Forum Starając się - ogólne GANG STARACZEK I SZCZESLIWYCH POSIADACZEK ;)
Odpowiedz

GANG STARACZEK I SZCZESLIWYCH POSIADACZEK ;)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2013, 13:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    JagoodkaK wrote:
    skrzat84 wrote:
    JagoodkaK wrote:
    http://www.nokaut.pl/witaminy-dla-psow/vetexpert-semevet-preparat-wspomagajacy-dla-psow-reproduktorow.html

    nie moge z was hahah

    wystarczy zerknac na sklad i poszukac podobnych dla ludzi :P

    hahaha

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2013, 13:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mnie cycki nie bolą. ale podbrzusze troszeczke jakby napiete jest. i delikatnie pobolewa

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2013, 13:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anika321 wrote:
    mnie cycki nie bolą. ale podbrzusze troszeczke jakby napiete jest. i delikatnie pobolewa

    mnie nie tylko te cycy.....i płodny sluz mam

  • JagoodkaK Autorytet
    Postów: 1839 1271

    Wysłany: 22 marca 2013, 13:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja mam teraz relaks, obiad zjedzony i siedze z sauna belt :)
    wytapiamy tluszczyk i grzejemy sie :)

    h84fkrhm4lz65cww.png
  • JagoodkaK Autorytet
    Postów: 1839 1271

    Wysłany: 22 marca 2013, 13:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    skrzat84 wrote:
    Anika321 wrote:
    mnie cycki nie bolą. ale podbrzusze troszeczke jakby napiete jest. i delikatnie pobolewa

    mnie nie tylko te cycy.....i płodny sluz mam

    ale jaja!!!

    h84fkrhm4lz65cww.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2013, 13:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    JagoodkaK wrote:
    ja mam teraz relaks, obiad zjedzony i siedze z sauna belt :)
    wytapiamy tluszczyk i grzejemy sie :)

    ja własnie jem obiada:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2013, 13:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    JagoodkaK wrote:
    skrzat84 wrote:
    Anika321 wrote:
    mnie cycki nie bolą. ale podbrzusze troszeczke jakby napiete jest. i delikatnie pobolewa

    mnie nie tylko te cycy.....i płodny sluz mam

    ale jaja!!!

    kur****wosci nic niewiem hehe pokazuje mi zółte swiatło

    Paula90 lubi tę wiadomość

  • JagoodkaK Autorytet
    Postów: 1839 1271

    Wysłany: 22 marca 2013, 13:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no to go malenka !!!

    h84fkrhm4lz65cww.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2013, 13:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hahaha, beda same mamusie ...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2013, 13:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    JagoodkaK wrote:
    no to go malenka !!!

    kogo?co?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2013, 13:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    maximka84 wrote:
    hahaha, beda same mamusie ...

    ja juz mamusia haha

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2013, 13:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ale by było jakbyśmy wszystkie zaciążyły :P

    skrzacik, jagódka, paula, ... ja ... :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2013, 13:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    maximka84 wrote:
    ale by było jakbyśmy wszystkie zaciążyły :P

    skrzacik, jagódka, paula, ... ja ... :)

    ja chce zobaczy na usg wtedy uwieze w ciaze hehe

    Paula90 lubi tę wiadomość

  • MADZIA987 Przyjaciółka
    Postów: 92 29

    Wysłany: 22 marca 2013, 13:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bo gdybym miala owulacje w niedziele albow poniedzialek to gin by to wychwysił prawda?
    bo zastanawiam sie skad ten skak tempki i sie utrzymuje

    MADZIA987
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2013, 13:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    skrzat :) to testuj :) a co tam :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2013, 13:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MADZIA987 wrote:
    bo gdybym miala owulacje w niedziele albow poniedzialek to gin by to wychwysił prawda?
    bo zastanawiam sie skad ten skak tempki i sie utrzymuje

    na pewno nie możemy dać się zwariowac ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2013, 13:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MADZIA987 wrote:
    bo gdybym miala owulacje w niedziele albow poniedzialek to gin by to wychwysił prawda?
    bo zastanawiam sie skad ten skak tempki i sie utrzymuje

    może ale nie musi wychwićić jedynie zgodze sie teraz ztym ze jak niema pęcherzyka to nie ma owu,jezeli byłas pare godzin po po owu zobaczy poszczepione cosik na jajniku a to znaczy ze komurka sie uwolniła

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2013, 13:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kurcze kaszel mnie męczy :\

  • MADZIA987 Przyjaciółka
    Postów: 92 29

    Wysłany: 22 marca 2013, 13:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hehe dzieki za pocieszenie na testowanie to chyba troche za wczesnie moze mam bezowulacyjny ten cykl ale tempka dziwna

    MADZIA987
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2013, 13:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anika321 wrote:
    skrzat :) to testuj :) a co tam :)

    coś ty jak do poniedziałku nie bedzie grzeje na bete,leje na testy robiłam w 25d.c negatyw

‹‹ 37 38 39 40 41 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę

Kiedy owulacja? Większość kobiet wie, że owulacja to czas, w którym możliwe jest zajście w ciążę. Ale kiedy dokładnie ona występuje, jakie są objawy owulacji, jak ją rozpoznać lub co może na nią wpływać nie dla wszystkich jest oczywiste. Kilka faktów na ten temat oraz parę prostych instrukcji jak obserwować swoje ciało pomoże Ci wielokrotnie zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego