Forum Starając się - ogólne Cykl z 15 marca
Odpowiedz

Cykl z 15 marca

Oceń ten wątek:
  • Anutka Autorytet
    Postów: 7531 3723

    Wysłany: 15 marca 2014, 15:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jak w temacie... dziewczyny które zaczynają tak jak ja... łączmy się :*

    lenka123321 lubi tę wiadomość

    1usavcqg3fbgb4ge.png
    3jgx3e3kec0agggp.png
    f2w3rjjgjb0z63zo.png
  • majowka Przyjaciółka
    Postów: 68 45

    Wysłany: 15 marca 2014, 15:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Melduję się :)

    Anutka lubi tę wiadomość

  • Anutka Autorytet
    Postów: 7531 3723

    Wysłany: 15 marca 2014, 15:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    majowka wrote:
    Melduję się :)
    o Ty też ??? miałam nadzieję, że nie :)

    1usavcqg3fbgb4ge.png
    3jgx3e3kec0agggp.png
    f2w3rjjgjb0z63zo.png
  • majowka Przyjaciółka
    Postów: 68 45

    Wysłany: 15 marca 2014, 17:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niestety... Przyszła @ i załamka totalna. Ale jedno zdanie Another postawiło mnie na nogi: Nowy cykl=nowa szansa. Niby oczywiste, ale działa :)

    Anutka lubi tę wiadomość

  • iwcia77 Autorytet
    Postów: 8558 34365

    Wysłany: 16 marca 2014, 02:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a kuku :D przenioslyscie sie w czasie :D a ja i moja @ z 13 marca razem z wami :D. nowy cykl=nowa szansa ale w doborowym towarzystwie :D

    majowka, Anutka lubią tę wiadomość

  • Nelka Znajoma
    Postów: 27 8

    Wysłany: 16 marca 2014, 12:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny nie poddajemy się! Byle do zielonej kropeczki:)

    iwcia77 lubi tę wiadomość

    Nelka
  • Anutka Autorytet
    Postów: 7531 3723

    Wysłany: 16 marca 2014, 18:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to co ??? lista ???
    1. Anutka
    2. majowka
    3. iwcia77
    4. Nelka

    i zyczę nam serduch na koniec tego cyklu :*

    iwcia77 lubi tę wiadomość

    1usavcqg3fbgb4ge.png
    3jgx3e3kec0agggp.png
    f2w3rjjgjb0z63zo.png
  • agawa Ekspertka
    Postów: 157 56

    Wysłany: 16 marca 2014, 21:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dopisuje sie i ja :-D zaczęłam 13 więc walczymy dalej.

    Anutka lubi tę wiadomość

  • polkosia Autorytet
    Postów: 8465 7383

    Wysłany: 16 marca 2014, 22:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja dostałam @ 12marca, dołączam :)

    Anutka lubi tę wiadomość

    Klementysia 2015 psn
    Matylda 2016 cc
    Jaśmina 2018 psn
    Aurora - coming soon - luty 2021
  • Nelka Znajoma
    Postów: 27 8

    Wysłany: 16 marca 2014, 22:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    polkosia wrote:
    Ja dostałam @ 12marca, dołączam :)

    Witamy:)

    Nelka
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 marca 2014, 13:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja dostałam 13 haha, ale ten cykl mam spalony, meza brak wiec zadnej stymulacji ani staran. Moge sie dopisac od razu do 15 kwietnia :)

    Anutka lubi tę wiadomość

  • tomiika Koleżanka
    Postów: 38 9

    Wysłany: 17 marca 2014, 14:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie też 13. Oby była szczęśliwa!

    Anutka lubi tę wiadomość

  • Anutka Autorytet
    Postów: 7531 3723

    Wysłany: 17 marca 2014, 18:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczynki jestem załamana... :( napisałam wszystko w pamiętniku, za długi post by był ...

    1usavcqg3fbgb4ge.png
    3jgx3e3kec0agggp.png
    f2w3rjjgjb0z63zo.png
  • Monifah Ekspertka
    Postów: 250 116

    Wysłany: 20 marca 2014, 08:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześc Kobietki, więc i ja się podłącze, wredota tez 15 marca przyszła, ale trzeba przebolec i czekac na wiosenny kwiecień

    Anutka lubi tę wiadomość



  • totsima Przyjaciółka
    Postów: 79 20

    Wysłany: 21 marca 2014, 12:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja zaczynam cykl dokladnie 15 - to dla mnie szczegolna data, bo dokladnie 11 lat temu urodzilam mojego synka (10 miesiecy pozniej zaczelismy starania o drugie dziecko i z przerwami tak do dzisiaj i dalej nic...).
    niestety nie licze na ten cykl, bo moj maz ma miec banania doklanie w czasie mojej ovu, do tego okres abstynencji przed...
    ale Wam za to powodzenia zycze :)

    . lata staran o rodzenstwo . moze kiedys jeszcze bedzie nam dane :) powodzenia dziewczyny!
  • totsima Przyjaciółka
    Postów: 79 20

    Wysłany: 21 marca 2014, 12:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anutka wrote:
    dziewczynki jestem załamana... :( napisałam wszystko w pamiętniku, za długi post by był ...

    Anutka, mam dokladnie taka sama sytuacje.
    wiem, mam juz jedno dziecko i moze mi latwiej, ale ja czekam 11 lat na rodzenstwo, a oprocz slabych chlopakow u meza, u mnie nie ma na razie zadnych przeciwskazan. marzylam o malej roznicy wieku i niestety nie wyszlo.

    glowa do gory, potraktuj to jako kolejny miesiac na wzmocnienie i poprawienie warunkow do zmajstrowania dzidziusia :) i troche wiecej cierpliwosci, bo widac z natura na sile sie nie da...

    Anutka lubi tę wiadomość

    . lata staran o rodzenstwo . moze kiedys jeszcze bedzie nam dane :) powodzenia dziewczyny!
  • Anutka Autorytet
    Postów: 7531 3723

    Wysłany: 21 marca 2014, 15:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    totsima wrote:
    ja zaczynam cykl dokladnie 15 - to dla mnie szczegolna data, bo dokladnie 11 lat temu urodzilam mojego synka (10 miesiecy pozniej zaczelismy starania o drugie dziecko i z przerwami tak do dzisiaj i dalej nic...).
    niestety nie licze na ten cykl, bo moj maz ma miec banania doklanie w czasie mojej ovu, do tego okres abstynencji przed...
    ale Wam za to powodzenia zycze :)
    11 lat to bardzo długo... :( wspólczuję i biję się w piersi, że ja marudzę po 10 miesiącach :(

    1usavcqg3fbgb4ge.png
    3jgx3e3kec0agggp.png
    f2w3rjjgjb0z63zo.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 marca 2014, 15:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    o ja tez 15 :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 marca 2014, 15:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie poddawac sie! uda sie!

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 marca 2014, 15:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anutka dzieki za odp do tematu o zdjecia. tak bede robic:)

    Anutka lubi tę wiadomość

1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz szyjkowy, śluz z podniecenia, wydzielina z pochwy, upławy - jak odróżniać?

Śluz szyjkowy to bardzo ważny wskaźnik kobiecej płodności. Jak odróżniać poszczególne rodzaje śluzu? Czym różni się naturalny śluz szyjkowy od śluzu wynikającego z podniecenia? Czym są upławy i kiedy warto zgłosić się do lekarza? Jak zapisywać poszczególne rodzaje śluzu w aplikacji OvuFriend? 

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego