj/ 20.12 podany 1 5d orzeszek/ 7dpt beta 55.5/10dpt beta 284
  • Edziuuuuuuuunia Autorytet
    Postów: 647 217

    Wysłany: 20 czerwca 2016, 22:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję wam bardzo kochane moje :*
    Mam nadzieje ze wszystko będzie dobrze bo juz psychicznie słabo ze mną :(

    2nn3hqvk90lv3v8r.png

    04.12.2015 [*] 7tc
    Listopad 2015 - Profertil - słabe żołnierzyki
    Marzec 2016 wysoka PRL,żylaki i fatalne wyniki nasienia, Bromek+CLO+Androvit
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 czerwca 2016, 20:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Edziunia trzymaj się Kochana...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 czerwca 2016, 20:47

    Edziuuuuuuuunia lubi tę wiadomość

  • Edziuuuuuuuunia Autorytet
    Postów: 647 217

    Wysłany: 22 czerwca 2016, 11:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A my nadal w szpitalu, czekam teraz na badanie, krwawienie jest mniejsze więc jestem w lepszym stanie psychicznym :)
    Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa! :*

    2nn3hqvk90lv3v8r.png

    04.12.2015 [*] 7tc
    Listopad 2015 - Profertil - słabe żołnierzyki
    Marzec 2016 wysoka PRL,żylaki i fatalne wyniki nasienia, Bromek+CLO+Androvit
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 czerwca 2016, 12:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochana, dobrze, że jesteś pod opieką lekarzy i zajmą się Tobą najlepiej jak potrafią :)

  • Lucek475 Przyjaciółka
    Postów: 308 45

    Wysłany: 22 czerwca 2016, 19:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a u nas dalej wielka D.PAAAA
    robiłam kolejne badania hormonalne i wyszły jeszcze gorzej :(

    FSH 18,25
    LH 3,70
    estradiol 15,17

    na poprzedniej wizycie lekarz powiedział ze moze to byc jakiś jednorazowy błąd ale wychodzi na to ze nie...
    po tym zabiegu wszystkie hormony mi sie posypały

    Starania od 06.2015
    ON: 12.2015 - Wysoka prolaktyna 01.2016 - Morfologia 1% 07.2016 - Morfologia 3% 12.2016 - Morfologia 0% / Prolaktyna poniżej normy
    ONA: Niski progesteron 02.2017 - Częściowe zarośnięcie jamy macicy, niedrożne jajowody 07.2017 - Laparoskopia (Lewy drożny) AMH 0,33 02.2018 ICSI :(
  • Holly Ekspertka
    Postów: 199 77

    Wysłany: 23 czerwca 2016, 17:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lucku, może skonslutuj się jeszcze z innym lekarzem?

    Mnie się wydaje że to pomaga. Straciłam 7 miesięcy i kupę kasy na dr do którego dopiero po miesiącach straciłam zaufanie. Teraz widzę że warto spróbować dostać 2 opinię i świeży punkt widzenia.

    Edziunia - i jak na froncie?

    U nas entuzjazm po dobrych wynikach M opadł, przyszła @, w środę HyCoSy. Grrrr boje się.

    podwyższona prolaktyna, lekka insulinoopornosc, krótka faza lutealna, łagodny czynnik M,
    VII 2015 8 tydz c. naturalna
    VIII - X 2017 IUI nieudane x 3
    XII 2017 - ICSI 8dpt3dt -bhcg 21,5
  • ciekawa87 Autorytet
    Postów: 1117 442

    Wysłany: 23 czerwca 2016, 18:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lucek do kogo chodzicie?

    Edziunia Ania co u was?

  • Lucek475 Przyjaciółka
    Postów: 308 45

    Wysłany: 23 czerwca 2016, 19:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny,

    dopiero zmieniłam lekarza...
    byłam 09.06.2016 u Dorskiego - pierwszy raz u niego nawet dobre wrazenie zrobił na mnie
    zlecił mi badania i 05.07.2016 mam z nimi isc do niego...
    zobacze co w tedy mi powie

    ale czy to jest mozliwe ze zaledwie pare miesiecy temy w grudniu miałam książkowe hormony teraz taki zonk
    moze jeszcze po tym łyzeczkowaniu sie jeszcze nie uspokoiło

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 czerwca 2016, 19:22

    Starania od 06.2015
    ON: 12.2015 - Wysoka prolaktyna 01.2016 - Morfologia 1% 07.2016 - Morfologia 3% 12.2016 - Morfologia 0% / Prolaktyna poniżej normy
    ONA: Niski progesteron 02.2017 - Częściowe zarośnięcie jamy macicy, niedrożne jajowody 07.2017 - Laparoskopia (Lewy drożny) AMH 0,33 02.2018 ICSI :(
  • Lanta Ekspertka
    Postów: 203 55

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 10:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lucus a w jakich dniach cyklu robilas fsh i lh? Powinno sie w 1-3 dniu. Upaly moga miec wplyw na gospodarke hormonalna. Mi sie zawsze cykle wydluzaja w lato. A teraz juz upaly nadeszly.

    Starania od wrzesnia 2014, szczesliwy cykl 06.2016
    1 cykl IUI - negatywny
    Euthyrox 25
    Teratoozospermia pokonana z 1.77 na 15.40%
    3jgxdqk3d79zhfee.png
  • Lucek475 Przyjaciółka
    Postów: 308 45

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 11:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Badania były w 2 dniu cyklu. Zobaczę co lekarz powie...

