Forum Starając się - ogólne '88 też się stara, a co! :)
Odpowiedz

'88 też się stara, a co! :)

Oceń ten wątek:
  • elmalia Autorytet
    Postów: 545 248

    Wysłany: 25 października 2015, 11:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Idę we wtorek na Zumbe. Mąż mi kupił nowe t-shirty, ręcznik i skarpetki na fitness więc nie ma to tamto. Biorę się za siebie :)
    Ja tez testowalam wczoraj, niestety wynik negatywny. Trochę poplakalam, ale już jest ok. Przyszła też wczoraj @, niedługo po zrobieniu testu, i daje mi się mocno we znaki. Tez macie bolesne miesiączki? Ja prócz leków przeciwbólowych muszę sobie robić ciepłe okłady - masaż ciepłym strumieniem wody albo termofor na brzuchu albo i jedno i drugie. Bez tego pierwszy/drugi dzień jest katorgą.

    TP 31.07.2016
    8970b5a6.gif
  • Karola1988 Autorytet
    Postów: 793 509

    Wysłany: 25 października 2015, 15:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anika nie załamuj się. Nie w tym cyklu, to w następnym. Wyluzuj, nie miej wyrzutów z powodu lampki wina. Przecieź mnóstwo ciąż jest wynikiem "upojnej" nocy;-) przez pierwsze 5 tygidni dzieciątko jest otoczone "tarczą" która chroni je przed działaniem wszelkich używek. Jeśli w środę się potwierdzą moje dotychczasowe wyniki testów, to będę chodzącym przykładem na to, że nie trzeba odstawiać procentów żeby zajść w ciążę.

    65vqxzdvrtfyk8q0.png
    dqpri09kyaedckhg.png
    3jgx3e3kp7hq37ho.png
  • domiszka Autorytet
    Postów: 1152 545

    Wysłany: 25 października 2015, 16:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kochane dopisuje się i ja do tego najlepszego rocznika :)

    PCO, IO, Endometrioza, teratozoogspermia, kiepski HBA
    Angelius Provita dr P.
    1 IUI :(
    1 IMSI :(
    2 pICSI <3

    24.05.2018 o 2:50 na ziemi pojawil się cud ! <3
  • CzarnaKawa Autorytet
    Postów: 779 143

    Wysłany: 25 października 2015, 20:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, jutro znowu do pracy, Maz wyjezdza znowu.... eh. Mam nadzieje, ze tygodniowo pogodowo bedzie ladny ;) pogoda na bieganie idealna :)

    Elmalia, super ze na zumbe bedziesz chodzila :) ekwipunek masz kupiony to juz nie bedzie wymowek !! :)

    Powchodzilam na wykresy dziewczyn i duzo zielonych kropeczek. Ale maja fajnie :)

    Mysle ze niedlugo na nas przyjdzie pora w najmniej oczekiwanym momencie... meza mialam teraz przez tydzien, to nie myslelismy o plodnych/nieplodnych tylko po prostu bylo fajnie i milo ;) sama juz nie ogarniam tego wykresu i innych objawow plodnosci... az sie wkurzylam na ten moj wykres, ze go chyba skasuje... mam skok od soboty na 36,8 stopnia...


    A trudno. Dzisiaj szyszki zrobilam.

    Maz wymyslil, smak dziecinstwa, tyle sie objedlismy, ze na sama mysl o ryzu preparowanym mam mdlosci :P

    Mam nadzieje, ze Wasz weekend jak moj milo minal, szkoda ze maz musi pojechac sobie :(

    Buziaki :***

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 października 2015, 20:12

    <3 22.07.2016 <3 to był nasz WIELKI DZIEN :)

    "wyluzować to można dopiero po śmierci ;)"
  • CzarnaKawa Autorytet
    Postów: 779 143

    Wysłany: 25 października 2015, 20:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Domiszka, fajnie ze dolaczylas do nas :) ktory twoj cykl staran? Moj chyba 9 bedzie... ponad pol roku- 7 mcy minelo, bo cykle mam krotkie 25-26dni w porywach 27 :)

    <3 22.07.2016 <3 to był nasz WIELKI DZIEN :)

    "wyluzować to można dopiero po śmierci ;)"
  • CzarnaKawa Autorytet
    Postów: 779 143

    Wysłany: 26 października 2015, 09:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny :)

    Mnie od 3dni brzuch ciagnie, jakby na okres...a okresisko ma byc za dobry tydzien...temperatura dzisiaj szalenie wysoko 37,28 stopnie...
    Ovufriend dopiero teraz owu wyznaczylo jak objawy plodnosci sie skonczyly wczesniej...


    Do tego wkurzam sie, jestem uczulona na nikiel i takie fajne mam spodnie i tyl guzika tak mnie zaczal nagle uczulac, po 4 praniu dopiero, guzik smaruje lakierem do paznokci ale nic nie daje !!! Swedzi, boli, lekko nabrzmiala skora i no nie moge sie nie drapac...!!! Popsikalam akutolem brzuch, ale tez nic nie daje, a jeszcze bardziej mnie wkurza bo sie do spodni przyczepia i schodzi ta wartewka i ciagne skore... dobrze ze w pracy mam uniform to nie mam zalozonych tych spodni, bo 8 godzin to na psychiatryk by mi zaiwzli ;)

    <3 22.07.2016 <3 to był nasz WIELKI DZIEN :)

    "wyluzować to można dopiero po śmierci ;)"
  • Anika27 Ekspertka
    Postów: 175 69

    Wysłany: 26 października 2015, 10:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola1988 wrote:
    Anika nie załamuj się. Nie w tym cyklu, to w następnym. Wyluzuj, nie miej wyrzutów z powodu lampki wina. Przecieź mnóstwo ciąż jest wynikiem "upojnej" nocy;-) przez pierwsze 5 tygidni dzieciątko jest otoczone "tarczą" która chroni je przed działaniem wszelkich używek. Jeśli w środę się potwierdzą moje dotychczasowe wyniki testów, to będę chodzącym przykładem na to, że nie trzeba odstawiać procentów żeby zajść w ciążę.

    Dziś rano znów zrobiłam test bo @ nie widać. I kolejny negatyw :( W czwartek idę do lekarza, ale pewnie do tego czasu przyjdzie @ :/

    ckaiikgnj5ukd8ok.png
  • Anika27 Ekspertka
    Postów: 175 69

    Wysłany: 26 października 2015, 11:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zdarzały się dłuższe ale max 34 dni, więc nie wiem czy owu może być tak przy końcówce cyklu?

    ckaiikgnj5ukd8ok.png
  • Anika27 Ekspertka
    Postów: 175 69

    Wysłany: 26 października 2015, 11:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ten skok to pewnie przez to że w sobotę trochę wina wypiłam i późno poszłam spać.. więc nie biorę tego skoku na serio

    ckaiikgnj5ukd8ok.png
  • CzarnaKawa Autorytet
    Postów: 779 143

    Wysłany: 26 października 2015, 13:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wykres mnie denerwowal, bo owu mi nie pokazalo... a teraz pokazalo.. dziwne... juz mialam nie zapisywac tutaj temp bo sie obrazilam :P

    Nie chce sie znowu nakrecac, bo temperatura ladnie odbila... eh

    Zobacze jaka jutro temperatura bedzie. Mam zamiar zatestowac w piatek, bedzie 10 czy 11 dpo. Chociaz juz mnie korci zeby bete zrobic, tylko nie wiem czy 4 dni po ewentualnej implantacji cos pokaze...

    <3 22.07.2016 <3 to był nasz WIELKI DZIEN :)

    "wyluzować to można dopiero po śmierci ;)"
  • domiszka Autorytet
    Postów: 1152 545

    Wysłany: 26 października 2015, 14:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    CzarnaKawa wrote:
    Domiszka, fajnie ze dolaczylas do nas :) ktory twoj cykl staran? Moj chyba 9 bedzie... ponad pol roku- 7 mcy minelo, bo cykle mam krotkie 25-26dni w porywach 27 :)


    eh moje cs to juz jest pomieszaknie z poplątaniem, koncze anty i znowu je zaczynam bo coś jest źle, aktualnie 3 więc zobaczymy, może szczęśliwy :)

    PCO, IO, Endometrioza, teratozoogspermia, kiepski HBA
    Angelius Provita dr P.
    1 IUI :(
    1 IMSI :(
    2 pICSI <3

    24.05.2018 o 2:50 na ziemi pojawil się cud ! <3
  • CzarnaKawa Autorytet
    Postów: 779 143

    Wysłany: 26 października 2015, 16:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nooo udostepnilam wykres, ale mam focha na ovuf, bo teraz nie wiem czy ufac swoim przeczucia i wyliczenia czy sugerowac sie wykresem, jak by nie patrzec to az 4 dni roznicy w testowaniu!!!! To no cala wiecznosc przeciez ;)...

    <3 22.07.2016 <3 to był nasz WIELKI DZIEN :)

    "wyluzować to można dopiero po śmierci ;)"
  • CzarnaKawa Autorytet
    Postów: 779 143

    Wysłany: 26 października 2015, 16:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Domiszka, trzymam mocno kciuki, abysmy sie wszystkie znalazly na ciezarowkowym watku dla mam rodzacych w lipcu !!!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 października 2015, 16:03

    Anika27, domiszka lubią tę wiadomość

    <3 22.07.2016 <3 to był nasz WIELKI DZIEN :)

    "wyluzować to można dopiero po śmierci ;)"
  • CzarnaKawa Autorytet
    Postów: 779 143

    Wysłany: 26 października 2015, 16:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    10dc, a tam gdzie mam wyznaczona owu wedlug mnie implantacja, bo tak mnie ciagnie w brzuchu od tego dnia, ze szok.

    <3 22.07.2016 <3 to był nasz WIELKI DZIEN :)

    "wyluzować to można dopiero po śmierci ;)"
  • elmalia Autorytet
    Postów: 545 248

    Wysłany: 26 października 2015, 19:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    CzarnaKawa wrote:
    10dc, a tam gdzie mam wyznaczona owu wedlug mnie implantacja, bo tak mnie ciagnie w brzuchu od tego dnia, ze szok.
    No tak, moglo to być w 10dc. A temp ponoć może wzrosnąć nawet 3 dni po owulacji więc tu by się zgadzało:)
    Aaaj nawet nie wiesz jak mocno trzymam kciuki za Ciebie!

    I generalnie za Was wszystkie :)
    Za Nas wszystkie:)

    CzarnaKawa, Anika27 lubią tę wiadomość

    TP 31.07.2016
    8970b5a6.gif
  • CzarnaKawa Autorytet
    Postów: 779 143

    Wysłany: 26 października 2015, 19:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cykl zaczety 10 pazdziernika, 10dc owu, to zatestuje 10dpo ;)
    Z plodnosci i interpretacji wykresow powinien byc jakis semestr, a najlepiej dwa, bo ja zaczynam nieogarniac takie skomplikowane jestesmy, my kobiety ;)
    Faceci maja prosto, caly czas plodni... od pol roku trafialismy wedlug mnie w czas plodny i nic, w tym cyklu licze na cud!!! Co ma byc to bedzie!!!

    A teraz ide trening zrobic...

    Dzieki za wsparcie:* licze ze lipiec czy sierpien to bedzie nasz termin na porod!!!

    <3 22.07.2016 <3 to był nasz WIELKI DZIEN :)

    "wyluzować to można dopiero po śmierci ;)"
  • pigułka Autorytet
    Postów: 1989 1093

    Wysłany: 26 października 2015, 20:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czarna kawa nie testuj jeszcze, moze jeszcze nic nie wyjsc a sobie humor tylko popsujesz.

    3i49io4pwtvv3zn2.png
  • Anika27 Ekspertka
    Postów: 175 69

    Wysłany: 26 października 2015, 20:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lato to super czas na rodzenie, upały pewnie na koniec trochę dokuczają ale itak super urodzić się latem. Ja mam urodziny pod koniec sierpnia ;)

    ckaiikgnj5ukd8ok.png
  • pigułka Autorytet
    Postów: 1989 1093

    Wysłany: 26 października 2015, 20:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja pamietam z dziecinstwa,ze urodzeni latem zawsze narzekali, bo w urodziny dzieci przynosily do szkoly cukierki i byly wtedy niepytane ;)

    domiszka lubi tę wiadomość

    3i49io4pwtvv3zn2.png
  • Anika27 Ekspertka
    Postów: 175 69

    Wysłany: 26 października 2015, 20:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    o to fakt z tymi cukierkami ;) i nawet 18 urodziny (w sensie imprezy) musiałam robić we wrześniu bo w sierpniu jesszcze wszyscy byli w rozjazdach.

    domiszka lubi tę wiadomość

    ckaiikgnj5ukd8ok.png
‹‹ 128 129 130 131 132 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

PMS, czyli zespół napięcia przedmiesiączkowego - przyczyny, objawy, leczenie

Zespół napięcia przedmiesiączkowego to ogólne określenie na objawy i dolegliwości, które odczuwają kobiety przed miesiączką. A jakie są najczęstsze objawy PMS? Co jest ich przyczyną? Czy i kiedy napięcie przedmiesiączkowe wymaga leczenia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Mierzenie temperatury podczas starań o dziecko - kiedy owulacja i dni płodne?

Temperatura ciała jest reakcją naszego organizmu na to co się w nim dzieje. Prawie wszyscy wiedzą, że temperatura ciała informuje nas, o tym, że nasz organizm walczy z infekcją. Niewiele osób zaś wie, że temperatura ciała może również dawać zaskakująco dokładne informacje na temat płodności kobiety! Wystarczą zaledwie 3 minuty dziennie, a nie wydając ani grosza dowiesz się więcej niż możesz przypuszczać. Sprawdź, po co mierzyć temperaturę podczas starania o ciążę. Dowiedz się, jak prawidłowo mierzyć temperaturę i w jaki sposób OvuFriend Ci w tym pomoże! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Poronienie - objawy, rodzaje i najczęstsze przyczyny poronienia

Poronienie to przedwczesne zakończenie ciąży, która trwała krócej niż 22 tygodnie. Poronieniem samoistnym kończy się około 10-15% ciąż, przy czym około połowa kończy się jeszcze przed implantacją zarodka w macicy, czyli przed 8 tygodniem. Dowiedz się jakie są przyczyny poronienia, objawy i diagnostyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego