Forum Starając się - ogólne 1985 - Klasyczny rocznik :)
Odpowiedz

1985 - Klasyczny rocznik :)

Oceń ten wątek:
  • Anastazja85 Autorytet
    Postów: 1379 610

    Wysłany: 10 maja 2018, 14:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mała jest z nami od 2 dni. 4040 gram i 62 cm :) trochę duża wyszła!

    agniesja lubi tę wiadomość

    relg20mm3fi45p46.png

    05.11.2015 Mój mały chłopczyk ❤

    15.07.2014 DWA ANIOŁKI [*] [*] - 11 tc.
    29.10.2014 biochemiczna
    31.12.2014 pusty pęcherzyk

    Jeśli masz zamiar w coś wątpić, to zacznij wątpić w swoje ograniczenia
  • Madziuuuula Autorytet
    Postów: 1199 675

    Wysłany: 10 maja 2018, 20:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oo wow! to tak jak moj 62cm. Moj byl ogromny w porownaniu do innych dzieci:)
    GRATULACJE:)najlepszego dla Was:)
    Zdradzisz imie?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 maja 2018, 20:50

    201609111661.png
    Filipek, 62 cm i 3660 g radości:)
  • agniesja Autorytet
    Postów: 2814 1011

    Wysłany: 11 maja 2018, 11:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratuluję Kochana!!! Dużo zdrówka dla Ciebie i Malutkiej. Jak dostała na imię? :)
    Jak ogólnie drugie cc? Jak się czujesz?

    w57v3e3k8e2cqbjo.png
    qb3ck6nllq2i9no0.png
  • agniesja Autorytet
    Postów: 2814 1011

    Wysłany: 11 maja 2018, 11:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziula, dopiero teraz przeczytałam, że Ty też zapytałaś o imię :P

    w57v3e3k8e2cqbjo.png
    qb3ck6nllq2i9no0.png
  • Anastazja85 Autorytet
    Postów: 1379 610

    Wysłany: 11 maja 2018, 14:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaja :) spanikowałam na stole operacyjnym, bo zrobiło mi się słabo przez co nie wiem dokładnie kiedy lekarka zrobiła cięcie. Dopiero zdałam sobie sprawę, że wyciągają dziecko, gdy usłyszałam jakiś sączek.

    W szpitalu byłam od wtorku około 7 rano do czwartku (wyszliśmy o godz. 11). Strasznie tęskniłam za młodym.

    Dochodzę do siebie dość szybko, ale jeszcze trochę to zajmie.

    Zobaczymy co nowego przyniosą nadchodzące dni. Kajetan jest narazie zakochany w siostrze, chce ją tulić i przewijać. Zobaczymy co przyjdzie po tym etuzjazmie.

    relg20mm3fi45p46.png

    05.11.2015 Mój mały chłopczyk ❤

    15.07.2014 DWA ANIOŁKI [*] [*] - 11 tc.
    29.10.2014 biochemiczna
    31.12.2014 pusty pęcherzyk

    Jeśli masz zamiar w coś wątpić, to zacznij wątpić w swoje ograniczenia
  • Madziuuuula Autorytet
    Postów: 1199 675

    Wysłany: 13 maja 2018, 23:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to powodzenia:) daj znac, jak tam Wam czas plynie:)

    201609111661.png
    Filipek, 62 cm i 3660 g radości:)
  • Izolda371 Koleżanka
    Postów: 77 4

    Wysłany: 18 maja 2018, 14:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Patrzę, moj rocznik i postanowiłam takze sie wpisac.Witam was dziewczyny.Ja staram sie o pierwsze dziecko juz od prawie 2 lat tylko u mnie to troche dluga historia.W skrocie : Mialam torbiele na jajnikach i polipa na macicy.Myslalam , ze moze unikne operacji i zajde w ciaze.Lekarz dawal czas...Az w koncu musialam niestety isc i w przeciagu pol roku 3 x mialam zabieg.Minelo 4 miesiace odkad jestem juz po tych meczarniach i jak narazie wszystko sie reguluje.W marcu bylam na kontroli to owulacji jeszcze nie bylo.Teraz jest maj i od tego czasu obserwuje swoj organizm.W tym miesiącu mierze temperature i sie podniosla to chyba dobry znak.Bo jeśli jest na tym samym poziomie to wtedy mowimy o bezowulacyjnym.No nic pozyjemy , zobaczymy.Aha i w tym cyklu wzmacniam sie Castagnusem , ziolko a moze mi pomoze uregulowac cykl.Jesli w tym miesiącu dostane okres to w następnym cyklu ide do lekarza i zobacze co i jak.Tak bardzo pragne tego dzidziusia i coraz bardziej sie zalamuje.Dookola tylko widze kobiety z brzuchami , wozkami a najbardziej doluje mnie to ze moje znajome maja juz dziecko albo sa w ciazy.Jeszcze im to przyszlo z latwoscia a ja musialam tyle przejsc - to nie sprawiedliwe ;-(

    https://ovufriend.pl/graph/bda909747ab59f1a9d670f8fca9889f7
  • Anastazja85 Autorytet
    Postów: 1379 610

    Wysłany: 23 maja 2018, 10:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj Izolda. Głowa do góry. Nawet nie wiesz, jak wiele dziewczyn jest wokół Ciebie, które myślały, że nigdy nie doczekają się dziecka a teraz je tulą! Jestem po 3 poronieniach. Nasz pierwszy cud urodził się w 2015 roku. Dziś mamy już dwoje dzieci :)

    relg20mm3fi45p46.png

    05.11.2015 Mój mały chłopczyk ❤

    15.07.2014 DWA ANIOŁKI [*] [*] - 11 tc.
    29.10.2014 biochemiczna
    31.12.2014 pusty pęcherzyk

    Jeśli masz zamiar w coś wątpić, to zacznij wątpić w swoje ograniczenia
  • magatab Debiutantka
    Postów: 7 4

    Wysłany: 24 maja 2018, 14:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej witam się ponownie, zaczynam starania o drugie dziecko, pierwsze urodzone w sierpniu 2016 :) po prawie 7 latach starań i poronieniu, poród zakończony cc i musiałam swoje odczekać :) pozdrowienia

  • Izolda371 Koleżanka
    Postów: 77 4

    Wysłany: 30 maja 2018, 19:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Anastazja85 Jak milo poczytac takie mile slowa :-) Wiem,ale juz tak tyle przeszlam..Wierzylam, ze jak usune torbiele i polipa to juz bedzie wszystko pieknie i w koncu zajde a tu wciaz nic.Kolejny cykl.Juz drugi cykl mam krotki 23 dniowy wiec nie wiem czemu tak.Zawsze mialam ponad 28 a teraz taka zmiana...Takze w tym miesiacu już druga miesiaczke dostalam.Wiele czytałam, ze po laparoskopii kobiety zachodzily w ciaze a ja taki balagam hormonalny mam.Skonczy sie okres to bede robila testy owulacyjne, moze owu występuje bardzo wczesnie badz wcale..Castagnus biore w dalszym ciagu nie poddaje sie.Zwiekszylam tylko dawke bo powyzej 60 kg po 2 tabl a bralam tylko 1.O ile w ogole cos to pomoze...

    Anastazja85 lubi tę wiadomość

    https://ovufriend.pl/graph/bda909747ab59f1a9d670f8fca9889f7
  • Madziuuuula Autorytet
    Postów: 1199 675

    Wysłany: 31 maja 2018, 21:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izolda koniecznie sprawdzaj paskami ovu, bo moze po laparo Ci sie cykle skrocily i ovu masz szybciej. Ja w cyklu, w ktorym zaszlam w ciaze, ovu najprawodpoodbniej mialam w 5 dniu cyklu.

    201609111661.png
    Filipek, 62 cm i 3660 g radości:)
  • Izolda371 Koleżanka
    Postów: 77 4

    Wysłany: 3 czerwca 2018, 17:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziuuuula Troche podnioslas mnie na duchu.To jak krótkie cykle masz ? I jajnik Cię kul w tym 5 dniu ? Czy paski owu potwierdziły owulacje ? Troche mnie dziwią te krótkie cykle.Cykl 26 to jeszcze ale ze 23..

    https://ovufriend.pl/graph/bda909747ab59f1a9d670f8fca9889f7
  • Madziuuuula Autorytet
    Postów: 1199 675

    Wysłany: 3 czerwca 2018, 21:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    obecnie moje cykle sa raczej bez owulacji na ten moment, karmie dziecko jeszcze, wszystko u mnie jeszcze sie normuje, cykle trawaj ksiazokowo 28 dni, wiec jak na moej cykle to sa za dlugie.Przedtem mialam maksymalnie 25 dniowe, nawet jak bralam luteine. Dokladnie juz nie pamietam jak to bylo,ale tak czulam klucie. Przedtem nigdy na monitoringu u ginekologa nie udalo sie wykryc u mnie owulacji, bo lekarz kazal przychodzic 4 dnia,a potem dopiero 10 dnia i nie wierzyl, ze moze byc szybciej owulacja.

    201609111661.png
    Filipek, 62 cm i 3660 g radości:)
  • Madziuuuula Autorytet
    Postów: 1199 675

    Wysłany: 3 czerwca 2018, 21:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aha i tez bralam castagnus,moim zdaniem on tez owulacje przyspiesza, ale nie od razu, po kilku mniesiacach brania.

    201609111661.png
    Filipek, 62 cm i 3660 g radości:)
  • agniesja Autorytet
    Postów: 2814 1011

    Wysłany: 4 czerwca 2018, 15:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Kochane! Śpieszę Wam donieść, że jestem w ciąży. Dzisiejsza beta 24883,00.

    Madziuuuula, Anastazja85 lubią tę wiadomość

    w57v3e3k8e2cqbjo.png
    qb3ck6nllq2i9no0.png
  • Izolda371 Koleżanka
    Postów: 77 4

    Wysłany: 4 czerwca 2018, 16:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziuuuula Ja bralam Castagnusa jeden cykl ale to jeszcze przed laparo.Teraz biore 2 cykl i po 2 tabl.Dzis mija 9 dzien cyklu i czulam przez chwilke kłucie w lewym jajniku ( stale w tym lewym ) i zrobiłam test owu i jedna kreska jasna.Bede robila teraz codziennie o zobacze czy bedzie wyrazna krecha.Po okresie temp mialam powyzej 37 stopni i 2 dzien spadla.Zastanawia mnie ta wysoka tempka po okresie, wczesniej tak nie mialam.Bede obserwowac temp i testy i zobaczę.Normalnie juz tracę nadzieję :-/

    https://ovufriend.pl/graph/bda909747ab59f1a9d670f8fca9889f7
  • Madziuuuula Autorytet
    Postów: 1199 675

    Wysłany: 4 czerwca 2018, 21:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniesja a kto to niedawno pisal, ze wystrzcy Wam Wasz Dawidek:)
    Ogromne gratulacje:) Jakze chcialabym do Ciebie dolaczyc, niestety omija mnie owulacja.

    Izolda trzymam kciuki. Ja zaszlam w ciaze w cyklu, w ktorym odpuscilam. Kolejny cykl mialam miec juz stymulowany,a tu taka niespodzianka, co ma teraz prawie 21 miesiecy.

    201609111661.png
    Filipek, 62 cm i 3660 g radości:)
  • Anastazja85 Autorytet
    Postów: 1379 610

    Wysłany: 5 czerwca 2018, 02:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniesja, wielkie gratulacje! Który to tydzień i jak się czujesz?

    My właśnie się karminy :) ogólnie mała jest spokojniejsze niż brat i daje pospać mamie. Budzi się średnio tylko raz w nocy. Fakt wstajemy wcześnie, bo już około 6, ale nie mam co narzekać.

    Izolda też korzystałam z pasków. Trochę wytrwałości i zobaczysz 2 krechy ;). Skąd wogole piszesz?

    relg20mm3fi45p46.png

    05.11.2015 Mój mały chłopczyk ❤

    15.07.2014 DWA ANIOŁKI [*] [*] - 11 tc.
    29.10.2014 biochemiczna
    31.12.2014 pusty pęcherzyk

    Jeśli masz zamiar w coś wątpić, to zacznij wątpić w swoje ograniczenia
  • agniesja Autorytet
    Postów: 2814 1011

    Wysłany: 5 czerwca 2018, 08:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziula, bo tak było, ale zaliczyliśmy najzwyczajniejszą w świecie wpadkę :P Chociaż nie planowałam więcej dzieci, najwidoczniej Pan Bóg miał wobec nas inne plany :P
    Trzymam kciuki, za to żebyś do mnie szybko dołączyła :)

    Anastazja, to 7 tc i mdłości niestety zaczęły mi już dokuczać :( Super, że Mała, jest taka grzeczna, mam nadzieję, że i u mnie będzie dziewczynka :)

    Boję się jak to będzie z pracą, bo umowę mam do lutego :( Mam naprawdę super szefa i fajną pracę i dlatego bardzo się boję jak on się do tego odniesie :( Trzymajcie proszę kciuki.

    Izolda, wierzę że w końcu uda się i Tobie i zobaczysz swoje upragnione dwie kreski :)

    w57v3e3k8e2cqbjo.png
    qb3ck6nllq2i9no0.png
  • Izolda371 Koleżanka
    Postów: 77 4

    Wysłany: 5 czerwca 2018, 17:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziuuuula Staram sie odpuszczać ale ciezko.Tymbardziej, ze mam porabana prace której mam juz dosc.Czekam az pojde na chorobowe ale predzej chyba to sie zwolnie bo nie daje rady.Maja ludzi za nic

    Anastazja85 Dzis mija 2 dzien i z paskami.Sluzik dzis jest, jajnik dokuczal ( i co miesiąc ten sam :-/ ) i czekam teraz na pozytywny test i skok tempki.To temp rosnie po owulacji czyli najpewniejszy jest taki test bo gdy wyjda 2 mocne krechy to znak, ze trzeba dzialac, no nie ? Temperatura da znac , ze sie ona odbyla.Ale nie zaszkodzi testowac jednym i drugim sposobem.Oby mi sie tez tak poszczescilo jak u Ciebie :-) A pisze z Grudziądza :-)

    Agniesja Nie znam Cie ale szczerze Ci gratuluję ! A jak długo sie staralas ? Czy mialas jakies komplikacje czy poprostu odpuscilas i zaszlas ?

    Ciesze sie , ze sie tu wpisalam bo az fajnie z wami popisac.I jakos na sercu lzej :-)

    https://ovufriend.pl/graph/bda909747ab59f1a9d670f8fca9889f7
‹‹ 340 341 342 343 344 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Problemy z płodnością, brak owulacji? 3 przepisy na koktajle wspierające owulację.

Sprawdź jak pyszne i łatwe do zrobienia koktajle, mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę. Działaj kompleksowo i wspieraj swoje starania w naturalny sposób. Poznaj 3 propozycje przepisów na pyszne koktajle propłodnościowe. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Naprotechnologia - naturalna metoda podczas starania o dziecko i nie tylko.

Naprotechnologia (Natural Procreatice Technology, w skrócie: NPT lub NaPro) to metoda naturalnego wsparcia prokreacji. Ma wiele zwolenników, jak i całkiem sporo przeciwników, zanim wypowiesz swoją opinię, przeczytaj informacje jakie dla Ciebie zebraliśmy. Przeczytaj, na czym dokładnie polega naprotechnologia, czy jest przeznaczona tylko dla kobiet, czy również wspiera mężczyzn, w jakich przypadkach okazuje się najskuteczniejsza, a w jakich raczej się nie sprawdzi. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników (PCOS) – dieta dla płodności

Zespół policystycznych jajników (PCOS, Policystyczne Jajniki) to jedno z najczęściej występujących zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Dotyczy 5-10% kobiet w wieku rozrodczym i jest najczęstszą przyczyną zaburzeń owulacji i problemów z zajściem w ciążę. Przeczytaj jakie są objawy PCOS, jak wpływa ono na starania o dziecko oraz w jaki sposób możesz pomóc sobie dietą.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.