Co miesiąc na Ovu zmiana wątku, nam we wspólnym jest w porządku 😁
-
WIADOMOŚĆ
-
Hej!
@Suzie, zakwasy nic przyjemnego, ale Ty masz je po porządnym treningu 💪 Ja czasem miewam po dłuższej jeździe samochodem 😂 A z tym odwożeniem do pracy, to wiesz, poniedziałki takie są 🤭 Mój Mąż kiedyś tak się zamotał, że podjechał pod pracę, zgasił silnik i słyszy z tyłu: "Tato, a ja?" - tak, zapomniał odwieźć córki do przedszkola 🙈 Na szczęście przedszkole jest naprzeciwko, więc puścił ściemę, że zrobią spacerek. Ja oczywiście już się zaczęłam zastanawiać, co by było, gdyby zapomniał, ale on ma taki odruch, że zawsze zerka w foteliki, czy na pewno są puste, więc nawet gdyby któraś spala, to by ogarnął. Przyznam szczerze, że ja od tamtej pory też odruchowo patrzę w te foteliki 😅
@Majlen, dobrze, że w końcu się pojawiła, bo już długo czekałaś 🫂
@Zimozielona, 🫂
@Vienna, współczuję słabo ginącej się rany... Może dadzą jakiś antybiotyk miejscowy, nie znam się aż tak, ale na pewno jakoś pomogą 😘
@Speranza, to nie jest cień ♥️ Czekamy na betę 😍
@Prezesoowa, jeśli nas podczutujesz, to więc, że o Tobie myślimy.
Od wczoraj nie widziałam też @Pati, weekend z mężem?
Dziewczynki, dzięki za kciuki ♥️ Oczywiście jest stres, a fakt, że muszę tam jechać sama, w ogóle nie ułatwia. Na szczęście na prenatalne jadę z Mężem 🥰 Dam znać, mam na 10:30, ale może być jakieś opóźnienie.
Miłego dnia 😘
CoffeeDream, Pati2804, Gregorka, Dropsik, MagicznaNuta, Vienna lubią tę wiadomość
-
No tak właściwie sobie wszystko przemyślałam i ten cykl przedłużył się przez to, że wymyślił sobie 2 owulację w tych dniach kiedy miała być miesiączka. 🐒 mi zawsze przychodziła 2tyg po owulce, no to w sumie 2 dni się spóźniła, bo powinna być w sobotęCoffeeDream wrote:Hej 🌸
Kciuki za dzisiejsze wizyty ✊🍀
@Zimozielona Przykro mi... 🙁🫂 Ale może jednak jeszcze na jutro jest jakaś nadzieja?