Forum Starając się - ogólne Czerwcowe mamusie 2013 :)
Odpowiedz

Czerwcowe mamusie 2013 :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 maja 2013, 16:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gośśśka wrote:
    kaarolaa wrote:
    Gośśśka wrote:
    kaarolaa wrote:
    witam kochane ja niesmiało przepisuje sie do Was bo dzisiaj @ lekko puka do drzwi ale jutro rano napewno sie rozkreci, mam nadzieje ze zdazymy z moim mezem zmajstrowac dzidzie jeszcze zanim pojedzie na poligon :) :) :)

    na pewno Karolcia :) wakacje to najlepszy okres do majstrowania Naszych tak długo oczekiwanych fasolek ...... trzymam za to kciuki zarówno u Was jak i nieskromnie mówiąc u siebie :P :) :) :P :P

    no tak tylko ze w wakacje to tez nie bedzie za duzo czasu na działania. od połowy lipca do wrzesnia mamy wolne i kazde praktycznie bedzie w swoim rodzinnym domu, czyli osobno. oboje pochodzimy ze wsi, rodzice maja gospodarstwa i trzeba pomagac a latem jest najwiecej roboty zawsze. czyli tak do wrzesnia to ciezko bedzie sie wstrzelic akurat w odpowiedni termin.

    oj żebyś się nie zdziwiła :P ;) najważniejsze to pozytywne nastawienie :D

    ja zawsze jestem pozytywnie nastawiona, powiem ci ze nawet nie zmartwiłam sie tym ze dopadła mnie znow @. :) ;) niech sobie jest przynajmniej wiem, ze po poronieniu wszystko jest cacy :)

    Gośśśka, basiulkaa_89, inessa lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 maja 2013, 16:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    temperatury juz nie mierze,tak mysle zeby jutro zaczac zas mierzyc i zobaczyc jaka wysoka jest czy niska ??? hmmm . . . sama niewiem :/ jak jestem w ciazy to powinnam miec w miare wysoka prawda???
    A najlepsze w tym wszystkim jest to,ze moja szyjka jest krotka,rozzpulchniona,i strasznie miekka jak budyn doslownie i wysoko caly czas do OKRESU sie nie zmienila

    inessa lubi tę wiadomość

  • Gośśśka Autorytet
    Postów: 745 764

    Wysłany: 21 maja 2013, 16:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    Gośśśka wrote:
    kaarolaa wrote:
    Gośśśka wrote:
    kaarolaa wrote:
    witam kochane ja niesmiało przepisuje sie do Was bo dzisiaj @ lekko puka do drzwi ale jutro rano napewno sie rozkreci, mam nadzieje ze zdazymy z moim mezem zmajstrowac dzidzie jeszcze zanim pojedzie na poligon :) :) :)

    na pewno Karolcia :) wakacje to najlepszy okres do majstrowania Naszych tak długo oczekiwanych fasolek ...... trzymam za to kciuki zarówno u Was jak i nieskromnie mówiąc u siebie :P :) :) :P :P

    no tak tylko ze w wakacje to tez nie bedzie za duzo czasu na działania. od połowy lipca do wrzesnia mamy wolne i kazde praktycznie bedzie w swoim rodzinnym domu, czyli osobno. oboje pochodzimy ze wsi, rodzice maja gospodarstwa i trzeba pomagac a latem jest najwiecej roboty zawsze. czyli tak do wrzesnia to ciezko bedzie sie wstrzelic akurat w odpowiedni termin.

    oj żebyś się nie zdziwiła :P ;) najważniejsze to pozytywne nastawienie :D

    ja zawsze jestem pozytywnie nastawiona, powiem ci ze nawet nie zmartwiłam sie tym ze dopadła mnie znow @. :) ;) niech sobie jest przynajmniej wiem, ze po poronieniu wszystko jest cacy :)

    wiem Karolcia od Ciebie można się uczyć normalnie ,taki nasz wesołek jesteś nie wiem może to przegapiłam ale odkąd zapisałam się na to forum ty zawsze z pozytywnym nastawieniem podchodzisz do sprawy :) :) kochana mam nadzieję że w te wakacje jednak wyskrobiecie troszkę czasu jedynie dla dwojga,życzę Wam tego :)

    kaarolaa, inessa lubią tę wiadomość

    relgl6d8fxp9gav7.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 maja 2013, 16:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jest tu wiele takich dziewczyn pozytywnie nastawionych, napewno gdzies tam głeboko w serduszku to przezywam ale jest ok, wiem ze musze byc silna i sie nie poddawac a jednoczesnie dodaja mi siły kobietki ktore miały problemy a zaszły w ciaze :)

    Gośśśka, inessa, ;oniqa, deJzi lubią tę wiadomość

  • Gośśśka Autorytet
    Postów: 745 764

    Wysłany: 21 maja 2013, 16:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :) :) :)

    inessa lubi tę wiadomość

    relgl6d8fxp9gav7.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 maja 2013, 16:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    basiulkaa_89 wrote:
    temperatury juz nie mierze,tak mysle zeby jutro zaczac zas mierzyc i zobaczyc jaka wysoka jest czy niska ??? hmmm . . . sama niewiem :/ jak jestem w ciazy to powinnam miec w miare wysoka prawda???
    A najlepsze w tym wszystkim jest to,ze moja szyjka jest krotka,rozzpulchniona,i strasznie miekka jak budyn doslownie i wysoko caly czas do OKRESU sie nie zmienila

    to zmierz sobie jutro i zobaczysz jaka bedzie, moze to ciaza moze rzeczywiscie jakies problemy hormonalne, pojdziesz do lekarza i wszystkiego sie dowiesz. bardzo Ci kibicuje kochana i wiem ze bedzie dobrze :)

    inessa lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 maja 2013, 16:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    basiulkaa_89 wrote:
    temperatury juz nie mierze,tak mysle zeby jutro zaczac zas mierzyc i zobaczyc jaka wysoka jest czy niska ??? hmmm . . . sama niewiem :/ jak jestem w ciazy to powinnam miec w miare wysoka prawda???
    A najlepsze w tym wszystkim jest to,ze moja szyjka jest krotka,rozzpulchniona,i strasznie miekka jak budyn doslownie i wysoko caly czas do OKRESU sie nie zmienila

    kochana ja na twoim miejscu pobiegł bym na bete a co do objawów to wygląda mi to na ciąże ból piersi miałm identyczny szyjkę też a co do jadowstrętu tonie mogłam patrzeć na kurczaka chociaż zawsze go bardzo lubliłam

    inessa lubi tę wiadomość

  • madzia123 Autorytet
    Postów: 669 394

    Wysłany: 21 maja 2013, 16:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oj karola może raz w miesiącu spotkacie sie na sianku;p wiesz wiejskie powietrze robi swoje może przy takim dotlenieniu sie uda;p

    Miriam, inessa lubią tę wiadomość

    relg3e5ejwatx9hx.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 maja 2013, 16:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miriam wrote:
    basiulkaa_89 wrote:
    temperatury juz nie mierze,tak mysle zeby jutro zaczac zas mierzyc i zobaczyc jaka wysoka jest czy niska ??? hmmm . . . sama niewiem :/ jak jestem w ciazy to powinnam miec w miare wysoka prawda???
    A najlepsze w tym wszystkim jest to,ze moja szyjka jest krotka,rozzpulchniona,i strasznie miekka jak budyn doslownie i wysoko caly czas do OKRESU sie nie zmienila

    kochana ja na twoim miejscu pobiegł bym na bete a co do objawów to wygląda mi to na ciąże ból piersi miałm identyczny szyjkę też a co do jadowstrętu tonie mogłam patrzeć na kurczaka chociaż zawsze go bardzo lubliłam

    kurcze ja juz niewiem co mam robic :/ tyle ze narazie kaski niemam na bete :( w tym jest wlasnie problem

    inessa lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 maja 2013, 16:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jakos wczesniej wiejskie powietrze nam nie pomogło :)ale po 2 latach w miescie sie poszczesci :)

    basiulkaa_89, inessa lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 maja 2013, 17:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Basiulka kurdę nie wiem co Ci powiedzieć beta kosztuję ok 30-40zł może pożycz od kogoś hmm kurde albo idź do gin jak najszybciej bo jeżeli jesteśw ciąży to te plamienia mogą być niebezpieczne i dostaniesz leki ja to na twoim miejscu bym już osiwiała

    inessa lubi tę wiadomość

  • madzia123 Autorytet
    Postów: 669 394

    Wysłany: 21 maja 2013, 17:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    basiulka nie ma co ignorować takich objawów.Ja też w styczniu zignorowałam ból brzucha bo nie wiedziałam że jestem w ciąży i opiekowałam się chłopcem rocznym podejrzewam że się przedźwigałam i to było przyczyną poronienia.Wiec kochana dmuchaj na zimne kombinuj kase i ta betę!!!żeby nie mieć wyrzutów sumienia potem

    inessa, deJzi lubią tę wiadomość

    relg3e5ejwatx9hx.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 maja 2013, 17:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no musze tak zrobic u mnie beta kosztuje 28 zl.ja wiem ze to nie wiele ale ja narazie nie pracuje i dupa z kasa :(
    Juz nawet mojemu nie gadam o tym wszystkim,bo nie chce go zamartwiac ...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 maja 2013, 17:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madzia123 wrote:
    basiulka nie ma co ignorować takich objawów.Ja też w styczniu zignorowałam ból brzucha bo nie wiedziałam że jestem w ciąży i opiekowałam się chłopcem rocznym podejrzewam że się przedźwigałam i to było przyczyną poronienia.Wiec kochana dmuchaj na zimne kombinuj kase i ta betę!!!żeby nie mieć wyrzutów sumienia potem

    Przedzwigac sie nie przedzwigam bo siedze na dupie w domu :) ale ja jestem nastawiona NEUTRALNIE dlatego na leb jeszcze nie dostalam :D hehehhe ale fajnie sie jest wyzalic komus :D

    inessa lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 maja 2013, 17:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurde gdybyś była gdzieś z Warszawy sama dała bym Ci na tą bete bo to nie żarty z kąd jesteś może akurat z moich okolic

    inessa lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 maja 2013, 17:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kiedy masz lekarza może idz jutro do lekarza i jakoś wyproś żeby cię przyjęli państwowo powiedz jaka sytuacja że to ciąża najprawdopodobniej że plamisz to może bez kolejki na nfz Cię przyjmą nie chcę Cie straszyć ale lepiej dmuchać na zimne

    inessa lubi tę wiadomość

  • ;oniqa Autorytet
    Postów: 2609 2640

    Wysłany: 21 maja 2013, 17:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witam :) widzeże dużo nas do testowania trzeba zaktualizowac listę :)

    inessa lubi tę wiadomość

    ibm2io4pkxnx632u.png

    3jgx3e3kb044oxco.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 maja 2013, 17:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miriam chyba oszalalas !!! zadnej kasy od nikogo nie chce !!! jak jakis biedok :P
    Pujde jutro zapytac czy mnie przyjma,powiem co i jak,mam nadzieje,ze ise uda :D Ale dzieki za checi,ale i tak bym nie przyjela :*

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 maja 2013, 17:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miriam jestem z centrum Katowic :)

    inessa lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 maja 2013, 17:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Basiulka źle zrozumiałaś nie żaden "Biedok" jak zrozumiałaś tylko wiem co to być w kropce bez kasy :D bez pracy o z Katowic kawał drogi. No a lekarze to też ludzie powinni zrozumieć :) i trzymam kciuki żeby Cię przyjeli

    basiulkaa_89, inessa lubią tę wiadomość

‹‹ 8 9 10 11 12 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

7 sposobów jak przetrwać przesilenie wiosenne i jak szybko zajść w ciążę!

Przesilenie wiosenne dla wielu kobiet jest trudnym okresem przejściowym, kiedy mogą pojawiać się problemy ze snem, nadmiernym zmęczeniem, brakiem energii, czy obniżoną koncentracją. Wszystko to może mieć wpływ na gospodarkę hormonalną i kobiecą płodność. Jak w tym czasie przygotować się do ciąży? Jakie są skuteczne sposoby na poprawę płodności? Jak szybko zajść w ciążę, wprowadzając proste nawyki do codziennego stylu życia?

CZYTAJ WIĘCEJ

Znaczenie jakości męskiego nasienia

Jest wiele czynników, które wpływają na szanse na zajście w ciążę u pary, która marzy o rodzicielstwie. Jednak niewątpliwie wśród najważniejszych jest odpowiednia jakość komórki jajowej i plemników. Wyjaśniamy, dlaczego jakościowe komórki jajowe czasami nie gwarantują sukcesu. Jakie znaczenie odgrywa jakość męskiego nasienia? Jak wygląda diagnostyka i leczenie?

CZYTAJ WIĘCEJ

Grzybica pochwy - przyczyny, objawy leczenie

Grzybica pochwy (drożdżyca pochwy, kandydoza pochwy) jest jedną z najczęstszych infekcji kobiecego układu rozrodczego. Jak i dlaczego dochodzi do infekcji? Jakie są objawy grzybicy pochwy? Kiedy warto zgłosić się do lekarza i jak wygląda leczenie drożdżycy pochwy?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego