X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Co miesiąc na Ovu zmiana wątku, nam we wspólnym jest w porządku 😁
Odpowiedz

Co miesiąc na Ovu zmiana wątku, nam we wspólnym jest w porządku 😁

Oceń ten wątek:
  • Malinowysorbet Autorytet
    Postów: 1148 3127

    Wysłany: 13 lipca, 14:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Leśneintro wrote:
    🫂 Nie znam się na tych wymiarach, ale co budzi Twój strach, skoro lekarz mówi, że jest ok?
    Wielkość pęcherzyka, który jest graniczny a wielkość zarodka. Nie wiem, może będzie dobrze...

    ▪︎MTHFR C677T (hetero)
    ▪︎675(4G/5G) w genie PAI-1 (hetero)
    •Badanie nasienia-ok
    03.2024 💔
    07.2024💔
    ,,(...)na zgliszczach najpiękniejszy wyrasta owoc."🌸
  • Prezesoowa Autorytet
    Postów: 6237 11681

    Wysłany: 13 lipca, 14:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malinowysorbet wrote:
    Wielkość pęcherzyka, który jest graniczny a wielkość zarodka. Nie wiem, może będzie dobrze...

    Będzie dobrze!!! 🤞🤞🤞

    Malinowysorbet lubi tę wiadomość

    When life knocks you down, stand the fuck up and say "you hit like a bitch".
  • Liyss🧚🏻 Autorytet
    Postów: 5318 9894

    Wysłany: 13 lipca, 14:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sorbeciku trzymam mocno kciuki za Ciebie i kropka 🥹✊🏻 Jak lekarz mówił, że nie ma się czym martwić i zlecił Ci badania na kolejną wizytę to na pewno jest ok 🥹 Odpocznij, zrelaksuj się, zrób coś dla siebie ♥️

    Powiem Ci, że ja nawet nie wiedziałam nic o takich wymiarach co piszesz 🙈 nie znam się na tym kompletnie

    Jak płacz przynosi Ci ukojenie to sobie chwilę popłacz i oczyść z tych emocji a później już koniec łez, trzeba dać radę dla tego małego kropka 🥹🤞🏻

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 lipca, 14:44

    Malinowysorbet, Dropsik lubią tę wiadomość

    Nadzieja to początek wszystkiego✨

    11cs 🍀
    19.04 12dpo ⏸️
    19.04 beta 122,90 🤞🏻
    22.04 beta 578,60 🤞🏻