Co miesiąc na Ovu zmiana wątku, nam we wspólnym jest w porządku 😁
-
WIADOMOŚĆ
-
Fermina wrote:Cześć Dziewczyny, ja tak wpadam znowu z partyzanta, mam nadzieję, że mogę mimo, że nie jestem na bieżąco.
U mnie 6 dpo, jutro przy okazji kontroli tarczycy zrobię sobie proga. Czy estradiol też warto? Nie znam się na tym zupełnie. Za to wiem, że NIE będę robić bety. W tym miesiącu mam zamiar doczekać do 12 dpo z testowaniem.
Po kilkudniowym przeziębieniu wstałam z mega energią i optymizmem wiec Wam też ją przesyłam. Dobrego dnia!
7dpo warto zrobić właśnie estradiol, aby sprawdzić czy nie ma dominacji estrogenowejFermina, notsobadd, Prezesoowa lubią tę wiadomość
-
Zaczarowan wrote:boisz się zajść w ciąże czy tego, co będzie później? 😂😂
Dzisiaj wszystkiego na raz 🤣Chmurka21, Prezesoowa, Zbuntowana, Zaczarowan, MummyYummy, Majuna lubią tę wiadomość
-
Suzie wrote:A ja znowu mam jakieś lęki, że się uda zajść w ciążę no i co ja zrobię wtedy 🙈🙊
Znowu mam fazę, że się boję 😕
No, miałam dzisiaj rano to samo...
A co jak zajde? Czy my sobie poradzimy? Czy ja w ogole chce mieć dzieci?
...
Masakra, przecież mega chce, ale jakieś dziwne myśli mam od tej @ i tego białego testu.
Czekam na weekend, ma byc 26 stopni w sobotę, pójdę na długi mega spacer i mam nadzieję, że mi przejdzie.
Suzie, Zbuntowana lubią tę wiadomość
Start starania: Marzec 2024
9 cykli naturalnych ❌
5 cykli stymulowanych (Aromek, Clo) ❌
👩25 lat
👨27 lat
🐶4 lata
📆
I procedura IVF - 4 komórki, 0 zarodków❌
II procedura IVF - 40 komórek, 20 zamrożonych, 16 zapłodnionych -> 4 zarodki
2 cykle przerwy - transfer koniec września
"Jeśli przechodzisz przez piekło, nie zatrzymuj się" -
To mnie dzisiaj z kolei dopadły seksowe sny 🤭
elektro96, Suzie, Fermina, notsobadd, Chmurka21, Prezesoowa, Zbuntowana, Zaczarowan, Vienna, Liyss🧚🏻, Pati2804, MummyYummy, Majuna lubią tę wiadomość
,,Miłość potrafi znaleźć drogę tam, gdzie nie ma nawet ścieżki"🌸 -