X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie Zaczynamy znowu starania
Odpowiedz

Zaczynamy znowu starania

Oceń ten wątek:
  • Nanatasza Autorytet

Wysłany: 1 marca 2016, 11:18

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jacqueline, nie znam się na plamieniach w ciąży, ale wiem, że wszystkie trzeba konsultować z lekarzem..
    leż odpoczywaj, może to faktycznie jakieś naczynko, mały krwiaczek

kkkaaarrr jak ja bym sie chciała dopisać do Twojego Bąbla :D
    wysyłaj wirusy, a ja będę łapać :D i niech to będzie dobra wróżba!!

W tym miesiacu, pierwszy raz w życiu, miałam w śluzie płodnym nitki brązowe - czy to krew? pozostałości po zabiegu?
    Sama nie wiem.. dziwne bóle brzucha.. zastanawiam się, co się dzieje. Jeśli się bedzie to ciągnęło wybiorę się do kliniki - tam mam zaufanie do lekarzy

starania od 2007
    mama bliźniaków [*] [*] grudzień 2015 10tc
    "..nie mieliśmy szansy na dotyk.."
    ivf czerwiec 2016 [*] [*]
  • Magdzia88 Autorytet

Wysłany: 1 marca 2016, 11:44

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jacqueline wrote:
    Nanatasza - w nocy 2 razy wstawałam do toalety, za pierwszym razem no trochę było krwi przy podcieraniu, nie tak mało, za drugim tylko troszkę, rano przy aplikacji Luteiny śluz zabarwiony na hmm różowo. Na razie nic nie było przy wizytach w toalecie.

Jestem mega niewyspana, głowa boli, bo M wrócił po 2-giej z pracy, oczywiście obudziłam się i usnęłam dopiero po 4-tej, o 5:30 obudził mnie jego budzik, musiał do pracy dziś iść na 7-mą, miał tylko coś tam zrobić może góra 2 godziny, a zanosi się, że będzie przynajmniej do południa robił :/

Rano dziś wypiłam słaba rozpuszczalną z mlekiem jak zawsze, potem przez godzinę żałowałam tego, mój żołądek cierpiał :/ Myślałam, że zaraz do łazienki polece...