Forum Starając się - ogólne Długoterminowe staraczki !!!
Odpowiedz

Długoterminowe staraczki !!!

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 listopada 2018, 15:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    werni wrote:
    Do pionu stawiają Krysia Janess i Hipi jak będziesz chciała by Cię postawić :)

    bede uwazac :P

    Krystyna123 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 listopada 2018, 15:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madzix88 wrote:
    Mam sie bac?? :P

    Tu jest fajnie, zobaczysz :)

    Krystyna123 lubi tę wiadomość

  • werni Autorytet
    Postów: 9698 7523

    Wysłany: 22 listopada 2018, 15:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hehe spokojnie tu możesz o wszystkim pisać :)

    Schmetterling, Krystyna123 lubią tę wiadomość

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 listopada 2018, 15:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    haha uff :P

    Schmetterling, werni, Krystyna123 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 listopada 2018, 15:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    werni wrote:
    Do pionu stawiają Krysia Janess i Hipi jak będziesz chciała by Cię postawić :)

    https://www.youtube.com/watch?v=2T8FeOg8_FA
    To był film, który zadecydował..
    Do dziś jak mam zły dzień, to oglądam szczekającą papugę :D


    Krystyna123 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 listopada 2018, 15:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madzix88 wrote:
    haha uff :P

    Lubię i podziwiam za weganizm!

    Powiedz o sobie coś więcej :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 listopada 2018, 15:24

    Madzix88, Krystyna123 lubią tę wiadomość

  • werni Autorytet
    Postów: 9698 7523

    Wysłany: 22 listopada 2018, 15:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Haha fajne są te papugi gadajace :) pośmiać się można :)

    Wątek się ożywi :)

    Krystyna123 lubi tę wiadomość

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 listopada 2018, 15:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    werni wrote:
    Haha fajne są te papugi gadajace :) pośmiać się można :)

    Wątek się ożywi :)

    Tak, Magda ożywiła. Jak Hipi i Kryśka wieczorem wpadną to będą kleły pod nosem, że kilka stron zapisałyśmy :D :D

    werni, Krystyna123, hipisiątko lubią tę wiadomość

  • werni Autorytet
    Postów: 9698 7523

    Wysłany: 22 listopada 2018, 15:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hahah dokładnie. Już widzę ich miny :)

    Krystyna123 lubi tę wiadomość

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • werni Autorytet
    Postów: 9698 7523

    Wysłany: 22 listopada 2018, 15:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wracam już od rodziców do siebie.
    Ale jestem głodna hm myślę co tu zjeść.

    Krystyna123 lubi tę wiadomość

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 listopada 2018, 15:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wrocilam kilka dni temu na forum po długiej przerwie jesli nie macie nic przeciwko to skopiuje z innego watku swoja historie staran bo za duzo by pisac od nowa :P

    No wiec tak dziewczyny staramy się z mężem, o dziecko od 2013 roku. 3 miesiące po ślubie jesienią 2014 zaszłam w ciąże jednak 1 grudnia poroniłam. mój gin zamiast zbadać mnie dojść co sie stało to kazał po prostu dalej sie starać..moj wujek na pojawiające się już zachcianki skomentował to "ale Ty chyba nie jesteś w ciąży?? dziecko to spokojnie po 30?" a ja własnie traciłam swoja ciążę :( nigdy mu tego nie zapomnę i wygarnę to kiedyś....już tak szczegółów dokładnie nie pamietam kiedy co bylo ale do poronienia staraliśmy sie na totalnym luzie nie szukałam specjalnie gina od starań chodziłam do tego lekarza co wcześniej po prostu kontrola co kilka mies zadnych specjalnych badan szczegółowych tylko klasyczne hormony. dopiero po tekście gina po poronieniu lampka mi sie zapaliła i zmieniłam gina, ten wykrył za pomocą badan, usg i wywiadu ginekologicznego endometrioze i zapisał mnie na zabieg usunięcia 4 cm torbieli endometrialnej. gin u którego byłam sie zapisać na zabieg nie zgodził sie ze on tego nie zrobi bo nie usuwa takich małych torbieli u kobiet planujących ciaze (własnie od tej pory u niego jestem poza rocznym okresem na klinike niepłodności ale o tym pozniej) zapisał mi leki i ja przeszłam na diete i po 3-4 mies torbieli nie bylo. po drodze miałam badanie drożności hsg, były tez problemy rodzinne co nie ułatwiało sprawy. po roku niepowodzeń postanowlilismy spróbować IUI wiec poszliśmy do kliniki Gameta wybrałam lekarza - pierwszych kilka cykli było naturalnych stymulowanych CLO potem przeszliśmy do rozpoczęcia cyklu IUI i tu zaczęły sie schody najpierw wyszło ze muszę sie zaszczepić na różyczkę bo nie miałam przeciwciał (za dzieciaka nie byłam szczepiona bo miałam w wieku niemowlęcym padaczkę i do 10 roku roku życia brałam strasznie silne leki przeciw padaczkowe. przy kolejnym podejsciu do IUI po 3 mies przerwie po szczpieniu wyszło że mąż ma beznadziejne wyniki nasienia ledwo kwalifikujące do iseminacji ale zdecydowaliśmy się sprobowac - niestety IUI była nieudana. W kolejnym cyklu nasienie jeszcze gorsze - gin ku mojemu zdziwieniu chcial się podjąc i wtedy jak bedzie nieudana isc do androloga. ale my nie podjelismy sie IUI i mąż od razu poszedł do lekarza.. diagnoza zwaliła z nog bo okazalo się że ma żylaki powrózka nasiennego i konieczny jet zabieg miał go w grudniu rok temu. wyniki nasienia na szczęście bardzo się poprawiły. odeszłam od kliniki dla odmóżdżenia i spokoju żeby spróbować samemu przez jakiś czas. daliśmy sobie czas na starania do końca tego roku. przez ten czas bylam pod opieką tego gina co nie zrobił mi operacji torbieli. i teraz na jego prośbę zrobilam badania - tsh ft4 i prolaktyne. a ze okres mi sie spoznial tydzien to zrobilam bete i progesteron. wyniki był takie ze prolaktyna przy normie 24 wynosi 37, tsh 2, beta negatywna a progesteron 8. badania w 35 dc wiec owulacja napewno byla. No i wczoraj gin zlecił zwiekszyl mi dawke letroxu z 62,5 na 75, przypisal mi dostinex 1/2 tabletki raz na tydz mam nadzieje ze Was nie zanudziłam. aha wracam do tej samej klini ale lekarza zmieniam. nie bedzie nikt naciągał mnie na kase. poczytałam opinie poprosiłam dziewczyny z wątku gamety w Gdyni o opinie i na dniach bede sie zapisywac :)

    Schmetterling, Krystyna123, werni lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 listopada 2018, 15:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Schmetterling wrote:
    Tak, Magda ożywiła. Jak Hipi i Kryśka wieczorem wpadną to będą kleły pod nosem, że kilka stron zapisałyśmy :D :D

    a co sie dzialo że owywilam? :)

    Schmetterling, Krystyna123 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 listopada 2018, 15:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pisnę Wam potem, bo przecież od godziny podsumowanie z telekonferencji piszę.

    Krystyna123, werni lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 listopada 2018, 15:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a tak poza staraniami to kocham gory kocham bieganie, z meżem jestesmy 4 lata po slubie a razem jestesmy 14 lat. jestem z nad morza mieszkam w Gdyni.

    Krystyna123, werni, Schmetterling lubią tę wiadomość

  • werni Autorytet
    Postów: 9698 7523

    Wysłany: 22 listopada 2018, 16:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Krysia jedyna w swoim rodzaju :)

    Mój właśnie otworzył winko dobre na endo:)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 listopada 2018, 16:40

    Krystyna123, Schmetterling lubią tę wiadomość

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 listopada 2018, 16:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Krystyna123 wrote:
    To na zlosc zrobie i napisze teraz i w dodatku nic stawiac nie bede, zadnych pionow czy innych poziomow. Tak szczerze, to historii staran nowej pani mi sie czytac nie chcialo, bo za dluga. Widze, ze weteranka, to ajerkoniakiem poczestuje, poki jeszcze jest. No i prosze krycha dzieci nie straszyc, krycha nie taka zla jak wypije ;-)

    ze tak powiem jak ktos nie chce czytac to nie musi czytac :) a tak wogóle to czesc Krysia :) mi tez milo poznac :P

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 listopada 2018, 16:46

    Krystyna123, Schmetterling lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 listopada 2018, 16:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Krystyna123 wrote:
    Wiesz, ja wypadlam z obiegu z powodow personalnych, wiec zamykam oczy na sluzy i badania. Poza tym jestem do dyspozycji, jesli chodzi o tematy typu rozwody, psy, alkohol, diety, cwiczenia...

    kumam :) psy diety cwiczenia - dogadamy sie :D

    Krystyna123, Schmetterling, werni lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 listopada 2018, 16:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madzix88 wrote:
    a co sie dzialo że owywilam? :)

    Ostatnio jakoś smętnie tu było.


    Spadam z pracy, podwożę szefa so serwisu, jadę po ziemię do fikusa Benjamina i na wykład "Behawioryzm psów".

    Wrócę do doomu około 21

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 listopada 2018, 16:52

    Krystyna123, werni lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 listopada 2018, 16:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Schmetterling wrote:
    Ostatnio jakoś smętnie tu było.

    koniec smetów :P

    Krystyna123, werni, Schmetterling lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 listopada 2018, 16:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Krystyna123 wrote:
    Pominelas alkohol i rozwody. Nie namawiam do zadnego, ale co z tym ajerkoniakiem? Lac dwa czy tylko sobie? A inne kolezanki? Mam jeszcze likier truskawkowy i likier kawowy. Osladzam sobie zycie procentowo ;-)

    rozwody mnie nie intersują :) choc w rodzinie niestety były. ale alkohol hmm czasem lubie mysle ze dzis jest dobry dzien żeby znieczulić bol okresowy to lej mi kobieto :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 listopada 2018, 16:56

    werni, Krystyna123, Schmetterling lubią tę wiadomość

‹‹ 498 499 500 501 502 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

PMS, czyli zespół napięcia przedmiesiączkowego - przyczyny, objawy, leczenie

Zespół napięcia przedmiesiączkowego to ogólne określenie na objawy i dolegliwości, które odczuwają kobiety przed miesiączką. A jakie są najczęstsze objawy PMS? Co jest ich przyczyną? Czy i kiedy napięcie przedmiesiączkowe wymaga leczenia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego