Forum Poronienie Sinobrocha i latające plemniki :D
Odpowiedz

Sinobrocha i latające plemniki :D

Oceń ten wątek:
  • Basik83 Autorytet
    Postów: 2715 1108

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 15:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A u mnie plamienia bezowe poki coo..jak leze to jest ok ale jak musze cos zrobic i zrobie to zaraz cos poleci sa to male uplawy ale sa..

    iv09i09kqbjpvj1e.png
    Madzia 2006❤Zuzia 2008
  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 16:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie cisza. To 3 dzień bez dupka. Ostatnio się zaczelo po 5 dniach. Czekam grzecznie. Tez się dziś strasznie czuje. Wytrzymałam 2 godziny na placu zabaw i siedzimy w domu.

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • Basik83 Autorytet
    Postów: 2715 1108

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 17:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja dzis tez tragicznie upal nigdy na mnie dobrze nie wplywaly...

    iv09i09kqbjpvj1e.png
    Madzia 2006❤Zuzia 2008
  • Kingulla Autorytet
    Postów: 2698 2639

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 17:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, a może te plamienia to trochę tak od stresu ? Wiecie, łatwo nie mamy, człowiek się martwi każdą pierdołą i może tak to się objawia. No bo przecież Basik u Ciebie na usg wszystko ok prawda?

    Sebek - 2010 <3 <3
    Starania od I 2016

    18.08.2016 - zaśniad całkowity:(

    V 2019 IVF - 😭

    III 2020 😭

    Czekam na cud..

    HSG - oba jajowody drożne (lewy udrożniony po ponownym podaniu kontrastu)
  • Basik83 Autorytet
    Postów: 2715 1108

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 19:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    niby tak Kingulla ..zywego krwawienia nie bylo ..w macicy ani w szyjce..tylko po tym seksie.....troche zywej krwi a potem ju tylko plamienia...

    iv09i09kqbjpvj1e.png
    Madzia 2006❤Zuzia 2008
  • D_basiula Autorytet
    Postów: 720 672

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 20:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, nie pojechalam do tego szpitala. Wczoraj wylecialo ze mnie cos, cos co nie umiem nazwac, bylo wielkosci malego jajka koloru blizej brazowego takiego ciemnokrwistego i wydaje mi sie ze widzialam tam jakas przerosnieta tkanke, czy moze to bylo to puste jajo plodowe? Dzis dalej mam krwawienie takie jak przez caly tydzien, czyli takie sobie i czasem czuje ciagniecie,lekki bol po lewej stronie. Myslicie ze najgorsze juz za mna... jutro zapisze sie na srode do lekarza

    l22nbd3m323q83y0.png

    Aniolek [*] czerwiec 2017

    Zaczynamy od nowa! Udało się w 2cpp.
  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 20:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    D_basiula ja widziałam swój pęcherzyk przy ostatnim poronieniu. Mój wyglądał jak bezowa kulka z płynem w środku. A bym w takim wielkim kawałku watrobki. Jestem masochistka i bardzo go dobrze obejrzałam. Myślę że to mogło być to u Ciebie. Myślę że pęcherzyka juz nie ma. Niech jeszcze całą reszta wylezie. Dobrze ze masz usg. Będzie coraz lepiej.

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • D_basiula Autorytet
    Postów: 720 672

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 21:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziekuje Hope za odpowiedz. 3mam za Ciebie kciuki, zebys nie czekala za dlugo i zebys jak najszybciej doszla do siebie.

    l22nbd3m323q83y0.png

    Aniolek [*] czerwiec 2017

    Zaczynamy od nowa! Udało się w 2cpp.
  • anusia24 Autorytet
    Postów: 875 544

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 22:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No wlasnie te upaly to i mi nie sluza. Staram sie zaslaniac bo mam jasna karnacje i w sumie po pol godziny na takim sloncu mam juz zazwyczaj poparzenia sloneczne... I w sumie dzisiaj wyszlam do sklepu tak na krotko i juz spalilam sobie dekolt, piecze jak ch olera :P No takze takiego slonca ogolnie nie polecam, zwlaszcza ciezarnym ;)

    Dzisiaj cale szczescie te krwawienie jest juz mniejsze, w sumie tak jak mowicie- uznam ten potop za rzecz normalna, ale pokusze sie o stwierdzenie ze bylo podobnie jak przy poronieniu. Mam nadzieje ze szybko sie skonczy...

