X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie Mutacja MTHFR 677C-T i PAI-1 4G
Odpowiedz

Mutacja MTHFR 677C-T i PAI-1 4G

Oceń ten wątek:
  • Mysiorek5555 Debiutantka

Wysłany: 27 kwietnia, 21:18

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny. Jestem tu nowa i co prawda zielona w temacie. Za mną 2x ciążę pozamaciczne, 1x biochemiczna i 1xporonienie. Nauczona złymi doświadczeniami,zrobiłam badania genetyczne.am mutacje MTHFR C677T oraz mutacje 675 (4G/5G) w genie PAI-1 (SERPINE1). Czy ktoras z Was przez to przechodzila? Zaczęłam brać B12 i kwas foliowy (w metylowanych formach) a także acard 150. W maju mam wizytę u ginekologa i dowie się o moich mutacjach. W planach badanie jeszcze homocysteiny, witaminy B12 i kwasu foliowego. Co jeszcze powinnam zrobić?

• stara Staraczka Autorytet

Wysłany: 6 maja, 21:05

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej
    Ja też jestem tą z mutacjami Pai homo i MTFHR 677CT homo
    Czekam na konsultacje w klinice invitro mam nadzieję na konsultacje z genetykiem. Dostałam też wyniki Kirow - nie napawają szczęściem
    Coraz dalej i coraz trudniej w tej drodze

1IVF 02.22 - uczkin W-wa- beta <0.2
    2 IVF 09.22 - Invicta W-wa

Ona 37
    Hashimoto - letrox
    Prolaktyna - bromek
    Brak owulacji/pcos - metformina
    PAI-1 4G homo - na razie acard
    MTFHR 677 C>T homo - metylowana B12 i kwas foliowy
    Kir Bx brakuje 2ds1 2ds4 i 2 DS5
    Mlr 34%, Hla c1c2, Cd4/CD8 - 3.10
    07.22 Covid

On 43
    Asthenozoospermia - suple i agapurin
    Morfologia 1-2% ale duża ilość.
    07.22 covid
‹‹ 52 53 54 55 56
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Sezonowa dieta zwiększająca płodność – płodne smaki jesieni