Co miesiąc na Ovu zmiana wątku, nam we wspólnym jest w porządku 😁
-
WIADOMOŚĆ
-
.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 grudnia 2024, 19:49
Zbuntowana lubi tę wiadomość
👨🏼🦱👩💼27
Walczymy od 04.2023👶🏻🍀🤞🏻
05.2024 💔
09.2024 💔
11.2024 💔
12.2024 💔
_____
"Pewnego dnia rzeczywistość będzie piękniejsza od marzeń." ✨
"Tak bardzo tego pragniesz, bo w przyszłości już to masz..."🍀 -
Lavenda wrote:Cześć Dziewczyny!
Jestem całkowicie nowa, zielona i nie znam tutejszego slangu, więc wszelkie wskazówki mile widziane.
Mam 27 lat, a mój mąż 29. Na pokładzie jest z nami 7 letnia córka.
Kiedyś myśleliśmy, że 3 lata różnicy między dziećmi do maks, jednak gdy zaczęłam pracować, a kariera nabrała tempa to okazało się, że minęło już 7 lat!
To nasz 3 cykl starań. Jest o tyle ciężko, że mąż pracuje za granicą i czasami jego zjazdy nie pokrywają się z moją owulacją. Teraz wypada 28 kwietnia, a ja nawet nie mam pewności czy chłop zjedzie.
Córka pojawiła się na świecie po pół roku od rozpoczęcia starań.
Mam nadzieję, że uda nam się podarować jej rodzeństwo.
Pozdrawiam Was wszystkie!
M.
Witaj @Lavenda, rozgość się!
Pewnie te 7 lat zleciało niewiadomo nawet kiedy
Mam nadzieję, że doczekasz z nami swoich ⏸️, powodzenia ☺️👩🏼 PCOS (ustabilizowane, są regularne owulacje), niedoczynność tarczycy
drożność jajowodów✅ pasożyty✅ AMH 3,69✅ KIR Bx (obecne wszystkie implantacyjne)✅
MTHFR✖️ PAI-1 hetero✖️
👱🏻♂️ morfologia 3%, ale ładna ilość, lekko obniżona ruchliwość ✖️ stres oksydacyjny 3,4✖️
posiew nasienia✅ HBA 80%✅ fragmentacja 10%✅
kilka cykli naturalnych ❌
5 cykli stymulowanych letrozolem ❌
Walczymy 💪🏻 -
Jestem całkowicie nowa, zielona i nie znam tutejszego slangu, więc wszelkie wskazówki mile widziane.
Kiedyś myśleliśmy, że 3 lata różnicy między dziećmi do maks, jednak gdy zaczęłam pracować, a kariera nabrała tempa to okazało się, że minęło już 7 lat!