X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Męskie sprawy Uplynnienie nasienia i aglutynacja
Odpowiedz

Uplynnienie nasienia i aglutynacja

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 sierpnia 2014, 20:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mam jeszcze jedno pytanie :) pojedyncze zlepy z uwiezionymi plemnikami to juz jest jakis stopien aglutynacji? Bo w sumie na wynikach pisalo tylko to... a nie ze jakis stopien aglutynacji...

  • Justeck Ekspertka
    Postów: 274 101

    Wysłany: 20 sierpnia 2014, 21:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie wiem czy jeszcze po prawie dwóch tygodniach pytanie jest aktualne, ale wydaje mi się że w różnych labach są różne opisy wyników. To, co opisujesz zdaje się być stopniem aglutynacji. U nas np była aglutynacja "bardzo silna", bez opisu stopnia. Od siebie mogę dodać, że z aglutynacją da się walczyć, bo drugie badanie wyszło nam bombowe (w porównaniu do pierwszego).

    Anna255 lubi tę wiadomość

    Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results. (anonim)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 sierpnia 2014, 22:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pewnie, ze aktualne i dziekuje za odp :) No ja jedynie zauwazylam, ze po wit E 400 sperma jest rzadsza - wiec moze cos pomoglo :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 września 2014, 17:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny a ile razy dziennie ma pic flegamine ? i czy ta flegamina w tab jest tak samo skuteczna jak syrop?

    u nas miesiac temu bylo uplynnienie po 15 min a wczoraj juz 60 min;/ czy to uplynnienie moze sie takie zrobic od wzrostu liczby pleminkow?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 września 2014, 17:39

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 września 2014, 21:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ponoc skuteczna tak samo jak i w plynie, jedna z dziewczyn juz chyba pisala (ale musialabys doczytac) ze przez 5 dni przed owulka zeby partner zazywal flegamine) powinno pomoc <3

    Ania1986 lubi tę wiadomość

  • karola_aa Autorytet
    Postów: 961 349

    Wysłany: 13 września 2014, 12:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aglutynacja +++ :( mówicie że flegamina przed owulacją? ???
    Dodatkowo ma słabą koncentracje plemników i niską ilość prawidlowych :( a ja niedrożny jajowod i akurat ten z którego mam owulację!, a mam tylko z jednego :(

    Nikola 20.07.15
    Aniołek [*] 20.10.2016 10t :(
    2cs pp -> 02.02.17 II kreski na teście ! :)
    f2w3rjjg05zcjrzl.png
  • Honey Koleżanka
    Postów: 60 39

    Wysłany: 23 września 2014, 10:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oj dziewczyny, mój facet maaglutynację +++ :-( cholera, ale się nie poddaję. Będę go katować wodą, witaminą C 1000 (myślę o dwóch na dzień),bierze androvit od dawna i kupiłam flegaminę w tabletkch. Co myslicie o flegaminie ??
    Jutro mamy androloga i dam Wamznać co i jak !

    da19c7457c4205dc29e3b62e7d8728bf.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend
  • Honey Koleżanka
    Postów: 60 39

    Wysłany: 24 września 2014, 12:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, androlog zinetrpretował wyniki mojego faceta jako aglutynacja tylko ogniskowa, więc mimo III nie kazała się przejmować hmmm natomiast potwierdziła, iż picie dużej ilości wody przez cały cykl, witamina c przez cały cykl to dobry pomysł. Do syropów była sceptyczna, ale myśle, że i tak się skusimy :-)

    da19c7457c4205dc29e3b62e7d8728bf.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend
  • asioczek86 Autorytet
    Postów: 998 655

    Wysłany: 11 listopada 2014, 09:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny piszcie, czy z aglutynacją da się naturalnie zajść? słyszałyście o takim przypadku?
    mało info w necie znalazłam, nie wiadomo jak z tym walczyć a gdzieś nawet czytałam, że tego się nie leczy!

    8.03.2015- mama Aniołka (8/9tc)
    28.04.2016 IGA <3 3400g i 57 cm szczęścia :)
    17.12.2018 ADAM <3

    atdci09ken4tz24o.png

    o148zbmhik1ekq2b.png
  • muszynka Autorytet
    Postów: 644 646

    Wysłany: 29 grudnia 2014, 11:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja słyszałam, że 3 razy dziennie do 17.

    I procedura :(
    II procedura - beta pozytywna !!!

    8599s65g50azui9s.png
  • muszynka Autorytet
    Postów: 644 646

    Wysłany: 6 stycznia 2015, 19:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mój brał ACC gin kazal zacząć 3 dni przed owulacja 3x dziennie do 17

    I procedura :(
    II procedura - beta pozytywna !!!

    8599s65g50azui9s.png
  • muszynka Autorytet
    Postów: 644 646

    Wysłany: 6 stycznia 2015, 20:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zwiekszona lepkość wiec nie wiem czy to jest to samo.

    I procedura :(
    II procedura - beta pozytywna !!!

    8599s65g50azui9s.png
  • muszynka Autorytet
    Postów: 644 646

    Wysłany: 6 stycznia 2015, 21:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jest wiele preperatow acc to pewnie jeden z nich wiec jeśli gdzies wyczytalas ze urosept tez jest na to to dobrze.
    Generalnie wszystkie syropy i preparaty rozrzedzające wydzielinę powinny pomoc. mysle, ze w Twoim przypadku dawka będzie ta sama.

    I procedura :(
    II procedura - beta pozytywna !!!

    8599s65g50azui9s.png
  • muszynka Autorytet
    Postów: 644 646

    Wysłany: 6 stycznia 2015, 22:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zacznij mu podawac wtedy kiedy będziesz miała dni płodne a skoncz podawac jeden dziej po owulacji.

    I procedura :(
    II procedura - beta pozytywna !!!

    8599s65g50azui9s.png
  • muszynka Autorytet
    Postów: 644 646

    Wysłany: 6 stycznia 2015, 22:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    widze ze owu już mialas wiec zacznij od następnego cyklu.
    Te lekarstwa dzialaja od razu caly sluz się rozrzedza wiec nie trzeba go jakos dużo wcześniej podawac. Mysle, ze 3 dni przed owu starczy.
    Powodzenia :)

    I procedura :(
    II procedura - beta pozytywna !!!

    8599s65g50azui9s.png
  • muszynka Autorytet
    Postów: 644 646

    Wysłany: 7 stycznia 2015, 20:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dokładnie :)

    I procedura :(
    II procedura - beta pozytywna !!!

    8599s65g50azui9s.png
  • muszynka Autorytet
    Postów: 644 646

    Wysłany: 8 stycznia 2015, 15:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tego już nie wiem może ktoś inny się orientuje.

    I procedura :(
    II procedura - beta pozytywna !!!

    8599s65g50azui9s.png
  • muszynka Autorytet
    Postów: 644 646

    Wysłany: 8 stycznia 2015, 21:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jeszcze tylko napisze ze slyszalam, ze acc max jest najlepsze wiec jeśli nie kupilas jeszcze to polecam wlasnie to.
    dawki takie jak pisałam wcześniej ostatnia tab max do 17

    I procedura :(
    II procedura - beta pozytywna !!!

    8599s65g50azui9s.png
  • muszynka Autorytet
    Postów: 644 646

    Wysłany: 9 stycznia 2015, 11:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak to tez rozrzedza nasienie my braliśmy ACC MAX.
    3x dziennie ostatnia dawka do 17 zaczynacie 3 dni przed owu.

    I procedura :(
    II procedura - beta pozytywna !!!

    8599s65g50azui9s.png
  • pyatii Ekspertka
    Postów: 420 50

    Wysłany: 13 lutego 2016, 22:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny czy którejś z Was się udało zajść po braniu flegaminy itp? Mój Mąż ma upłynnienie mechaniczne... nie upłynniło się w ciągu godziny- później już nie badali. Podawałam mu od 9 dc mucosolvan 2 razy dziennie, ale sama nie wiem. Leukocytów w nasieniu nie ma w ogóle, ph prawidłowe. Kurde zostaje tylko inseminacja? Jak te żylaki powrózka wyglądają? Widać je jakoś? czy dopiero na usg?

    07.2015- histero/polipy out/ 12.15- HSG- ok/ 3 cykle z CLO Nasienie ok
    1 IUI 22.07.2016 10.2016 cb
    ANA dodatnie, ss-a ++, pcna+
    C3 0,6
    zespół antyfosfolipidowy
    CD4/CD8 2,8
    equoral, encorton, neoparin, acard
1 2 3 4
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Witaminy na męską płodność - które najważniejsze?

Powszechnie wiadomo, że witaminy są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu człowieka. Jaką jednak rolę odgrywają witaminy na męską płodność? Po jakie produkty sięgać, by dostarczać witamin, które mogą poprawić jakość nasienia i zwiększyć szanse na zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ

O tym jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko - relacja ze spotkania Ovu dzieci!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się co sprawia, że kobiety, matki są tak silne i wytrzymałe, to musisz to przeczytać! My znamy już odpowiedź – nasza moc leży w relacjach jakie potrafimy tworzyć z innymi kobietami. Wsparcie jakie sobie dajemy i energię do działania jaką sobie nawzajem przekazujemy jest wartością o której należy mówić głośno! Dowodem na to jest ta relacja z wyjątkowego zdarzenia – zlotu użytkowniczek OvuFriend i BellyBestFriend, wspaniałych kobiet, cudownych Mam! Przeczytaj, jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko  

CZYTAJ WIĘCEJ

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