Forum Starając się - ogólne Czekając na cud...
Odpowiedz

Czekając na cud...

Oceń ten wątek:
  • Anuśka Autorytet
    Postów: 7295 8646

    Wysłany: 31 marca 2015, 17:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylwiaśta159 wrote:
    rzadko kto, ma takie poglądy jak ja, zazwyczaj jestem odbierana jako osoba wredna... najgorsze jest to, że ja lubię tą swoją wredną naturę :P
    Lubię wredoty :D
    Maialen boszzz dzięki Ci kobieto. Nawet nie wiesz jak mnie wsparłaś właśnie :D Kamień z serca :P Od razu lżej ;)

    sylwiaśta159, Maialen lubią tę wiadomość

  • Vuko Autorytet
    Postów: 2016 1196

    Wysłany: 31 marca 2015, 17:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maialen, kurcze, jestem pod wrazeniem Twojej przepowiedni, mysle, ze sie sprawdzi w 100% :P

    Anuśka, Maialen lubią tę wiadomość

    0d1yflw1ktiwk49i.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 marca 2015, 17:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Vuko wrote:
    Maialen, kurcze, jestem pod wrazeniem Twojej przepowiedni, mysle, ze sie sprawdzi w 100% :P
    Mowilam, ja mam szósty zmysł!:)

  • Vuko Autorytet
    Postów: 2016 1196

    Wysłany: 31 marca 2015, 17:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Juz wiem, wiem, ta przepowiednia to tytulowy cud tego watku :P Detektyw Vuko rozwiazal zagadke B-)

    Maialen, anja83 lubią tę wiadomość

    0d1yflw1ktiwk49i.png
  • Summerka Autorytet
    Postów: 4106 2683

    Wysłany: 31 marca 2015, 17:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aj tam wredna, jeżeli sie nie słodzi, tylko mówi, to co myśli, to zaraz sie jest wrednym??? Na mnie to niezłe gromy spadły za watek : stop OZM;)

    Anuska, kochana, wróżka Selena, czyli ja przepowiada Ci rychła ciąże!!

    Anuśka lubi tę wiadomość

    klz9zbmh5xgwp3to.png
    mjvyt5odxe9y0ge4.png
  • Anuśka Autorytet
    Postów: 7295 8646

    Wysłany: 31 marca 2015, 17:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Summerka wrote:
    Aj tam wredna, jeżeli sie nie słodzi, tylko mówi, to co myśli, to zaraz sie jest wrednym??? Na mnie to niezłe gromy spadły za watek : stop OZM;)

    Anuska, kochana, wróżka Selena, czyli ja przepowiada Ci rychła ciąże!!
    A jaka to jest rychła? ;D Czy Ty mnie aby nie obrażasz? - zapytała blondynka z poważną miną :P

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 marca 2015, 17:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    eeeeeeeejjjj dziewczyny a ja?? mojej ciąży nie widzicie? nie mam po co robić testu... :(

  • Anuśka Autorytet
    Postów: 7295 8646

    Wysłany: 31 marca 2015, 17:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylwiaśta159 wrote:
    eeeeeeeejjjj dziewczyny a ja?? mojej ciąży nie widzicie? nie mam po co robić testu... :(
    Pokaż wykres to ja Ci wszystko opowiem :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 marca 2015, 17:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania ci powie, jak wszystko dobrze zaznaczylas to jeszcze ci powiemy płeć dziecka

    Anuśka lubi tę wiadomość

  • Summerka Autorytet
    Postów: 4106 2683

    Wysłany: 31 marca 2015, 17:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anuśka wrote:
    A jaka to jest rychła? ;D Czy Ty mnie aby nie obrażasz? - zapytała blondynka z poważną miną :P

    No rychła, rychła, czyli w cyklu, w którym będziesz uprawiać sex bez zabezpieczenia, w określonej pozycji, w dni płodne, po czym poleżysz z nogami w gorze, odtańczysz tance płodności (ale zaraz, zaraz, to przed stosunkiem), potem zaśniesz z palcem lub chusteczka w pipce, a zaraz po wstaniu zjesz makrela (jedz go profilaktycznie kilka dni przed stosunkiem lub bzykaj sie od razu z makrelem giełdowym), no i najlepiej nie berz prysznica przez trzy dni, zeby plemniorow nie wypłukać...no i najważniejsze księżyc musi być wówczas w fazie kutasiora;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 marca 2015, 17:20

    Anuśka, Maialen, Ania_84, anja83, momo1009 lubią tę wiadomość

    klz9zbmh5xgwp3to.png
    mjvyt5odxe9y0ge4.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 marca 2015, 17:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ;( ja nie prowadzę już wykresów, bo mogłam sobie nimi tyłek podetrzeć, takie były prawdziwe, o! to że na pewno nie jestem w ciąży to przeze mnie... nie mierzyłam temperatury..

    momo1009 lubi tę wiadomość

  • Vuko Autorytet
    Postów: 2016 1196

    Wysłany: 31 marca 2015, 17:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mysle, ze na sto procent chlopak lub dziewczynka, jesli chodzi o plec :P

    Maialen, Mona_M lubią tę wiadomość

    0d1yflw1ktiwk49i.png
  • marzusiax Autorytet
    Postów: 3771 2712

    Wysłany: 31 marca 2015, 17:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja znam znakomity sposob na zajscie w ciaze :-) 'trzeba kopulowac z mezczyzna' :-)

    jak sie w google napisze fraze ktora nas zainteresuje i dopisze ovufriend to pieknie wyskakuja interesujace nas watki :-) bez wiekszej filozofii :-)

    f2wl9vvjip8wdzqr.png1usawn15ypoqzu4l.png
    Krzyś [*] 38tc 13.01.2015 - maleńka duszyczka a brakuje tak wiele...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 marca 2015, 17:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zgadzam się z vuko:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 marca 2015, 17:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny nowy wątek juz jesthttps://ovufriend.pl/forum/starajac-sie-ogolne/owulacja-a-mdlosci-i-bol-brzucha,7067.html

  • Anuśka Autorytet
    Postów: 7295 8646

    Wysłany: 31 marca 2015, 17:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Summerka wrote:
    No rychła, rychła, czyli w cyklu, w którym będziesz uprawiać sex bez zabezpieczenia, w określonej pozycji, w dni płodne, po czym poleżysz z nogami w gorze, odtańczysz tance płodności (ale zaraz, zaraz, to przed stosunkiem), potem zaśniesz z palcem lub chusteczka w pipce, a zaraz po wstaniu zjesz makrela (jedz go profilaktycznie kilka dni przed stosunkiem lub bzykaj sie od razu z makrelem giełdowym), no i najlepiej nie berz prysznica przez trzy dni, zeby plemniorow nie wypłukać...no i najważniejsze księżyc musi być wówczas w fazie kutasiora;)
    No padłam :D :D :D
    To trochę jak modliszka: najpierw przelecę makrela a później go zjem :D Fazy księżyca już studiuję :D Ale jedyną fazę jaką znalazłam to mam ja sama :P

    Summerka, momo1009 lubią tę wiadomość

  • Summerka Autorytet
    Postów: 4106 2683

    Wysłany: 31 marca 2015, 17:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anuśka wrote:
    No padłam :D :D :D
    To trochę jak modliszka: najpierw przelecę makrela a później go zjem :D Fazy księżyca już studiuję :D Ale jedyną fazę jaką znalazłam to mam ja sama :P

    Liczy sie efekt, a po co Ci pózniej ten makrel;)

    Anuśka lubi tę wiadomość

    klz9zbmh5xgwp3to.png
    mjvyt5odxe9y0ge4.png
  • marzusiax Autorytet
    Postów: 3771 2712

    Wysłany: 31 marca 2015, 17:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Summerka wrote:
    No rychła, rychła, czyli w cyklu, w którym będziesz uprawiać sex bez zabezpieczenia, w określonej pozycji, w dni płodne, po czym poleżysz z nogami w gorze, odtańczysz tance płodności (ale zaraz, zaraz, to przed stosunkiem), potem zaśniesz z palcem lub chusteczka w pipce, a zaraz po wstaniu zjesz makrela (jedz go profilaktycznie kilka dni przed stosunkiem lub bzykaj sie od razu z makrelem giełdowym), no i najlepiej nie berz prysznica przez trzy dni, zeby plemniorow nie wypłukać...no i najważniejsze księżyc musi być wówczas w fazie kutasiora;)
    Kurde oplulam sobie tableta :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

    Summerka lubi tę wiadomość

    f2wl9vvjip8wdzqr.png1usawn15ypoqzu4l.png
    Krzyś [*] 38tc 13.01.2015 - maleńka duszyczka a brakuje tak wiele...
  • Vuko Autorytet
    Postów: 2016 1196

    Wysłany: 31 marca 2015, 17:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nastepny wyrosl watek! Jak grzyby po deszczu

    0d1yflw1ktiwk49i.png
  • Anuśka Autorytet
    Postów: 7295 8646

    Wysłany: 31 marca 2015, 17:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marzusiax wrote:
    A ja znam znakomity sposob na zajscie w ciaze :-) 'trzeba kopulowac z mezczyzna' :-)


    Co Ty gadasz??????? Fuck, wiedziałam że o czymś zapomniałam :P

1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak szybko zajść  w ciążę? Unikaj tych 7 rzeczy!

Na pierwszy rzut oka poczęcie dziecka wydaje się proste – wystarczy kochać się i potem tylko czekać na brak miesiączki. Dla potwierdzenia zrobić test ciążowy i załatwione! W rzeczywistości często wygląda to nieco inaczej. Dla wielu par podjęcie decyzji o powiększeniu rodziny i pojawienie się pozytywnego testu ciążowego nie następuje w tym samym miesiącu, kwartale bądź roku. Dlaczego? Przeczytaj, co może utrudniać zajście w ciążę i czego unikać, aby szybko zajść w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kalendarz dni płodnych - aplikacja - starania o dziecko

Postanowione - rozpoczynacie starania o dziecko. Mija pierwszy, drugi, trzeci miesiąc, a ciąży nie ma. Pojawia się lekki niepokój - co się dzieje? Tak rozpoczyna się historia wielu kobiet z OvuFriend, które używają aplikacji podczas starania o dziecko. Inteligentny kalendarz dni płodnych nie tylko szybko nauczy się Twojej płodności ale również wcześnie wykryje nieprawidłowości. Przeczytaj jak aplikacja pomoże Ci zajść w ciążę!  

CZYTAJ WIĘCEJ