    Kingulla w sumie ciekawa teoria z tym stresem, moze byc w tym ziarnko prawdy... Ja dobrym przykladem nie jestem bo nie mialam ani razu normalnej ciazy, no ale tez w drugiej miewalam plamienia (w tamtym momencie z ciaza jeszcze bylo ok) a w macicy ani nigdzie indziej nie bylo sladu skad to...

    D-basiula mi tez sie wydaje ze to moglo byc to, dobrze ze idziesz lekarza.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 czerwca 2017, 21:55

    p19uskjoxacp4928.png
  • Justya85 Autorytet
    Postów: 714 401

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 22:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczynki!
    Mnie nie ma bo ładna pogoda i robimy na polu, w tamtym roku przeprowadziliśmy sie do naszego domku i jeszcze tyyyyyle roboty.....
    Anusia, ja też miałam obfitszą miesiączke teraz (pierwsza po poronieniu) ale za to krótka była, a co najlepsze to przedwczoraj mi się skończyła można powiedzieć a dzisiaj znowu coś leci, i to tylko jak sikam no i o co kaman?szyjka?
    I właśnie Basik myślę że może u Ciebie być podobnie jak u mnie, widocznie coś tam nie do końca jeszcze jest ok i stąd te plamienia, mi się zdaje że szyjka przy wysiłku nawet małym szwankuje, może jeszcze nie doszła do siebie. Ale Ty kochana leż odpoczywaj, nic nie rób i będzie dobrze!:)
    D_basiula ja też widziałam swoje jajeczko, płaskie, ciemne, ale to nie był skrzep. Już powinno się zmniejszać krwawienie ale musi wszystko wylecieć, miej siły!
    Hope, mi tam po odstawieniu i tak się nic nie działo, ale widzę że Twój organizm w miare ogarnięty to dobrze. Czekamy razem z Tobą :(

    Panie Boże chroń tą małą istotkę i pozwól nam ją kochać...synuś!
    9ewnskjogh9me2fr.png
    29.11.2017 mamy serduszko!
    Córeńka 5 latka (2013)
    Aniołek [*] hbd10 (w 7 przestało bić serduszko:() (11.05.2017)
    hashimoto, podwyższona prl, homa-r 1,66-dietka
  • aria40 Autorytet
    Postów: 1180 651

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 23:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Basik83 wrote:
    Aria dzieki kiedy idziesz na nastepna wizyte..
    Mi kompletnie odbiło i byłam dzisiaj, bo miałam atak paniki, że serce już nie bije. Ale pika na szczęście. Mam straszny dylemat, czy nie łykać na własną rękę encortonu na te moje ANA2, ale wszyscy lekarze odradzają. Nawet ten, który zlecił to badanie krwi.

    Więc pozostaję na clexane i modlitwie :)

    Hope przytulam
    Basik trzymam kciuki

    p19udqk3fe2fd0qp.png
    Maja 15
    Julia 12
    Emilia 7
  • Kingulla Autorytet
    Postów: 2698 2639

    Wysłany: 20 czerwca 2017, 07:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hope a Tobie robili usg? Widac bylo pecherzyk w macicy ?

    Sebek - 2010 <3 <3
    Starania od I 2016

    18.08.2016 - zaśniad całkowity:(

    V 2019 IVF - 😭

    III 2020 😭

    Czekam na cud..

    HSG - oba jajowody drożne (lewy udrożniony po ponownym podaniu kontrastu)
  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 20 czerwca 2017, 08:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak. Pęcherzyk w macicy. Pofalowane ścianki i malutki bez zawartości. Nadal nic się nie dzieje. Jak się nie zacznie do piątku to pewnie pójdę na usg.

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • Basik83 Autorytet
    Postów: 2715 1108

    Wysłany: 20 czerwca 2017, 09:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aria40 wrote:
    Mi kompletnie odbiło i byłam dzisiaj, bo miałam atak paniki, że serce już nie bije. Ale pika na szczęście. Mam straszny dylemat, czy nie łykać na własną rękę encortonu na te moje ANA2, ale wszyscy lekarze odradzają. Nawet ten, który zlecił to badanie krwi.

    Więc pozostaję na clexane i modlitwie :)

    Hope przytulam
    Basik trzymam kciuki

    Aria kochanie nie bierz nic...na wlasna reke..ja tez ciagle na modlitwie ..bo..tak naprawde nie wiem co mi jest..moze i za bardzo o tym mysle..ale po prostu sie martwie..
    Niby jestem spokojna ale gdzie w glowie tli mi sie lanpka ze cos moze byc nie tak

    iv09i09kqbjpvj1e.png
    Madzia 2006❤Zuzia 2008
  • Kaczuszka86 Autorytet
    Postów: 1315 860

    Wysłany: 20 czerwca 2017, 10:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cześć dziewczyny. Zapowiada się znów ładna pogoda więc życzę Wam miłego dnia na słoneczku.

    Hope nie wiem co napisać ;/ podziwiam cię za determinację. Nie będę nic doradzać musisz sama podjąć decyzję ile jeszcze dasz radę.

    Jacq super ze już jesteś tak daleko ;)

    Aria także nie polecam brania na własną rękę leków, tym bardziej takich jak encorton

    Basik w ciąży wszystko jest mocniej ukrwione i rzeczywiście współżycie mogło naruszyć jakieś naczynka. Ja poczekałabym w takiej sytuacji z Przytulankami na drugi trymestr by nie prowokować krwawień a tym samym nerwów.

    Ja niestety mam zakaz współżycia od samego początku ze względu na szew ale jakoś daje się wytrzymać ;) zwyczajnie staramy się z mężem "wyłączyć" ;)

    mhsv9vvj9veszbog.png
    25.11.2013 [*] 8tc zaśniad częściowy
    23.11.2014 [*] 9tc puste jajo płodowe
    31.10.2015 [*] Ula 22tc niewydolność szyjki
    19.11.2017 nasz największy skarb Norbert <3
  • Basik83 Autorytet
    Postów: 2715 1108

    Wysłany: 20 czerwca 2017, 10:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaczuszka mi tam jezeli chodzi o sex wsio ryba ale maz niezadowolony ..ale rozumie kupie mu dmuchana lalke haga.

    Hope kochana. Tule mocno.tez tak naprawde nie wiem co napisac.dopoki sama nienuslysze serduszka chyba nie bede wierzyc ze u mnie ok

    iv09i09kqbjpvj1e.png
    Madzia 2006❤Zuzia 2008
  • aria40 Autorytet
    Postów: 1180 651

    Wysłany: 20 czerwca 2017, 10:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tak trudno wierzyć, że będzie dobrze ale musimy

    Basik83 lubi tę wiadomość

    p19udqk3fe2fd0qp.png
    Maja 15
    Julia 12
    Emilia 7
  • anusia24 Autorytet
    Postów: 875 544

    Wysłany: 20 czerwca 2017, 11:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, trzymam za Was wszystkie kciuki! Kazda ma jakies zmartwienia, ale musimy wierzyc ze bedzie dobrze, ze do kazdej los sie usmiechnie! Wiem, paplanina- ale tylko spokoj nas uratuje...
    Dzisiaj u nas pierwszy krok do diagnostyki, maz wieczorem idzie na badania. Ja za tydzien ide sie dowiedziec co tam slychac w macicy i za co mam sie teraz brac.
    @ sie uspokaja, dzieki za podzielenie sie Waszymi doswiadczeniami w tej kwestii <3

    aria40 lubi tę wiadomość

    p19uskjoxacp4928.png
  • Kingulla Autorytet
    Postów: 2698 2639

    Wysłany: 20 czerwca 2017, 12:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hope jedno co dobre w tej sytuacji to że to nie cp tak jak podejrzewałaś przez e małe wzrosty bhcg. Wiem, że to marne pocieszenie, ale uważam, że skoro dochodzi do zapłodnienia to i tak jesteś w lepszej sytuacji niż te Panie, u których w ogóle komórki się nie chcą połączyć.

    Aria zaufaj lekarzom. Też mam obawy co do niektórych ich zaleceń, ale komu mamy ufać jak nie im.

    A ja od 2-3 dni mam dziwne bóle nóg. Zaczęłam brać wit. b6 i tak się zastanawiam czy to nie od tego. Może nie powinnam. Albo może przestać już zażywać wit. D. Słonka ostatnio coraz więcej, sama się wyprodukuje. Chyba jak pójdę badać prolaktynę za jakiś czas to posprawdzam sobie od razu poziom kwasu foliowego i wit. D.

    Sebek - 2010 <3 <3
    Starania od I 2016

    18.08.2016 - zaśniad całkowity:(

    V 2019 IVF - 😭

    III 2020 😭

    Czekam na cud..

    HSG - oba jajowody drożne (lewy udrożniony po ponownym podaniu kontrastu)
  • Kingulla Autorytet
    Postów: 2698 2639

    Wysłany: 20 czerwca 2017, 12:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Któraś z Was chciała ostatnio nazwisko do Pani ginekolog, o której pisałam. Tylko nastapiła mała pomyłka - pani jest z Poznania a nie Wrocławia, Prof. Alina Warenik-Szymankiewicz

    Sebek - 2010 <3 <3
    Starania od I 2016

    18.08.2016 - zaśniad całkowity:(

    V 2019 IVF - 😭

    III 2020 😭

    Czekam na cud..

    HSG - oba jajowody drożne (lewy udrożniony po ponownym podaniu kontrastu)
‹‹ 52 53 54 55 56 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Problemy z zajściem w ciążę - 13 niepokojących objawów

Czy problemy z zajściem w ciążę można przewidzieć? Przeczytaj listę 13 potencjalnych symptomów, którym powinnaś się bliżej przyjrzeć. Nieregularme miesiączki, obfite miesiączki, niskie libido czy utrata włosów - nie ignoruj tych i innych symptomów mogących świadczyć o zaburzeniach hormonalnych czy innych schorzeniach powodujących problemy z zajściem w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niedobór kwasu foliowego - zaskakujące wyniki badań

Niemalże każda kobieta starająca się o dziecko ma świadomość, że podczas starań oraz w czasie ciąży powinna suplementować kwas foliowy. Jednak najnowsze doniesienia lekarzy wskazują na duże problemy z jego przyswajalnością. Co to oznacza? Niedobór kwasu foliowego - jakie mogą być tego skutki? Nawet pomimo zażywania kwasu foliowego, kobiety w dalszym ciągu mogą być narażone na ryzyko chorób/powikłań związanych z jego niedoborami. Jak temu zaradzić? Przeczytaj najnowsze doniesienia i zalecenia ginekologów.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend

Przeczytaj o nowościach, które właśnie wdrożyliśmy w aplikacji OvuFriend! Są to wyniki naszych ponad dwuletnich prac badawczo-rozwojowych, w które byli zaangażowani najlepsi eksperci medyczni i naukowcy od analizy danych i algorytmów sztucznej inteligencji w Polsce. Projekt otrzymał również wsparcie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Google for Startups. Co to oznacza dla użytkowniczek OvuFriend? Przeczytaj więcej. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego