X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie Magiczny Wątek - Czarowna Jesień
Odpowiedz

Magiczny Wątek - Czarowna Jesień

Oceń ten wątek:
  • s1985 Autorytet
    Postów: 6110 5586

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 12:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    chyba że zadzwonie do niego zaraz

    2004 - Agnieszka
    2010 - Filip moje skarby
    15 Aniołków w tym 4 cb i 3 cbz
    NEVER GIVE UP
    Mutacje v Leiden, PAI, ANA, AMH 4,18
  • Justine M Autorytet
    Postów: 787 1025

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 12:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no jak jutro masz to chyba oki, jeśli ogólnie dobrze sie czujesz to do jutra chyba mozna poczekac

    Poronilam....nigdy tego nie zapomnę mimo że udało się zajść w ciążę i urodzić dziewczynke. Skończyła już rok. Ta dziura i smutek w sercu jest i zawsze zostanie po moim aniolku
  • kehlana_miyu Autorytet
    Postów: 2757 3712

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 12:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeżeli Ci się nie uda dzisiaj, to spokojnie, jutro też powinno być ok, te sytuacje zazwyczaj rozwijają się parę tygodni. Ale dobrze, że działasz.

    961l9vvj59du8plj.png
    961lk6nlda9uyhvb.png
    5tc [*] 04.2015
    10tc [*] 01.2015
  • s1985 Autorytet
    Postów: 6110 5586

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 12:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justine M wrote:
    no jak jutro masz to chyba oki, jeśli ogólnie dobrze sie czujesz to do jutra chyba mozna poczekac
    normalnie się czuje ;]

    2004 - Agnieszka
    2010 - Filip moje skarby
    15 Aniołków w tym 4 cb i 3 cbz
    NEVER GIVE UP
    Mutacje v Leiden, PAI, ANA, AMH 4,18
  • Justine M Autorytet
    Postów: 787 1025

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 12:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to jutro idż, chyba usg się wykonuje żeby sprawdzić czy coś jest czego nie powinno być,
    ja taka instrukcje po poronieniu dostałam ze szpitala ze mam zrobić sikacza po 2 tyg jak negatywny to juz oki jak pozytywny to stawic sie na usg

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 sierpnia 2015, 12:26

    Poronilam....nigdy tego nie zapomnę mimo że udało się zajść w ciążę i urodzić dziewczynke. Skończyła już rok. Ta dziura i smutek w sercu jest i zawsze zostanie po moim aniolku
  • ilonia1984 Autorytet
    Postów: 2048 3124

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 12:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziwne,naprawde ale by bylo jak by dzidek byl,bo z kad ten test,ale beta niska byla taka...no ciekawa jestem co powie na to pan doktor ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 sierpnia 2015, 14:44

    Justine M, Renia7910 lubią tę wiadomość

    <3 <3 cykl pp.Udalo sie Zosia <3
    wkoncu z nami :) 16.04.2016
  • s1985 Autorytet
    Postów: 6110 5586

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 12:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dobra chodakowska na mnie czeka ;]

    Justine M lubi tę wiadomość

    2004 - Agnieszka
    2010 - Filip moje skarby
    15 Aniołków w tym 4 cb i 3 cbz
    NEVER GIVE UP
    Mutacje v Leiden, PAI, ANA, AMH 4,18
  • katkaz Ekspertka
    Postów: 158 209

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 12:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylwuś, kurcze może jednak spróbuj do lekarza dzisiaj. Nie chce Cię straszyć, ale to może być ektopowa :/ słyszałam o takich historiach...

    Justine M lubi tę wiadomość

    Adaś 14.07.17r.
    Aniołek 9tc [*] 03.11.15r.
    Aniołek 12tc [*] 29.06.15r
    Zosia :) 31.01.14r
  • Justine M Autorytet
    Postów: 787 1025

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 12:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Majówka90
    Alicja92
    november123
    missbum
    ilonia1984
    Pucek

    Terminy swoje mi tu dawać ale już!

    graphics-exclamation-mark-789680.gif

    Agnieszka0812 lubi tę wiadomość

    Poronilam....nigdy tego nie zapomnę mimo że udało się zajść w ciążę i urodzić dziewczynke. Skończyła już rok. Ta dziura i smutek w sercu jest i zawsze zostanie po moim aniolku
  • Agnieszka0812 Autorytet
    Postów: 4434 5130

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 12:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justine M wrote:
    Majówka90
    Alicja92
    november123
    missbum
    ilonia1984
    Pucek

    Terminy swoje mi tu dawać ale już!

    graphics-exclamation-mark-789680.gif
    Justine jaki piękny awatar :)

    s1985, Justine M lubią tę wiadomość

    Franio 2008 <3
    Wojtuś 2010 <3
    Ania 2016 <3
    Aniołek 11tc 10.04.15
  • Alicja92 Autorytet
    Postów: 897 596

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 13:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justine my mamy 2.04! :) ;*

    Agnieszka0812, Justine M, Wiaterek lubią tę wiadomość

  • Agnieszka0812 Autorytet
    Postów: 4434 5130

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 13:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alicja92 wrote:
    Justine my mamy 2.04! :) ;*
    Mój mąż jest z 2 kwietnia a mama z 4 :)

    Wiaterek lubi tę wiadomość

    Franio 2008 <3
    Wojtuś 2010 <3
    Ania 2016 <3
    Aniołek 11tc 10.04.15
  • Justine M Autorytet
    Postów: 787 1025

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 13:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agnieszka0812 wrote:
    Justine jaki piękny awatar :)


    a dziękuję, myślę że pasuje do mnie wyśmienicie ;)

    Agnieszka0812, s1985, Renia7910, kehlana_miyu lubią tę wiadomość

    Poronilam....nigdy tego nie zapomnę mimo że udało się zajść w ciążę i urodzić dziewczynke. Skończyła już rok. Ta dziura i smutek w sercu jest i zawsze zostanie po moim aniolku
  • Alicja92 Autorytet
    Postów: 897 596

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 13:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A my 9 kwietnia mamy rocznice zwiazku. Nie obrazilabym sie gdyby Okruch wyszedl wtedy ;) moj maz urodziny ma 20 marca wiec maluch moze tez wyjsc wtedy :)

    Agnieszka0812 lubi tę wiadomość

  • Alicja92 Autorytet
    Postów: 897 596

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 13:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ilonia nasza ma na 11.04 ;)

    A avek Justine faktycznie genialny! ;*

    Justine M lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 13:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justine myślę, że avatarek pasuje genialnie :-D

    s1985, Justine M lubią tę wiadomość

  • ilonia1984 Autorytet
    Postów: 2048 3124

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 13:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No Tylko ze ten 11 to bardziej z ostatniego okresu,bo powiedzial mi ze jak za 2 tygodnie przyjde to sprawdzimy date porodu z usg a nasz pragramik z ovu mi wyznaczyl 7 ale jeden grzyb moze byc 11 moze byc 7 jeszcze sie to zmieni pewnie i urodze 9 ;)bo wczesniej ovu mialam,ale pozne zagniezdzenie wiec kij to wie :)a ja mialam schab dzis zrobic z pieczarkami glodna jestem jak wilk wyjelam schab prawie sie schawtowalam,schowalam schab i smaze se frytki :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 sierpnia 2015, 13:32

    Wiaterek, Justine M, Renia7910 lubią tę wiadomość

    <3 <3 cykl pp.Udalo sie Zosia <3
    wkoncu z nami :) 16.04.2016
  • lunadelrospo Autorytet
    Postów: 2803 3844

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 13:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja mialam schab dzis zrobic z pieczarkami glodna jestem jak wilk wyjelam schab prawie sie schawtowalam,schowalam schab i smaze se frytki :)[/QUOTE]
    Kto ciężarnej zabroni;)

    ilonia1984, Agnieszka0812, Renia7910, Justine M lubią tę wiadomość

    f2w39jcgiqq8ck90.png
  • Justine M Autorytet
    Postów: 787 1025

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 13:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    spoko Ilonia, takie wstępne terminy narazie, potem będizemy zmieniać na podstawie usg

    ilonia1984 lubi tę wiadomość

    Poronilam....nigdy tego nie zapomnę mimo że udało się zajść w ciążę i urodzić dziewczynke. Skończyła już rok. Ta dziura i smutek w sercu jest i zawsze zostanie po moim aniolku
  • Alicja92 Autorytet
    Postów: 897 596

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 14:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Frytki mmm <3 ja chyba zjem parowke...

    ilonia1984, Justine M lubią tę wiadomość

‹‹ 271 272 273 274 275 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Leczenie IVF i preimplantacyjne badania genetyczne - nowa nadzieja dla niepłodnych par

Preimplantacyjne badania genetyczne (PGT) mogą być bardzo pomocne dla par, które od dłuższego czasu starają się o dziecko, mają za sobą nieudane transfery, czy przykre doświadczenia związane z utratą ciąży. Jakie korzyści dają badania PGT? Jak wykonanie badań PGT może zwiększać szanse na powodzenie in vitro? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Płodność mężczyzn - przyczyny obniżonej płodności i sposoby na poprawę

Płodność mężczyzn na przestrzeni lat uległa znacznemu pogorszeniu. Dlaczego jakość nasienia współczesnych mężczyzn jest obniżona? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z płodnością? Co zrobić, aby wesprzeć i poprawić męską płodność?

CZYTAJ WIĘCEJ

5 rzeczy, które wesprą Twoje starania o dziecko!

Rozpoczynacie starania o dziecko. Wykonujesz kolejne testy ciążowe i… nic. Zastanawiasz się, dlaczego to tyle trwa, skoro „wszyscy” wokół informują o tym, że spodziewają się dziecka. Tak naprawdę wiele starań kończy się sukcesem dopiero po pewnym czasie, a niepłodność dotyczy już blisko 15-20% par. Sprawdź, co możesz zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na szczęśliwe poczęcie.

CZYTAJ WIĘCEJ