Promocja!

Wykup abonament OvuFriend, a otrzymasz od nas prezent!

Przy zakupie abonamentu Premium na:

1 miesiąc - otrzymasz 15 dni w prezencie

3 miesiące - otrzymasz 1 miesiąc w prezencie

12 miesiący - otrzymasz 2 miesiące w prezencie


Jeżeli wykupisz abonament Premium w OvuFriend i zajdziesz w ciążę, będziesz mogła wykorzystać swój abonament w BellyBestFriend – niesamowitym, w pełni spersonalizowanym, inteligentnym kalendarzu Twojej ciąży!

Promocja trwa do 30.11.2018.

Wykup abonament Zamknij
Odpowiedz
Forum > Starając się - ogólne > Długoterminowe staraczki !!!
Rozpocznij Kalendarz Owulacji - zajdź w ciążę 2 X szybciej
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

werni
Autorytet
Postów: 5966
5591

Wysłany: 10 listopada, 17:17
Cytuj | (3) | Zgłoś
Kurcze hmm może powiedz ze się dusisz w tym domu. (Chodzi o tesciowych) chcesz mieć swój dom o którym zawsze marzyła gdzie możesz swobodnie się poruszać po nim. Sama już nie wiem co do radzić.

Janess, Krystyna123, Schmetterling lubią tę wiadomość

Na ovu od 07.07.2014

Prl-maj 950
Tsh- maj 3.04
Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

Czekanie na upragnionego maluszka....

hipisiątko
Autorytet
Postów: 3483
3128

Wysłany: 10 listopada, 17:40
Cytuj | (3) | Zgłoś
Właśnie mój mąż takim zachowaniem doprowadza mnie do szaleństwa.
Nie pije, nie bije, nie krzyczy, zarabia, na wszystko mi pozwala i jest cudownym mężem ale w kwestii na lini ja- tesciowie jest jak chorągiewka na wietrze. Sam nie wie co robić.
A ja przecież sama domu nie postawię. Choć jakbym się przyłożyła to kto wie ??

Krystyna123, werni, Schmetterling lubią tę wiadomość

"...kiedy Bóg zamyka drzwi to otwiera okno ...."

Ewa1984
Ekspertka
Postów: 249
137

Wysłany: 10 listopada, 19:27
Cytuj | (5) | Zgłoś
Hipisiatko, moze Ty wykonaj pierwszy krok w budowie waszego domu. Idz do urzedow, dowiedz sie co I jak. Przynies do domu papiery do wypelnienia. A maz postawiony przed "faktem dokonanym" moze sie zmobilizuje. I chuj :)

hipisiątko, Krystyna123, werni, Fantasmagoria, Schmetterling lubią tę wiadomość


Schmetterling
Autorytet
Postów: 1373
1215

Wysłany: 10 listopada, 21:11
Cytuj | (2) | Zgłoś
Kryśka,żyjesz?

Krystyna123, werni lubią tę wiadomość

Starania z przerwami od stycznia 2014
02.17 SonoHSG, jajowody drożne.
04.17 AMH = 0,872
05.17 AMH = 2,55
07.17 TSH=1,3
09.17 1% morfologia, 80mln->140mln, ruchliwość ok
09.17 LAPAROSKOPIA- usunięte m.in. zrosty
10.17 Chromatyna plemnikowa 51%

werni
Autorytet
Postów: 5966
5591

Wysłany: 11 listopada, 00:20
Cytuj | (1) | Zgłoś
Ewa ma rację może wtedy bardziej się zmobilizuje jak zobaczy papiery. Kochana poplacz sobie ulzy choć trochę. Tu możesz się wyzalic.

Schmetterling lubi tę wiadomość

Na ovu od 07.07.2014

Prl-maj 950
Tsh- maj 3.04
Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

Czekanie na upragnionego maluszka....

Ona29
Autorytet
Postów: 1696
1491

Wysłany: 11 listopada, 08:33
Cytuj | (3) | Zgłoś
Hej
Hipi głupia sytuacja ... , może faktycznie dziewczyny mają rację zacznij działać i postaw męża przed faktem dokonanym

U mnie bez zmian , kontakt się raczej urwał dostaje czasem esa ale np z prośbą o to gdzie się wsypuję proszek do automatu A tak nic . Pozew napisany, teraz tylko do sądu. Wtorek to będzie ten dzień:-)

Aaa i któraś z Was pytala gdzie mieszkam - na Śląsku gdzie co miasto to kopalnia . Mówili już w tv ze trzęsienie miało siłę 3.7 .Tam gdzie było epicentrum ludziom ściany w domach popekaly

Wiadomość wyedytowana przez autora 11 listopada, 08:35

Schmetterling, werni, hipisiątko lubią tę wiadomość

21.08.2017 - Aniołek 6 tydz+5 dni [*]
16.04.2018- CB :-(
* Starania zawieszone *

Janess
Autorytet
Postów: 2739
2556

Wysłany: 11 listopada, 18:00
Cytuj | (3) | Zgłoś
Krysia, tylko zeby nie poszlo na Ciebie ze Ty go bijesz ;)

Krystyna123, Schmetterling, werni lubią tę wiadomość


Schmetterling
Autorytet
Postów: 1373
1215

Wysłany: 11 listopada, 23:24
Cytuj | (1) | Zgłoś
Janess napisała:
A ja sie dowiedzialam ze mam dziwny ksztalt macicy. Taka odmiana tylozgiecia. Oznacza to ze naturalne zajscie w ciaze graniczy z cudem. Nie ma to wpływu na utrzymanie ciazy i w zasadzie nie nadaje sie do korekcji chirurgicznej.

Ja sie pytam dlaczego nikt mi wczesniej nie powiedzial? Jesli to jest takie oczywiste i widać podczas zwyklego badania gin to przez tyle lat dlaczego dowiaduje sie dopiero teraz? Bo przeciez samo tylozgiecie nie jest przeszkoda do zachodzenia. Tyle kobiet z tylozgieciem zachodzi. A ile kobiet ma taka odmiane i nigdy nie zajdzie?
Jak daleko musze jeszcze pojechac zeby sie dowiedziec czegos wiecej?

Kolejny raz rece mi opadly. Normalnie sie podlamalam :(

A możesz powiedzieć na czym dokładnie polega ten dziwny kształt macicy? Powiedział Ci lekarz? Często przy robieniu USG piszą też konretną liczbę stopni. Przemyśl na sytuację na spokojnie. Może to kolejny naciągać IVF..

Janess lubi tę wiadomość

Starania z przerwami od stycznia 2014
02.17 SonoHSG, jajowody drożne.
04.17 AMH = 0,872
05.17 AMH = 2,55
07.17 TSH=1,3
09.17 1% morfologia, 80mln->140mln, ruchliwość ok
09.17 LAPAROSKOPIA- usunięte m.in. zrosty
10.17 Chromatyna plemnikowa 51%

Schmetterling
Autorytet
Postów: 1373
1215

Wysłany: 11 listopada, 23:38
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ja kutwa siedzę i czytam dodatkową książkę, bo mój szef wymyślił samorozwój. Jestem wściekła, bo marnuję mój osobisty czas!

Która ma jutro wolne?

@ Hipi, współczuję tych dylematów z teściami. Kiedyś byłam przekonana, że będziemy mieszkać z moimi rodzicami.Ale w związku z tym, że z ojcem mamy takie same charaktery, to się nie dało. Mimo, że usłyszałam "jeden buduje, drugi rujnuje" to wyprowadziliśmy się. Ojciec beczał z tego powodu teściowi przy wódce, ale przetrawił z czasem i teraz jest sielanka. Marzę o domu, ale nie przeprowadzę się na wieś, bo tam w co drugim jest pies na łańcuchu nie spuszczany nigdy. Nie przeżyłabym na stałę takiego widoku.

@Kryśka, idź na policję, nie czekaj, bo w nerwach jeszcze któreś komuś zrobi coś i będzie za późno. Na co Ty czekasz?

Starania z przerwami od stycznia 2014
02.17 SonoHSG, jajowody drożne.
04.17 AMH = 0,872
05.17 AMH = 2,55
07.17 TSH=1,3
09.17 1% morfologia, 80mln->140mln, ruchliwość ok
09.17 LAPAROSKOPIA- usunięte m.in. zrosty
10.17 Chromatyna plemnikowa 51%

Ona29
Autorytet
Postów: 1696
1491

Wysłany: 12 listopada, 16:46
Cytuj | (4) | Zgłoś
Witojcie :-)
Wzięłam się za robotę, tzn pomagam jedynie ale czuje że jestem potrzebna:-P
Mianowicie rodzice malują całe mieszkanie/ panele też kładą no i i i i i ja gruntuje ściany:-D
Do pokoju swojego wybrałam siwyyy taki jasny i patrzę za komodami nowymi, a z drugiej strony chciałabym wyjechać na emigrację i też za taka praca się rozglądam... tysiąc myśli i pomysłów na raz ... o rozwód narazie nie idę.. A bo nie bo przynajmniej 6 miesięcy spać ze sobą nie można... Więc to załatwię " przy okazji " .
Jestem tak potrzepana bo wszystkiego na raz bym chciała. A mimo to jednak siedzę w domu jak umcia . I tak w kółko...

Janess, Schmetterling, werni, hipisiątko lubią tę wiadomość

21.08.2017 - Aniołek 6 tydz+5 dni [*]
16.04.2018- CB :-(
* Starania zawieszone *

hipisiątko
Autorytet
Postów: 3483
3128

Wysłany: 12 listopada, 17:10
Cytuj | (1) | Zgłoś
Ona w końcu jakieś dobre wiadomości na tym wątku bo tak to same rozwody i problemy.

Ja nie chcę dokładać swoich dlatego zastanawiam się czy zniknąć na jakiś czas czy na stałe konto usunąć. Póki co się nie staram ba nawet z mężem nie śpię w jednym łóżku.

A mój mąż za całe zło w domu wini mnie a nie swoich rodziców. Dziś to nawet pokazał. Zastanawiam się czy nie zakończyć tego czegoś co inni małżeństwem zwią.

Schmetterling lubi tę wiadomość

"...kiedy Bóg zamyka drzwi to otwiera okno ...."

Krystyna123
Autorytet
Postów: 390
698

Wysłany: 12 listopada, 17:13
Cytuj | (1) | Zgłoś
No i zas na mnie, ode mnie fala rozwodowa poszla. Ale ja tam nie zaluje. Chyba tylko tego, ze tak pozno i ze to jeszcze tyle potrwa. Zdaje sobie sprawe, ze to nie miejsce na takie tematy. Opisuje to tylko po to, zeby sie nie wycofac, jestescie swego rodzaju mobilizacja. Sorki za smieci, postaram sie smiecic rzadziej.

Wiadomość wyedytowana przez autora 12 listopada, 17:15

Schmetterling lubi tę wiadomość


Janess
Autorytet
Postów: 2739
2556

Wysłany: 12 listopada, 18:28
Cytuj | (3) | Zgłoś
Hipi, ani mi sie waż konto usuwać. Najpierw Karola a teraz Ty? Zaraz trzeba bedzie watek zamknąć.

Schmetterling, Krystyna123, hipisiątko lubią tę wiadomość


mikaa88
Przyjaciółka
Postów: 211
46

Wysłany: 12 listopada, 18:56
Cytuj | (3) | Zgłoś
Witajcie dziewczyny na wstepie chcialabym dac Wam duzy uscisk i przytulasa ze jestescie takie wytrwale;) cale te starania to wielka proba dla zwiazku albo zwiazek wzmocni albo sie rozsypie. My z mezem mamy kilka takich prob za soba od poczatku malzenstwa nie wiem jak dalej bedzie ale tkwimy w tym razem czasami oboje nie mamy sily jednak powazniejsze kryzysy przetrwalismy. Zycze Wam jeszcze wiecej sily i mimo wszystko zadowolenia z zycia i z partnera.

Ona29, Schmetterling, Krystyna123 lubią tę wiadomość


Ona29
Autorytet
Postów: 1696
1491

Wysłany: 12 listopada, 19:29
Cytuj | (3) | Zgłoś
Hipi nie waz się!!
Krysia pisz ! Jak dla mnie to akurat jesteś budulec :-D
Co prawda u mnie cisza aż za bardzo ale czuje ( A może się mylę) że Wkoncu będzie bomba .

Hipsiatko pamiętaj lepsze i gorsze chwilę ... przykre to jest że często nie mamy szans w walce z " tesciami " , jeszcze gorzej jest kiedy po kłótni mąż idzie to mamy A ta mu obiad pod dziob ( bo taki Biedny niezadbany bo żona zła) zamiast wygonic do do synowej i w ucho trzepnac...

Schmetterling, Krystyna123, hipisiątko lubią tę wiadomość

21.08.2017 - Aniołek 6 tydz+5 dni [*]
16.04.2018- CB :-(
* Starania zawieszone *

hipisiątko
Autorytet
Postów: 3483
3128

Wysłany: 12 listopada, 19:34
Cytuj | (2) | Zgłoś
mikaa88 napisała:
Witajcie dziewczyny na wstepie chcialabym dac Wam duzy uscisk i przytulasa ze jestescie takie wytrwale;) cale te starania to wielka proba dla zwiazku albo zwiazek wzmocni albo sie rozsypie. My z mezem mamy kilka takich prob za soba od poczatku malzenstwa nie wiem jak dalej bedzie ale tkwimy w tym razem czasami oboje nie mamy sily jednak powazniejsze kryzysy przetrwalismy. Zycze Wam jeszcze wiecej sily i mimo wszystko zadowolenia z zycia i z partnera.
Ja myślałam, że nas umocni to wszystko a tutaj wbrew pozorom ważniejsza strata kota ( tak cała wojna zaczęła się od tego, że wracając z zakupów na podwórku przyjechałam ich kota) niż moja strata dziecka ( wiem, że nieudane ivf to nie to samo co poronienie ale mnie bolało pewnie tak samo jak poronienie).

Schmetterling, Krystyna123 lubią tę wiadomość

"...kiedy Bóg zamyka drzwi to otwiera okno ...."

mikaa88
Przyjaciółka
Postów: 211
46

Wysłany: 12 listopada, 19:44
Cytuj | (2) | Zgłoś
hipisiątko napisała:
Ja myślałam, że nas umocni to wszystko a tutaj wbrew pozorom ważniejsza strata kota ( tak cała wojna zaczęła się od tego, że wracając z zakupów na podwórku przyjechałam ich kota) niż moja strata dziecka ( wiem, że nieudane ivf to nie to samo co poronienie ale mnie bolało pewnie tak samo jak poronienie).
Kochana kazda nie udana proba podejscie to cios wiec bardzo Ci wspolczuje. Ja nie tylko przezylam poronienie ale na poczatku mojego malzenstwa zachorowala moja mama na nowotwor zmarla po 3 miesiacach walki z mezem nie spalam pol roku od tego wydarzenia zmagalam sie mozna powiedziec z depresja. Po roku czasu zaszlam w ciaze stracilam w 7 tyg w Boze Narodzenie po 3 miesiacach znowu ciaza jeszcze gorzej bo cp krowtok wewnetrzny i szpital. Rok przerwy od staran od kwietnia staramy sie bezsutecznie a owulacja ciagle z uszkodzonej strony oczywisciw po drodze jeszcze tescia pochowalismy 2 babcie i mielismy wypadek drogowy. Nie raz lecialy talerze nie raz plakalam. Ale zawsze razem ... maz moj duzo wytrwal ze mna i ja z nim... przepraszam jesli sie za bardzo otworzylam ale zycie jest krotkie i jestesmy slepi na swoje problemy a w okolo tyle ludzi sie z nimi zmaga.

Wiadomość wyedytowana przez autora 12 listopada, 19:47

Schmetterling, Krystyna123 lubią tę wiadomość


werni
Autorytet
Postów: 5966
5591

Wysłany: 13 listopada, 09:56
Cytuj | (2) | Zgłoś
Hipi trzymaj się kochana my wszystkie jesteśmy z Tobą.
Ta teściowa ahhh bym jej coś powiedziała.

hipisiątko, Schmetterling lubią tę wiadomość

Na ovu od 07.07.2014

Prl-maj 950
Tsh- maj 3.04
Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

Czekanie na upragnionego maluszka....

hipisiątko
Autorytet
Postów: 3483
3128

Wysłany: 13 listopada, 18:41
Cytuj | (3) | Zgłoś
A ja se dziś wstałam, pomyślałam, że swoje wypłakałam a więcej nie mam zamiaru póki co i że nie warto się zniżać do poziomu pewnych osób.
Dodatkowo dostałam dziś fajnego mema i zamierzam się do niego stosować.

Wiadomość wyedytowana przez autora 13 listopada, 18:41

Krystyna123, werni, Schmetterling lubią tę wiadomość

"...kiedy Bóg zamyka drzwi to otwiera okno ...."

Janess
Autorytet
Postów: 2739
2556

Wysłany: 13 listopada, 19:25
Cytuj | (5) | Zgłoś
Hipi, jaki fajny nowy avatarek :D

To na poprawę humoru coś Wam powiem. Bardzo źle się czuję, dostałam zwolnienie na 2 tygodnie. Lekarz trochę się zapędził i mi napisał że w ciąży jestem :D
Hehehe, nie wiem jak on się z tego wytlumaczy w razie kontroli ale humor mi poprawił. I nagle wszystkie boleści mi przeszły ;)
Tak więc mogę podyżurować chwilę i mam na to papiery :D

hipisiątko, Krystyna123, werni, Schmetterling, Ewa89_89 lubią tę wiadomość



Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)