Forum Starając się - ogólne GANG STARACZEK I SZCZESLIWYCH POSIADACZEK ;)
Odpowiedz

GANG STARACZEK I SZCZESLIWYCH POSIADACZEK ;)

Oceń ten wątek:
  • Paula90 Autorytet
    Postów: 865 273

    Wysłany: 27 marca 2013, 18:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :) ;]

    http://ovufriend.pl/graph/f218632fa0f752934241608f0b61e3f44b9a3ew1m5orzswd.png
  • Paula90 Autorytet
    Postów: 865 273

    Wysłany: 27 marca 2013, 20:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale cichooo:) Gdzie jestescie babska ?? :D

    http://ovufriend.pl/graph/f218632fa0f752934241608f0b61e3f44b9a3ew1m5orzswd.png
  • Paula90 Autorytet
    Postów: 865 273

    Wysłany: 27 marca 2013, 20:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ok babdki ja spadam bo moj juz spi :p Buziole :*

    http://ovufriend.pl/graph/f218632fa0f752934241608f0b61e3f44b9a3ew1m5orzswd.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 marca 2013, 21:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej :) jest kto?czy maltretujecie wasza kochana Jadzke???oj nie ladnie :P maltretowanie w tym kraju jest zabronione z tego co mi wiadomo ;)hihihihihihihi
    Jak ja tak bedziecie czesto maltretowac to za miesiac zas bedzie krwawic :D zlitujcie sie nad biedna Jadzka :D :D :D

    Paula90 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 marca 2013, 21:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hahaha :D basiulkaa ostro :D haha...od razu humorek mi sie polepszył :)
    Ja nie spie.. zapomnielismy przez to wszystko o urodzinach mojego ojczyma i M. sie musial ubrac i pojechac na szybkiego :( ale mi glupio :(

    basiulkaa_89 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2013, 07:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cześć dziewczynki u mnie juz chyba po żekomej niby @...moge piec sernika dziś,miłego dzionka wam

    Paula90, basiulkaa_89 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2013, 07:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    skrzacik -testowalas??

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2013, 07:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anika321 wrote:
    skrzacik -testowalas??

    nie bo dałam sobie spokój kurde teraz to juz niewiem bo wcale niewiedziałam skrzepów,nic co dało by mi do myslaenia ze to @.moze tak!nie wyglądała jak małpa poza krwią

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2013, 07:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jak dalej nic nie bedzie to bede dzwonić do gina swojego,co ja zrobie nic mam w srode wizyte

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2013, 07:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aha wczoraj podczas mycia znów zauwazyłam płodny sluz kurw
    **** mozna oszaleć

    basiulkaa_89 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2013, 08:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry :) gwiazdeczki ;). Skrzacik ja po owulce dawno a rano śluz był taki wodnisto kremowy a popołudniu rozciagliwy jak białko jaja , także u mnie też dziwne rzeczy się dzieją :/

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2013, 08:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziś znów wodnisto kremowy jak wczoraj a zobaczymy później,miłego babeczki

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2013, 08:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    izunia.mo.84 wrote:
    Dzień dobry :) gwiazdeczki ;). Skrzacik ja po owulce dawno a rano śluz był taki wodnisto kremowy a popołudniu rozciagliwy jak białko jaja , także u mnie też dziwne rzeczy się dzieją :/

    heheh po owulce może sie utrzymać...śluz badamy tylko wieczorem.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2013, 08:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja mam cały czas wodnisto kremowy.i szyjka zamkniete wiec jest nadzieja..oby tylko nie zrobila sie miękka.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2013, 08:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anika321 wrote:
    ja mam cały czas wodnisto kremowy.i szyjka zamkniete wiec jest nadzieja..oby tylko nie zrobila sie miękka.

    w ciązy szyjka na poczatku tez jest miekka rozpulchniona,póniej jest twarda

  • Paula90 Autorytet
    Postów: 865 273

    Wysłany: 28 marca 2013, 08:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    heloooo :D Laseczki :) :)

    basiulkaa_89 lubi tę wiadomość

    http://ovufriend.pl/graph/f218632fa0f752934241608f0b61e3f44b9a3ew1m5orzswd.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2013, 08:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ide dziewczynki do pózniej

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2013, 08:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula90 wrote:
    heloooo :D Laseczki :) :)

    część laseczko

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2013, 08:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ostatnio jeszcze była miekka a teraz zrobila sie twarda :( jak wyczytalam w necie to zrobilo mi sie jakos lzej i mam nadzieje ze sie udało. podobno przy miekkiej szyjce łątwo jest poronic

    basiulkaa_89 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2013, 08:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anika321 wrote:
    ostatnio jeszcze była miekka a teraz zrobila sie twarda :( jak wyczytalam w necie to zrobilo mi sie jakos lzej i mam nadzieje ze sie udało. podobno przy miekkiej szyjce łątwo jest poronic

    szyjka zmenia sie tak drastycznie ze powiem ci nie sugeruj sie tym bo możesz sie roczarować u mnie szyjka teraz w tym cyklu wogóle nie przypominała szyjki na @jest twarda do teraz i powiem ci ze powinna byc miekka,nie czytaj tych głupot u wójka google

‹‹ 139 140 141 142 143 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet

Czym jest libido i jakie czynniki mają największy wpływ na popęd seksualny? Co robić, kiedy brak ochoty na seks? Przeczytaj o najczęstszych przyczynach niskiego libido u kobiet oraz dowiedz się, jak możesz poradzić sobie z tym problemem. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Smog - czy smog w Polsce może obniżać płodność?

Polska jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych krajów na świecie. To niestety przykry fakt. Jesteśmy świadomi, że smog negatywnie wpływa na nasz organizm - płuca, serce. Ale czy może również upośledzać naszą płodność? Czy może dodatkowo obniżać parametry nasienia? Czy możemy mądrze się przed tym zabezpieczać, czy to już histeria? Zadaliśmy to pytanie ekspertom, przeczytaj co usłyszeliśmy!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Dieta Płodności w OvuFriend - jak otrzymać spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności?

Brak śluzu płodnego, endometrioza, nieregularne cykle, a może PCOS? Dieta Płodności w OvuFriend to spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności dopasowane idealnie do Ciebie i Twoich dolegliwości! Sprawdź instrukcję krok po kroku, jak otrzymać Dietę Płodności i zwiększyć szanse na zajście w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego