Forum Starając się - ogólne 1985 - Klasyczny rocznik :)
Odpowiedz

1985 - Klasyczny rocznik :)

Oceń ten wątek:
  • Anastazja85 Autorytet
    Postów: 1379 610

    Wysłany: 6 czerwca 2018, 09:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniesja jeśli zamierzasz pracować w ciąży zamiast iść od razu na L4 myślę, że z chęcią będzie chciał z Tobą współpracować po macierzyńskim. Sama pracowałam przez 8 miesięcy tej ciąży i zamierzam wrócić do mojej pracy. De facto dopiero od wczoraj została przyjęta za mnie dziewczyna. Więc jeszcze tylko 11 miesięcy ;) dali jej umowę zlecenie a nie umowę o pracę, więc mam nadzieje, że będę miała gdzie wracać, bo też lubię swoją pracę i bardzo dobrze mi się tam pracuje.

    Grudziądz- nigdy nie byłam:)

    agniesja lubi tę wiadomość

    relg20mm3fi45p46.png

    05.11.2015 Mój mały chłopczyk ❤

    15.07.2014 DWA ANIOŁKI [*] [*] - 11 tc.
    29.10.2014 biochemiczna
    31.12.2014 pusty pęcherzyk

    Jeśli masz zamiar w coś wątpić, to zacznij wątpić w swoje ograniczenia
  • agniesja Autorytet
    Postów: 2814 1011

    Wysłany: 6 czerwca 2018, 09:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izolda, na tym wątku jestem od początku starań o pierwsze dziecko, czyli już chyba ze 4 lata :) Staraliśmy się pół roku i zaszłam w cyklu, który wg. lekarza miał być bezowulacyjny (potwierdził to na monitoringu), więc tym samym totalnie bezstresowy :)
    Więcej dzieci nie chciałam mieć, ale zaliczyliśmy z mężem wpadkę i właśnie jestem w 7tc :P

    Fajnie, że nasz wątek całkiem nie umarł i super że jeszcze ktoś ma ochotę tutaj pisać :) Dobrze, że dzięki temu jest Ci lżej Izolda :) Każda z nas przechodziła te same rozterki i zwątpienia w oczekiwaniu na dwie kreski, więc naprawdę wiemy co czujesz. W końcu na pewno się uda :)

    w57v3e3k8e2cqbjo.png
    qb3ck6nllq2i9no0.png
  • agniesja Autorytet
    Postów: 2814 1011

    Wysłany: 6 czerwca 2018, 09:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zamiar to ja mam Anastazja, bo lepiej mi w pracy niż miałabym siedzieć w domu (chociażby dlatego, że tu jest chłodniej :D), nie mam też żadnego ciśnienia w pracy i o ile nie będę musiała leżeć w ciąży to chcę pracować jak najdłużej :)

    w57v3e3k8e2cqbjo.png
    qb3ck6nllq2i9no0.png
  • Izolda371 Koleżanka
    Postów: 77 4

    Wysłany: 6 czerwca 2018, 19:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anastazja85 Takie miasto, nie za duze nie za male ale podobno turystom sie podoba bo mamy spichrze itp ;-)

    Agnesja To tez widze, ze długo walczylas.Ja za duze nadzieje mialam w tych zabiegach, ze się zaraz uda.Tymbardziej, ze na forum pisaly ze zaraz w pierwszym cyklu po laparo zachodzily.Myslalam, ze u mnie bedzie tak samo.A tu miesiąc za miesiącem i nic...Paski owu obserwuje i dzis wyszla ciemniejsza ale dopiero po godzinie.Czy taki wynik brac pod uwage czy tylko ten, ktory ukaze sie po paru minutach ?

    https://ovufriend.pl/graph/bda909747ab59f1a9d670f8fca9889f7
  • Madziuuuula Autorytet
    Postów: 1199 675

    Wysłany: 6 czerwca 2018, 22:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oj nie, po godzinie to za dlugo...a jak pisze w instrukcji testu? testowa kreska mogla sie rozjasnic, wiec druga moze wygladac na ciemniejsza.

    201609111661.png
    Filipek, 62 cm i 3660 g radości:)
  • agniesja Autorytet
    Postów: 2814 1011

    Wysłany: 7 czerwca 2018, 12:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izolda, nie wiem czy pół roku to tak długo, chyba raczej normalnie ;)

    Jeny dziewczyny, te mdłości mnie wykończą :( Mam tylko nadzieję, że nie będę wymiotować jak w pierwszej ciąży, chociaż czasami chyba niewiele mi brakuje :/

    w57v3e3k8e2cqbjo.png
    qb3ck6nllq2i9no0.png
  • kehlana_miyu Autorytet
    Postów: 2757 3712

    Wysłany: 7 czerwca 2018, 14:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, też chętnie dołączę do wątku :) Jestem obecnie na początku starań o drugie dziecko. Ciągle karmię piersią, więc moje cykle są jeszcze w cały świat i doprowadzają mnie do szału. Fajnie byłoby podyskutować z dziewczynami w podobnej sytuacji i w tym samym wieku :)

    961l9vvj59du8plj.png
    961lk6nlda9uyhvb.png
    5tc [*] 04.2015
    10tc [*] 01.2015
  • agniesja Autorytet
    Postów: 2814 1011

    Wysłany: 7 czerwca 2018, 15:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj kethlana :) Nasza Madziula jest w podobnej sytuacji do Twojej, nie wiem czy jeszcze karmi, ale na pewno stara się o drugiego bąbla przy czym nie dostała jeszcze okresu.
    Skąd piszesz? :)

    kehlana_miyu lubi tę wiadomość

    w57v3e3k8e2cqbjo.png
    qb3ck6nllq2i9no0.png
  • Anastazja85 Autorytet
    Postów: 1379 610

    Wysłany: 8 czerwca 2018, 08:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Kethlana. Piękne imię syna- mój dziadek takie nosił

    kehlana_miyu lubi tę wiadomość

    relg20mm3fi45p46.png

    05.11.2015 Mój mały chłopczyk ❤

    15.07.2014 DWA ANIOŁKI [*] [*] - 11 tc.
    29.10.2014 biochemiczna
    31.12.2014 pusty pęcherzyk

    Jeśli masz zamiar w coś wątpić, to zacznij wątpić w swoje ograniczenia
  • kehlana_miyu Autorytet
    Postów: 2757 3712

    Wysłany: 8 czerwca 2018, 11:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, dziękuję za miłe przyjęcie na wątek :) Piszę z Łodzi. Okres wrócił mi dopiero 14 miesięcy po porodzie, a cykle są naprawdę w cały świat, więc mam niezłe ćwiczenie z cierpliwości :D

    961l9vvj59du8plj.png
    961lk6nlda9uyhvb.png
    5tc [*] 04.2015
    10tc [*] 01.2015
  • Madziuuuula Autorytet
    Postów: 1199 675

    Wysłany: 8 czerwca 2018, 12:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej, hej Kethlana. To jestemy w bardzo podobnej sytuacji. Ja juz okres mam, wrocil mi 19 miesiecy po porodzie, mialam juz dwa okresy. Niestety z moich obserwacji i testow owulacyjnych wychodzi, ze na razie nie mialam owulacji, wiec jeszcze pewnie poczekam, tym bardziej, ze moj Maly to taki ssak, ze szkoda gadac, teraz wiecej pije a raczej ssie piers ( jego ulubiona przytulanka), niz jak mial rok:( Moja endokrynolog mowila mi, ze nawet jak nie pije, a ssie to sa skoki prolaktyny,ktore prawodpodobniej blokuja owluacje.mam juz dosc i zero pomyslku jak go odstawic, a juz by mi sie marzylo to! Niestety jest tak uparty, ze ciagle gada daj cyc, chce cyc, ja cyc, przyanmniej wiem, po kim upor odziedziczyl;). Czekamy na jakis dobry moment, by go odstawic, chyba bede sie musiala wyprowadzic na ten czas;)Na razie cale dnie prawie siedze z nim sama,wiec marne szanse, maz siedzi na budowie, a to tez dla nas wazne, by sie w koncu przeprowadzic.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 czerwca 2018, 12:40

    201609111661.png
    Filipek, 62 cm i 3660 g radości:)
  • Anastazja85 Autorytet
    Postów: 1379 610

    Wysłany: 8 czerwca 2018, 12:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziula ja oduczyłam na preparacie na obgryzanie paznokci. Kupiłam w aptece "Pazurek" dla dzieci od 1 roku życia. Smarowalam nim sutki - śmierdziało i było gorzkie w smaku. Do małego dotarło, że mama ma chore cycorki. Wszystkie wcześniejsze sposoby oduczenia to dojenia piersi przed zaśnięciem i w nocy nie przynosiły efektu. Niestety nie miałam innego wyjścia, bo byłam już w ciąży.

    relg20mm3fi45p46.png

    05.11.2015 Mój mały chłopczyk ❤

    15.07.2014 DWA ANIOŁKI [*] [*] - 11 tc.
    29.10.2014 biochemiczna
    31.12.2014 pusty pęcherzyk

    Jeśli masz zamiar w coś wątpić, to zacznij wątpić w swoje ograniczenia
  • kehlana_miyu Autorytet
    Postów: 2757 3712

    Wysłany: 10 czerwca 2018, 13:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mój synek też absolutnie uzależniony od piersi, więc nie mam pojęcia jak się zabrać za odstawienie :/

    961l9vvj59du8plj.png
    961lk6nlda9uyhvb.png
    5tc [*] 04.2015
    10tc [*] 01.2015
  • Izolda371 Koleżanka
    Postów: 77 4

    Wysłany: 11 czerwca 2018, 16:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agnesja Moze rzeczywiscie pol roku to nie dlugo.Ja po tych zabiegach czekam niemilosiernie i dopiero minely 4 miesiace a dla mnie to jak wieczność :-/

    Tak czytam to wy oczekujecie juz drugiego malucha a ja tak dlugo staram sie o te pierwsze dlugo wyczekiwane.Dzis mija mi 16 dzien cyklu i 4 dzien wychodza mi pozytywne testy owulacyjne.Oby dwie sa wyrazne wiec biore je jako pozytywne.Normalne oszaleje.A 14 i 15 dc mialam wyraźne bole owulacyjne.Poznalam , ze to bol owulacyjny bo już przedtem tak mialam ze az na biodro mi promieniowalo.Dzis juz cisza.I tego

    https://ovufriend.pl/graph/bda909747ab59f1a9d670f8fca9889f7
  • Izolda371 Koleżanka
    Postów: 77 4

    Wysłany: 11 czerwca 2018, 16:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agnesja Moze rzeczywiscie pol roku to nie dlugo.Ja po tych zabiegach czekam niemilosiernie i dopiero minely 4 miesiace a dla mnie to jak wieczność :-/

    Tak czytam to wy oczekujecie juz drugiego malucha a ja tak dlugo staram sie o te pierwsze dlugo wyczekiwane.Dzis mija mi 16 dzien cyklu i 4 dzien wychodza mi pozytywne testy owulacyjne.Oby dwie sa wyrazne wiec biore je jako pozytywne.Normalne oszaleje.A 14 i 15 dc mialam wyraźne bole owulacyjne.Poznalam , ze to bol owulacyjny bo już przedtem tak mialam ze az na biodro mi promieniowalo.Dzis juz cisza.I 12 dc i 15 bylo wspolzycie.Niestety nie mam mozliwosci widzenia sie z moim misiem codziennie dlatego.Teraz pozostaje mi czekac.Tempka wzrosla ale o 1 stopien takze nie wiem czy owulacja byla czy nie...ach...

    https://ovufriend.pl/graph/bda909747ab59f1a9d670f8fca9889f7
  • agniesja Autorytet
    Postów: 2814 1011

    Wysłany: 27 czerwca 2018, 15:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izolda, jak u Ciebie sytuacja?

    Dziewczyny co u Was??

    w57v3e3k8e2cqbjo.png
    qb3ck6nllq2i9no0.png
  • Izolda371 Koleżanka
    Postów: 77 4

    Wysłany: 1 lipca 2018, 17:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agnesja U mnie nadal bez zmian.Okres przyszedl normalnie tzn w 28 dniu cyklu to chociaż normalnie.W tym miesiącu sobie odpuszczam tzn kocham sie gdy mam ochotę bez odliczania dni plodnych, mierzenia temperatury, bez testow owulacyjnych.Najwyzej gdy zauważe sluz jak jajko kurze zarejestruje sie do lekarza.Niech zobaczy czy bedzie owulacja itp.Ale bez wiekszych spiec, nerwów bo w tym miesiacu bylam naprawde podlamana i nie chce by sytuacja sie powtórzyła.Bedzie co ma byc !

    https://ovufriend.pl/graph/bda909747ab59f1a9d670f8fca9889f7
  • Anastazja85 Autorytet
    Postów: 1379 610

    Wysłany: 1 lipca 2018, 18:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej :) miałam pisać już kilka dni temu, ale ciągle coś. Wylądowałam z małą w szpitalu. 2 tygodnie temu zaczęła nam się wieczorem dusić. Wezwaliśmy karetkę. Ogólnie już w kartce po podłączeniu do pulsometru uspokoiło mnie, że wszystko ok i żeby nie panikować. Tego dnia dokarmiłam małą butlą, gdy chciała zwrócić po jakichś 30 minutach właśnie zaczęła się dusić. Po badaniach usg głowy, badaniach krwi i moczu nic nie wyszło. Dopiero na RTG zauważyli powiększony guz w okolicy płuca i serca. Do porannego obchodu byłam kłębkiem nerwów. Koniec końców okazało się, że mała miała przerost grasicy. Podali sterydy i po 5 dniach wypuścili do domu. Od zakończenia leczenia walczymy z trądzikiem posterydowym, który wysyłał się Kai na całej twarzy.

    Jak się Agniesja czujesz? Twój szef już wie o ciąży?

    Izolda przy 28 dniowych cyklach zaszłam w pierwszą ciążę najprawdopodobniej w 10 lub 17 dniu cyklu. W drugą nie jestem pewna, ale wszystko by wskazywało na 14 dc. W jakie dni celowaliście w tamtym miesiącu?

    U was też tak zimno? U Nas istna jesień

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 lipca 2018, 18:46

    relg20mm3fi45p46.png

    05.11.2015 Mój mały chłopczyk ❤

    15.07.2014 DWA ANIOŁKI [*] [*] - 11 tc.
    29.10.2014 biochemiczna
    31.12.2014 pusty pęcherzyk

    Jeśli masz zamiar w coś wątpić, to zacznij wątpić w swoje ograniczenia
  • Anastazja85 Autorytet
    Postów: 1379 610

    Wysłany: 1 lipca 2018, 18:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przepraszam za chaos wypowiedzi, ale tak to ostatnio u mnie jest- robię 5 rzeczy naraz.

    relg20mm3fi45p46.png

    05.11.2015 Mój mały chłopczyk ❤

    15.07.2014 DWA ANIOŁKI [*] [*] - 11 tc.
    29.10.2014 biochemiczna
    31.12.2014 pusty pęcherzyk

    Jeśli masz zamiar w coś wątpić, to zacznij wątpić w swoje ograniczenia
  • kehlana_miyu Autorytet
    Postów: 2757 3712

    Wysłany: 2 lipca 2018, 11:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jezu, Anastazja, nie wyobrażam sobie jak bardzo musieliście się bać :( Dobrze, że wszystko ok. Wiecie, co było przyczyną?

    961l9vvj59du8plj.png
    961lk6nlda9uyhvb.png
    5tc [*] 04.2015
    10tc [*] 01.2015
‹‹ 341 342 343 344 345 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsze objawy ciąży - po czym poznać, że możesz być w ciąży

Starając się zajść w ciążę, często nie potrafimy przestać interpretować każdego, nawet najmniejszego ukłucia w jajniku i nie traktować go jako potencjalnego objawu ciąży. Które z objawów mogą faktycznie coś znaczyć i z czym możemy je pomylić? Które z objawów ciążowych na wczesnym etapie ciąży są po prostu rzadko spotykane? Zapoznaj się z listą pierwszych objawów ciążowych!

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.