    Starania od 06.2015
    ON: 12.2015 - Wysoka prolaktyna 01.2016 - Morfologia 1% 07.2016 - Morfologia 3% 12.2016 - Morfologia 0% / Prolaktyna poniżej normy
    ONA: Niski progesteron 02.2017 - Częściowe zarośnięcie jamy macicy, niedrożne jajowody 07.2017 - Laparoskopia (Lewy drożny) AMH 0,33 02.2018 ICSI :(
  • antonna Autorytet
    Postów: 3073 1785

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 13:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 marca 2017, 09:40

    thgf3e3kppdyb8js.png

    age.png
  • domiszka Autorytet
    Postów: 1152 545

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 15:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    antonna wrote:
    Angela, domiszka jak wyniki badania? Nasze będą już dziś - boję się na maxa :o

    Lucek daj znać co powie lekarz!

    nasze tez dzis powinny byc ale tak sie boje ze nie odbiore ich dzis tylko w poniedziałek ....

    PCO, IO, Endometrioza, teratozoogspermia, kiepski HBA
    Angelius Provita dr P.
    1 IUI :(
    1 IMSI :(
    2 pICSI <3

    24.05.2018 o 2:50 na ziemi pojawil się cud ! <3
  • antonna Autorytet
    Postów: 3073 1785

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 16:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 marca 2017, 09:40

    thgf3e3kppdyb8js.png

    age.png
  • antonna Autorytet
    Postów: 3073 1785

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 21:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 marca 2017, 09:40

    thgf3e3kppdyb8js.png

    age.png
  • Lucek475 Przyjaciółka
    Postów: 308 45

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 22:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    antonna wrote:
    No chyba powinnam się teraz dopisać jeszcze do wątków z oligo- oraz astheno- :> A tak poważnie to wszystkie inne parametry wyszły około 2 razy poniżej normy (liczba plemników i ruchliwość) - co daje około 9-10 razy gorzej niż miesiąc temu (bo było znacznie ponad normę). Ale morfologia wyszła 1 % :> Tzn. na 95 plemników 1 był prawidłowy i liczba tych z uszkodzoną główką wynosiła 89%, a nie 99% jak ostatnio :>

    W sumie ta morfologia nas pocieszyła :> Ale mam wrażenie, że badanie tego nasienia jest o kant dupy. Te wyniki tak skaczą jak ja pierdole :P Myślicie, że 10 dniowy wyjazd w góry z kolegami (wrócił z niego tydzień przed badaniem), mocno oblewany codziennie mógł te parametry tak pogorszyć? :>

    Postanowiliśmy do końca października się starać. Wtedy stuknie nam rok starań. A potem w zależności od tego jakie to nasienie będzie i czy ze mną będzie wszystko oki to zdecydujemy się albo na inseminację, albo na in vitro. Do tego czasu będziemy też łykać witaminy. Po prostu nie chce nam się czekać na cud nie wiadomo ile :> Może drugie dziecko będzie z naturalnego poczęcia :> Ale pierwsze niech już chociaż będzie z jakiegokolwiek i jak najszybciej :>
    Boze jak ja cie podziwiam za ten optymizm i dystans... Nam w czerwcu miną rok i jestesmy w ciemnej głębokiej wielkiej D i po woli mam juz dosc zaczynam sie przyzwyczajać ze wszystkiego w zyciu nie mozna mieć. ..

    Starania od 06.2015
    ON: 12.2015 - Wysoka prolaktyna 01.2016 - Morfologia 1% 07.2016 - Morfologia 3% 12.2016 - Morfologia 0% / Prolaktyna poniżej normy
    ONA: Niski progesteron 02.2017 - Częściowe zarośnięcie jamy macicy, niedrożne jajowody 07.2017 - Laparoskopia (Lewy drożny) AMH 0,33 02.2018 ICSI :(
  • antonna Autorytet
    Postów: 3073 1785

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 22:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 marca 2017, 09:40

    domiszka, Kozisina, makota lubią tę wiadomość

    thgf3e3kppdyb8js.png

    age.png
‹‹ 64 65 66 67 68 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak szybko zajść  w ciążę? Unikaj tych 7 rzeczy!

Na pierwszy rzut oka poczęcie dziecka wydaje się proste – wystarczy kochać się i potem tylko czekać na brak miesiączki. Dla potwierdzenia zrobić test ciążowy i załatwione! W rzeczywistości często wygląda to nieco inaczej. Dla wielu par podjęcie decyzji o powiększeniu rodziny i pojawienie się pozytywnego testu ciążowego nie następuje w tym samym miesiącu, kwartale bądź roku. Dlaczego? Przeczytaj, co może utrudniać zajście w ciążę i czego unikać, aby szybko zajść w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w ciążę" - moja historia starania o dziecko

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko". Opowieść o kobiecie, która nie traci nadziei... "Nie mogę zajść w ciążę, ale nie tracimy nadziei..." - nieplodna_optymistka opowiada o swoich staraniach, drodze do macierzyństwa, leczeniu niepłodności i niegasnącej wierze w to, że się uda! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zagnieżdżenie zarodka - ile dni po stosunku? Jakie mogą być objawy zagnieżdżenia?

Czym jest i kiedy następuje zagnieżdżenie zarodka w macicy, ile dni po stosunku dochodzi do implantacji? Czy zagnieżdżenie zarodka można zaobserwować? Jakie objawy mogą towarzyszyć implantacji? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego