Forum Starając się - ogólne Grudniowe mamusie 2013 :)
Odpowiedz

Grudniowe mamusie 2013 :)

Oceń ten wątek:
  • Inga Ekspertka
    Postów: 152 147

    Wysłany: 29 listopada 2013, 17:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oliwia85 wrote:
    o w cieple kraje super ja tez mojego namiawiam na wylot w lutym w cieple kraje mysle o domikanie meksyku albo tajlandia, chyba ze bede w ciazy to w pierwszym trymescie to sobie podarujemy to na wiosne jedynie wtedy mozna znalezc juz troche tansze i tez fajne kierunki.
    moj to wogle nie lubi latac wiec bede musiala sie nagadac zeby polecial gdzies dalej niz europa:D

    Tez myslimy o Dominikanie:) my oboje lubimy podroze, latanie nam nie straszne;) choc poczatki wspominam kiespko....;)

    43e2d4d6c1.png
  • Inga Ekspertka
    Postów: 152 147

    Wysłany: 29 listopada 2013, 17:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kocham wszystko co greckie i marzy mi sie zeby odwiedzic wszystkie greckie wyspy, wysepki. Poki co zaliczylismy kilka i jest tam jak w niebie:) mam nadzieje, ze moje dziecie tez bedzie lubilo wycieczki jak mama i tata;)

    43e2d4d6c1.png
  • verynice Autorytet
    Postów: 1207 1842

    Wysłany: 29 listopada 2013, 17:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, proszę o przepisanie mnie z testowaniem z 04.12 na 08.12 ;) planowana @ się przesunęła:)

    dqprpx9ikjqhrova.png
  • oliwia85 Autorytet
    Postów: 728 426

    Wysłany: 29 listopada 2013, 18:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Inga wrote:
    Kocham wszystko co greckie i marzy mi sie zeby odwiedzic wszystkie greckie wyspy, wysepki. Poki co zaliczylismy kilka i jest tam jak w niebie:) mam nadzieje, ze moje dziecie tez bedzie lubilo wycieczki jak mama i tata;)

    mysmy byli w tym roku w grecji na kos i tez mi sie bardzo podobalo napewno jeszcze wrocimy w inna czesc grecji:)
    ja tez kocham podroze najchetniej to bym sie zaraz spakowala i leciala;p teraz tak zimno a tam upal piekny piasek woda ale sie rozmarzylam:D
    no cos mam nadzieje ze przekupie jakos mojego;p

    anna maria lubi tę wiadomość

    w4sq3e3ky3ds3xdy.png
  • anna maria Autorytet
    Postów: 5167 21444

    Wysłany: 29 listopada 2013, 20:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na Grecje tez mam ochote :-),ale uwielbiam Hiszpanie jestem zakochana w tym kraju moglabym tam zyc.

    samira lubi tę wiadomość

    201407014965.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 listopada 2013, 21:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anna maria wrote:
    Na Grecje tez mam ochote :-),ale uwielbiam Hiszpanie jestem zakochana w tym kraju moglabym tam zyc.
    do Hiszpanii nic nie mam ładny kraj byłam w Madrycie ,Toledo ale wiążą się z nim i niemiłe wspomnienia z moim EX ;) który z tego co mi wiadomo tam nadal mieszka ...ehhh samo życie (aaa miałam tam mieszkać)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 listopada 2013, 21:52

  • natasza82 Autorytet
    Postów: 1252 1158

    Wysłany: 29 listopada 2013, 23:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a my z T kochamy Krete!!!miejsce, jedzenie, ale przede wszystkim klimat!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 listopada 2013, 23:21

    Inga lubi tę wiadomość

    iv09hdgenu0skffm.png
  • stardust87 Autorytet
    Postów: 4116 4033

    Wysłany: 30 listopada 2013, 07:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja ciągle czekam, żeby się wpisać. @ miała być wczoraj. Nadal jej nie ma. Tkwię w zawieszeniu, bo nie ma ani @, ani drugiej kreski na teście.. jak tak dalej pójdzie, to będę musiała ominąć grudzień i rozpocząć (samotnie) wątek na styczeń :P

    basiulkaa_89 lubi tę wiadomość

    Moje maleństwo [*] 30.07.13 (5tc) |
    Drugie maleństwo [*]7.10.2015 (7tc)
    f2wljw4zsezkkurs.pngmhsv9vvjv50e03h0.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 listopada 2013, 07:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dolacze do Was :-) wzoraj mialam miec @ ale jej nie ma!!test negatywny.. teraz bede testowac za jakies 2 dni jesli wredna nie przyjdzie wiec mozecie mnie wstepnie wpisac na 2/12 :-) mam nadzieje ze za wczesnie zrobilam ten test... a jak malpa przyjdzie to nastepne testowanie bedzie w styczniu...

    basiulkaa_89 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 listopada 2013, 07:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    stardust87 wrote:
    A ja ciągle czekam, żeby się wpisać. @ miała być wczoraj. Nadal jej nie ma. Tkwię w zawieszeniu, bo nie ma ani @, ani drugiej kreski na teście.. jak tak dalej pójdzie, to będę musiała ominąć grudzień i rozpocząć (samotnie) wątek na styczeń :P


    razem zalozymy watek styczniowych mamus :-) jestem w takiej samej sytuacji..

  • oliwia85 Autorytet
    Postów: 728 426

    Wysłany: 30 listopada 2013, 08:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny a ja miałam sie wyspać i jak w zegarku o 6 30 sie obudzilam:( to zmierzylam tempke jedno poszła w dół 36,7 jak jutro zacznie spadać tzn ze punktualnie w pn przyjdzie :(

    w4sq3e3ky3ds3xdy.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 listopada 2013, 09:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mam pytanie, bo teoretycznie nie dostałam @,ktora miala byc dzis, w środku mam śluz lekko podbarwiony brązem,testu jeszcze nie zrobilam ale myslicie ,że @ moze się rozkręcić? nie miałam tak jeszcze.

    oliwia85, basiulkaa_89 lubią tę wiadomość

  • Eve Autorytet
    Postów: 1336 1151

    Wysłany: 30 listopada 2013, 09:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    stardust87 wrote:
    A ja ciągle czekam, żeby się wpisać. @ miała być wczoraj. Nadal jej nie ma. Tkwię w zawieszeniu, bo nie ma ani @, ani drugiej kreski na teście.. jak tak dalej pójdzie, to będę musiała ominąć grudzień i rozpocząć (samotnie) wątek na styczeń :P

    Nie tak samotnie, ja zaraz dołącze do styczniówek.

    👩‍❤️‍💋‍👨 24 kwietnia 2010
    👨25 sierpnia 2010 Szymon
    👦7 listopada 2014 Aleksander
    17 maja 2021 ⏸️ 7 czerwca 2021 ❤️
    kClLp2.png
  • Paula55 Autorytet
    Postów: 9590 8030

    Wysłany: 30 listopada 2013, 09:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    justysia90 wrote:
    mam pytanie, bo teoretycznie nie dostałam @,ktora miala byc dzis, w środku mam śluz lekko podbarwiony brązem,testu jeszcze nie zrobilam ale myslicie ,że @ moze się rozkręcić? nie miałam tak jeszcze.

    Kochana u mnie ostatnio sie tak 2 dni rozkrecala. Ale sie rozkrecila. A tez nigdy wczesniej tak nie mialam... Musisz czekac niestety...
    Ale trzymam kciuki za Ciebie :)

    oar8skjo85nuiyxh.png
    relgwn15b2xdchwm.png

  • stardust87 Autorytet
    Postów: 4116 4033

    Wysłany: 30 listopada 2013, 09:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    justysia90 wrote:
    mam pytanie, bo teoretycznie nie dostałam @,ktora miala byc dzis, w środku mam śluz lekko podbarwiony brązem,testu jeszcze nie zrobilam ale myslicie ,że @ moze się rozkręcić? nie miałam tak jeszcze.
    Też tak mam. Identycznie. A też nigdy tak nie miałam. Dziwny jakiś ten listopad. Z tym, że ja robiłam test dziś i jedna kreska :| Niech głupia @ już przyjdzie a nie, kurde, sobie w kulki leci :|

    Moje maleństwo [*] 30.07.13 (5tc) |
    Drugie maleństwo [*]7.10.2015 (7tc)
    f2wljw4zsezkkurs.pngmhsv9vvjv50e03h0.png
  • oliwia85 Autorytet
    Postów: 728 426

    Wysłany: 30 listopada 2013, 10:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    justysia90 wrote:
    mam pytanie, bo teoretycznie nie dostałam @,ktora miala byc dzis, w środku mam śluz lekko podbarwiony brązem,testu jeszcze nie zrobilam ale myslicie ,że @ moze się rozkręcić? nie miałam tak jeszcze.
    Justyna jesteś juz po terminie zrób test wtedy bedziesz wiedziała :)

    w4sq3e3ky3ds3xdy.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 listopada 2013, 10:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no dziś kupię i zobaczę

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 listopada 2013, 10:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie nastawiam się ale byłabym mile zaskoczona

    basiulkaa_89 lubi tę wiadomość

  • ecencia Autorytet
    Postów: 440 459

    Wysłany: 30 listopada 2013, 12:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    justysia90 wrote:
    nie nastawiam się ale byłabym mile zaskoczona
    Na pewno warto za testować bo ja np. miałam przez tydzień plamienie w terminie okresu a ciąża jest i wczoraj już widziałam serduszko.
    Powodzenia w grudniu,życzę wam wszystkim dużo dużo serduszek. Cuda się zdarzają szczególnie w wyjątkowym świątecznym miesiącu.

    basiulkaa_89 lubi tę wiadomość

    0034e1d86d.png
    km5szbmhrutvp4cd.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 listopada 2013, 12:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane witam sie z Wami :) i 3mam kciuki mocno za wasze testowania :D I zycze szczescia :D

    Ja mialam nieraz taki brazowy sluz ,niestety zapowiedzia @ byl.Mam nadzieje,ze u was bedzie inaczej.

    Ja dzisiaj do pracy ide na 15 do 23.Ale jutro mam wolne i wczoraj tez mialam takze loozik :)

    A mnie podbrzusze boli :/

    MalutkaEve, samira lubią tę wiadomość

‹‹ 42 43 44 45 46 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

4 składniki diety wspierające owulację!

Problemy z owulacją są bardzo częstą przyczyną trudności z zajściem w ciążę. Dowiedz się, jak za pomocą diety możesz wesprzeć jajeczkowanie! Poznaj, które składniki diety mogą pozytywnie wpływać na owulację, a które mogą przyczyniać się do niepłodności owulacyjnej. Poznaj propozycje propłodnościowych posiłków od Ani i Zosi z Akademii Płodności! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę

Kiedy owulacja? Większość kobiet wie, że owulacja to czas, w którym możliwe jest zajście w ciążę. Ale kiedy dokładnie ona występuje, jakie są objawy owulacji, jak ją rozpoznać lub co może na nią wpływać nie dla wszystkich jest oczywiste. Kilka faktów na ten temat oraz parę prostych instrukcji jak obserwować swoje ciało pomoże Ci wielokrotnie zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a problemy z płodnością - o emocjach w obliczu pandemii

Pandemia koronawirusa szczególnie mocno uderza w pary starające się o dziecko lub zmagające się z niepłodnością. Jak radzić sobie z emocjami w tym trudnym czasie? Na czym skupić swoją energię i uwagę? Jak obecny czas może przysłużyć się płodności? Czy z obecnej sytuacji można wyciągnąć dobrą lekcję? O tym wszystkim opowiada doświadczona psycholog, każdego dnia wspierająca pary w drodze do rodzicielstwa - Justyna Kuczmierowska. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego