Forum Starając się - ogólne ciągle czekam w kolejce po swoje upragnione szczęście
Odpowiedz

ciągle czekam w kolejce po swoje upragnione szczęście

Oceń ten wątek:
  • vincaminor Autorytet
    Postów: 1048 1046

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 14:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kukułka92 wrote:
    Vincaminor, trzymam kciuki żeby CLO zadziałało. Osobiście w tym cyklu też brałam CLO. Pęcherzyki były dwa jeden 28mm a drugi 25mm. Dziś idę zobaczyć czy coś pękło. Tempka poszła w górę ale podejrzewam że się zluteinizowały...
    Dzięki! :)
    Ja też się martwię, że to co urosło mogło nie popękać, bo już się parę razy przekonałam, że wzrost temperatury o niczym nie świadczy. Fakt, że zdecydowanie dostaję "do wiwatu" w tym cyklu i naprawdę można się nakręcić, a wolałabym nie spadać w poniedziałek z chmur przy okazji negatywnego testu. ;)

    Najbardziej w tym wszystkim mnie wkurza to, że koleżanki, które się zaczynały starać w podobnym czasie mają już dwoje dzieci, albo właśnie na drugie czekają, a nawet te, które kiedy ja zaczynałam zarzekały się, że dzieci nie chcą to teraz już też świadomie i bez wpadek dzieci mają... No i "dobre rady" od społeczeństwa potrafią człowieka wykończyć psychicznie.

    grudzień 2013 - śpij mój Aniołku... :*
    h84fi09kllurhqo8.png
  • dreambaby Autorytet
    Postów: 906 219

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 15:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dokladnie nic tak nie doluje jak ciaze innych i ich pytania o ciaze

    w57vpc0zzn2en7nx.png
    27.08.2015 (*) cb
    08.02.2016 (*) cb
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 16:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Płakać mi się chce jak czytam Wasze historie, czemu to życie takie niesprawiedliwe..?

    :(


    A tak poza tym byłam dziś na ostatnim monitoringu, owulacja była z jednego jajnika, a na drugim zrobiła się torbiel krwotoczna. Czekam na testowanie, ale staram się nie napalać.

  • viowieczka Autorytet
    Postów: 379 238

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 18:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dreambaby wrote:
    dokladnie nic tak nie doluje jak ciaze innych i ich pytania o ciaze

    Ojj tak, skąd ja to znam, w rodzinie praktycznie wszyscy mają dzieci, koleżanki w większości też. A najgorsze jest to, że często nie rozumieją złości wynikającej z pytania kiedy u mnie będzie biegał taki szkrab.

    hipisiątko lubi tę wiadomość

    "Gdy świat sprawia, że wariujesz wrzuć na luz, lepiej się poczujesz"

    82dojw4z802clx8l.png


    QnVUp1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 12:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    co tu taka cisza?:P

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 13:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    chyba się porządki przedświąteczne zaczęły :P

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 13:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kukułka92 wrote:
    chyba się porządki przedświąteczne zaczęły :P
    no ja własnie mam sie zbierac do sprzatania , ale ciezko mi o idzie:)

  • viowieczka Autorytet
    Postów: 379 238

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 16:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mi do świątecznego sprzątania jeszcze daleko :P, może koło piątku zacznę :P

    "Gdy świat sprawia, że wariujesz wrzuć na luz, lepiej się poczujesz"

    82dojw4z802clx8l.png


    QnVUp1.png
  • zoe31 Ekspertka
    Postów: 229 145

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 21:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny. My staramy się troszkę ponad 2 lata. Po roku starań wysłałam męża na badania i wyszły fatalnie. Na szczęście w jego przypadku leczenie przyniosło rezultaty. Teraz kiedy jego wyniki ją wmiarę ok u mnie zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Zawsze coś.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 grudnia 2014, 21:29

    Hania ♥♥♥3470g 56cm
    w5wq73sb9uer0w82.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 grudnia 2014, 21:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zoe31 wrote:
    Cześć dziewczyny. My staramy się troszkę ponad 2 lata. Po roku starań wysłałam męża na badania i wyszły fatalnie. Na szczęście w jego przypadku leczenie przyniosło rezultaty. Teraz kiedy jego wyniki ją wmiarę ok u mnie zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Zawsze coś.


    Zoe31 co masz na myśli przez "dziwne rzeczy"? :)

  • zoe31 Ekspertka
    Postów: 229 145

    Wysłany: 18 grudnia 2014, 08:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wydłużył mi się cykl z 28 na 31 - 33 dni. W USG wyszło że mam bardzo grubą śluzówkę po okresie. Lekarz nie wie czy taka moja uroda czy polipowate endometrium. Jeśli do czerwca się nie uda mam mieć histeroskopie. Powiedział też że mam dużo pęcherzyków i tak wyglądające jajniki można podejrzewać o policystycznosc. Ale wszystkio wskazuje że owuluje więc się tą ostatnia informacją narazie nie przejmuje.

    Hania ♥♥♥3470g 56cm
    w5wq73sb9uer0w82.png
  • zoe31 Ekspertka
    Postów: 229 145

    Wysłany: 18 grudnia 2014, 09:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam pytanie. Czy testy ciązowe wykonane przed terminem miesiączki wykryły by zapłodnione jajeczko ( jeszcze nie zagnieżdżone)? Mi nigdy test nie pokazał nawet cienia kreski . Pytam ze wzgledu na tą grubą śluzowę.

    Hania ♥♥♥3470g 56cm
    w5wq73sb9uer0w82.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 grudnia 2014, 10:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zoe31 wrote:
    Mam pytanie. Czy testy ciązowe wykonane przed terminem miesiączki wykryły by zapłodnione jajeczko ( jeszcze nie zagnieżdżone)? Mi nigdy test nie pokazał nawet cienia kreski . Pytam ze wzgledu na tą grubą śluzowę.

    Zoe przy nie zagnieżdżonym jajeczku nie ma hormonu, który wykrywają testy więc nie ma szans

  • zoe31 Ekspertka
    Postów: 229 145

    Wysłany: 18 grudnia 2014, 10:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki za odpowiedz.

    Hania ♥♥♥3470g 56cm
    w5wq73sb9uer0w82.png
  • potforzasta Autorytet
    Postów: 6168 2261

    Wysłany: 18 grudnia 2014, 11:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej czekam i j w kolejce juz jakieś 4,5 roku i liczę na to ze w końcu się doczekam juz mam dość lekarzy igieł itp.
    U mnie baski moto (widzę ostatnio popularne) i na razie tyle stwierdzone cóż mimo leczenia ciągle czekamy. Zaczynam się przyzwyczajać ze juz zostaniemy we dwoje jednak.

    Hashimoto, niedoczynność, PCOS
  • zoe31 Ekspertka
    Postów: 229 145

    Wysłany: 18 grudnia 2014, 11:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeśli chodziło o hashimoto to moja znajoma która na to choruje( +policystyczne + insulinoopornosc itd) zaszła w ciąże po długich staraniach. Głowa do góry!

    Hania ♥♥♥3470g 56cm
    w5wq73sb9uer0w82.png
  • potforzasta Autorytet
    Postów: 6168 2261

    Wysłany: 18 grudnia 2014, 12:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Spoko mój tablet czasem wie lepiej co ja chce napisać i mnie skutecznie poprawia. Wiem ze jest szansa zajść w ciążę przy tym chociaż to nie zmienia faktu że już mam dość tego czekania i zastanawiam się czy w ogóle wracać do starań.

    Hashimoto, niedoczynność, PCOS
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 grudnia 2014, 23:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej kochane! czy wy tez macie takie hustawki emocjonalne? bo mi zdarzają sie one coraz czesciej:( bardzo boje sie swiat zyczen odnosnie ciazy:( przede mna 9 dni wolnego ktore w wiekszosci spedze sama bo maz taka prace ma ze swiatek, piatek czy niedziela jest w pracy:( boje sie natłoku mysli i to tych negatywnych niestety, bo wiadomo ze najlepiej sie rozmysla sam na sam ze soba.

    zoe31 lubi tę wiadomość

  • viowieczka Autorytet
    Postów: 379 238

    Wysłany: 19 grudnia 2014, 07:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania1986 wrote:
    hej kochane! czy wy tez macie takie hustawki emocjonalne? bo mi zdarzają sie one coraz czesciej:( bardzo boje sie swiat zyczen odnosnie ciazy:( przede mna 9 dni wolnego ktore w wiekszosci spedze sama bo maz taka prace ma ze swiatek, piatek czy niedziela jest w pracy:( boje sie natłoku mysli i to tych negatywnych niestety, bo wiadomo ze najlepiej sie rozmysla sam na sam ze soba.

    Hej Ania1986 huśtawki emocjonalne to moja specjalność :P, choć ostatnio jakimś sposobem coraz lepiej nad nimi panuję. Spróbuj znaleźć sobie jakieś zajęcie, żebyś nie miała czasu myśleć, wiem że to nie jest proste, ale spróbować nie zaszkodzi. Co do życzeń to jakoś trzeba się w sobie spiąć i przetrzymać, a najlepiej te o ciąży jednym uchem wpuścić drugim wypuścić :P. Ja mam o tyle szczęście, że u mnie życzenia składa się ogólnie, bez podchodzenia do każdego, gorzej będzie z życzeniami od znajomych, ale jakoś damy radę. Silne z nas kobiety to kto ma dać radę jak nie my ;)

    AnnaQ lubi tę wiadomość

    "Gdy świat sprawia, że wariujesz wrzuć na luz, lepiej się poczujesz"

    82dojw4z802clx8l.png


    QnVUp1.png
  • zoe31 Ekspertka
    Postów: 229 145

    Wysłany: 19 grudnia 2014, 19:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie zawsze ten sam schemat : przed okresem wielkie nadzieje, tysiące objawów (moja psychoza powoduje ze co miesiąc nowe typowo ciazowe się pojawiają) , a kiedy pojawia się@ rezygnacja, chęć zakończenia starań i myśli że nigdy się nie doczekamy. Norma. Co do życzeń to zawsze sobie powtarzam że wypowiedziane w dobrej wierze i szczerze się spełniają :)

    hipisiątko lubi tę wiadomość

    Hania ♥♥♥3470g 56cm
    w5wq73sb9uer0w82.png
1 2 3
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Sezonowa dieta zwiększająca płodność – płodne smaki jesieni

Jesień to świetny moment na wprowadzenie zmian do stylu życia i diety, które mogą pozytywnie wpłynąć na płodność i tym samym zwiększyć szanse na zajście w ciążę. Jakie produkty wybierać jesienią? Które składniki mają szczególne znaczenie w kontekście płodności? Podpowiadają ekspertki - Ania i Zosia z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Stres oksydacyjny w plemnikach jako przyczyna męskiej niepłodności

Wiadomo, że stres może mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Ale co ma wspólnego stres oksydacyjny z plemnikami? Czy może być on przyczyną męskiej niepłodności? Dowiedz się, skąd bierze się stres oksydacyjny oraz jak diagnozuje się jego obecność w męskim nasieniu?

CZYTAJ WIĘCEJ

Mięśniaki macicy - przyczyny, objawy, leczenie

Mięśniaki macicy mogą występować nawet u 3 na 4 kobiety, w dowolnym momencie życia. U kogo jednak występują najczęściej? Czy znane są przyczyny powstawania mięśniaków macicy? Jakie są najczęstsze objawy i co powinno skłonić do wizyty u lekarza?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego