CYKL rozpoczęty 15 kwietnia
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnysialalalalalalaaa, załozyłam wątek 17 kwiecień start, ale nie zauwazyłam tego, przepraszam Anutka ...
dopisuję się - na dziś
ano weekend majowy, może posprzyja ... oby tylko żołnierzyki mojego ciągle się ''naprawiały'' ...
buzioleeee
będę zaglądac, której się udaAnutka lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnywitaajcie, mnie przywitał Pan okres wczoraj wieczorem, a przeciez go nie zapraszałam!
Ile cykli się staracie? To mój trzeci, drugi z prawidlowym mierzeniem temp, pierwszy taki z dobrym mierzeniem temp i testami owulacyjnymi.
W tamtym mam wrażenie, że coś było nie tak w II fazie, co myślicie? Ja jestem jeszcze troche zielona ;/
pozdrawiam i zaczynamy walkę, do metyy, do startuu... START! -
Ja się do listy na razie nie dopisuję, bo starania mamy wstrzymane.
Ale dziś rano mnie dopadła @, koszmarna, bolesna i wogóle beznadziejna....
Ciekawa jestem strasznie ile będzie cykl trwał... Ostatnie pół roku bez @ to był koszmar. Więc teraz się regulujemy -
maximka84 wrote:sialalalalalalaaa, załozyłam wątek 17 kwiecień start, ale nie zauwazyłam tego, przepraszam Anutka ...
dopisuję się - na dziś
ano weekend majowy, może posprzyja ... oby tylko żołnierzyki mojego ciągle się ''naprawiały'' ...
buzioleeee
będę zaglądac, której się uda -
Hej hej, do mnie też dziś przyjechała @, ale ja bardzo na nią czekałam od kilku dni I zaczynam mój pierwszy cykl z Clo i Dupkiem. Właśnie rozpoczyna się 12 miesiąc odkąd zaczęliśmy się starac, a 16 maja mąż ma urodzinki, 18 maja mamy rocznicę ślubu i liczę na piękny prezent
Anutka, M4DZI4 lubią tę wiadomość
-
rastafanka wrote:Hej hej, do mnie też dziś przyjechała @, ale ja bardzo na nią czekałam od kilku dni I zaczynam mój pierwszy cykl z Clo i Dupkiem. Właśnie rozpoczyna się 12 miesiąc odkąd zaczęliśmy się starac, a 16 maja mąż ma urodzinki, 18 maja mamy rocznicę ślubu i liczę na piękny prezent
rastafanka lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-