Forum Starając się - ogólne Grudniowe, świąteczne testowanie
Odpowiedz

Grudniowe, świąteczne testowanie

Oceń ten wątek:
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 15965 11917

    Wysłany: 17 listopada 2018, 08:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Beti może ten na nfz mial słaby sprzet?

    Milagros1 lubi tę wiadomość

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • Beti82 Autorytet
    Postów: 6767 6056

    Wysłany: 17 listopada 2018, 08:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) wrote:
    Beti może ten na nfz mial słaby sprzet?
    Całkiem mozliwe bo na pewno gorszy niz tam gdzie prywatnie chodze.Chociaz on sie stara przy usg.Gorzej u niego z wdrozeniem jakiegokolwiek leczenia bo dziwne rzeczy mi zawsze przepisuje hhe a pozniej ja czytam pół internetu czy mam to brac :(

    w5wqroeqo28oqb86.png
    22.11-Będzie córeczka <3
    24.01-432 (22tc)
    06.02-579 (24tc)
    14.02-800 (26tc)
    05.03-1067 (28tc)
    13.03-1250 (29tc)
    27.03-1699 (31tc)
    02.04-2001 (32tc)
    30.04-2500 (36 tc)
    13-05-3170 (38 tc )
    25.05-3450 (40 tc)
  • Izaw Autorytet
    Postów: 500 344

    Wysłany: 18 listopada 2018, 23:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Beti82 wrote:
    Całkiem mozliwe bo na pewno gorszy niz tam gdzie prywatnie chodze.Chociaz on sie stara przy usg.Gorzej u niego z wdrozeniem jakiegokolwiek leczenia bo dziwne rzeczy mi zawsze przepisuje hhe a pozniej ja czytam pół internetu czy mam to brac :(

    Eh Beti to albo musisz zaufać temu lekarzowi jak jest sensowny, i spróbować jego zaleceń, albo niestety musisz szukać dalej, aż znajdziesz lekarza który odpowiada Ci w 100% :)

    27 lat
    9cs
  • Oleczka94 Autorytet
    Postów: 2235 436

    Wysłany: 18 listopada 2018, 23:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny ja powracam.na testowanie. Nie wiem.jeszcze kiedy co i jak ale napewno dam znac jak tylko cokolwiek bede wiedziala. Obecnie jestem poltora tygodnia po poronieniu. Nie zalamuje sie, dzialam dalej. Niby czekam na @ ale wszystko.moze sie zdazyc. Dzisiaj robilam test ciazowy i jest dalej baaaaardzo bardzo jasniutka kreseczka druga, wiec beta pewnie jeszcze nie spadla. Ale dziisiaj czuje jak boooli prawy jajnik. Malz padl ze zmeczenia wiec go dzisiaj jiz nie mecze, bylo wczoraj, bedzie jutro :-)
    We srode mam kontrolny skan czy wszystko sie oczyscilo i czy jest okej.
    Powodzenia wszystkim :-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 listopada 2018, 23:49

    fiorella82 lubi tę wiadomość

    10.09.2019 Marcel
  • Izaw Autorytet
    Postów: 500 344

    Wysłany: 18 listopada 2018, 23:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oleczka94 wrote:
    Hej dziewczyny ja powracam.na testowanie. Nie wiem.jeszcze kiedy co i jak ale napewno dam znac jak tylko cokolwiek bede wiedziala. Obecnie jestem poltora tygodnia po poronieniu. Nie zalamuje sie, dzialam dalej. Niby czekam na @ ale wszystko.moze sie zdazyc. Dzisiaj robilam test ciazowy i jest dalej baaaaardzo bardzo jasniutka kreseczka druga, wiec beta pewnie jeszcze nie spadla. Ale dziisiaj czuje jak boooli prawy jajnik. Malz padl ze zmeczenia wiec go dzisiaj jiz nie mecze, bylo wczoraj, bedzie jutro :-)
    We srode mam kontrolny skan czy wszystko sie oczyscilo i czy jest okej.
    Powodzenia wszystkim :-)

    Oleczka bardzo mi przykro, ale ważne że jesteś dzielna i walczycie dalej. Wkrótce zobaczysz znów upragnione II kreski! :)

    27 lat
    9cs
  • Oleczka94 Autorytet
    Postów: 2235 436

    Wysłany: 19 listopada 2018, 00:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izaw wrote:
    Oleczka bardzo mi przykro, ale ważne że jesteś dzielna i walczycie dalej. Wkrótce zobaczysz znów upragnione II kreski! :)
    Hehhe chcialabym. :-) mam czasami takie dni ze mi sie odechciewa i znowu placze... ale przechodzi. Trzeba myslec pozytywnie,nie?:-)

    10.09.2019 Marcel
  • Izaw Autorytet
    Postów: 500 344

    Wysłany: 19 listopada 2018, 00:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oleczka94 wrote:
    Hehhe chcialabym. :-) mam czasami takie dni ze mi sie odechciewa i znowu placze... ale przechodzi. Trzeba myslec pozytywnie,nie?:-)

    Tak jest, trzeba myśleć pozytywnie :) smutne dni niestety muszą czasem przychodzić, a hormony nie ułatwiają zadania. Ale po burzy zawsze wychodzi słońce i tego trzeba się trzymać :)

    27 lat
    9cs
  • Beti82 Autorytet
    Postów: 6767 6056

    Wysłany: 19 listopada 2018, 08:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oleczka tak mi przykro :( Trzymam kciuki,zeby szybko sie udało.
    Iza masz racje szukam cały czas lekarza ,ktoremu zaufam.Jak narazie to trafiam albo na takich co za baaardzo na luzie kaza podchodzic albo na tych co przeginaja w druga strone .Ja dzisiaj 10 dpo ale nie testuje ,bo nie czuje sie ciążowo heh Cycki bolą ale to pewnie na @ .Ide dzisiaj do nowego gina ,moze sie uda i to bedzie własnie TEN.Trzymam kciuki za Was dziewczyny

    Ola31 lubi tę wiadomość

    w5wqroeqo28oqb86.png
    22.11-Będzie córeczka <3
    24.01-432 (22tc)
    06.02-579 (24tc)
    14.02-800 (26tc)
    05.03-1067 (28tc)
    13.03-1250 (29tc)
    27.03-1699 (31tc)
    02.04-2001 (32tc)
    30.04-2500 (36 tc)
    13-05-3170 (38 tc )
    25.05-3450 (40 tc)
  • Oleczka94 Autorytet
    Postów: 2235 436

    Wysłany: 19 listopada 2018, 09:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Beti82 wrote:
    Oleczka tak mi przykro :( Trzymam kciuki,zeby szybko sie udało.
    Iza masz racje szukam cały czas lekarza ,ktoremu zaufam.Jak narazie to trafiam albo na takich co za baaardzo na luzie kaza podchodzic albo na tych co przeginaja w druga strone .Ja dzisiaj 10 dpo ale nie testuje ,bo nie czuje sie ciążowo heh Cycki bolą ale to pewnie na @ .Ide dzisiaj do nowego gina ,moze sie uda i to bedzie własnie TEN.Trzymam kciuki za Was dziewczyny
    Mam ten sam problem jesli chodzi o ginekologow... noby ostatnia babka byla w miare ale tez nie spodobala.mo sie do konca... jesli chodzi o zastosowanie duphastonu. Tez bede zmuszona znalezc jakiegos innego.

    10.09.2019 Marcel
  • Izaw Autorytet
    Postów: 500 344

    Wysłany: 19 listopada 2018, 11:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Beti82 wrote:
    Oleczka tak mi przykro :( Trzymam kciuki,zeby szybko sie udało.
    Iza masz racje szukam cały czas lekarza ,ktoremu zaufam.Jak narazie to trafiam albo na takich co za baaardzo na luzie kaza podchodzic albo na tych co przeginaja w druga strone .Ja dzisiaj 10 dpo ale nie testuje ,bo nie czuje sie ciążowo heh Cycki bolą ale to pewnie na @ .Ide dzisiaj do nowego gina ,moze sie uda i to bedzie własnie TEN.Trzymam kciuki za Was dziewczyny

    W takim razie 3mam kciuki za wizytę, żeby to był właśnie TEN ginekolog! :) PS. Brak objawów wcale nie świadczy o braku ciąży, dopóki nie ma @, to jest nadzieja :)

    27 lat
    9cs
  • Ola31 Autorytet
    Postów: 716 152

    Wysłany: 19 listopada 2018, 12:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oleczka strasznie mi przykro. Trzymam kciuki, żebyś jak najszybciej znów była w ciąży i tym razem było wszystko dobrze:)

  • Oleczka94 Autorytet
    Postów: 2235 436

    Wysłany: 19 listopada 2018, 13:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ola31 wrote:
    Oleczka strasznie mi przykro. Trzymam kciuki, żebyś jak najszybciej znów była w ciąży i tym razem było wszystko dobrze:)
    Dziekuje :-)
    A jak u Ciebie? Dlugo probujecie?

    10.09.2019 Marcel
  • OlivkowaMama Autorytet
    Postów: 930 1212

    Wysłany: 19 listopada 2018, 13:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    też będę testować, planuję nie wcześniej niż 15stego jak będzie czysto do tej pory

    Ola31, Izaw lubią tę wiadomość

    33 lata, 13cs - w końcu się doczekaliśmy! ❤️
    mhsv3e5elhkz505n.png

    l22ncwa1gr7xibs9.png
  • Beti82 Autorytet
    Postów: 6767 6056

    Wysłany: 19 listopada 2018, 15:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izaw wrote:
    W takim razie 3mam kciuki za wizytę, żeby to był właśnie TEN ginekolog! :) PS. Brak objawów wcale nie świadczy o braku ciąży, dopóki nie ma @, to jest nadzieja :)
    Dzieki kochana.wlasnie wrócilam i bardzo zadowolona jestem.Jedyne co widzial dzisiaj to jak powiedzial bardzo ladne endo 12 mm .Czekam na @ a jak nie przyjdzie za 2 dni to bede testowac a co :)Od nastepnego cyklu jakby co dostalam clo i duphaston wiec jest plan

    Izaw, smeg, Ola31 lubią tę wiadomość

    w5wqroeqo28oqb86.png
    22.11-Będzie córeczka <3
    24.01-432 (22tc)
    06.02-579 (24tc)
    14.02-800 (26tc)
    05.03-1067 (28tc)
    13.03-1250 (29tc)
    27.03-1699 (31tc)
    02.04-2001 (32tc)
    30.04-2500 (36 tc)
    13-05-3170 (38 tc )
    25.05-3450 (40 tc)
  • Oleczka94 Autorytet
    Postów: 2235 436

    Wysłany: 19 listopada 2018, 17:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Beti82 wrote:
    Dzieki kochana.wlasnie wrócilam i bardzo zadowolona jestem.Jedyne co widzial dzisiaj to jak powiedzial bardzo ladne endo 12 mm .Czekam na @ a jak nie przyjdzie za 2 dni to bede testowac a co :)Od nastepnego cyklu jakby co dostalam clo i duphaston wiec jest plan
    Dostalas duphaston profilaktycznie czy masz jakies problemy z progesteronem?:-)
    No i clo?
    Pytam bo w styczniu mam.wizyte u gina i chce sie upomniec o jakies leki zeby miec plan. Jestem z uk i tylko nadzieja.w Pl :-)
    Woow widze ze u ciebie dopiero 3cs :-( szybko dzialasz :-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 listopada 2018, 17:17

    10.09.2019 Marcel
  • Izaw Autorytet
    Postów: 500 344

    Wysłany: 19 listopada 2018, 18:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oleczka mam nadzieję że szybko będziesz mogła zacząć starania! :)

    Beti czyli jest plan, to najważniejsze, ja właśnie dzisiaj zaczynam clo,za tydzień podgląd i później pewnie luteina lub duphaston. (U mnie akurat profilaktycznie)

    Beti82 lubi tę wiadomość

    27 lat
    9cs
  • Agus92 Ekspertka
    Postów: 146 124

    Wysłany: 19 listopada 2018, 18:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oleczka przykro mi :( Jesteś silną kobietą i życzę Ci żebyś jak najszybciej znów była w ciąży:)

    27 cykl starań


    Aniołek [*] - 3.04.19 poronienie zatrzymane ( 7 tydz )
  • Agus92 Ekspertka
    Postów: 146 124

    Wysłany: 19 listopada 2018, 18:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    OlivkowaMama wpisze Cię na 15 a jak coś się zmieni to daj znać:)

    OlivkowaMama lubi tę wiadomość

    27 cykl starań


    Aniołek [*] - 3.04.19 poronienie zatrzymane ( 7 tydz )
  • Beti82 Autorytet
    Postów: 6767 6056

    Wysłany: 19 listopada 2018, 18:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oleczka94 wrote:
    Dostalas duphaston profilaktycznie czy masz jakies problemy z progesteronem?:-)
    No i clo?
    Pytam bo w styczniu mam.wizyte u gina i chce sie upomniec o jakies leki zeby miec plan. Jestem z uk i tylko nadzieja.w Pl :-)
    Woow widze ze u ciebie dopiero 3cs :-( szybko dzialasz :-)
    Oleczka mysle ,ze ten duphaston profilaktycznie .Niestety ale wiekszosc teraz tak daje .Chyba,ze to stały duet clo+duphaston bo w sumie o to nie zapytalam.Wydaje mi sie ,ze nie mam problemów bo nigdy zadnych plamien.Sama nie wiem co jeszcze zrobie na pewno clo tak ale duphaston mozna zawsze pozniej dodac .Clo dlatego ,ze ja mam bardzo pozno owu w 39 dc albo teraz w 30 dc

    k878 lubi tę wiadomość

    w5wqroeqo28oqb86.png
    22.11-Będzie córeczka <3
    24.01-432 (22tc)
    06.02-579 (24tc)
    14.02-800 (26tc)
    05.03-1067 (28tc)
    13.03-1250 (29tc)
    27.03-1699 (31tc)
    02.04-2001 (32tc)
    30.04-2500 (36 tc)
    13-05-3170 (38 tc )
    25.05-3450 (40 tc)
  • Beti82 Autorytet
    Postów: 6767 6056

    Wysłany: 19 listopada 2018, 18:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izaw wrote:
    Oleczka mam nadzieję że szybko będziesz mogła zacząć starania! :)

    Beti czyli jest plan, to najważniejsze, ja właśnie dzisiaj zaczynam clo,za tydzień podgląd i później pewnie luteina lub duphaston. (U mnie akurat profilaktycznie)
    IzaW bierzesz Clo rano czy wieczorem? To chyba nie ma roznicy ale tak pytam z ciekawosci.Trzymam kciuki ,zeby zadziałało .Pytalam juz w innym watku ale gdybys nie widziala to zapytac tez tu heh dlaczego dostalas Clo? tez masz dlugie cykle i pozna owu?

    w5wqroeqo28oqb86.png
    22.11-Będzie córeczka <3
    24.01-432 (22tc)
    06.02-579 (24tc)
    14.02-800 (26tc)
    05.03-1067 (28tc)
    13.03-1250 (29tc)
    27.03-1699 (31tc)
    02.04-2001 (32tc)
    30.04-2500 (36 tc)
    13-05-3170 (38 tc )
    25.05-3450 (40 tc)
1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Insulinooporność - zasady żywieniowe, dieta i objawy.

Czym jest insulinooporność? Insulinooporność a dieta - na czym polega zależność? Jak odżywiać się przy insulinooporności? Które produkty spożywcze warto włączyć do diety, a z których warto zrezygnować? Artykuł napisany przez Zosię i Anię z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Stres oksydacyjny w plemnikach jako przyczyna męskiej niepłodności

Wiadomo, że stres może mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Ale co ma wspólnego stres oksydacyjny z plemnikami? Czy może być on przyczyną męskiej niepłodności? Dowiedz się, skąd bierze się stres oksydacyjny oraz jak diagnozuje się jego obecność w męskim nasieniu?

CZYTAJ WIĘCEJ

Smog - czy smog w Polsce może obniżać płodność?

Polska jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych krajów na świecie. To niestety przykry fakt. Jesteśmy świadomi, że smog negatywnie wpływa na nasz organizm - płuca, serce. Ale czy może również upośledzać naszą płodność? Czy może dodatkowo obniżać parametry nasienia? Czy możemy mądrze się przed tym zabezpieczać, czy to już histeria? Zadaliśmy to pytanie ekspertom, przeczytaj co usłyszeliśmy!  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego