Forum Starając się - ogólne Czerwcowe mamusie 2013 :)
Odpowiedz

Czerwcowe mamusie 2013 :)

Oceń ten wątek:
  • Tusiaczek Ekspertka
    Postów: 205 331

    Wysłany: 18 czerwca 2013, 14:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mikusia2 wrote:
    ja juz od jutra nie bede dotykac termometra co ma byc to bedzie denerwuje mnie te badanie tempki. po prostu czuje ze ja to wszystko musze robic...
    termometr juz umyty i schowany....


    i co dziś mierzona TYLKO 3 razy :) hihihihihih

    eunika lubi tę wiadomość

    <3 <3 Twoja wartosc jest znacznie wieksza niz ci sie wydaje <3 <3 600463d6w19uquwm.gif


    682ecf9074.png
  • eunika Autorytet
    Postów: 586 476

    Wysłany: 18 czerwca 2013, 15:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej ja już po 2 egzaminach, z jednego 5 z drugiego się zobaczy :) dobrze mieć czasami cały dzień zajęty to się tak dużo nie myśli i czas szybciej płynie :)
    mam jeszcze pytanko : dzisiaj podczas badania szyjki miałam dużo śluzu o bardzo szerokie wejście do pochwy w porównaniu z tym co zwykle bo czasami muszę wręcz odłożyć badanie na potem bo się nie da... od czego mi się tak zrobiło? mam nadzieję, że to nie jest bezsensowne pytanie... :?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 czerwca 2013, 16:09

    kaarolaa lubi tę wiadomość

    1ed36c1806ded9898bf633c15336ce49.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 czerwca 2013, 16:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jesli chodzi o egzamin to super, gratuluje. ten drugi napewno bedzie tez na 5 ;) a jesli chodzi o pytanie z szyjka to nie wiem...

    eunika lubi tę wiadomość

  • eunika Autorytet
    Postów: 586 476

    Wysłany: 18 czerwca 2013, 17:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kusi mnie już troszeczkę, powiedzcie czy zrobić jutro test? będzie 13 dni od owu(tej którą ja uznaję) a widzę że dziewczynom wychodzą już po 10, 12 dniach... w sumie mam ten zwykły test to może za wcześnie... ale jestem taka ciekawa :)

    kaarolaa lubi tę wiadomość

    1ed36c1806ded9898bf633c15336ce49.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 czerwca 2013, 17:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja co do mnie tez jestem ciekawa, bo dzisiaj powinna pojawic sie @ i narazie jej nie ma, ale jakos mnie nie korci zeby to sprawdzic bo co ma byc to bedzie :)

    eunika, Matylda36, Iwo123, Iwka lubią tę wiadomość

  • eunika Autorytet
    Postów: 586 476

    Wysłany: 18 czerwca 2013, 17:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    ja co do mnie tez jestem ciekawa, bo dzisiaj powinna pojawic sie @ i narazie jej nie ma, ale jakos mnie nie korci zeby to sprawdzic bo co ma byc to bedzie :)

    kurcze masz lepiej bo ja mam fl 15 dni więc dopiero za 4 dni ma być @ jeśli owu była tak jak myślę... może zrobię, tylko potem pewnie będę żałować...

    kaarolaa lubi tę wiadomość

    1ed36c1806ded9898bf633c15336ce49.png
  • Mikusia2 Autorytet
    Postów: 439 402

    Wysłany: 18 czerwca 2013, 17:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    eunika wrote:
    kusi mnie już troszeczkę, powiedzcie czy zrobić jutro test? będzie 13 dni od owu(tej którą ja uznaję) a widzę że dziewczynom wychodzą już po 10, 12 dniach... w sumie mam ten zwykły test to może za wcześnie... ale jestem taka ciekawa :)
    mi radza żeby się nie nakrecać, i tak nie słucham bo nie moge wytrzymać tej ciekwaości, jak chcesz to zrób test ja też zrobię ale nie jutro tylko w czwartek rano. co bedzie to bedzie mój M powiedział, że jak teraz nic nie będzie to jedziemy zaraz po @ na wakacje za granicę wypocząć sami we dwójkę chcemy nacieszyć się latem i wakacjami kiedys w końcu będzie dzidzia i tak szybko nie wyjedziemy na samotne wakacje bez dzieci, tylko wiesz co mnie nurtuje każda pisze z czystego serca owczywiście, żeby się nie nakrtęcać a każda na tym forum jest zdołowana i nakręcona w mniejszym lub większym stopniu ja bynajmniej tego nie kryje taka moja natura :) jestem kobieta i bardzo pragne maleństwa ...

    eunika, Iwka lubią tę wiadomość

    oeuak0s3wt902skk.png
    9ltfxzdvyikp4icy.png
    km5scwa1m8wagzpl.png[/url
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 czerwca 2013, 17:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dlatego ja sie nigdy nie spiesze, bo jestem bardziej rozczarowana negatywnym testem niz momentem w ktorym dostane @...
    czekaj sobie jeszcze jakis czas, nie ma co sie spieszyc i denerwowac czy teraz sie udało czy znow nic z tego. jak juz wczesniej pisałam, co ma byc to bedzie i test tego nie zmieni :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 czerwca 2013, 17:55

  • Mikusia2 Autorytet
    Postów: 439 402

    Wysłany: 18 czerwca 2013, 17:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mi do @ zostały 3 dni może bedzie może nie zatestuję po jutrze jak dostane @ to zaraz tego samego dnia kupuje bilet na samolot i wyjeżdżam tesknie za oceanem i drinkami.... i dziękuję Bogu, że juz dał mi tak szybko jedno dziecko.... i jestem pewna, że każda z tego forum będzie miała małego bobaska prędzej czy później :)

    kaarolaa, Modnisia, Iwka lubią tę wiadomość

    oeuak0s3wt902skk.png
    9ltfxzdvyikp4icy.png
    km5scwa1m8wagzpl.png[/url
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 czerwca 2013, 18:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dobra nadrobiłam wszystko :) ale zazdroszczę Ci egzaminów na 5 ja poprawka we wrześniu z socjologi fuck ale się uwziął na nas po prostu całą grupę obalił co za facet eh :/ mam jeszcze 2 prace do napisania ale mi się nie chce ogólnie to od 3 dni tylko bym spała i spała w niedziele ze znajomymi pojechaliśmy nad wodę a ja w kocyk się owinęłam i tak spałam 3 h wczoraj to samo po pracy i spać dziś też spać po pracy co za senna pogoda eh :/

    eunika lubi tę wiadomość

  • eunika Autorytet
    Postów: 586 476

    Wysłany: 18 czerwca 2013, 18:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miriam wrote:
    dobra nadrobiłam wszystko :) ale zazdroszczę Ci egzaminów na 5 ja poprawka we wrześniu z socjologi fuck ale się uwziął na nas po prostu całą grupę obalił co za facet eh :/ mam jeszcze 2 prace do napisania ale mi się nie chce ogólnie to od 3 dni tylko bym spała i spała w niedziele ze znajomymi pojechaliśmy nad wodę a ja w kocyk się owinęłam i tak spałam 3 h wczoraj to samo po pracy i spać dziś też spać po pracy co za senna pogoda eh :/

    co do egzaminów to ambicja mi nie pozwala na mniej :) ja tez ciągle jestem zmęczona ale to pewnie przez pogodę bo nie lubię upałów...
    postanowiłam, że zrobię jutro ten test jak tempka będzie taka sama jak dzisiaj lub wyższa, zobaczymy co z tego wyjdzie...

    Mikusia2, kaarolaa lubią tę wiadomość

    1ed36c1806ded9898bf633c15336ce49.png
  • Mikusia2 Autorytet
    Postów: 439 402

    Wysłany: 18 czerwca 2013, 18:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    eunika wrote:
    co do egzaminów to ambicja mi nie pozwala na mniej :) ja tez ciągle jestem zmęczona ale to pewnie przez pogodę bo nie lubię upałów...
    postanowiłam, że zrobię jutro ten test jak tempka będzie taka sama jak dzisiaj lub wyższa, zobaczymy co z tego wyjdzie...
    eunika jesli to zaspokoi Twoją niepewność to śmiało zrób test a co bedzie to będzie

    oeuak0s3wt902skk.png
    9ltfxzdvyikp4icy.png
    km5scwa1m8wagzpl.png[/url
  • Klif Autorytet
    Postów: 1053 848

    Wysłany: 18 czerwca 2013, 18:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mikusia, tak się zastanawiam czy jest sens robić test przed terminem @, bo jak wyjdzie negatywny to i tak pomyślisz, że na pewno zrobiłaś za wcześnie i będziesz dalej myśleć, że może się udało.

    Miriam, eunika, Effcia28 lubią tę wiadomość

    ug37px9iyhvbmwqv.png
  • Ofelaine Autorytet
    Postów: 2573 2532

    Wysłany: 18 czerwca 2013, 18:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny dawno nie pisałam ale czytam was codziennie i za każda trzymam mocno kciuki <3 piszę bo potrzebuje porady, w niedzielę miałam dostać @ ale do dziś go nie mam.. brzuch pobolewa delikatnie, piersi bolą i to tyle i dziś miałam bardzo mało brązowego sluzu rano teraz czysto... Czy okres mogą opóźniać globulki dopochwowe lub antybiotyk który biorę na stan zapalny ?? Na ulotce nic nie wyczytałam o tym ale kolezanka mowiła, że kiedys przez globulki okres jej sie spóżnił, dlatego ja wczoraj juz nie wziełam na noc globulki ale dalej nic .... A wazne to dla mnie dlatego ze w pierwszy dzien miesiaczki miałam zaczać brac tabletki anty na torbiele i wolałabym szybciej zacząć i szybciej skonczyć te pół roku brania tabl, które mnie czeka..

    Nie wiem czy czekać czy iść do lekarza, nie sądze żeby to była ciąża bo w zeszłym miesiacu bylo bardzo mało serduszek... i nawet bym jej nie chciała tyle leków sie nałykałam ostatnio ..

    atdc8iikup31msj2.png
  • Mikusia2 Autorytet
    Postów: 439 402

    Wysłany: 18 czerwca 2013, 19:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Klif wrote:
    Mikusia, tak się zastanawiam czy jest sens robić test przed terminem @, bo jak wyjdzie negatywny to i tak pomyślisz, że na pewno zrobiłaś za wcześnie i będziesz dalej myśleć, że może się udało.
    wiem ze bede tak myslec ale jak @ bedzie mial przyjsc to i tak przyjdzie a moja ciekawosc wziela górę...

    oeuak0s3wt902skk.png
    9ltfxzdvyikp4icy.png
    km5scwa1m8wagzpl.png[/url
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 czerwca 2013, 19:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ofelaine wrote:
    Hej dziewczyny dawno nie pisałam ale czytam was codziennie i za każda trzymam mocno kciuki <3 piszę bo potrzebuje porady, w niedzielę miałam dostać @ ale do dziś go nie mam.. brzuch pobolewa delikatnie, piersi bolą i to tyle i dziś miałam bardzo mało brązowego sluzu rano teraz czysto... Czy okres mogą opóźniać globulki dopochwowe lub antybiotyk który biorę na stan zapalny ?? Na ulotce nic nie wyczytałam o tym ale kolezanka mowiła, że kiedys przez globulki okres jej sie spóżnił, dlatego ja wczoraj juz nie wziełam na noc globulki ale dalej nic .... A wazne to dla mnie dlatego ze w pierwszy dzien miesiaczki miałam zaczać brac tabletki anty na torbiele i wolałabym szybciej zacząć i szybciej skonczyć te pół roku brania tabl, które mnie czeka..

    Nie wiem czy czekać czy iść do lekarza, nie sądze żeby to była ciąża bo w zeszłym miesiacu bylo bardzo mało serduszek... i nawet bym jej nie chciała tyle leków sie nałykałam ostatnio ..



    mi antybiotyki opóźniają @ ale może zrób test dla pewności

  • Mikusia2 Autorytet
    Postów: 439 402

    Wysłany: 18 czerwca 2013, 19:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tusiaczek wrote:
    i co dziś mierzona TYLKO 3 razy :) hihihihihih
    wygląda jakbyś mnie troszkę wyśmiała?

    oeuak0s3wt902skk.png
    9ltfxzdvyikp4icy.png
    km5scwa1m8wagzpl.png[/url
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 czerwca 2013, 19:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    o matko, ale u sasiadow dziecko płacze, az mi sie serce kraje kiedy tego slucham :( chory jest biedaczek, pewnie cała noc bedzie płakal...

  • Klif Autorytet
    Postów: 1053 848

    Wysłany: 19 czerwca 2013, 06:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeszcze nikogo tu od rana nie było? O kurcze!Halo! Jest tam kto? :) Co u Was?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 czerwca 2013, 06:37

    eunika lubi tę wiadomość

    ug37px9iyhvbmwqv.png
  • Lenka19 Koleżanka
    Postów: 52 44

    Wysłany: 19 czerwca 2013, 06:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam ... U mnie tempka skoczyla do gory ... za bardzo na wykresie sie nie poznae jeszcze ... mam nadzieje ze @ nie9e49b677981378bee8834610324538bf.png przyjdzie ...?

    Lenka19
‹‹ 97 98 99 100 101 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend

Przeczytaj o nowościach, które właśnie wdrożyliśmy w aplikacji OvuFriend! Są to wyniki naszych ponad dwuletnich prac badawczo-rozwojowych, w które byli zaangażowani najlepsi eksperci medyczni i naukowcy od analizy danych i algorytmów sztucznej inteligencji w Polsce. Projekt otrzymał również wsparcie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Google for Startups. Co to oznacza dla użytkowniczek OvuFriend? Przeczytaj więcej. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Poronienie - stres, obniżony nastrój i depresja po poronieniu.

Poronienie - bolesna strata, często przeżywana w ukryciu, samotności, niezaopiekowana i nienazwana. Dlaczego jest taka trudna? Czy kobieta, która straciła swoje dziecko jeszcze przed przyjściem jego na świat, ma prawo do żałoby? W jaki sposób sobie z nią poradzić? Jak przetrwać? Co zrobić, kiedy pojawi się depresja po poronieniu? Dowiedz się dlaczego warto pozwolić sobie na przeżycie żałoby i gdzie szukać pomocy. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego